En allemaal double stacked hequote:Op zondag 21 april 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stops van Red Bull:
2,1
2,0
1,9
2,0
quote:Op zondag 21 april 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.
Dit ben ik dan absoluut weer met je eens. Heel af en toe laat Stroll leuke dingen zien, vaak gek genoeg onder moeilijke (natte) omstandigheden. Maar overall is het inderdaad een matige coureur. Daniel op zijn piek was inderdaad beter. De huidige Daniel ontloopt Stroll niet zo heel veel denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.
Hij was dit weekend goed tot aan de startquote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik reken hem niets aan. Zeg alleen dat de start niet goed was.
Nee, dat deed je niet. Dat bedoelde ik ook. Ik vond hem na de start ook niet goed, maar ook niet slecht. Beetje ertussen in.quote:Op zondag 21 april 2024 14:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was dit weekend goed tot aan de start
na de start niet meer. Zo staat het er, ik nam je tekst te letterlijk
Vooral die 2 onder de SC. 1,9 en 2,0 binnen een paar seconden.quote:Op zondag 21 april 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stops van Red Bull:
2,1
2,0
1,9
2,0
Die double stack waren toch de 2.1 en 2.0?quote:Op zondag 21 april 2024 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral die 2 onder de SC. 1,9 en 2,0 binnen een paar seconden.
Ja, schitterend.
Volgens mij waren het beide keren.quote:Op zondag 21 april 2024 16:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die double stack waren toch de 2.1 en 2.0?
Niet dat het wat uitmaakt, ze zijn gewoon waanzinnig goed.
Hij heeft de straf ingelost middels een extra stopquote:Op zondag 21 april 2024 17:43 schreef Pino112 het volgende:
Stroll z'n straf staat niet in het tekstje onder de uitslag, wat is daarmee gebeurd?
Die eerste double stacked leek wel een oefeningquote:Op zondag 21 april 2024 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
En allemaal double stacked he
Terecht dat die hoofdmechanic of wie het ook was op het podium stond.
Moet Stroll de trambestuurder voorstellen?quote:
Ahquote:Op zondag 21 april 2024 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft de straf ingelost middels een extra stop
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.quote:Op zondag 21 april 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat men eens hun bek open gaat trekken over die belachelijke straffen tegenwoordig.
Hij had dus beter de race uit kunnen rijden met 2 rondjes achterstand en dan die 10 seconden kunnen incasseren.quote:
Stewards hebben weer aan de mushrooms gezeten.quote:Op zondag 21 april 2024 19:50 schreef -XOR- het volgende:
Stroll 2 licensiepunten voor zijn mongolenactie, Alonso gister 3 punten voor iets dat had kunnen worden afgedaan als racing incident.
Dat kan altijd beterquote:Op zondag 21 april 2024 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Liuzi is 1 van de stewards, die raakte in 2007 bijna een SC
De 10s straf wel, maar die strafpunten niet. Dat is gewoon willekeur lijkt het.quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.
Stroll was niet 'unlucky'. Stroll zat niet op te letten.quote:
Hij was unlucky dat niemand zijn verhaal gelooftquote:Op zondag 21 april 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stroll was niet 'unlucky'. Stroll zat niet op te letten.
Dan maak je jezelf als team principal ook totaal ongeloofwaardig.quote:
Don't bite the hand that feeds youquote:Op zondag 21 april 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan maak je jezelf als team principal ook totaal ongeloofwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |