SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ommetje gedaan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Zie, je zat niet eens op te letten de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef kree het volgende:
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahaha
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat insinueer jij nou weer? Je weet toch dat ik gay ben?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef kree het volgende:
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahaha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhhm? Fresh is al bezet hoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef kree het volgende:
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahaha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat insinueer jij nou weer? Je weet toch dat ik gay ben?![]()
Wat is dezequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef kree het volgende:
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahaha![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie, je zat niet eens op te letten de afgelopen wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een stinkende regenboog dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet ik veel, ik heb nooit gezegd dat ik dat doe ook?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie, je zat niet eens op te letten de afgelopen weken
Denken jullie echt dat ik dit hele topic kan volgen met werk enzo?
No way dus. dus zie er kleine stukjes van dus alleen? Hahaha
weet niet hoe de rest het doet, of heeft iemand zin nog na dag werk om 20 topics van 300 posts terug te lezen?
Ik nl niet, en kijk nog wel ff mention of quotes vluchtig. en dan ga ik er gewoon weer in als er niks boeiends is?
Jullie dan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
niks en gay of niet maakt mij btw niet uit. maargoed. tis beetje zoetsappig wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Misschien even in de lijst van DTS topic kijken wie nog meer deze TT maaktquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel, ik heb nooit gezegd dat ik dat doe ook?
Denken jullie echt dat ik dit hele topic kan volgen met werk enzo?
No way dus. dus zie er kleine stukjes van dus alleen? Hahaha
weet niet hoe de rest het doet, of heeft iemand zin nog na dag werk om 20 topics van 300 posts terug te lezen?
Ik nl niet, en kijk nog wel ff mention of quotes vluchtig. en dan ga ik er gewoon weer in als er niks boeiends is?
Jullie dan?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar je bent wel een Skattie hoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een of de?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je bent wel een Skattie hoor.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je bent wel een Skattie hoor.
Ik nam mijn baby van 6 maanden ook mee naar de peuterspeelzaal want waterpokken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo ging het echt: Ga jij maar even bij Jantje spelen,want hij heeft de bof.![]()
Ein-de-lijk!!!!!
Voor het eerst sinds 9u geen vergadering
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Joehoeeeequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef Fogel het volgende:
Ein-de-lijk!!!!!
Feestjequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef Fogel het volgende:
Ein-de-lijk!!!!!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zijn toch meerdere?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mjah joh maakt mij ook helemaal niet uit, ik kijk ff gewoon posts. en mss te voorbarig want weet het dus idd niet...quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even in de lijst van DTS topic kijken wie nog meer deze TT maakt
Hahaha maarja ok iedereen die wel weet, die volgt teveel topics denk. eDo what you love, love what you do!![]()
Biertje?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef Fogel het volgende:
Ein-de-lijk!!!!!
Graag! Maar ik wacht daar nog een paar uur mee.quote:I'm surrounded by morons!
iig ik zie klik met elkaar, hoeft geen relatie te zijn dan, maar dan is nog leuk toch? als vrienden ofzo.....?
ik zie wel wat chemie ofzo als ik die posts lees.Do what you love, love what you do!![]()
Bloed ook weer opgeruimd en tot de conclusie gekomen dat ik best ook wel een keer mag dweilen op kantoor
Oeps.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:02 schreef Fogel het volgende:
Bloed ook weer opgeruimd en tot de conclusie gekomen dat ik best ook wel een keer mag dweilen op kantoor
Je had thuiswerkdag vandaag toch...?
Hihi
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:01 schreef maily het volgende:
Al 0,5 m2 omgespit om onkruidwortels eruit te halen.
Nog 1,5 m2 te gaan. #lekker buiten bezig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeps.
Je had thuiswerkdag vandaag toch...?
Hihi
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: