Ik heb nog nooit last gehad van teken. Heb sinds vorig jaar wel nobite spray voor m'n sokken en schoenen, maar dat was vooral bedoeld voor in Spanje tegen mogelijke bedwantsen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:36 schreef kree het volgende:
en jij dan DJMO want jij loopt ook nog wel wat door de natuur? doe jij er wat aan voor teken enzo?
niet grapje over maken, je weet wel die kleine kut beestjes die aan je benen gaan zitten of erger nog ergens anders op warme plekjes en zich volzuigen met bloed., die bedoel ik...quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:38 schreef Yara. het volgende:
[..]
Wat voor teken?
Een teken van boven. Dat kan ook. Een bliksemschicht is ook een teken.
a niffo.quote:
btw..quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:36 schreef Yara. het volgende:
[..]
Mijn leden.
Ken 't u die uitdrukking niet?
Heer aloa.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:40 schreef Rob het volgende:
[..]
btw..
Nog een keer u zeggen tegen mij en ik doe een TR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hahahaquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
niet grapje over maken, je weet wel die kleine kut beestjes die aan je benen gaan zitten of erger nog ergens anders op warme plekjes en zich volzuigen met bloed., die bedoel ik...
echt hoop dat je niet serieus bent anders had je ook deze toolbox moeten volgen van mn werk, want het is een serieus probleem nl
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:41 schreef DJMO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uTR gezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry beste meneer Rob.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:40 schreef Rob het volgende:
[..]
btw..
Nog een keer u zeggen tegen mij en ik doe een TR
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit op mijn handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |