jawel daarom denk ik ook altijd, tja tik met liniaal op vingers.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, users zijn mensen en niet iedereen kan zich gedragen, tevens hebben anderen een teer zieltje. De combo daarvan kan verschillend opgevat worden. Da's alles. Het is niet moeilijk.
das toch raarquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook geen probleem met BNW.
Maar dat forum is er niet voor niks. Hou het dan daar ook, anders kan je het net zo goed sluiten.
Neequote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kan ik best verwachten!
Gaat alleen niet gebeuren
* greysbones pakt KB lijstje met imperfectiesquote:
heerlijk een topic lang met 1 verklote quotequote:Op dinsdag 23 april 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
De quotefaal is illuminatiinfiltratie!
iemand moet jullie beetje in de gaten houden natuurlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:29 schreef Rob het volgende:
[..]
wat doe je dan nog hier..
Het is een keuze en geen verplichting.
En iets wat je niet aanstaat kun je in dit geval vermijden![]()
Oooh ik dacht dat jullie expres de quote steeds verklootten, maar hij doet het echt niet!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
heerlijk een topic lang met 1 verklote quote
Ik bedoel het anders:quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:30 schreef aloa het volgende:
[..]
das toch raar
alles wordt hier besproken
waarom dan enkel geen zaken die in BNW worden besproken
als een onderwerp me niet ligt dan skip ik het
pleurop met die '/ me 'quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt KB lijstje met imperfecties
Ik fix het wel ffquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat jullie expres de quote steeds verklootten, maar hij doet het echt niet!
als je begint met een verklote quote
dan blijft hij verkloot als je hem quote
En da's het hele punt. Bijvoorbeeld, waar jij denkt "die heeft een tik nodig" denkt een ander "boeiuh" en gaat lekker verder. En met verder bedoel ik dan verder met wat anders, niet verder met continu oprakelen van iets wat niet boeitquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
jawel daarom denk ik ook altijd, tja tik met liniaal op vingers.
dat is een heleeeee andere discussiequote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef aloa het volgende:
Dit topic dus...
aloa in WKN / 2023 was het jaar van weerextremen
lijstjequote:Op dinsdag 23 april 2024 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pleurop met die '/ me '![]()
![]()
* Kissingbird weet dat greysie dan niks in het lijstje ziet staan![]()
precies en daarom wil ik geen MOD zijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
En da's het hele punt. Bijvoorbeeld, waar jij denkt "die heeft een tik nodig" denkt een ander "boeiuh" en gaat lekker verder. En met verder bedoel ik dan verder met wat anders, niet verder met continu oprakelen van iets wat niet boeit![]()
Mensen zijn nu eenmaal verschillend en beiden kunnen tegelijk "gelijk" hebben. Maar dingen negeren is effectiever dan erover doorgaan.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef kree het volgende:
hahaha ok genoeg erover, heb ff gezegd wat ik dacht en daarmee is het ook wel klaar hoor
Voor de rest mogen geintjes wel. maataar denk beetje om wie je het tegen zegt. mij boeit t mss niet andere mss wel.
Dat is ook wel de meest simpele user op heel fokquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef aloa het volgende:
Dit topic dus...
Je kan hier alleen selecteren wie je een DM stuurt en niet in een topic.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef kree het volgende:
hahaha ok genoeg erover, heb ff gezegd wat ik dacht en daarmee is het ook wel klaar hoor
Voor de rest mogen geintjes wel. maataar denk beetje om wie je het tegen zegt. mij boeit t mss niet andere mss wel.
ja dat uhm slaat nergens op die reactie is gewoon wat getroll.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef aloa het volgende:
Dit topic dus...
nouja hangt ervan af of je lesje wil leren?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zitten we hier in een schoolbankje?
Mod zijn is simpel; is het niet tegen de policy, dan is het gewoon goed. Je eigen mening boeit helemaal niet.quote:
wederomquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:33 schreef kree het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |