Ik reken hem niets aan. Zeg alleen dat de start niet goed was.quote:Op zondag 21 april 2024 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb zijn start niet gezien, dus misschien zeg ik iets enorm doms, het overkomt coureurs wel vaker dat de start niet al te best is. Zoals zelfs Verstappen of vandaag de beide Ferrari's. Dat van vandaag wordt Sainz en Leclerc niet aangerekend, waarom Ric wel?
quote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een comment onder de highlights op YT:
[..]
Die kans op punten was er niet vandaag hoor. Hij reed op een gegeven moment 8e zo uit mijn hoofd omdat iedereen al gestopt was. Viel met zijn stop daarna ook terug achter Tsunoda. Zonder uitval was hij op max 12 à 13 geëindigd.quote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Hij reed daarna toch nog een redelijke race met goede kans op punten.
De stops van Red Bull:quote:Op zondag 21 april 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zag trouwens dat Max een pitstop had van 1.9
Die had ik gemist!
En allemaal double stacked hequote:Op zondag 21 april 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stops van Red Bull:
2,1
2,0
1,9
2,0
quote:Op zondag 21 april 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.
Dit ben ik dan absoluut weer met je eens. Heel af en toe laat Stroll leuke dingen zien, vaak gek genoeg onder moeilijke (natte) omstandigheden. Maar overall is het inderdaad een matige coureur. Daniel op zijn piek was inderdaad beter. De huidige Daniel ontloopt Stroll niet zo heel veel denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.
Hij was dit weekend goed tot aan de startquote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik reken hem niets aan. Zeg alleen dat de start niet goed was.
Nee, dat deed je niet. Dat bedoelde ik ook. Ik vond hem na de start ook niet goed, maar ook niet slecht. Beetje ertussen in.quote:Op zondag 21 april 2024 14:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was dit weekend goed tot aan de start
na de start niet meer. Zo staat het er, ik nam je tekst te letterlijk
Vooral die 2 onder de SC. 1,9 en 2,0 binnen een paar seconden.quote:Op zondag 21 april 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stops van Red Bull:
2,1
2,0
1,9
2,0
Die double stack waren toch de 2.1 en 2.0?quote:Op zondag 21 april 2024 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral die 2 onder de SC. 1,9 en 2,0 binnen een paar seconden.
Ja, schitterend.
Volgens mij waren het beide keren.quote:Op zondag 21 april 2024 16:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die double stack waren toch de 2.1 en 2.0?
Niet dat het wat uitmaakt, ze zijn gewoon waanzinnig goed.
Hij heeft de straf ingelost middels een extra stopquote:Op zondag 21 april 2024 17:43 schreef Pino112 het volgende:
Stroll z'n straf staat niet in het tekstje onder de uitslag, wat is daarmee gebeurd?
Die eerste double stacked leek wel een oefeningquote:Op zondag 21 april 2024 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
En allemaal double stacked he
Terecht dat die hoofdmechanic of wie het ook was op het podium stond.
Moet Stroll de trambestuurder voorstellen?quote:
Ahquote:Op zondag 21 april 2024 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft de straf ingelost middels een extra stop
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.quote:Op zondag 21 april 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat men eens hun bek open gaat trekken over die belachelijke straffen tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |