Gelukkig genoeg uitloopstroken om geen code rood te veroorzakenquote:
Mijn dadbod zou meer geschikt zijn voor een Spa ofzo.quote:Op zondag 21 april 2024 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben ze in Monaco ook een keer gedaan.
Helemaal goed juist, mooie afsluiting van mijn verjaardagquote:
Jij bent toch op vakantie? Of is dat een week later?quote:
Ik mis twee bazencircuits. Miami is daar niet één van.quote:Op zondag 21 april 2024 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij bent toch op vakantie? Of is dat een week later?
Feestjequote:Op zondag 21 april 2024 11:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal goed juist, mooie afsluiting van mijn verjaardag![]()
Welke dan?quote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis twee bazencircuits. Miami is daar niet één van.
Hoe laat mogen we komen?quote:Op zondag 21 april 2024 11:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
jaaaaaquote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Feestje![]()
Alvast gefeliciteerd![]()
Moeten we een naamtopic tijdens LIVE voor je regelen?
Dank je!quote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Feestje![]()
Alvast gefeliciteerd![]()
Moeten we een naamtopic tijdens LIVE voor je regelen?
Denk niet dat er een Lawson win in zit die race, maar het kan verder natuurlijk wel een hele leuke dag zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 11:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus er komt een naamtopicquote:Op zondag 21 april 2024 11:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Nee hoor, liever niet zelfs
Gaat het noterenquote:Op zondag 21 april 2024 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus er komt een naamtopic
Monaco en Imola. En de Indy500quote:
Dat is 8 jaar geleden en toen was Max 19. Niet meer dezelfde coureur.quote:Op zondag 21 april 2024 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfs Ricciardo kon het. En Norris is veel beter dan Ricciardo.
Vrees het ook niet. Zou wel een leuk verjaardagscadeau zijnquote:Op zondag 21 april 2024 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat er een Lawson win in zit die race, maar het kan verder natuurlijk wel een hele leuke dag zijn.
Goeie timingquote:Op zondag 21 april 2024 11:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Imola is wel jammer. Op Monaco kan je toch niet inhalen, dus je mist niks.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Monaco en Imola. En de Indy500
Al kan ik die laatste heel misschien nog wel een beetje volgen.
Wordt weer laat naar bedquote:
Mijn normale ritme.quote:
Monaco is wel dé stratenrace.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Imola is wel jammer. Op Monaco kan je toch niet inhalen, dus je mist niks.
Fok!-ritme heet dat.quote:Op zondag 21 april 2024 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sommigen hebben een raar dag- en nachtritme
Total control, Perez viel me wat tegen, de Ferrari's eigenlijk ook wel, leuk voor Norris.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moest met een beetje vertraging kijken dus niet live mee gepost hier.
Weinig verrassende winnaar
Het kan altijd regenen in Monaco. Dan is het wel weer leuk.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Imola is wel jammer. Op Monaco kan je toch niet inhalen, dus je mist niks.
De rest is een slap aftreksel op Singapore naquote:
Maar de volgende dag zijn wij vrijquote:
Misschien moet ik dat lekker zelf weten.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is 8 jaar geleden en toen was Max 19. Niet meer dezelfde coureur.![]()
Misschien moet jij je niet meer inhoudelijk met F1-zaken bezighouden.
Correct en tevens juistquote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De rest is een slap aftreksel op Singapore na
quote:
In welk subforum zit ik ook alweer...quote:Op zondag 21 april 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is tot diep in de nacht door gaan
Ik heb vanaf woensdag vrij genomen, zodat ik kan bijkomen van de eerste halve finale van Eurovisiesongfestival.quote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de volgende dag zijn wij vrij
Maar je komt steeds zo onwetend over. Stoort je dat niet, dan?quote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat lekker zelf weten.
Slim!quote:Op zondag 21 april 2024 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vanaf woensdag vrij genomen, zodat ik kan bijkomen van de eerste halve finale van Eurovisiesongfestival.
KPDquote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
In welk subforum zit ik ook alweer...
Daarna slaapfeestje?quote:Op zondag 21 april 2024 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
met zn allen bij Whis kijken
en fokken![]()
Nee ik heb gewoon een eigen mening. Jij mag jouw mening hebben.quote:Op zondag 21 april 2024 11:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar je komt steeds zo onwetend over. Stoort je dat niet, dan?
F1 pyjama partyquote:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de volgende dag zijn wij vrij
Max had Stroll allang klappen gegevenquote:
Werk je dan ook op donderdagquote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik heb gewoon nog één volle werkweek voor m'n vakantie dan.
dat denk ik ookquote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max had Stroll allang klappen gegeven
Hoop het niet, zou geen goed voorbeeld zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Allemaal in pyjama van onze favoriete teamquote:
Flopstrafquote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll heeft wel 2 strafpunten gekregen, net als Magnussen
Net 3 F1-pyjama party's achter de de rug. Je denkt toch niet dat ik me al aangekleed heb om dit soort onchristelijk vroege tijden?quote:
Dat deed ikquote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik heb gewoon nog één volle werkweek voor m'n vakantie dan.
Terecht. Hij reed onnodig in op Daniel.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ohaiquote:
En terecht.quote:
Allemaal tegelijk pitstops!quote:
Kan nog wel een 4de erbijquote:Op zondag 21 april 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Net 3 F1-pyjama party's achter de de rug. Je denkt toch niet dat ik me al aangekleed heb om dit soort onchristelijk vroege tijden?
Ja maar dat is zonder ons erbij. Dat telt niet.quote:Op zondag 21 april 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Net 3 F1-pyjama party's achter de de rug. Je denkt toch niet dat ik me al aangekleed heb om dit soort onchristelijk vroege tijden?
Te weinig maar ok.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
MAX PUNCH.quote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te weinig aangezien Alonso in de sprintrace meer strafpunten kreeg voor iets minder ernstigs.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
2 maar?quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ditquote:
Papa heeft de rest afgekocht.quote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Te weinig aangezien Alonso in de sprintrace meer strafpunten kreeg voor iets minder ernstigs.
Nou ja, @Tijn is er bij, dus die telt wel een klein beetje, denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonder ons erbij. Dat telt niet.
1 miljoen per punt, dus een miljoen of 3-4.quote:
Dat vierde kampioenschap voor Verstappen gaat niet in gevaar komen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Total control, Perez viel me wat tegen, de Ferrari's eigenlijk ook wel, leuk voor Norris.
Wij staan voor de deur he!quote:
Nee, dat is juist het doel waarmee het hier postquote:Op zondag 21 april 2024 11:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar je komt steeds zo onwetend over. Stoort je dat niet, dan?
Dat klopt wel, maar daar kun je op anticiperen en dat deed hij niet.quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll claimde dat het veroorzaakt werd door het harmonica effect
quote:
Joh?quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Je ziet op de onboard (wat Daniel ook zei bij SKY) dat STroll naar rechts aan het kijken is de bocht in, in plaats van voor zich waar Daniel en de rest staan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ga eens werken voor je geld!quote:Op zondag 21 april 2024 11:28 schreef Tijn het volgende:
Zo, tweede pot koffie aangezet. Met deze tijden sta ik in het weekend vroeger op dan door de week joh
Alle auto's voor hem zaten dichter op elkaar en konden wel op tijd remmen. Stroll had meer dan 2 auto lengtes de ruimte en knalde er nog vol op. Deze straf is echt te mager. Als ze om niks Alonso al 10 seconden en 3 penalty punten geven waarom beoordelen ze dit dan als minder ernstig.quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
F1Fok meetquote:
klopt dit slaat ook nergens op.quote:Op zondag 21 april 2024 11:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Alle auto's voor hem zaten dichter op elkaar en konden wel op tijd remmen. Stroll had meer dan 2 auto lengtes de ruimte en knalde er nog vol op. Deze straf is echt te mager. Als ze om niks Alonso al 10 seconden en 3 penalty punten geven waarom beoordelen ze dit dan als minder ernstig.
sterkte met makenquote:Op zondag 21 april 2024 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tijd voor kaneelbroodjes![]()
Helaas moeten we ze nog wel ff maken..
quote:Op zondag 21 april 2024 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Party mode van Mercedes aan
quote:Op zondag 21 april 2024 11:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit is de party mode van de Merc
Jellinek gebeld.quote:Op zondag 21 april 2024 11:28 schreef Tijn het volgende:
Zo, tweede pot koffie aangezet. Met deze tijden sta ik in het weekend vroeger op dan door de week joh
over 2 week bitterballen voor alle visitequote:
Waarom hanteer je deze standaard niet voor Lewis? Het gat tussen Russell en Hamilton was deze race groter dan tussen Verstappen en Perez.quote:Op zondag 21 april 2024 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jemig. Perez weer echt zo slecht. Kijk ik heb respect voor perez, dat heb ik natuurlijk voor elke driver. Maar ja als je kritisch kijkt dan moet je wel concluderen dat je met die auto meer zou moeten kunnen. En dat kan hij niet. Is jammer.
Omdat hij een act is.quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom hanteer je deze standaard niet voor Lewis? Het gat tussen Russell en Hamilton was deze race groter dan tussen Verstappen en Perez.
Lewis had gewoon een probleem in kwali. Foutje in 14. Was superkut.quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom hanteer je deze standaard niet voor Lewis? Het gat tussen Russell en Hamilton was deze race groter dan tussen Verstappen en Perez.
Deal!quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
over 2 week bitterballen voor alle visite
quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
F1TV heeft het nog even over Lewis zijn giga overtake in bocht 9. Ik zag natuurlijk ook al dat dat gewoon bizar gaaf was. Cooking race
Oehquote:Op zondag 21 april 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
over 2 week bitterballen voor alle visite
ja dat regel ik even voor jou en alle anderen die naar Whis toe gaanquote:
Lewis 7x WDC.quote:
Daniel zat zelf ook al tegen Piastri aan op het moment dat Stroll hem ramde. Dus onze symphatieke Australiër zat zelf ook behoorlijk te slapen. Niet dat dat de actie van Stroll goed praat natuurlijk, maar Daniel was ook weer een zeer matige race aan het rijden.quote:Op zondag 21 april 2024 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je ziet op de onboard (wat Daniel ook zei bij SKY) dat STroll naar rechts aan het kijken is de bocht in, in plaats van voor zich waar Daniel en de rest staan.
Was dat (weer) dat ontzettend zeldzame foutje?quote:Op zondag 21 april 2024 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis had gewoon een probleem in kwali. Foutje in 14. Was superkut.
En dat had Lewis helemaal zelf in de hand. Kortom Lewis was door zijn eigen domme fout en dus slechte kwali kansloos.quote:Op zondag 21 april 2024 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt voor de balans vandaag. Dat hebben we echt even nodig.quote:Op zondag 21 april 2024 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, @:Tijn is er bij, dus die telt wel een klein beetje, denk ik.
Ga er nog serieus op inquote:Op zondag 21 april 2024 11:45 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En dat had Lewis helemaal zelf in de hand. Kortom Lewis was door zijn eigen domme fout en dus slechte kwali kansloos.
Ach iemand op zijn inconsistentie en hypocrysie wijzen is altijd leuk. Iedereen hier weet dat hij die sneue act al jaren laat zien hier. Als hier met minvotes gewerkt zou worden zouden zijn commentaren hier binnen no time verdwenen zijn. Iedereen hier is er wel een beetje klaar mee.quote:
Ja, dus?quote:
En toch maar 2 posities achter George. Niet slecht gedaan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:45 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En dat had Lewis helemaal zelf in de hand. Kortom Lewis was door zijn eigen domme fout en dus slechte kwali kansloos.
Gelijk heeft ie.quote:
Ik twijfel daarover. Hij zit er absoluut wel heel dicht tegenaan, maar je ziet Piastri's auto niet bewegen op het moment dat Stroll achterin bij Ricciardo kleunt. En dat zou je wel verwachten als Ricciardo er al tegenaan zit.quote:Op zondag 21 april 2024 11:41 schreef RealistAtheist het volgende:
Daniel zat zelf ook al tegen Piastri aan op het moment dat Stroll hem ramde. Dus onze symphatieke Australiër zat zelf ook behoorlijk te slapen.
Knap hoor als er 4 uitvallers voor hem zijn en hij nog altijd in een top 5 team zit die een groot gat hebben naar de onderste 5 teams. En nog weet hij een Piastri met schade niet eens in te halen. Ik zie een parallel met Perez hier. Ook al zo'n matige coureur.quote:Op zondag 21 april 2024 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toch maar 2 posities achter George. Niet slecht gedaan.
9 - 6 = 2?quote:Op zondag 21 april 2024 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toch maar 2 posities achter George. Niet slecht gedaan.
quote:Op zondag 21 april 2024 12:02 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Knap hoor als er 4 uitvallers voor hem zijn en hij nog altijd in een top 5 team zit die een groot gat hebben naar de onderste 5 teams. En nog weet hij een Piastri met schade niet eens in te halen. Ik zie een parallel met Perez hier. Ook al zo'n matige coureur.
quote:
Ow dat ben ik met je eens hoor. Maar ik dacht bij de slowmo wel degelijk te zien dat Ricciardo's neus Piastri's diffuser al raakte op het moment dat Stroll hem als een idioot ramde.quote:Op zondag 21 april 2024 12:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik twijfel daarover. Hij zit er absoluut wel heel dicht tegenaan, maar je ziet Piastri's auto niet bewegen op het moment dat Stroll achterin bij Ricciardo kleunt. En dat zou je wel verwachten als Ricciardo er al tegenaan zit.
Stroll heeft veel meer ruimte dan Ricciardo, maar reageert gewoon veel te laat. En de Hulk, die achter hem zit, let wel op en heeft plenty tijd om naar rechts uit te wijken. Voor mij is het gewoon een typische Stroll-fuck up.
Piastri had schade aan de achterkant, dat moet daarvan zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 12:04 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ow dat ben ik met je eens hoor. Maar ik dacht bij de slowmo wel degelijk te zien dat Ricciardo's neus Piastri's diffuser al raakte op het moment dat Stroll hem als een idioot ramde.
ik schat perez zelfs wat hoger in op dit moment......quote:Op zondag 21 april 2024 12:02 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Knap hoor als er 4 uitvallers voor hem zijn en hij nog altijd in een top 5 team zit die een groot gat hebben naar de onderste 5 teams. En nog weet hij een Piastri met schade niet eens in te halen. Ik zie een parallel met Perez hier. Ook al zo'n matige coureur.
Even erg als over een lijn rijdenquote:Op zondag 21 april 2024 12:08 schreef nils7 het volgende:
Weer niet gereageerd hier en Max wint weer…
Gaat al 40+ races zo.
Anyway. Waar ik nog op terug wil komen is Stroll en zijn verbazing over zijn straf.
Serieus…
Heb de slowmo ook een aantal keer bekeken, maar je kunt door het zwart niet echt de diepte zien. Daarom heb ik me gefocused op Piastri's auto op het moment van Stroll's impact en die krijgt dan niet een zetje, wat je zou verwachten. Dat gezegd hebbende, wordt door de impact van Stroll en het optillen van de achterkant van Ricciardo, zijn voorvleugel onder Piastri's diffuser geduwd?quote:Op zondag 21 april 2024 12:04 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ow dat ben ik met je eens hoor. Maar ik dacht bij de slowmo wel degelijk te zien dat Ricciardo's neus Piastri's diffuser al raakte op het moment dat Stroll hem als een idioot ramde.
Ook daarvoor geldt, je ziet op de slowmo op het moment van impact van Stroll op Ricciardo, geen delen van Piastri's auto komen. Maar misschien komen er de komende dagen nog andere beelden vrij waarop het wel goed te zien is.quote:Op zondag 21 april 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Piastri had schade aan de achterkant, dat moet daarvan zijn.
Mwa, dat kan je ook andersom zien en dit is gewoon een ik ben nog even aan het appen fout van Stroll.quote:Op zondag 21 april 2024 12:15 schreef Jane het volgende:
In Japan reed RIC zelf Albon er nog af in de eerste bocht, dus tja, wat moet je met die verontwaardiging over Stroll nu?
Albon die niet eens naast hem zat en voor een onmogelijke move gingquote:Op zondag 21 april 2024 12:15 schreef Jane het volgende:
In Japan reed RIC zelf Albon er nog af in de eerste bocht, dus tja, wat moet je met die verontwaardiging over Stroll nu?
Stroll heeft een lange lijst van dit soort incidenten achter zijn naam. Ricciardo niet. Die kon vroeger eigenlijk best verdienstelijk racen.quote:Op zondag 21 april 2024 12:15 schreef Jane het volgende:
Nou. Het was vooral divebomb Ricciardo, wat vaak net goed ging omdat de ander wel op zat te letten. Zelfs in het hoogtepuntenfilmpje voor deze race was nog weer een achterlijke divebomb uit het verleden van de China GP van Ricciardo te zien. Het is vooral aan andere coureurs te danken dat dit niet vaker fout gegaan is.quote:Op zondag 21 april 2024 12:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Stroll heeft een lange lijst van dit soort incidenten achter zijn naam. Ricciardo niet. Die kon vroeger eigenlijk best verdienstelijk racen.
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.quote:Op zondag 21 april 2024 12:30 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Nou. Het was vooral divebomb Ricciardo, wat vaak net goed ging omdat de ander wel op zat te letten. Zelfs in het hoogtepuntenfilmpje voor deze race was nog weer een achterlijke divebomb uit het verleden van de China GP van Ricciardo te zien. Het is vooral aan andere coureurs te danken dat dit niet vaker fout gegaan is.
Daar hebben wij dan een ander beeld bij, want ik heb Ricciardo ook regelmatig zijn bekende uitremacties zien doen, juist omdat zijn tegenstanders zaten te snurken.quote:Op zondag 21 april 2024 12:30 schreef RealistAtheist het volgende:
Nou. Het was vooral divebomb Ricciardo, wat vaak net goed ging omdat de ander wel op zat te letten. Zelfs in het hoogtepuntenfilmpje voor deze race was nog weer een achterlijke divebomb uit het verleden van de China GP van Ricciardo te zien. Het is vooral aan andere coureurs te danken dat dit niet vaker fout gegaan is.
Dat is gewoon daniel, net als lewis ligt de schuld ongeacht wat bij anderen, andere coureurs, andere teams, de auto, nooit bij zichzelfquote:Op zondag 21 april 2024 12:15 schreef Jane het volgende:
Dat is wel een van de redenen waarom ik, itt veel anderen, nooit zo'n fan van de man ben geweest, idd.quote:Op zondag 21 april 2024 13:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat is gewoon daniel, net als lewis ligt de schuld ongeacht wat bij anderen, andere coureurs, andere teams, de auto, nooit bij zichzelf
Helemaal mee eens. Moet ook lachen als men nog steeds denkt dat de Badger het stoeltje van Perez wel gaat overnemen.quote:Op zondag 21 april 2024 13:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is wel een van de redenen waarom ik, itt veel anderen, nooit zo'n fan van de man ben geweest, idd.
En zijn hoogtijdagen als coureur duurden in mijn ogen ook korter dan veel mensen zich tegenwoordig lijken te herinneren. Oké, hij versloeg Vettel, maar inmiddels moet je je toch ook afvragen of dat niet meer aan Vettel lag op dat moment.
Maar goed, RIC en STR mogen van mij allebei weg, maar bij die laatste gaat het niet snel gebeuren. Zou wel echt graag Lawson op de grid zien.
Men heet Horner in dit geval, zonder Horner was het al klaar geweest voor Ricciardo en het is nog een lang jaar, ik zie Red Bull nog geen beslissing nemen tot misschien na Spa.quote:Op zondag 21 april 2024 13:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Moet ook lachen als men nog steeds denkt dat de Badger het stoeltje van Perez wel gaat overnemen.
Overtuigend nee, maar hij staat wel op het podium en daar hebben ze hem voor. Verstappen doet de rest wel zoals hij vorig jaar heeft laten zien.quote:Op zondag 21 april 2024 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Men heet Horner in dit geval, zonder Horner was het al klaar geweest voor Ricciardo en het is nog een lang jaar, ik zie Red Bull nog geen beslissing nemen tot misschien na Spa.
Perez was vandaag niet echt overtuigend dus het is ook weer niet zo dat hij al gebakken zit voor volgend jaar.
Ik denk dat commercieel gezien Perez niet onderdoet voor Ricciardo, dat wordt nog weleens onderschat, wat Perez wel had is dat hij na een sterk begin van een seizoen terugvalt, mocht hij dat euvel hebben verholpen lijkt het mij een nobrainer dat hij volgend jaar ook weer in die Red Bull zit.quote:Op zondag 21 april 2024 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Overtuigend nee, maar hij staat wel op het podium en daar hebben ze hem voor. Verstappen doet de rest wel zoals hij vorig jaar heeft laten zien.
Vergeet niet dat de naam Ricciardo ook wel wat marketing met zich mee brengt en hij nu stukken goedkoper was dan voorheen. Het blijft toch een team wat voornamelijk blikjes drinken verkoopt. Zolang Tsunoda overall de betere blijft zie ik hem niet opschuiven. Plus die gifkikker zie ik dan ook weer niet zo snel dat stoeltje krijgen. Dus zal het niks verbazen als Perez gewoon blijft of dat ze naar iemand als Sainz aan het kijken zijn.
Sainz had ook wel een weekend om te vergeten trouwens, al kan dat een keer gebeuren.quote:Op zondag 21 april 2024 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Overtuigend nee, maar hij staat wel op het podium en daar hebben ze hem voor. Verstappen doet de rest wel zoals hij vorig jaar heeft laten zien.
Vergeet niet dat de naam Ricciardo ook wel wat marketing met zich mee brengt en hij nu stukken goedkoper was dan voorheen. Het blijft toch een team wat voornamelijk blikjes drinken verkoopt. Zolang Tsunoda overall de betere blijft zie ik hem niet opschuiven. Plus die gifkikker zie ik dan ook weer niet zo snel dat stoeltje krijgen. Dus zal het niks verbazen als Perez gewoon blijft of dat ze naar iemand als Sainz aan het kijken zijn.
Perez lijdt een beetje aan het Bottas syndroom, of zou het door hun teammaat komen die de bolide beter naar hun hand kunnen zetten. Ik neig naar het tweede want bij andere teams hadden zowel Bottas al Perez dat terugval probleem niet.quote:Op zondag 21 april 2024 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat commercieel gezien Perez niet onderdoet voor Ricciardo, dat wordt nog weleens onderschat, wat Perez wel had is dat hij na een sterk begin van een seizoen terugvalt, mocht hij dat euvel hebben verholpen lijkt het mij een nobrainer dat hij volgend jaar ook weer in die Red Bull zit.
zijn ze al begonnen met de rees dan?quote:Op zondag 21 april 2024 14:06 schreef Zipportal het volgende:
Elke keer als toevallig bij Viaplay TV langs zap zie ik reclame.
Gewoon.
Het is geen vraag van of, maar wanneer Ricciardo weg gaat.quote:
Coureurs als Bottas en Perez zijn best goed, maar missen net dat laatste beetje om een echte topper te zijn. Dat komt pas uit wanneer je in de bovenste regionen meerijdt. Als Perez weer naar een midfield-team zou gaan, doet-ie het vast relatief weer prima vergeleken met een mindere god als teamgenoot.quote:Op zondag 21 april 2024 14:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Perez lijdt een beetje aan het Bottas syndroom, of zou het door hun teammaat komen die de bolide beter naar hun hand kunnen zetten. Ik neig naar het tweede want bij andere teams hadden zowel Bottas al Perez dat terugval probleem niet.
Hij was dus weekend gewoon prima tot goed en deze straf inclusief incident had iedereen kunnen overkomenquote:Op zondag 21 april 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is geen vraag van of, maar wanneer Ricciardo weg gaat.
Ik hoop echt dat men eens hun bek open gaat trekken over die belachelijke straffen tegenwoordig.quote:Op zondag 21 april 2024 14:12 schreef Nizno het volgende:
en twee panelty punten er bij.
ja dit was idd ook net zo erg als stroll die op zn kont ging rijden
Had zelfs een beetje te doen met hem.quote:Op zondag 21 april 2024 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was dus weekend gewoon prima tot goed en deze straf inclusief incident had iedereen kunnen overkomen
Sargeant ook twee punten omdat hij Hulkenberg niet voor liet tijdens de SC. Dat was een nog lichtere overtreding. En Alonso 3 punten omdat hij aan het racen was. De verhouding is volledig zoek, imho.quote:Op zondag 21 april 2024 14:12 schreef Nizno het volgende:
en twee panelty punten er bij.
ja dit was idd ook net zo erg als stroll die op zn kont ging rijden
Hij was dit weekend goed tot aan de start, die hij verprutste.quote:Op zondag 21 april 2024 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was dus weekend gewoon prima tot goed en deze straf inclusief incident had iedereen kunnen overkomen
Ik hoop zo snel mogelijk.quote:Op zondag 21 april 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is geen vraag van of, maar wanneer Ricciardo weg gaat.
Ik heb zijn start niet gezien, dus misschien zeg ik iets enorm doms, het overkomt coureurs wel vaker dat de start niet al te best is. Zoals zelfs Verstappen of vandaag de beide Ferrari's. Dat van vandaag wordt Sainz en Leclerc niet aangerekend, waarom Ric wel?quote:Op zondag 21 april 2024 14:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij was dit weekend goed tot aan de start, die hij verprutste.
Hij reed daarna toch nog een redelijke race met goede kans op punten.quote:Op zondag 21 april 2024 14:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij was dit weekend goed tot aan de start, die hij verprutste.
quote:Aston Martin's driver line-up truly is the combination of the G.O.A.T and a goat.
Ik ook, een beetje.quote:Op zondag 21 april 2024 14:18 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Had zelfs een beetje te doen met hem.
zo blij dat ik daar niet van afhankelijk benquote:Op zondag 21 april 2024 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na zes rondjes al reclame en ook geen pop-up scherm.
🤣
Ik reken hem niets aan. Zeg alleen dat de start niet goed was.quote:Op zondag 21 april 2024 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb zijn start niet gezien, dus misschien zeg ik iets enorm doms, het overkomt coureurs wel vaker dat de start niet al te best is. Zoals zelfs Verstappen of vandaag de beide Ferrari's. Dat van vandaag wordt Sainz en Leclerc niet aangerekend, waarom Ric wel?
quote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een comment onder de highlights op YT:
[..]
Die kans op punten was er niet vandaag hoor. Hij reed op een gegeven moment 8e zo uit mijn hoofd omdat iedereen al gestopt was. Viel met zijn stop daarna ook terug achter Tsunoda. Zonder uitval was hij op max 12 à 13 geëindigd.quote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Hij reed daarna toch nog een redelijke race met goede kans op punten.
De stops van Red Bull:quote:Op zondag 21 april 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zag trouwens dat Max een pitstop had van 1.9
Die had ik gemist!
En allemaal double stacked hequote:Op zondag 21 april 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stops van Red Bull:
2,1
2,0
1,9
2,0
quote:Op zondag 21 april 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.
Dit ben ik dan absoluut weer met je eens. Heel af en toe laat Stroll leuke dingen zien, vaak gek genoeg onder moeilijke (natte) omstandigheden. Maar overall is het inderdaad een matige coureur. Daniel op zijn piek was inderdaad beter. De huidige Daniel ontloopt Stroll niet zo heel veel denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.
Hij was dit weekend goed tot aan de startquote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik reken hem niets aan. Zeg alleen dat de start niet goed was.
Nee, dat deed je niet. Dat bedoelde ik ook. Ik vond hem na de start ook niet goed, maar ook niet slecht. Beetje ertussen in.quote:Op zondag 21 april 2024 14:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was dit weekend goed tot aan de start
na de start niet meer. Zo staat het er, ik nam je tekst te letterlijk
Vooral die 2 onder de SC. 1,9 en 2,0 binnen een paar seconden.quote:Op zondag 21 april 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stops van Red Bull:
2,1
2,0
1,9
2,0
Die double stack waren toch de 2.1 en 2.0?quote:Op zondag 21 april 2024 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral die 2 onder de SC. 1,9 en 2,0 binnen een paar seconden.
Ja, schitterend.
Volgens mij waren het beide keren.quote:Op zondag 21 april 2024 16:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die double stack waren toch de 2.1 en 2.0?
Niet dat het wat uitmaakt, ze zijn gewoon waanzinnig goed.
Hij heeft de straf ingelost middels een extra stopquote:Op zondag 21 april 2024 17:43 schreef Pino112 het volgende:
Stroll z'n straf staat niet in het tekstje onder de uitslag, wat is daarmee gebeurd?
Die eerste double stacked leek wel een oefeningquote:Op zondag 21 april 2024 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
En allemaal double stacked he
Terecht dat die hoofdmechanic of wie het ook was op het podium stond.
Moet Stroll de trambestuurder voorstellen?quote:
Ahquote:Op zondag 21 april 2024 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft de straf ingelost middels een extra stop
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.quote:Op zondag 21 april 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat men eens hun bek open gaat trekken over die belachelijke straffen tegenwoordig.
Hij had dus beter de race uit kunnen rijden met 2 rondjes achterstand en dan die 10 seconden kunnen incasseren.quote:
Stewards hebben weer aan de mushrooms gezeten.quote:Op zondag 21 april 2024 19:50 schreef -XOR- het volgende:
Stroll 2 licensiepunten voor zijn mongolenactie, Alonso gister 3 punten voor iets dat had kunnen worden afgedaan als racing incident.
Dat kan altijd beterquote:Op zondag 21 april 2024 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Liuzi is 1 van de stewards, die raakte in 2007 bijna een SC
De 10s straf wel, maar die strafpunten niet. Dat is gewoon willekeur lijkt het.quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.
Stroll was niet 'unlucky'. Stroll zat niet op te letten.quote:
Hij was unlucky dat niemand zijn verhaal gelooftquote:Op zondag 21 april 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stroll was niet 'unlucky'. Stroll zat niet op te letten.
Dan maak je jezelf als team principal ook totaal ongeloofwaardig.quote:
Don't bite the hand that feeds youquote:Op zondag 21 april 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan maak je jezelf als team principal ook totaal ongeloofwaardig.
Moet ie zeker zeggen van Papa Strollquote:
Het probleem is dan ook niet zo zeer de hoogte van de straffen. Het probleem is het gebrek aan consistentie, zowel in de interpretatie van de regels als in de hoogte van de straffen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.
Harsh of niet, de regels zijn veranderd waardoor rijders sinds dit jaar 10 seconden tijdstraf krijgen ipv 5 seconden bij collisionsquote:
Dat dat team volledig in dienst staat van Lance, dat is een ding. Dat men weigert om Lance met zijn neus op de feiten te drukken, wanneer hij fouten maakt, zodat hij kan leren van zijn fouten, komt dit project absoluut niet ten goede.quote:
En het einde is nog niet in zichtquote:Op maandag 22 april 2024 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft nu sinds Miami vorig jaar alle (hoofd)races gewonnen op 2 naEn die 2 gingen beiden naar Sainz.
In Miami verwacht ik Ferrari wel weer wat dichterbij, dat is ook meteen het "probleem" momenteel, de concurrenten wisselen af per race.quote:
Maar goed daf ferrari die sainz eruit gooit, veelste veel ambities voor dat teamquote:Op maandag 22 april 2024 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft nu sinds Miami vorig jaar alle (hoofd)races gewonnen op 2 naEn die 2 gingen beiden naar Sainz.
Nou, aan ambitie heeft Lewis natuurlijk ook geen gebrek. Dat is niet waar de schoen wringt.quote:Op maandag 22 april 2024 12:56 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Maar goed daf ferrari die sainz eruit gooit, veelste veel ambities voor dat team
Lance zit niet echt in een positie waarin hij zo'n fout toe kan geven, want daarmee ondermijnt hij zichzelf dan behoorlijk. De aanval is dan de beste verdediging, keihard ontkennen, en ook de straf in twijfel trekken. Hoe ze binnen het team met Lance omgaan is een tweede, en ik denk niet dat we daar veel van zien. Maar ik snap papa Stroll niet zo. Die wilt een winnaar zijn, altijd, vindt dan een andere positie voor je zoon.quote:Op zondag 21 april 2024 23:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat dat team volledig in dienst staat van Lance, dat is een ding. Dat men weigert om Lance met zijn neus op de feiten te drukken, wanneer hij fouten maakt, zodat hij kan leren van zijn fouten, komt dit project absoluut niet ten goede.
Zolang Lance niet leert van zijn fouten zal hij nooit beter worden.
In de IndyCar doen ze daar niet zo moeilijk over. Zowel O'Ward als Herta gaven toe fout te zitten na contact. O'Ward was zelfs in een soortgelijke situatie als die van Steoll.quote:Op maandag 22 april 2024 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lance zit niet echt in een positie waarin hij zo'n fout toe kan geven, want daarmee ondermijnt hij zichzelf dan behoorlijk. De aanval is dan de beste verdediging, keihard ontkennen, en ook de straf in twijfel trekken. Hoe ze binnen het team met Lance omgaan is een tweede, en ik denk niet dat we daar veel van zien. Maar ik snap papa Stroll niet zo. Die wilt een winnaar zijn, altijd, vindt dan een andere positie voor je zoon.
Als Lance vorig jaar 90% van het aantal punten had gepakt als Alonso, dan hadden ze goede kans gehad tweede te worden (want Ferrari en Mercedes waren dan ook punten kwijtgeraakt aan AM), ipv 5e.
Nee, ambities niet, maar daadwerkelijk inzet en motivatie zeggen wel genoegquote:Op maandag 22 april 2024 14:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, aan ambitie heeft Lewis natuurlijk ook geen gebrek. Dat is niet waar de schoen wringt.
Is ook best moeilijk, je zag bij die sprintrace wel dat hij gemotiveerd was omdat hij zicht op winst had, als je dan de zondag van P18 moet starten met 7 titels op zak en weet ik veel hoeveel overwinningen dan valt het niet mee gemotiveerd te zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 14:52 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee, ambities niet, maar daadwerkelijk inzet en motivatie zeggen wel genoeg
Ik begrijp Papa Stroll heel goed. Een quote uit DtS "Im Dad first".quote:Op maandag 22 april 2024 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lance zit niet echt in een positie waarin hij zo'n fout toe kan geven, want daarmee ondermijnt hij zichzelf dan behoorlijk. De aanval is dan de beste verdediging, keihard ontkennen, en ook de straf in twijfel trekken. Hoe ze binnen het team met Lance omgaan is een tweede, en ik denk niet dat we daar veel van zien. Maar ik snap papa Stroll niet zo. Die wilt een winnaar zijn, altijd, vindt dan een andere positie voor je zoon.
Als Lance vorig jaar 90% van het aantal punten had gepakt als Alonso, dan hadden ze goede kans gehad tweede te worden (want Ferrari en Mercedes waren dan ook punten kwijtgeraakt aan AM), ipv 5e.
De ambitie begrijp ik nog wel en het is ook te prijzen in Lawrence Stroll dat hij dit mogelijk maakt, maar je kan inmiddels toch wel de conclusie trekken dat Lance het niet in zich heeft, er zit te weinig progressie in en dat in z'n 8e jaar F1.quote:Op maandag 22 april 2024 15:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik begrijp Papa Stroll heel goed. Een quote uit DtS "Im Dad first".
Aston Martin moet je zien als Project Lance Stroll. De nummer 1 ambitie is Lance kampioen maken. De rest is bijzaak.
maar nu heb je wel minder strenge budgetcap maatregelen, iets meer testtijd en windtunnel tijd dan wanneer je tweede was, op die (ietwat perverse manier) loont het een minder goede coureur naast een top coureur te hebben.quote:Op maandag 22 april 2024 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet motiverend, maar hij staat daar ook door zijn eigen domme fout. Ik vind het behoorlijk respectloos tegenover je team. Hij zat te zeuren dat hij een HAAS niet voorbijkwam, terwijl Russell vlak achter een Ferrari reed.quote:Op maandag 22 april 2024 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook best moeilijk, je zag bij die sprintrace wel dat hij gemotiveerd was omdat hij zicht op winst had, als je dan de zondag van P18 moet starten met 7 titels op zak en weet ik veel hoeveel overwinningen dan valt het niet mee gemotiveerd te zijn.
sowieso vind ik het vreemd dat wanneer je een zevenvoudig kampioen bent je ineens minder motivatie zou hebben als je moet starten van P18.quote:Op maandag 22 april 2024 16:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet motiverend, maar hij staat daar ook door zijn eigen domme fout. Ik vind het behoorlijk respectloos tegenover je team. Hij zat te zeuren dat hij een HAAS niet voorbijkwam, terwijl Russell vlak achter een Ferrari reed.
Ik vind aan het eerste helemaal niet vreemd maar dat laatste ben ik wel met je eens, als je het niet op kan brengen in dit soort situaties wordt het tijd om wat anders te gaan doen.quote:Op maandag 22 april 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso vind ik het vreemd dat wanneer je een zevenvoudig kampioen bent je ineens minder motivatie zou hebben als je moet starten van P18.
Als je alleen wil strijden als je vanaf P1 tm P4 kan starten dan kun je je beter afvragen of je je stuurtje dan niet beter aan iemand anders kan geven
nouja ik vind dat eerste dus vrij bijzonderquote:Op maandag 22 april 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind aan het eerste helemaal niet vreemd maar dat laatste ben ik wel met je eens, als je het niet op kan brengen in dit soort situaties wordt het tijd om wat anders te gaan doen.
Dat is wel het moeilijke in F1, ik denk dat Hamilton nog wel van zichzelf overtuigd is, al dan niet terecht, maar je hebt ook het materiaal nodig om dat om te kunnen zetten naar resultaat.quote:Op maandag 22 april 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja ik vind dat eerste dus vrij bijzonder
waarom zou je niet meer willen knokken als je zevenvoudig kampioen bent?
lijkt me juist een extra motivatie om te laten zien dat je die zeven titels niet kado hebt gekregen
Pas wanneer Lance zelf tot die conclusie komt zal het veranderen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
De ambitie begrijp ik nog wel en het is ook te prijzen in Lawrence Stroll dat hij dit mogelijk maakt, maar je kan inmiddels toch wel de conclusie trekken dat Lance het niet in zich heeft, er zit te weinig progressie in en dat in z'n 8e jaar F1.
maar als je teamgenoot wel mee kan strijden om de plekken 3 4 en 5 dan kan het probleem dus niet het materiaal zijn toch?quote:Op maandag 22 april 2024 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel het moeilijke in F1, ik denk dat Hamilton nog wel van zichzelf overtuigd is, al dan niet terecht, maar je hebt ook het materiaal nodig om dat om te kunnen zetten naar resultaat.
Maar dat is wel wat Lewis zichzelf inmiddels al drie seizoenen voorhoud, waar in het eerste seizoen wolff nog enigszins met hem meegingquote:Op maandag 22 april 2024 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar als je teamgenoot wel mee kan strijden om de plekken 3 4 en 5 dan kan het probleem dus niet het materiaal zijn toch?
Compleet inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2024 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stewards hebben weer aan de mushrooms gezeten.
Wordt steeds beter die aflevering.quote:Op maandag 22 april 2024 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben vast en zeker spuit elf maar de echte vertaling van de paar Chinese uitspraken
[ afbeelding ]
Dat was gisteren toch ook niet zo? George ging P8 naar P6, Lewis P18 naar P9 en zaterdag was het min of meer andersom.quote:Op maandag 22 april 2024 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar als je teamgenoot wel mee kan strijden om de plekken 3 4 en 5 dan kan het probleem dus niet het materiaal zijn toch?
maar dat lag bij Lewis aan het feit dat hij aan bezig is geweest met afstelling van de auto na de sprintquote:Op maandag 22 april 2024 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch ook niet zo? George ging P8 naar P6, Lewis P18 naar P9 en zaterdag was het min of meer andersom.
Volgens mij maakte hij een grote fout bij kwalificatie en de auto als ik het zo kan beoordelen is momenteel #4 en misschien zelfs #5.quote:Op maandag 22 april 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat lag bij Lewis aan het feit dat hij aan bezig is geweest met afstelling van de auto na de sprint
Dus niet aan het materiaal
dus het materiaal is er wel om vooraan mee te kunnen strijden. alleen de mentaliteit ontbreekt en wordt afgeschoven op het materiaal en door dat materiaal zou de mentaliteit ontbrekenquote:Op maandag 22 april 2024 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een grote fout bij kwalificatie en de auto als ik het zo kan beoordelen is momenteel #4 en misschien zelfs #5.
Als Max een fout zou maken, en dat toe zou geven, dan maakt dat weinig uit, een foutje zal weinig met zijn reputatie doen. Bij Lance ligt dat inmiddels wat anders.quote:Op maandag 22 april 2024 14:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de IndyCar doen ze daar niet zo moeilijk over. Zowel O'Ward als Herta gaven toe fout te zitten na contact. O'Ward was zelfs in een soortgelijke situatie als die van Steoll.
dat ben ik niet met je eens, ik denk niet dat deze auto vooraan meestrijdt bij 9 van de 10 gp's, het afstelwindow schijnt enorm klein te zijn, de Red Bull is zeg maar een allemans vriend, op ieder circuit goed, op sommige circuits onverslaanbaar. De Mercedes gaat misschien op een paar circuits goed zijn, als alles meezit, maar dan waarschijnlijk nog niet goed genoeg om te winnen.quote:Op maandag 22 april 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus het materiaal is er wel om vooraan mee te kunnen strijden. alleen de mentaliteit ontbreekt en wordt afgeschoven op het materiaal en door dat materiaal zou de mentaliteit ontbreken
vooraan is niet per se op P1 hequote:Op maandag 22 april 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens, ik denk niet dat deze auto vooraan meestrijdt bij 9 van de 10 gp's, het afstelwindow schijnt enorm klein te zijn, de Red Bull is zeg maar een allemans vriend, op ieder circuit goed, op sommige circuits onverslaanbaar. De Mercedes gaat misschien op een paar circuits goed zijn, als alles meezit, maar dan waarschijnlijk nog niet goed genoeg om te winnen.
Maar hij zegt ook dat hij een business-man is, die altijd wilt winnen. Winnen in de F1, en winnen met Lance, zijn twee dingen die nu eenmaal niet samengaan. Tweede of vijfde scheelt schijnbaar ongeveer 25 miljoen. Ik denk dat een betere tactiek was geweest om 2 goede rijders te hebben, een auto te maken waarmee kan worden gewonnen, en dan Lance er pas in zetten.quote:Op maandag 22 april 2024 15:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik begrijp Papa Stroll heel goed. Een quote uit DtS "Im Dad first".
Aston Martin moet je zien als Project Lance Stroll. De nummer 1 ambitie is Lance kampioen maken. De rest is bijzaak.
Ook dat niet, ze moeten dan net de mazzel hebben dat omstandigheden stabiel zijn en McLaren plus Ferrari hun zaken niet op orde hebben, al kan er misschien een "sweetspot" circuit tusssen zitten.quote:Op maandag 22 april 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooraan is niet per se op P1 he
Vooraan is met het huidige veld om de plekken 3 tm 6
Soms 2 maar dat hangt van de andere RBR af
Je kan ook een auto maken waarmee gewonnen kan worden met Lance in een ervan. Dat Lance er niet mee kan winnen is vers twee.quote:Op maandag 22 april 2024 18:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar hij zegt ook dat hij een business-man is, die altijd wilt winnen. Winnen in de F1, en winnen met Lance, zijn twee dingen die nu eenmaal niet samengaan. Tweede of vijfde scheelt schijnbaar ongeveer 25 miljoen. Ik denk dat een betere tactiek was geweest om 2 goede rijders te hebben, een auto te maken waarmee kan worden gewonnen, en dan Lance er pas in zetten.
in DTS deed Lance een uitspraak om Vader te pleasen, toen wist ik wat er loos was. Lance doet het omdat zijn vader het wilt, niet wat hij zelf wil.quote:Op maandag 22 april 2024 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan ook een auto maken waarmee gewonnen kan worden met Lance in een ervan. Dat Lance er niet mee kan winnen is vers twee.
Verder heeft hij al gewonnen, hij heeft een F1 team voor een schijntje gekocht (143 miljoen, huidige waarde 1.2 miljard) en die investering al weer uit het team gehaald door een minderheidsaandeel te verkopen.
Het team is ook nog eens winstgevend. De rest is aan Lance en nee, ik verwacht niet dat Lance ooit in staat zal zijn WDC te worden maar Pa Stroll lijkt daar nog van overtuigd of in ieder geval bereid om Lance te blijven steunen daarin.
Misschien moet ie eens in een middenmootteam plaatsnemen zoals Mercedes of voor nog meer adrenaline Alpine, Williams, Haas.quote:Op maandag 22 april 2024 21:41 schreef Beathoven het volgende:
Max krijgt een grotere adrenelinekick van simracen dan van F1.
https://youtube.com/shorts/W6fAqYmV-XQ?si=5N56i0vyaWwaV5rt
Je zal als rijder maar net in deze periode in het veld met Max Verstappen moeten rondrijden, wetend dat je alleen de kliekjes krijgt als er bij Red Bull iets misgaat.quote:Op maandag 22 april 2024 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Max is niet één ronde onder groene vlag trager geweest dan de rest van de top 5
Daarom strijden om P2quote:Op maandag 22 april 2024 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zal als rijder maar net in deze periode in het veld met Max Verstappen moeten rondrijden, wetend dat je alleen de kliekjes krijgt als er bij Red Bull iets misgaat.
dat heeft Max toch zelf meegemaakt toen Merc oppermachtig was en hij Barcelona won omdat de mercs eraf tetsten.quote:Op maandag 22 april 2024 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zal als rijder maar net in deze periode in het veld met Max Verstappen moeten rondrijden, wetend dat je alleen de kliekjes krijgt als er bij Red Bull iets misgaat.
Dat is nu net het jaar dat we iig nog Rosberg vs Hamilton hadden en een afwijkende kampioenquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat heeft Max toch zelf meegemaakt toen Merc oppermatig was en hij Barcelona won omdat de mercs eraf tetsten.
Waarom zou hij?quote:Op maandag 22 april 2024 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens in een middenmootteam plaatsnemen zoals Mercedes of voor nog meer adrenaline Alpine, Williams, Haas.
En dat, wanneer het lot je ooit gunstig gezind is en je jezelf onverhoopt terugvindt in een superieure bolide, het toch opvallend vervelend is om ene M. Verstappen in een niet-superieure wagen achter je te vinden. Want getuige 2017-2021 weet die echt wel z'n momenten te vinden om jou het vuur aan de schenen te leggen.quote:Op maandag 22 april 2024 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja maar toen het moest, stond ie er ook meteen. Veel coureurs zouden die druk niet aankunnen...quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat heeft Max toch zelf meegemaakt toen Merc oppermachtig was en hij Barcelona won omdat de mercs eraf tetsten.
Een hele generatie F1-coureurs voor het leven getraumatiseerd door Verstappen.quote:Op maandag 22 april 2024 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Verstappen is ook nog wel een beetje 'gek' zoals oud coureurs dat ook waren. Alles wat achter Verstappen rijdt ademt de walmen van de rubbertegelgeneratie. Wat niet zegt dat ik niet voor veiligheid ben, maar het is allemaal veel te veel binnen de lijntjes.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een hele generatie F1-coureurs voor het leven getraumatiseerd door Verstappen.
Dad First.quote:Op maandag 22 april 2024 18:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar hij zegt ook dat hij een business-man is, die altijd wilt winnen. Winnen in de F1, en winnen met Lance, zijn twee dingen die nu eenmaal niet samengaan. Tweede of vijfde scheelt schijnbaar ongeveer 25 miljoen. Ik denk dat een betere tactiek was geweest om 2 goede rijders te hebben, een auto te maken waarmee kan worden gewonnen, en dan Lance er pas in zetten.
Een hele generatie Engelse f1-kijkers ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een hele generatie F1-coureurs voor het leven getraumatiseerd door Verstappen.
"Are all of our plans vegan?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |