De users zijn lui! Want ze posten weinigquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moest het opzoeken trv en kaa
lijken me geen drukke topics
ben je een luie mod?![]()
die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WHAAA dat bedoelde je![]()
![]()
fuck ik had de link niet meteen gelegd![]()
![]()
![]()
![]()
nou het ging nog prima
Nee nee dat zie je verkeerd.. voor mij is iedereen gelijk.. ongeacht de kuch status kuch van hiero.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat slechttttt!!!
wat een desintresse voor je mede user/mod![]()
![]()
laat ik nu uit betrouwbare bron weten dat het anders isquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee nee dat zie je verkeerd.. voor mij is iedereen gelijk.. ongeacht de kuch status kuch van hiero.
het is een bewuste keus om niet op te zoeken waar iemand mod is
Nee nee je ziet het verkeerd fogeltje je doet denk ik te weinig daar om mensen naar je forumpies te lokkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
De users zijn lui! Want ze posten weinig
En ze gedragen zich goed, dus er is daardoor ook weinig te doen.
Reizen is
jahhaaaaaaa hahahahaha ik weet toch dat je die niet doorstuurt hahaha heb ook nog wel leuke van jouquote:
je doet maarquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahhaaaaaaa hahahahaha ik weet toch dat je die niet doorstuurt hahaha heb ook nog wel leuke van jou![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ik nu uit betrouwbare bron weten dat het anders is
altijd in jezelf gelovenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
tssss niet geloven die betrouwbare bron
komt ieeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
komt ieeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
zou @:fogel er nog zijn of zou ie ondertussen in een plasje liggen
ik had nog wel zo'n leuke sticker erin gezetquote:
niet gezienquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had nog wel zo'n leuke sticker erin gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |