kijk uit voor teken, want wat ik nu hoor, tis een ellendig dingetje wel. ik onderschat hem niet btw.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
Moet denk ik wel alvast wat voorbereiden voordat ik op vakantie ga
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
heb je plek over in je koffer..quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
Oh dat is al bijnaquote:
nee is zo'n kleine die je als handbaggage kan meenmen in vliegtuigquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:25 schreef Rob het volgende:
[..]
dan pas ik er vast wel in
moet wel een XXXXXL model zijn
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee is zo'n kleine die je als handbaggage kan meenmen in vliegtuig
Logisch, vind het knap dat je het toch gaat doen!!quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:26 schreef hemarookworst het volgende:
Toch lichte stress na 12 jaar voor het eerst weer
zou niet ieder jaar erheen hoevenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:27 schreef hemarookworst het volgende:
Kijken of het echt zo leuk is dat je elk jaar of het liefst meerdere keren per jaar gaat of dat het opgeblazen is door mijn omgeving
je kan natuurlijk een nickchance aanvragenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik de komende 20 uur lang doorgaan over hoeveel stress ik ga hebben en zo?
welke ledenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:34 schreef Yara. het volgende:
Net wakker, maar nog steeds moe![]()
Ik heb iets onder de leden denk ik.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:35 schreef DJMO het volgende:
@:hemarookworst gaat in de ban
https://www.telegraaf.nl/(...)srisico-s-aan-kleven
ik word kapot gespammed met mentions door dat nieuwsquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:35 schreef DJMO het volgende:
@:hemarookworst gaat in de ban
https://www.telegraaf.nl/(...)srisico-s-aan-kleven
quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:36 schreef Yara. het volgende:
[..]
Mijn leden.
Ken 't u die uitdrukking niet?
Ik zit op mijn handenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee nee nee Kree......
dat ik met sommige anderen hier grapjes maak wil niet zeggen dat jij en ik zo'n omgang hier hebben
NIET DUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Wat voor teken?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:36 schreef kree het volgende:
en jij dan DJMO want jij loopt ook nog wel wat door de natuur? doe jij er wat aan voor teken enzo?
Ik heb nog nooit last gehad van teken. Heb sinds vorig jaar wel nobite spray voor m'n sokken en schoenen, maar dat was vooral bedoeld voor in Spanje tegen mogelijke bedwantsen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:36 schreef kree het volgende:
en jij dan DJMO want jij loopt ook nog wel wat door de natuur? doe jij er wat aan voor teken enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |