Mijn normale ritme.quote:
Monaco is wel dé stratenrace.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Imola is wel jammer. Op Monaco kan je toch niet inhalen, dus je mist niks.
Fok!-ritme heet dat.quote:Op zondag 21 april 2024 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sommigen hebben een raar dag- en nachtritme
Total control, Perez viel me wat tegen, de Ferrari's eigenlijk ook wel, leuk voor Norris.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moest met een beetje vertraging kijken dus niet live mee gepost hier.
Weinig verrassende winnaar
Het kan altijd regenen in Monaco. Dan is het wel weer leuk.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Imola is wel jammer. Op Monaco kan je toch niet inhalen, dus je mist niks.
De rest is een slap aftreksel op Singapore naquote:
Maar de volgende dag zijn wij vrijquote:
Misschien moet ik dat lekker zelf weten.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is 8 jaar geleden en toen was Max 19. Niet meer dezelfde coureur.![]()
Misschien moet jij je niet meer inhoudelijk met F1-zaken bezighouden.
Correct en tevens juistquote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De rest is een slap aftreksel op Singapore na
quote:
In welk subforum zit ik ook alweer...quote:Op zondag 21 april 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is tot diep in de nacht door gaan
Ik heb vanaf woensdag vrij genomen, zodat ik kan bijkomen van de eerste halve finale van Eurovisiesongfestival.quote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de volgende dag zijn wij vrij
Maar je komt steeds zo onwetend over. Stoort je dat niet, dan?quote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat lekker zelf weten.
Slim!quote:Op zondag 21 april 2024 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vanaf woensdag vrij genomen, zodat ik kan bijkomen van de eerste halve finale van Eurovisiesongfestival.
KPDquote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
In welk subforum zit ik ook alweer...
Daarna slaapfeestje?quote:Op zondag 21 april 2024 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
met zn allen bij Whis kijken
en fokken![]()
Nee ik heb gewoon een eigen mening. Jij mag jouw mening hebben.quote:Op zondag 21 april 2024 11:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar je komt steeds zo onwetend over. Stoort je dat niet, dan?
F1 pyjama partyquote:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 21 april 2024 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de volgende dag zijn wij vrij
Max had Stroll allang klappen gegevenquote:
Werk je dan ook op donderdagquote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik heb gewoon nog één volle werkweek voor m'n vakantie dan.
dat denk ik ookquote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max had Stroll allang klappen gegeven
Hoop het niet, zou geen goed voorbeeld zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max had Stroll allang klappen gegeven
Allemaal in pyjama van onze favoriete teamquote:
Flopstrafquote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll heeft wel 2 strafpunten gekregen, net als Magnussen
Net 3 F1-pyjama party's achter de de rug. Je denkt toch niet dat ik me al aangekleed heb om dit soort onchristelijk vroege tijden?quote:
Dat deed ikquote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik heb gewoon nog één volle werkweek voor m'n vakantie dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |