Gelukkig weer niet (nauwelijks) live in beeld. Zo kennen we de regie weer.quote:
2 sec per ronde wordt krapquote:Op zondag 21 april 2024 10:34 schreef Tijn het volgende:
Nou, 12 seconden naar Russell in 6 rondjes. Gaat niet lukken, ben ik bang.
Leuke sterretjes hihiquote:Op zondag 21 april 2024 10:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fernando Alonso: Tokyo Drift
Drift: ⭐⭐⭐⭐⭐
Moest jij eens oplettenquote:Op zondag 21 april 2024 10:34 schreef Tijn het volgende:
Neequote:Op zondag 21 april 2024 10:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De grote vraag: gaat Max nog voor de FL?
quote:Op zondag 21 april 2024 10:34 schreef Tekaschi het volgende:
Alleen de groten liggen niet wakker van een slippertje, gewoon door.
Inmiddels onder de 10quote:Op zondag 21 april 2024 10:34 schreef Tijn het volgende:
Banden sparen denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 10:35 schreef -XOR- het volgende:
Perez komt voor geen meter dichterbij Norris
wat was zijn reactie daar ook alweer.quote:
ja mijn kaak lag op de grond toenquote:Op zondag 21 april 2024 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
wat was zijn reactie daar ook alweer.
"heartrate went up there a bit"
Precies dit, de groten hebben zo'n controle en reactiesnelheid dat zo'n slippertje niet fataal is.quote:
nee ik vind het idd wel opvallend.quote:Op zondag 21 april 2024 10:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
We hebben hem ook niet gehoord, toch wel prettig.
Ben ook bang van niet helaaschquote:
Gaat 'ie er weer in de laatste ronde af?quote:
Hij laat leuke dingen zien op veel versere banden, maar dat is vooral het gevolg van een slechte strategie. Beetje van hetzelfde niveau als iemand die veel kan inhalen omdat hij z'n kwalificatie heeft verneukt.quote:
#teamwhiskersquote:
Van mij mag hijquote:Op zondag 21 april 2024 10:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Gaat 'ie er weer in de laatste ronde af?
Doe maar niet George.
Doe mij ook wat, ik moet nog eten.quote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 21 april 2024 10:40 schreef LTVDK het volgende:
Nog 7 seconden, gaat hem denk ik net niet worden voor Fernando
Gedeelde 2de plaats met Lewisquote:
Waarom niet hamilton? Die heeft 9 posities gepaktquote:
*gekregenquote:Op zondag 21 april 2024 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom niet hamilton? Die heeft 9 posities gepakt
Waar een deel voor hem uitvalt. Norris of Alonso is betere keuzequote:Op zondag 21 april 2024 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Godverquote:Op zondag 21 april 2024 10:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, je kan best even een oogje dichtknijpen toch?
quote:Op zondag 21 april 2024 10:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, je kan best even een oogje dichtknijpen toch?
Onzinquote:
Twijfelde tussen Norris en Alonso. Voor Alonso gestemd vanwege de entertainmentswaarde.quote:
Even de FL meepikkenquote:
Heeft een keer een Haas ingehaald, verder vooral mazzel met SC en 100 anderen die voor hem uitvallen. Matig trouwens dat hij niet naar Piastri toe kan rijden die schade heeft.quote:Op zondag 21 april 2024 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat racisme anno 2024 niet meer. Oh wacht.quote:
niet geluktquote:
dat was de baan vrijdagquote:
Het is wel beschamend als je teamgenoot cruisend naar een overwinning rijdt en 14s pakt in een rondje of 25.quote:
Maar een seconde of 20 achter Maxquote:
Haha, sukkel, misluktquote:Op zondag 21 april 2024 10:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Norris dacht zelf vierde te worden, zei hij voor de start.
Nou, nee.quote:Op zondag 21 april 2024 10:47 schreef trein2000 het volgende:
Het wordt tijd dat ze voor die DotD titel eens een punt gaan geven.
neujquote:Op zondag 21 april 2024 10:47 schreef trein2000 het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 21 april 2024 10:47 schreef trein2000 het volgende:
Het publiek de punten laten bepalen? Het is Eurovisie nietquote:Op zondag 21 april 2024 10:47 schreef trein2000 het volgende:
Dan gaat TeamLH dat manipulerenquote:Op zondag 21 april 2024 10:47 schreef trein2000 het volgende:
Aan het eind van dit seizoen gaat ie al dichtbij de 80 uitkomen met dit tempo. Nooit gedacht dat 100 haalbaar was maar daar lijkt het wel op.quote:
we hebben de mod er wel voorquote:Op zondag 21 april 2024 10:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het publiek de punten laten bepalen? Het is Eurovisie niet
Zou ik heel vreemd vinden. Het is een wk, geen populariteitsprijs.quote:Op zondag 21 april 2024 10:47 schreef trein2000 het volgende:
Als ze dat met terugwerkende kracht doen heeft Max nog een WK of 2 tegoedquote:Op zondag 21 april 2024 10:47 schreef trein2000 het volgende:
Ach in de FE hadden we ooit een fanboost, dus het fenomeen van publiek dat rechtstreeks invloed kan uitoefenen is niets vreemds.quote:Op zondag 21 april 2024 10:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ik heel vreemd vinden. Het is een wk, geen populariteitsprijs.
Afschuwelijk was datquote:Op zondag 21 april 2024 10:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach in de FE hadden we ooit een fanboost, dus het fenomeen van publiek dat rechtstreeks invloed kan uitoefenen is niets vreemds.
Maar dat heeft NIETS met tot DOTD worden verkozen te makenquote:Op zondag 21 april 2024 10:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Inzet en aanvallend rijden belonen.
Simracen, hequote:Op zondag 21 april 2024 10:49 schreef RipCity het volgende:
Heeft max eigenlijk nog andere hobbies? Die heeft zo over 2 jaar geen zin meer. Misschien kan die gaan baseballen ofzo?
Die wil alles pakken wat er te pakken is, ook een 8e titelquote:Op zondag 21 april 2024 10:49 schreef RipCity het volgende:
Heeft max eigenlijk nog andere hobbies? Die heeft zo over 2 jaar geen zin meer. Misschien kan die gaan baseballen ofzo?
de FEquote:Op zondag 21 april 2024 10:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach in de FE hadden we ooit een fanboost, dus het fenomeen van publiek dat rechtstreeks invloed kan uitoefenen is niets vreemds.
Endurance racingquote:Op zondag 21 april 2024 10:49 schreef RipCity het volgende:
Dan krijg je een Formule E situatie met die fanboost, steeds dezelfde fanclub die Massa boost bezorgde terwijl ie meestal al kansloos achteraan reedquote:Op zondag 21 april 2024 10:47 schreef trein2000 het volgende:
FIFAquote:Op zondag 21 april 2024 10:49 schreef RipCity het volgende:
populariteitsprijsquote:
No worries, hij was alleen maar de weg aan het vragen. Die navigatie in de McLarens is niet helemaal jofel.quote:
Ja, logischquote:
he was ho pinquote:
Eigen schuld van Norrisquote:Op zondag 21 april 2024 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Zhou naar het podium in plaats van Norris
Net zo belachelijkquote:Op zondag 21 april 2024 10:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
de eerste Chinees die de Chinese GP gereden heeftquote:
Lando gaat zo weer met flessen op het podium rammenquote:
Dus moet hij niet om zijn nek doen?quote:
Zeker wetenquote:
ow ja dat ding... was ik alweer vergetenquote:
Gaat natuurlijk niet om de positie in dit geval. Moet een onbegrijpelijk bizar moment zijn voor zo'n jongeman.quote:
Zal ook wel de laatste zijn voor de komende periodequote:Op zondag 21 april 2024 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste Chinees die de Chinese GP gereden heeft
Klopt, die jongen kan er helemaal niets van.quote:Op zondag 21 april 2024 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal ook wel de laatste zijn voor de komende periode
ja in elk geval 11 maand ofzoquote:Op zondag 21 april 2024 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is wel boven Bottas geëindigdquote:Op zondag 21 april 2024 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet zien of hij volgend jaar dat stoeltje bij Sauber kan behouden.quote:
Hij klinkt vooral nogal hees. Denk dat-ie gisteren aardig is doorgezaktquote:Op zondag 21 april 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
Wat is britney enthousiast issie dronken ofzo
Nog dronken dusquote:Op zondag 21 april 2024 10:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij klinkt vooral nogal hees. Denk dat-ie gisteren aardig is doorgezakt
Is gewwon tof johquote:Op zondag 21 april 2024 10:57 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Pffff wat een enorme kontenkruiperij van de fia.
en dan nep boten in een nep vijverquote:
Hoofdzakelijk van een specifieke Canadees, toch?quote:Op zondag 21 april 2024 10:57 schreef franske19 het volgende:
Beste coureurs ter wereld zolang ze zich maar niet aan een maximum snelheid hoeven te houden. Wat een amateurisme weer achter de SC.
Al besproken.quote:Op zondag 21 april 2024 10:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Lando heeft het verkeerde petje op. Die van derde..!
Ik heb het gemist. Wat zei ie?quote:Op zondag 21 april 2024 10:59 schreef trein2000 het volgende:
Verstappen ook erg positief over Stroll
Nee.quote:Op zondag 21 april 2024 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Kan Norris in de Red Bull daadwerkelijk met Max knokken?
P1 ja.quote:
Vinger in de bips om ze rustig te houden.quote:
Die is weer thuis, denk ik. Het blijft geen feest.quote:
Die moet morgen naar schoolquote:
quote:Op zondag 21 april 2024 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Was wel in Chinaquote:Op zondag 21 april 2024 11:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Die is weer thuis, denk ik. Het blijft geen feest.
Tuurlijk. Zelfs Ricciardo kon het. En Norris is veel beter dan Ricciardo.quote:Op zondag 21 april 2024 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ja, al is die denk ik wel minder consistent dan Maxquote:Op zondag 21 april 2024 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ja, dan mis je toch Stroll op het podium.quote:Op zondag 21 april 2024 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vinger in de bips om ze rustig te houden.
Ik weet het niet maar ik zou het wel willen zien.quote:Op zondag 21 april 2024 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2024 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfs Ricciardo kon het. En Norris is veel beter dan Ricciardo.
Ja en een Deen net na de herstart.quote:Op zondag 21 april 2024 10:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk van een specifieke Canadees, toch?
Tegen Max de rookie ja. Bovendien was Ricciardo toen op z'n piek.quote:Op zondag 21 april 2024 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfs Ricciardo kon het. En Norris is veel beter dan Ricciardo.
Feiten liegen nietquote:
===> KELquote:
Dat denk ik wel, Norris sloopt iedere teamgenoot tegen wie hij neergezet wordt, die is op goede dagen van minstens gelijkwaardig niveau, alleen net iets minder consistent waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 april 2024 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Je leeft in het verleden knul.quote:
quote:
In mijn ogen is Lando na Max juist een van de meest consistente coureurs in het veld. Heeft alleen misschien z'n zenuwen nog niet helemaal onder controle.quote:Op zondag 21 april 2024 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, al is die denk ik wel minder consistent dan Max
Zeker voor Chineese begrippen .:-)quote:
Ja dat bedoel ik misschien meer met consistentie, Lando laat de emotie nog wat te vaak meespelenquote:Op zondag 21 april 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
[..]
In mijn ogen is Lando na Max juist een van de meest consistente coureurs in het veld. Heeft alleen misschien z'n zenuwen nog niet helemaal onder controle.
En de pitspoezen terugquote:Op zondag 21 april 2024 11:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Lekker retro die trophee, nou ook nog even roken tijdens de pitstop.
Die mag hij houden, alleen heeft hij voor die dingen ondertussen een kluis ter grootte van Fort Knox nodigquote:Op zondag 21 april 2024 11:06 schreef Nober het volgende:
Mag Max die medaille wel houden of neemt het team die ook in beslag?
Niemand is zo koelbloedig als Max. Dat maakt 'm ook moeilijk te verslaan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik misschien meer met consistentie, Lando laat de emotie nog wat te vaak meespelen
En de rook reclames terug ... Marlboro op de Ferrari ...quote:
Dit. Maar ergens heeft Verstappen gewoon net iets extra wat een Senna of een Schumacher ook hadden. Ik zie Norris in ieder geval eerder een WDC winnen dan Leclerc als je puur en alleen naar de coureur kijkt en de auto even buiten beschouwing laat.quote:Op zondag 21 april 2024 11:05 schreef Jane het volgende:
[..]
In mijn ogen is Lando na Max juist een van de meest consistente coureurs in het veld. Heeft alleen misschien z'n zenuwen nog niet helemaal onder controle.
Kan toch prima in die F1 bokaal naast z'n race sim.quote:Op zondag 21 april 2024 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die mag hij houden, alleen heeft hij voor die dingen ondertussen een kluis ter grootte van Fort Knox nodig
Maar wel inclusief zijn hoor. Het is toch 2024. Dus ook pitskaters. Ik trek mijn pakje vast aan.quote:
Hebben ze in Monaco ook een keer gedaan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wel inclusief zijn hoor. Het is toch 2024. Dus ook pitskaters. Ik trek mijn pakje vast aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |