===> KELquote:
Dat denk ik wel, Norris sloopt iedere teamgenoot tegen wie hij neergezet wordt, die is op goede dagen van minstens gelijkwaardig niveau, alleen net iets minder consistent waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 april 2024 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Kan Norris in de Red Bull daadwerkelijk met Max knokken?
Je leeft in het verleden knul.quote:
quote:
In mijn ogen is Lando na Max juist een van de meest consistente coureurs in het veld. Heeft alleen misschien z'n zenuwen nog niet helemaal onder controle.quote:Op zondag 21 april 2024 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, al is die denk ik wel minder consistent dan Max
Zeker voor Chineese begrippen .:-)quote:
Ja dat bedoel ik misschien meer met consistentie, Lando laat de emotie nog wat te vaak meespelenquote:Op zondag 21 april 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
[..]
In mijn ogen is Lando na Max juist een van de meest consistente coureurs in het veld. Heeft alleen misschien z'n zenuwen nog niet helemaal onder controle.
En de pitspoezen terugquote:Op zondag 21 april 2024 11:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Lekker retro die trophee, nou ook nog even roken tijdens de pitstop.
Die mag hij houden, alleen heeft hij voor die dingen ondertussen een kluis ter grootte van Fort Knox nodigquote:Op zondag 21 april 2024 11:06 schreef Nober het volgende:
Mag Max die medaille wel houden of neemt het team die ook in beslag?
Niemand is zo koelbloedig als Max. Dat maakt 'm ook moeilijk te verslaan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik misschien meer met consistentie, Lando laat de emotie nog wat te vaak meespelen
En de rook reclames terug ... Marlboro op de Ferrari ...quote:
Dit. Maar ergens heeft Verstappen gewoon net iets extra wat een Senna of een Schumacher ook hadden. Ik zie Norris in ieder geval eerder een WDC winnen dan Leclerc als je puur en alleen naar de coureur kijkt en de auto even buiten beschouwing laat.quote:Op zondag 21 april 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
[..]
In mijn ogen is Lando na Max juist een van de meest consistente coureurs in het veld. Heeft alleen misschien z'n zenuwen nog niet helemaal onder controle.
Kan toch prima in die F1 bokaal naast z'n race sim.quote:Op zondag 21 april 2024 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die mag hij houden, alleen heeft hij voor die dingen ondertussen een kluis ter grootte van Fort Knox nodig
Maar wel inclusief zijn hoor. Het is toch 2024. Dus ook pitskaters. Ik trek mijn pakje vast aan.quote:
Hebben ze in Monaco ook een keer gedaan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wel inclusief zijn hoor. Het is toch 2024. Dus ook pitskaters. Ik trek mijn pakje vast aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |