Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heel eerlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, ik bedoelde meer dat als je echt serieuze reacties en geen grapjes wil, dit misschien niet de juiste plek is.
Soms twijfel ik wel of het niet een one man show is
Heeeeys Greeeeeeys!
denk dat FOK! dan sowieso niet de plek is
Ook in R en P is er veel getroll
wat ik wel heel jammer vindt omdat er echt wel serieuze dingen besproken wordenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
nouja bij wijze van spreke bedoel ik het, tuurlijk mag je wel eerlijk zijn. maar grap maken omdat het makkelijk is. dat soort personen trek ik slecht hoor....quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoeft niet constant lief te doen
je mag ook best zeggen als iets vervelend is
dat hele doe eens lief komt me mijn neus uit
je doet in je dagelijks leven ook niet de hele dag lief
Met name met het idee dus, hahahahaha van kijk is wat ben ik grappig want zeg dit tegen die enzo....... dat soort shit moet je gewoon niet willen eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Heel eerlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
dinsdag 23 april 2024 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:[/b]
[..]
Ja, dat klopt wel, ik bedoelde meer dat als je echt serieuze reacties en geen grapjes wil, dit misschien niet de juiste plek is.
Soms twijfel ik wel of het niet een one man show is
Heeeeys Greeeeeeys!
wat ik wel heel jammer vindt omdat er echt wel serieuze dingen besproken worden
[/quote]
KWOOTVERKLOOT![]()
Kaapslet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als je er niet tegen kuntquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja bij wijze van spreke bedoel ik het, tuurlijk mag je wel eerlijk zijn. maar grap maken omdat het makkelijk is. dat soort personen trek ik slecht hoor....
Met name met het idee dus, hahahahaha van kijk is wat ben ik grappig want zeg dit tegen die enzo....... dat soort shit moet je gewoon niet willen eigenlijk.
ben jij degene die moet negeren
of iemand op block zettenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
niet zeiken ouwe. zo gaat dit topic nou eenmaal.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja bij wijze van spreke bedoel ik het, tuurlijk mag je wel eerlijk zijn. maar grap maken omdat het makkelijk is. dat soort personen trek ik slecht hoor....
Met name met het idee dus, hahahahaha van kijk is wat ben ik grappig want zeg dit tegen die enzo....... dat soort shit moet je gewoon niet willen eigenlijk.![]()
![]()
KWOOTVERKLOOTquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heel eerlijk
[/quote]
Zo gaat dat hier. Dat hek van BNW zit ook niet goed dicht, want die kom ik ook steeds meer tegen.![]()
KWOOTVERKLOOTquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heel eerlijk
[/quote]
owh dat weet ik en daarom ben ik daar ook al weg? want hier is het iig gewoon dan nog grappig.
Maar idd,,, ik vindt t daar al jaren niet zo goed gaan omdat mensen gevoelens delen wel. en heel snel over het hoofd gezien.
Ben er zelf schuldig aan denk. maar daarom. ik zeg niet dat het anders moet hier ofzo.
Ik zeg denk er ff aan als je op iemand reageert, enzo dat bedoel ik.Do what you love, love what you do!![]()
KWOOTVERKLOOT
[/quote]
lekker al ninja gedaan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik negeer je niet hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:11 schreef aloa het volgende: [..] Negeren doet iemand hier zeker. Grapjes maken moet kunnen en het is één grote act hier met heel veel klonen. De dtsers die hier in het begin waren zijn er helaas niet meer.
Ik heb alle gouden dts tijden gemist. Sowieso de gouden FOK! tijden, jammer wel, maar beter laat geleerd dan nooit gedaan.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Zo gaat dat hier. Dat hek van BNW zit ook niet goed dicht, want die kom ik ook steeds meer tegen.quote:
[/quote]
ik heb geen enkel probleem met mensen die in BNW posten
wel met trollenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij niet gelukkigquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor!Ik heb alle gouden dts tijden gemist. Sowieso de gouden FOK! tijden, jammer wel, maar beter laat geleerd dan nooit gedaan.
![]()
![]()
jawel. alleen ik kan er dus wel tegen. wil niet zeggen dat ik het altijd ok of leuk vind. maargoed iedereen die me beetje kent zal wel denken. laat hem ff lullen ofzo. dus ik neem het niet serieus. maar mss anderen doen dat wel, daarom. en ik zal nooit iemand echt aanvallen tenzij ze het willen denk. hahaha. tja daar wel schuldig aanquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kunt
ben jij degene die moet negeren
of iemand op block zettenDo what you love, love what you do!![]()
gehehehe. ok zo'n grap is dus ok. maar jullie snappen wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
niet zeiken ouwe. zo gaat dit topic nou eenmaal.....
Do what you love, love what you do!![]()
Soms moet je gewoon accepteren dat bepaalde users of mods je niet liggen
in de eckte wereld vind je ook niet iedereen aardig
dan ga je ook niet hele discussies voeren hierover
dan wandel je iemand ook gewoon voorbijEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik heb geen enkel probleem met mensen die in BNW postenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier. Dat hek van BNW zit ook niet goed dicht, want die kom ik ook steeds meer tegen.
wel met trollen
[/quote]
Ik heb ook geen probleem met BNW.
Maar dat forum is er niet voor niks. Hou het dan daar ook, anders kan je het net zo goed sluiten.![]()
![]()
Goedemorgen Dott!quote:![]()
Moest gisteravond aan je denken toen ik uit voorzorg alle planten (had nog een paar grote bijgekocht) die nog niet in de grond staan uit voorzorg maar in de garage heb gezet.
Het heeft hier gevroren en vannacht gaat het weer vriezen zag ik.. heb nu een fleurige garage
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]daar dacht ik niet aan toen ik het typte, ik bedoelde serieus gewoon een ander insect. Haha slecht wel van mezelf
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Gewoon lekker doorbolken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik heb ook geen probleem met BNW.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef aloa het volgende:
[..]
ik heb geen enkel probleem met mensen die in BNW posten
wel met trollen
Maar dat forum is er niet voor niks. Hou het dan daar ook, anders kan je het net zo goed sluiten.
[/quote]
das toch raar
alles wordt hier besproken
waarom dan enkel geen zaken die in BNW worden besproken
als een onderwerp me niet ligt dan skip ik hetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
das toch raarquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat forum is er niet voor niks. Hou het dan daar ook, anders kan je het net zo goed sluiten.
als een onderwerp me niet ligt dan skip ik het
[/quote]
De maan is plat!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
eens, maargoed ik heb dingen gezien hier op t forum, waarvan ik dacht tja nu gaat het toch te ver.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
Soms moet je gewoon accepteren dat bepaalde users of mods je niet liggen
in de eckte wereld vind je ook niet iedereen aardig
dan ga je ook niet hele discussies voeren hierover
dan wandel je iemand ook gewoon voorbij
dat valt hier btw mee. maar om maar te zeggen.
heeft niet te maken met wel of niet leuk of ok vinden, maar sommige dingen gaan dan te ver eng dat moeten we niet doen?
want liefde
De maan is plat!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
das toch raar
[/quote]
pannekoeken![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, maar in R&P is wel iets meer moderatie nog. En ik zie er ook wel vaak serieuze vragen en reacties. Mja, je moet de troll reacties er een beetje uitfilteren denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
wat ik wel heel jammer vindt omdat er echt wel serieuze dingen besproken wordenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
jep want het is wel een mooi deel van FOK!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar in R&P is wel iets meer moderatie nog. En ik zie er ook wel vaak serieuze vragen en reacties. Mja, je moet de troll reacties er een beetje uitfilteren denk ik.
Dat voor een aantal mensen een enorme waarde kan hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als het tever gaat plaats je een TR, kan een mod of admin checken of het tegen de policy is en zo ja er iets mee doen. Zo nee, dan blijft het gewoon staan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maargoed ik heb dingen gezien hier op t forum, waarvan ik dacht tja nu gaat het toch te ver.
heeft niet te maken met wel of niet leuk of ok vinden, maar sommige dingen gaan dan te ver eng dat moeten we niet doen?
want liefdeI'm surrounded by morons!
Als het te ver gaat zet je een TRquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maargoed ik heb dingen gezien hier op t forum, waarvan ik dacht tja nu gaat het toch te ver.
want liefde
zo moeilijk is het niet
dan hoef je er geen ellenlange discussie over te voerenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ow zie nu dat die -1 van afgelopen nacht isquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef Lovely het volgende:
Hier had ook gevroren maar komende nacht niet meer en de temp lopen ' s nachts ook op lees ik![]()
Komende nacht wordt het maar gaat het niet meer vriezen![]()
De maan is plat!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
das toch raar
[/quote]
isnietwaarjonguh![]()
![]()
het is een vliegtuig![]()
Forum is heel groot en er zitten 100000 mensen hier en ja je kan niet van alle users verwachten dat ze allemaal lief tegen jou of elkaar zijn. Dat kan nergens niet![]()
ftfyquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Forum is heel groot en er zitten 1000 mensen hier en ja je kan niet van alle users verwachten dat ze allemaal lief tegen jou of elkaar zijn. Dat kan nergens nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gelukkig geen regen vandaag morgen en overmorgen wel weerquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow zie nu dat die -1 van afgelopen nacht is![]()
Komende nacht wordt het maar gaat het niet meer vriezen![]()
![]()
![]()
nee je snapt me niet, het gaat me niet om mezelf en weet dat ook wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het tever gaat plaats je een TR, kan een mod of admin checken of het tegen de policy is en zo ja er iets mee doen. Zo nee, dan blijft het gewoon staan.
Maar soms gaat het echt fout hier op het forum en ik heb voorbeelden maar die weten jullie ook. van nog tot 20 jaar terug zelfs.
maar snap je mijn punt niet....? het moet eigenlijk nooit zover komen dat iemand al een TR plaatst. en dan mis er een leuk topic/.Do what you love, love what you do!![]()
isnietwaarjonguhquote:![]()
![]()
het is een vliegtuig![]()
[/quote]
De quotefaal is illuminatiinfiltratie!I'm surrounded by morons!
een ideale wereld bestaat nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee je snapt me niet, het gaat me niet om mezelf en weet dat ook wel.
Maar soms gaat het echt fout hier op het forum en ik heb voorbeelden maar die weten jullie ook. van nog tot 20 jaar terug zelfs.
maar snap je mijn punt niet....? het moet eigenlijk nooit zover komen dat iemand al een TR plaatst. en dan mis er een leuk topic/.
en de perfecte mens ook niet
klaar
afgehandeldEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ohhh ik zie het nu!! had alleen bij vandaag gekeken. Het wordt boven de 20 graden hieroquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij jou niet?
maakt de keus wel makkelijker om maar niet op vakantie te gaan. Twijfel nog..Smile, it's free therapy.![]()
De quotefaal is illuminatiinfiltratie!quote:
[/quote]
heerlijk een topic lang met 1 verklote quote
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het tever gaat plaats je een TR, kan een mod of admin checken of het tegen de policy is en zo ja er iets mee doen. Zo nee, dan blijft het gewoon staan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het te ver gaat zet je een TR
zo moeilijk is het niet
dan hoef je er geen ellenlange discussie over te voeren
Naja, users zijn mensen en niet iedereen kan zich gedragen, tevens hebben anderen een teer zieltje. De combo daarvan kan verschillend opgevat worden. Da's alles. Het is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee je snapt me niet, het gaat me niet om mezelf en weet dat ook wel.
maar snap je mijn punt niet....? het moet eigenlijk nooit zover komen dat iemand al een TR plaatst. en dan mis er een leuk topic/.I'm surrounded by morons!
je moet ook naar naar hiero verhuizenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig geen regen vandaag morgen en overmorgen wel weer![]()
![]()
![]()
Hier ook alleen kan het zo maar weer veranderen als het zo ver isquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohhh ik zie het nu!! had alleen bij vandaag gekeken. Het wordt boven de 20 graden hiero![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij jou niet?
maakt de keus wel makkelijker om maar niet op vakantie te gaan. Twijfel nog..![]()
![]()
wat doe je dan nog hier..quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
Met name met het idee dus, hahahahaha van kijk is wat ben ik grappig want zeg dit tegen die enzo....... dat soort shit moet je gewoon niet willen eigenlijk.
Het is een keuze en geen verplichting.
En iets wat je niet aanstaat kun je in dit geval vermijden![]()
![]()
![]()
Dat kan ik best verwachten!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Forum is heel groot en er zitten 100000 mensen hier en ja je kan niet van alle users verwachten dat ze allemaal lief tegen jou of elkaar zijn. Dat kan nergens niet
Gaat alleen niet gebeuren
[quote]Op dinsdag 23 april 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
Fiks die kwoots even man3
[/quote
Nee, extra kapotte kwååååååtI'm surrounded by morons!
Maar daar kan het ook regenenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je moet ook naar naar hiero verhuizen![]()
![]()
![]()
en soms nog wel erger
![]()
![]()
en niemand is perfectquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, users zijn mensen en niet iedereen kan zich gedragen, tevens hebben anderen een teer zieltje. De combo daarvan kan verschillend opgevat worden. Da's alles. Het is niet moeilijk.
thank god for that![]()
![]()
of nou ja de mensheid ansich
God geloof ik niet in
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
De quotefaal is illuminatiinfiltratie!quote:
[/quote]
Oh neeee joe hebt mi door
we zijn betrapt![]()
maar we zitten al overal![]()
hallo hieroquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ideale wereld bestaat niet
en de perfecte mens ook niet
klaar
afgehandeld![]()
![]()
![]()
[quote]Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef Fogel het volgende:
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 23 april 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
Fiks die kwoots even man3
[/quote
Nee, extra kapotte kwååååååt![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jawel daarom denk ik ook altijd, tja tik met liniaal op vingers.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, users zijn mensen en niet iedereen kan zich gedragen, tevens hebben anderen een teer zieltje. De combo daarvan kan verschillend opgevat worden. Da's alles. Het is niet moeilijk.Do what you love, love what you do!![]()
das toch raarquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
[/quote]
Ik bedoel het anders:
Deze gast b.v. post 12 van dit topic.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 10:31:06 ]![]()
Neequote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kan ik best verwachten!
Gaat alleen niet gebeuren![]()
* greysbones pakt KB lijstje met imperfectiesquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
heerlijk een topic lang met 1 verklote quotequote:Op dinsdag 23 april 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
De quotefaal is illuminatiinfiltratie!
[/quote]
Oooh ik dacht dat jullie expres de quote steeds verklootten, maar hij doet het echt niet!
iemand moet jullie beetje in de gaten houden natuurlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef Rob het volgende:
[..]
wat doe je dan nog hier..
Het is een keuze en geen verplichting.
En iets wat je niet aanstaat kun je in dit geval vermijden![]()
Oooh ik dacht dat jullie expres de quote steeds verklootten, maar hij doet het echt niet!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
heerlijk een topic lang met 1 verklote quote
[/quote]
als je begint met een verklote quote
dan blijft hij verkloot als je hem quote
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik bedoel het anders:quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:30 schreef aloa het volgende:
[..]
das toch raar
Deze gast b.v. post 12 van dit topic.
[/quote
![]()
staat op foe
pleurop met die '/ me 'quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt KB lijstje met imperfecties![]()
![]()
* Kissingbird weet dat greysie dan niks in het lijstje ziet staan![]()
Ik fix het wel ffquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat jullie expres de quote steeds verklootten, maar hij doet het echt niet!
als je begint met een verklote quote
dan blijft hij verkloot als je hem quote
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En da's het hele punt. Bijvoorbeeld, waar jij denkt "die heeft een tik nodig" denkt een ander "boeiuh" en gaat lekker verder. En met verder bedoel ik dan verder met wat anders, niet verder met continu oprakelen van iets wat niet boeitquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
jawel daarom denk ik ook altijd, tja tik met liniaal op vingers.![]()
Mensen zijn nu eenmaal verschillend en beiden kunnen tegelijk "gelijk" hebben. Maar dingen negeren is effectiever dan erover doorgaan.I'm surrounded by morons!
hahaha ok genoeg erover, heb ff gezegd wat ik dacht en daarmee is het ook wel klaar hoor
Voor de rest mogen geintjes wel. maataar denk beetje om wie je het tegen zegt. mij boeit t mss niet andere mss wel.Do what you love, love what you do!![]()
dat is een heleeeee andere discussiequote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef aloa het volgende:
Dit topic dus...
aloa in WKN / 2023 was het jaar van weerextremen
en we leven in een land waar we, gelukkig genoeg, nog een andere mening mogen hebben over zaken
zo ook die userEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lijstjequote:Op dinsdag 23 april 2024 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pleurop met die '/ me '![]()
![]()
* Kissingbird weet dat greysie dan niks in het lijstje ziet staan![]()
tis een boekwerk
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
precies en daarom wil ik geen MOD zijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
En da's het hele punt. Bijvoorbeeld, waar jij denkt "die heeft een tik nodig" denkt een ander "boeiuh" en gaat lekker verder. En met verder bedoel ik dan verder met wat anders, niet verder met continu oprakelen van iets wat niet boeit![]()
Mensen zijn nu eenmaal verschillend en beiden kunnen tegelijk "gelijk" hebben. Maar dingen negeren is effectiever dan erover doorgaan.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef kree het volgende:
hahaha ok genoeg erover, heb ff gezegd wat ik dacht en daarmee is het ook wel klaar hoor
Voor de rest mogen geintjes wel. maataar denk beetje om wie je het tegen zegt. mij boeit t mss niet andere mss wel.zitten we hier in een schoolbankje?
Dat is ook wel de meest simpele user op heel fokquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef aloa het volgende:
Dit topic dus...
aloa in WKN / 2023 was het jaar van weerextremen![]()
Je kan hier alleen selecteren wie je een DM stuurt en niet in een topic.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef kree het volgende:
Voor de rest mogen geintjes wel. maataar denk beetje om wie je het tegen zegt. mij boeit t mss niet andere mss wel.
Dus grapjes zijn niet te vermijden.
Als het je niet bevalt zie mijn vorige post..![]()
ja dat uhm slaat nergens op die reactie is gewoon wat getroll.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef aloa het volgende:
Dit topic dus...
aloa in WKN / 2023 was het jaar van weerextremenSmile, it's free therapy.![]()
nouja hangt ervan af of je lesje wil leren?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zitten we hier in een schoolbankje?
Mod zijn is simpel; is het niet tegen de policy, dan is het gewoon goed. Je eigen mening boeit helemaal niet.quote:I'm surrounded by morons!
wederomquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef kree het volgende:
Voor de rest mogen geintjes wel. maataar denk beetje om wie je het tegen zegt. mij boeit t mss niet andere mss wel.
jij bent niet degene die hier of elders op FOK! kunt bepalen wat iemand wel of niet mag
dit is wat mensen stoort aan jouw manier van posten
dat je elke keer met dat vingertje wijst
en niet kunt kijken naar je eigen post gedrag
en nu ga ik je negeren want ik heb hier geen zin in![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lijkt me meer iets voor jou een lesje lerenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja hangt ervan af of je lesje wil leren?![]()
Zullen we op het achterste bankje gaan zitten samen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zitten we hier in een schoolbankje?
Dan ben ik klaar om mod te worden. Mijn mening boeit niemand hierquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mod zijn is simpel; is het niet tegen de policy, dan is het gewoon goed. Je eigen mening boeit helemaal niet.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dit soort lui verpest topics op FOK!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is ook wel de meest simpele user op heel fok
Helaas. Je doet er blijkbaar niks aan.![]()
gewoon vooraanquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zullen we op het achterste bankje gaan zitten samen?
#NaughtybirdEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mhhh, bloedspoor onder mijn bureau. Straks maar eens even uitzoeken waardoor.I'm surrounded by morons!
Jaaaaaquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zullen we op het achterste bankje gaan zitten samen?![]()
![]()
![]()
GezellieSmile, it's free therapy.![]()
Gezeik weer.
Ik ga een broodje eten en kom wel weer terug als het gejank voorbij is
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
hmmmmms dat is de simpele uitleg wss ervan, maar zo makkelijk is het wss niet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mod zijn is simpel; is het niet tegen de policy, dan is het gewoon goed. Je eigen mening boeit helemaal niet.
Anders waren er niet 100000 posts van mij weggehaald eerder. want dat was in principe niet tegen policy in maar wel tegen mening in van mods. laats nog trouwens ban erover....
dus vertel me niet dat het zo simpel is en anders lezen jullie FB niet goed. maar ok. we houden erover op/. want anders krijg ik hier nog weer ban voor.Do what you love, love what you do!![]()
haha samen lesje leren?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijkt me meer iets voor jou een lesje leren
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, bloedspoor onder mijn bureau. Straks maar eens even uitzoeken waardoor.![]()
![]()
![]()
@Fogel is ongesteld![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
oei ben je aan het lekkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, bloedspoor onder mijn bureau. Straks maar eens even uitzoeken waardoor.![]()
of ging het er iets te hard aan toe onder het bureau![]()
![]()
![]()
krijg hier toch een apart beeld bij![]()
Lekker samen wat fogelenquote:
Je zit in het verkeerde topic. je moet hier heenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms dat is de simpele uitleg wss ervan, maar zo makkelijk is het wss niet.
Anders waren er niet 100000 posts van mij weggehaald eerder. want dat was in principe niet tegen policy in maar wel tegen mening in van mods. laats nog trouwens ban erover....
dus vertel me niet dat het zo simpel is en anders lezen jullie FB niet goed. maar ok. we houden erover op/. want anders krijg ik hier nog weer ban voor.![]()
NEE Kree ik zou nooit met jou iets willen doen. Niet lullig bedoeldquote:Smile, it's free therapy.![]()
Je weet zelf wel dat het zo niet werkt. Jij misschien, maar elke mod heeft een mening en handelt daar naar.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Utopie is die gedachte![]()
![]()
Speigeltje spiegeltje aan de wandquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
dus vertel me niet dat het zo simpel is en anders lezen jullie FB niet goed. maar ok. we houden erover op/. want anders krijg ik hier nog weer ban voor.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Joewellusquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE Kree ik zou nooit met jou iets willen doen. Niet lullig bedoeld![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nietes, ik hoor graag jouw mening!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar om mod te worden. Mijn mening boeit niemand hier
Zo lang die maar hetzelfde is als mijn mening
gehehe neem het je niet kwalijk hoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE Kree ik zou nooit met jou iets willen doen. Niet lullig bedoeld
quote:Een teen is lek. Maar geen tijd om dat te fixen, zometeen paneeldebat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei ben je aan het lekken![]()
of ging het er iets te hard aan toe onder het bureau![]()
![]()
![]()
krijg hier toch een apart beeld bij
het is IK die het mooiste is in het hele landquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speigeltje spiegeltje aan de wand![]()
![]()
![]()
waar vraag je nu omquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar uh.. ben je daar wel goed in?
een bewijs van perfect Fogelgedrag![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ongestelde secretaresse??quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, bloedspoor onder mijn bureau. Straks maar eens even uitzoeken waardoor.
Ftfyquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
dus vertel me niet dat het zo simpel is en anders lezen jullie FB niet goed. maar ok. we houden ik hou erover op/. want anders krijg ik hier nog weer ban voor.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
OMGquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Een teen is lek. Maar geen tijd om dat te fixen, zometeen paneeldebat.
stuur een Ambu
straks bloed je leeg
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
er komt een MOD positie vrijquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Een teen is lek. Maar geen tijd om dat te fixen, zometeen paneeldebat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je in TRVquote:
of hoe heet hetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar vraag je nu om
een bewijs van perfect Fogelgedrag![]()
![]()
![]()
cv met referenties tijd data ALLESSmile, it's free therapy.![]()
Naja, het enige juiste antwoord daarop is dat je dat het beste proefondervindelijk vast kan stellen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar uh.. ben je daar wel goed in?I'm surrounded by morons!
ik zal die van jou wel even naar @Fogel appenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
cv met referenties tijd data ALLES
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
met chocola @KissingbirdEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
had het over fogel waar we afscheid van moeten nemen nu ie leeg zit te bloeden daaro in verweggiestanquote:
EN JA DIT IS EEN GRAPJE geen zin in een notitie![]()
Zou vreemd zijn, ik werk vandaag thuis.quote:I'm surrounded by morons!
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had het over fogel waar we afscheid van moeten nemen nu ie leeg zit te bloeden daaro in verweggiestan
EN JA DIT IS EEN GRAPJE geen zin in een notitie![]()
ik bedoel het deel waar Fogel mod
ik dacht TRV
of iets in die geestEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal die van jou wel even naar @:Fogel appen
![]()
![]()
![]()
je uh zou het tussen ons houden! nu weet heel fok dat we gefogeld hebbenSmile, it's free therapy.![]()
En KAA!quote:I'm surrounded by morons!
Eensquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit soort lui verpest topics op FOK!
Helaas. Je doet er blijkbaar niks aan.![]()
oh hij mod daar ik had geen idee eigenlijk waar hij , ja jij fogel, mod isquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaaaaaa
ik bedoel het deel waar Fogel mod
ik dacht TRV
of iets in die geest![]()
wat slechttttt!!!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh hij mod daar ik had geen idee eigenlijk waar hij , ja jij fogel, mod is![]()
wat een desintresse voor je mede user/mod![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
moest het opzoeken trv en kaaquote:
lijken me geen drukke topics
ben je een luie mod?![]()
"ik werk thuis". LOL ook zo'n mooie is dat. wij in putten etc etc. en heb je ze nodig, ja werkt thuis, vreemd al moet je eerst keer bellen en na 4 min wordt je dan teruggebeld. en fucking hell ik heb het gezien in badjas achter de computer/. LOL. hahahahaha mss moet ik ook maar die richting op.Do what you love, love what you do!![]()
WHAAA dat bedoelde jequote:![]()
![]()
fuck ik had de link niet meteen gelegd![]()
![]()
![]()
![]()
nou het ging nog prima
De users zijn lui! Want ze posten weinigquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moest het opzoeken trv en kaa
lijken me geen drukke topics
ben je een luie mod?![]()
En ze gedragen zich goed, dus er is daardoor ook weinig te doen.
Reizen is
die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WHAAA dat bedoelde je![]()
![]()
fuck ik had de link niet meteen gelegd![]()
![]()
![]()
![]()
nou het ging nog prima
nice pica
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee nee dat zie je verkeerd.. voor mij is iedereen gelijk.. ongeacht de kuch status kuch van hiero.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat slechttttt!!!
wat een desintresse voor je mede user/mod![]()
![]()
het is een bewuste keus om niet op te zoeken waar iemand mod is
laat ik nu uit betrouwbare bron weten dat het anders isquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee nee dat zie je verkeerd.. voor mij is iedereen gelijk.. ongeacht de kuch status kuch van hiero.
het is een bewuste keus om niet op te zoeken waar iemand mod is
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee nee je ziet het verkeerd fogeltje je doet denk ik te weinig daar om mensen naar je forumpies te lokkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
De users zijn lui! Want ze posten weinig
En ze gedragen zich goed, dus er is daardoor ook weinig te doen.
Reizen is![]()
![]()
ja reizen is zeker![]()
jahhaaaaaaa hahahahaha ik weet toch dat je die niet doorstuurt hahaha heb ook nog wel leuke van jouquote:![]()
je doet maarquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahhaaaaaaa hahahahaha ik weet toch dat je die niet doorstuurt hahaha heb ook nog wel leuke van jou![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ik nu uit betrouwbare bron weten dat het anders is![]()
![]()
tssss niet geloven die betrouwbare bron
![]()
Het perfect gekookte eitje
lol de teek van de week is dat.
owh wacht week van de teek, vorig jaar ook al gehoord, maargeod moet ze nou eenmaal volgen als kan.Do what you love, love what you do!![]()
altijd in jezelf gelovenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
tssss niet geloven die betrouwbare bron
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
komt ieeeeeequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
komt ieeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
zou @:fogel er nog zijn of zou ie ondertussen in een plasje liggen
ik had nog wel zo'n leuke sticker erin gezetquote:
niet gezienquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had nog wel zo'n leuke sticker erin gezet
nou zou jou wel tik op je bips geven met liniaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE Kree ik zou nooit met jou iets willen doen. Niet lullig bedoeld
Koffie koffie tijdquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:57 schreef Rob het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, heb er ook maar wat ontsmettingsmiddel overheen gemikt. Over een uurtje de boel maar opruimen, nu geen mogelijkheid voor.quote:
nee nee nee Kree......quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou zou jou wel tik op je bips geven met liniaal.
probeer vol te houdenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, heb er ook maar wat ontsmettingsmiddel overheen gemikt. Over een uurtje de boel maar opruimen, nu geen mogelijkheid voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
tis maar geintje joh.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee nee nee Kree......
dat ik met sommige anderen hier grapjes maak wil niet zeggen dat jij en ik zo'n omgang hier hebben
NIET DUS
gehehe ok ik zal er rekening mee houden danquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ben niet gediend van 'geintjes' van jou.... bij dezen
FIXEDquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je het niet zo op kantoormensen hebt?
kijk uit voor teken, want wat ik nu hoor, tis een ellendig dingetje wel. ik onderschat hem niet btw.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
Moet denk ik wel alvast wat voorbereiden voordat ik op vakantie ga
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
heb je plek over in je koffer..quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
Oh dat is al bijnaquote:
nee is zo'n kleine die je als handbaggage kan meenmen in vliegtuigquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:25 schreef Rob het volgende:
[..]
dan pas ik er vast wel in
moet wel een XXXXXL model zijn
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee is zo'n kleine die je als handbaggage kan meenmen in vliegtuig
Logisch, vind het knap dat je het toch gaat doen!!quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:26 schreef hemarookworst het volgende:
Toch lichte stress na 12 jaar voor het eerst weer
zou niet ieder jaar erheen hoevenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:27 schreef hemarookworst het volgende:
Kijken of het echt zo leuk is dat je elk jaar of het liefst meerdere keren per jaar gaat of dat het opgeblazen is door mijn omgeving
je kan natuurlijk een nickchance aanvragenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik de komende 20 uur lang doorgaan over hoeveel stress ik ga hebben en zo?
welke ledenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:34 schreef Yara. het volgende:
Net wakker, maar nog steeds moe![]()
Ik heb iets onder de leden denk ik.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:35 schreef DJMO het volgende:
@:hemarookworst gaat in de ban
https://www.telegraaf.nl/(...)srisico-s-aan-kleven
ik word kapot gespammed met mentions door dat nieuwsquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:35 schreef DJMO het volgende:
@:hemarookworst gaat in de ban
https://www.telegraaf.nl/(...)srisico-s-aan-kleven
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:36 schreef Yara. het volgende:
[..]
Mijn leden.
Ken 't u die uitdrukking niet?
Ik zit op mijn handenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee nee nee Kree......
dat ik met sommige anderen hier grapjes maak wil niet zeggen dat jij en ik zo'n omgang hier hebben
NIET DUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Wat voor teken?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:36 schreef kree het volgende:
en jij dan DJMO want jij loopt ook nog wel wat door de natuur? doe jij er wat aan voor teken enzo?
Ik heb nog nooit last gehad van teken. Heb sinds vorig jaar wel nobite spray voor m'n sokken en schoenen, maar dat was vooral bedoeld voor in Spanje tegen mogelijke bedwantsen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:36 schreef kree het volgende:
en jij dan DJMO want jij loopt ook nog wel wat door de natuur? doe jij er wat aan voor teken enzo?
niet grapje over maken, je weet wel die kleine kut beestjes die aan je benen gaan zitten of erger nog ergens anders op warme plekjes en zich volzuigen met bloed., die bedoel ik...quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:38 schreef Yara. het volgende:
[..]
Wat voor teken?
Een teken van boven. Dat kan ook. Een bliksemschicht is ook een teken.
a niffo.quote:
btw..quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:36 schreef Yara. het volgende:
[..]
Mijn leden.
Ken 't u die uitdrukking niet?
Heer aloa.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:40 schreef Rob het volgende:
[..]
btw..
Nog een keer u zeggen tegen mij en ik doe een TR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DTS - Foto's en verslagen
Hahahaquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
niet grapje over maken, je weet wel die kleine kut beestjes die aan je benen gaan zitten of erger nog ergens anders op warme plekjes en zich volzuigen met bloed., die bedoel ik...
echt hoop dat je niet serieus bent anders had je ook deze toolbox moeten volgen van mn werk, want het is een serieus probleem nl
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:41 schreef DJMO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uTR gezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry beste meneer Rob.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:40 schreef Rob het volgende:
[..]
btw..
Nog een keer u zeggen tegen mij en ik doe een TR
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit op mijn handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
nouja ik wilde nog over vragen, maar de hele teams meeting was ineens weg.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last gehad van teken. Heb sinds vorig jaar wel nobite spray voor m'n sokken en schoenen, maar dat was vooral bedoeld voor in Spanje tegen mogelijke bedwantsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |