nou zou jou wel tik op je bips geven met liniaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE Kree ik zou nooit met jou iets willen doen. Niet lullig bedoeld
Koffie koffie tijdquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:57 schreef Rob het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, heb er ook maar wat ontsmettingsmiddel overheen gemikt. Over een uurtje de boel maar opruimen, nu geen mogelijkheid voor.quote:
nee nee nee Kree......quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou zou jou wel tik op je bips geven met liniaal.
probeer vol te houdenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, heb er ook maar wat ontsmettingsmiddel overheen gemikt. Over een uurtje de boel maar opruimen, nu geen mogelijkheid voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
tis maar geintje joh.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee nee nee Kree......
dat ik met sommige anderen hier grapjes maak wil niet zeggen dat jij en ik zo'n omgang hier hebben
NIET DUS
gehehe ok ik zal er rekening mee houden danquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ben niet gediend van 'geintjes' van jou.... bij dezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |