lijkt me meer iets voor jou een lesje lerenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja hangt ervan af of je lesje wil leren?
Zullen we op het achterste bankje gaan zitten samen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zitten we hier in een schoolbankje?
Dan ben ik klaar om mod te worden. Mijn mening boeit niemand hierquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mod zijn is simpel; is het niet tegen de policy, dan is het gewoon goed. Je eigen mening boeit helemaal niet.
Dit soort lui verpest topics op FOK!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is ook wel de meest simpele user op heel fok
gewoon vooraanquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zullen we op het achterste bankje gaan zitten samen?
Jaaaaaquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zullen we op het achterste bankje gaan zitten samen?
hmmmmms dat is de simpele uitleg wss ervan, maar zo makkelijk is het wss niet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mod zijn is simpel; is het niet tegen de policy, dan is het gewoon goed. Je eigen mening boeit helemaal niet.
haha samen lesje leren?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijkt me meer iets voor jou een lesje leren![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, bloedspoor onder mijn bureau. Straks maar eens even uitzoeken waardoor.
oei ben je aan het lekkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, bloedspoor onder mijn bureau. Straks maar eens even uitzoeken waardoor.
Lekker samen wat fogelenquote:
Je zit in het verkeerde topic. je moet hier heenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms dat is de simpele uitleg wss ervan, maar zo makkelijk is het wss niet.
Anders waren er niet 100000 posts van mij weggehaald eerder. want dat was in principe niet tegen policy in maar wel tegen mening in van mods. laats nog trouwens ban erover....
dus vertel me niet dat het zo simpel is en anders lezen jullie FB niet goed. maar ok. we houden erover op/. want anders krijg ik hier nog weer ban voor.
NEE Kree ik zou nooit met jou iets willen doen. Niet lullig bedoeldquote:
Je weet zelf wel dat het zo niet werkt. Jij misschien, maar elke mod heeft een mening en handelt daar naar.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Speigeltje spiegeltje aan de wandquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms dat is de simpele uitleg wss ervan, maar zo makkelijk is het wss niet.
Anders waren er niet 100000 posts van mij weggehaald eerder. want dat was in principe niet tegen policy in maar wel tegen mening in van mods. laats nog trouwens ban erover....
dus vertel me niet dat het zo simpel is en anders lezen jullie FB niet goed. maar ok. we houden erover op/. want anders krijg ik hier nog weer ban voor.
Joewellusquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE Kree ik zou nooit met jou iets willen doen. Niet lullig bedoeld
Nietes, ik hoor graag jouw mening!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar om mod te worden. Mijn mening boeit niemand hier
gehehe neem het je niet kwalijk hoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE Kree ik zou nooit met jou iets willen doen. Niet lullig bedoeld
quote:
Een teen is lek. Maar geen tijd om dat te fixen, zometeen paneeldebat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei ben je aan het lekken![]()
of ging het er iets te hard aan toe onder het bureau![]()
![]()
![]()
krijg hier toch een apart beeld bij![]()
het is IK die het mooiste is in het hele landquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speigeltje spiegeltje aan de wand
waar vraag je nu omquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar uh.. ben je daar wel goed in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |