Kun je hier helaas niet krijgen.quote:
Stop nou gewoon eens met je slachtoffergedrag man, je zit het zelf uit te lokkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:38 schreef kree het volgende:
ik zit wel ff te denken want heel veel van jullie meningen kloppen niet met het kortzichtige nu... naja
zal wel, het is natuurlijk handiger om bij grotere groep te horen die kleinere weg drijft...?
Zo voel ik het btw echt, want wat ik zeg is dus echt geen raar ding. ? of wat, jullie maken raar verhaal van?
Succes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaje hebt ons echt aan het denken gezet, jeetje!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:40 schreef kree het volgende:
gehehe denk er maar over wat ik zei. ik ben ff klaar hier. doeeeeei. owh btw jullie allemaal opgenaaid, mij boet t geen reet want sta achter alles wat ik zei.
Het is te hopen dat ze met dodenherdenking normaal doen..quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
't Is wat he, dat Extinction Rebellion en Free Palestine de wegen bij Amsterdam willen gaan blokkeren op Koningsdag.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je hier helaas niet krijgen.
Sommige andere merken zijn op zich ook wel okay, maar Dasty is duidelijk de beste.
Ja echt wtf!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze met dodenherdenking normaal doen..
ik lok helemaal niet uit zeg gewoon wat ik denk. En ok niet over eens mag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stop nou gewoon eens met je slachtoffergedrag man, je zit het zelf uit te lokken
Ik hou mijn hart vastquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt wtf!
Maar volgens mij hadden ze beloofd normaal te doen?
Maar je kunt altijd lone wolves hebben.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
Volgens mij heb ik een hoop gemist. @:kree kun je een link posten?
Hou op gek.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
Volgens mij heb ik een hoop gemist. @:kree kun je een link posten?
Tot straksquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:43 schreef kree het volgende:
fuck it heb hier geen zin in. ga maar avond bolk doen, tis teveel aanvallend wmb nu tip me. dus ik kies het hazenpad.
doe ik ook wel want ben dit zo weer vergeten joh.quote:
Gast, smoke lekker een jonko en relaaaaax!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |