gehehehe. ok zo'n grap is dus ok. maar jullie snappen wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
niet zeiken ouwe. zo gaat dit topic nou eenmaal.....
ik heb geen enkel probleem met mensen die in BNW postenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier. Dat hek van BNW zit ook niet goed dicht, want die kom ik ook steeds meer tegen.
Goedemorgen Dott!quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]daar dacht ik niet aan toen ik het typte, ik bedoelde serieus gewoon een ander insect. Haha slecht wel van mezelf
Ik heb ook geen probleem met BNW.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef aloa het volgende:
[..]
ik heb geen enkel probleem met mensen die in BNW posten
wel met trollen
das toch raarquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook geen probleem met BNW.
Maar dat forum is er niet voor niks. Hou het dan daar ook, anders kan je het net zo goed sluiten.
eens, maargoed ik heb dingen gezien hier op t forum, waarvan ik dacht tja nu gaat het toch te ver.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
Soms moet je gewoon accepteren dat bepaalde users of mods je niet liggen
in de eckte wereld vind je ook niet iedereen aardig
dan ga je ook niet hele discussies voeren hierover
dan wandel je iemand ook gewoon voorbij
De maan is plat!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
das toch raar
alles wordt hier besproken
waarom dan enkel geen zaken die in BNW worden besproken
als een onderwerp me niet ligt dan skip ik het
Ja, maar in R&P is wel iets meer moderatie nog. En ik zie er ook wel vaak serieuze vragen en reacties. Mja, je moet de troll reacties er een beetje uitfilteren denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
denk dat FOK! dan sowieso niet de plek is
Ook in R en P is er veel getroll
wat ik wel heel jammer vindt omdat er echt wel serieuze dingen besproken worden
jep want het is wel een mooi deel van FOK!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar in R&P is wel iets meer moderatie nog. En ik zie er ook wel vaak serieuze vragen en reacties. Mja, je moet de troll reacties er een beetje uitfilteren denk ik.
Als het tever gaat plaats je een TR, kan een mod of admin checken of het tegen de policy is en zo ja er iets mee doen. Zo nee, dan blijft het gewoon staan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maargoed ik heb dingen gezien hier op t forum, waarvan ik dacht tja nu gaat het toch te ver.
dat valt hier btw mee. maar om maar te zeggen.
heeft niet te maken met wel of niet leuk of ok vinden, maar sommige dingen gaan dan te ver eng dat moeten we niet doen?
want liefde
Als het te ver gaat zet je een TRquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maargoed ik heb dingen gezien hier op t forum, waarvan ik dacht tja nu gaat het toch te ver.
dat valt hier btw mee. maar om maar te zeggen.
heeft niet te maken met wel of niet leuk of ok vinden, maar sommige dingen gaan dan te ver eng dat moeten we niet doen?
want liefde
ow zie nu dat die -1 van afgelopen nacht isquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef Lovely het volgende:
Hier had ook gevroren maar komende nacht niet meer en de temp lopen ' s nachts ook op lees ik
De maan is plat!quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
das toch raar
alles wordt hier besproken
waarom dan enkel geen zaken die in BNW worden besproken
als een onderwerp me niet ligt dan skip ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |