Overtuigend nee, maar hij staat wel op het podium en daar hebben ze hem voor. Verstappen doet de rest wel zoals hij vorig jaar heeft laten zien.quote:Op zondag 21 april 2024 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Men heet Horner in dit geval, zonder Horner was het al klaar geweest voor Ricciardo en het is nog een lang jaar, ik zie Red Bull nog geen beslissing nemen tot misschien na Spa.
Perez was vandaag niet echt overtuigend dus het is ook weer niet zo dat hij al gebakken zit voor volgend jaar.
Ik denk dat commercieel gezien Perez niet onderdoet voor Ricciardo, dat wordt nog weleens onderschat, wat Perez wel had is dat hij na een sterk begin van een seizoen terugvalt, mocht hij dat euvel hebben verholpen lijkt het mij een nobrainer dat hij volgend jaar ook weer in die Red Bull zit.quote:Op zondag 21 april 2024 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Overtuigend nee, maar hij staat wel op het podium en daar hebben ze hem voor. Verstappen doet de rest wel zoals hij vorig jaar heeft laten zien.
Vergeet niet dat de naam Ricciardo ook wel wat marketing met zich mee brengt en hij nu stukken goedkoper was dan voorheen. Het blijft toch een team wat voornamelijk blikjes drinken verkoopt. Zolang Tsunoda overall de betere blijft zie ik hem niet opschuiven. Plus die gifkikker zie ik dan ook weer niet zo snel dat stoeltje krijgen. Dus zal het niks verbazen als Perez gewoon blijft of dat ze naar iemand als Sainz aan het kijken zijn.
Sainz had ook wel een weekend om te vergeten trouwens, al kan dat een keer gebeuren.quote:Op zondag 21 april 2024 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Overtuigend nee, maar hij staat wel op het podium en daar hebben ze hem voor. Verstappen doet de rest wel zoals hij vorig jaar heeft laten zien.
Vergeet niet dat de naam Ricciardo ook wel wat marketing met zich mee brengt en hij nu stukken goedkoper was dan voorheen. Het blijft toch een team wat voornamelijk blikjes drinken verkoopt. Zolang Tsunoda overall de betere blijft zie ik hem niet opschuiven. Plus die gifkikker zie ik dan ook weer niet zo snel dat stoeltje krijgen. Dus zal het niks verbazen als Perez gewoon blijft of dat ze naar iemand als Sainz aan het kijken zijn.
Perez lijdt een beetje aan het Bottas syndroom, of zou het door hun teammaat komen die de bolide beter naar hun hand kunnen zetten. Ik neig naar het tweede want bij andere teams hadden zowel Bottas al Perez dat terugval probleem niet.quote:Op zondag 21 april 2024 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat commercieel gezien Perez niet onderdoet voor Ricciardo, dat wordt nog weleens onderschat, wat Perez wel had is dat hij na een sterk begin van een seizoen terugvalt, mocht hij dat euvel hebben verholpen lijkt het mij een nobrainer dat hij volgend jaar ook weer in die Red Bull zit.
zijn ze al begonnen met de rees dan?quote:Op zondag 21 april 2024 14:06 schreef Zipportal het volgende:
Elke keer als toevallig bij Viaplay TV langs zap zie ik reclame.
Gewoon.
Het is geen vraag van of, maar wanneer Ricciardo weg gaat.quote:
Coureurs als Bottas en Perez zijn best goed, maar missen net dat laatste beetje om een echte topper te zijn. Dat komt pas uit wanneer je in de bovenste regionen meerijdt. Als Perez weer naar een midfield-team zou gaan, doet-ie het vast relatief weer prima vergeleken met een mindere god als teamgenoot.quote:Op zondag 21 april 2024 14:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Perez lijdt een beetje aan het Bottas syndroom, of zou het door hun teammaat komen die de bolide beter naar hun hand kunnen zetten. Ik neig naar het tweede want bij andere teams hadden zowel Bottas al Perez dat terugval probleem niet.
Hij was dus weekend gewoon prima tot goed en deze straf inclusief incident had iedereen kunnen overkomenquote:Op zondag 21 april 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is geen vraag van of, maar wanneer Ricciardo weg gaat.
Ik hoop echt dat men eens hun bek open gaat trekken over die belachelijke straffen tegenwoordig.quote:Op zondag 21 april 2024 14:12 schreef Nizno het volgende:
en twee panelty punten er bij.
ja dit was idd ook net zo erg als stroll die op zn kont ging rijden
Had zelfs een beetje te doen met hem.quote:Op zondag 21 april 2024 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was dus weekend gewoon prima tot goed en deze straf inclusief incident had iedereen kunnen overkomen
Sargeant ook twee punten omdat hij Hulkenberg niet voor liet tijdens de SC. Dat was een nog lichtere overtreding. En Alonso 3 punten omdat hij aan het racen was. De verhouding is volledig zoek, imho.quote:Op zondag 21 april 2024 14:12 schreef Nizno het volgende:
en twee panelty punten er bij.
ja dit was idd ook net zo erg als stroll die op zn kont ging rijden
Hij was dit weekend goed tot aan de start, die hij verprutste.quote:Op zondag 21 april 2024 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was dus weekend gewoon prima tot goed en deze straf inclusief incident had iedereen kunnen overkomen
Ik hoop zo snel mogelijk.quote:Op zondag 21 april 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is geen vraag van of, maar wanneer Ricciardo weg gaat.
Ik heb zijn start niet gezien, dus misschien zeg ik iets enorm doms, het overkomt coureurs wel vaker dat de start niet al te best is. Zoals zelfs Verstappen of vandaag de beide Ferrari's. Dat van vandaag wordt Sainz en Leclerc niet aangerekend, waarom Ric wel?quote:Op zondag 21 april 2024 14:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij was dit weekend goed tot aan de start, die hij verprutste.
Hij reed daarna toch nog een redelijke race met goede kans op punten.quote:Op zondag 21 april 2024 14:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij was dit weekend goed tot aan de start, die hij verprutste.
quote:Aston Martin's driver line-up truly is the combination of the G.O.A.T and a goat.
Ik ook, een beetje.quote:Op zondag 21 april 2024 14:18 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Had zelfs een beetje te doen met hem.
zo blij dat ik daar niet van afhankelijk benquote:Op zondag 21 april 2024 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na zes rondjes al reclame en ook geen pop-up scherm.
🤣
Ik reken hem niets aan. Zeg alleen dat de start niet goed was.quote:Op zondag 21 april 2024 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb zijn start niet gezien, dus misschien zeg ik iets enorm doms, het overkomt coureurs wel vaker dat de start niet al te best is. Zoals zelfs Verstappen of vandaag de beide Ferrari's. Dat van vandaag wordt Sainz en Leclerc niet aangerekend, waarom Ric wel?
quote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een comment onder de highlights op YT:
[..]
Die kans op punten was er niet vandaag hoor. Hij reed op een gegeven moment 8e zo uit mijn hoofd omdat iedereen al gestopt was. Viel met zijn stop daarna ook terug achter Tsunoda. Zonder uitval was hij op max 12 ŕ 13 geëindigd.quote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Hij reed daarna toch nog een redelijke race met goede kans op punten.
De stops van Red Bull:quote:Op zondag 21 april 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zag trouwens dat Max een pitstop had van 1.9
Die had ik gemist!
En allemaal double stacked hequote:Op zondag 21 april 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stops van Red Bull:
2,1
2,0
1,9
2,0
quote:Op zondag 21 april 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.
Dit ben ik dan absoluut weer met je eens. Heel af en toe laat Stroll leuke dingen zien, vaak gek genoeg onder moeilijke (natte) omstandigheden. Maar overall is het inderdaad een matige coureur. Daniel op zijn piek was inderdaad beter. De huidige Daniel ontloopt Stroll niet zo heel veel denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.
Hij was dit weekend goed tot aan de startquote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik reken hem niets aan. Zeg alleen dat de start niet goed was.
Nee, dat deed je niet. Dat bedoelde ik ook. Ik vond hem na de start ook niet goed, maar ook niet slecht. Beetje ertussen in.quote:Op zondag 21 april 2024 14:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was dit weekend goed tot aan de start
na de start niet meer. Zo staat het er, ik nam je tekst te letterlijk
Vooral die 2 onder de SC. 1,9 en 2,0 binnen een paar seconden.quote:Op zondag 21 april 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stops van Red Bull:
2,1
2,0
1,9
2,0
Die double stack waren toch de 2.1 en 2.0?quote:Op zondag 21 april 2024 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral die 2 onder de SC. 1,9 en 2,0 binnen een paar seconden.
Ja, schitterend.
Volgens mij waren het beide keren.quote:Op zondag 21 april 2024 16:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die double stack waren toch de 2.1 en 2.0?
Niet dat het wat uitmaakt, ze zijn gewoon waanzinnig goed.
Hij heeft de straf ingelost middels een extra stopquote:Op zondag 21 april 2024 17:43 schreef Pino112 het volgende:
Stroll z'n straf staat niet in het tekstje onder de uitslag, wat is daarmee gebeurd?
Die eerste double stacked leek wel een oefeningquote:Op zondag 21 april 2024 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
En allemaal double stacked he
Terecht dat die hoofdmechanic of wie het ook was op het podium stond.
Moet Stroll de trambestuurder voorstellen?quote:
Ahquote:Op zondag 21 april 2024 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft de straf ingelost middels een extra stop
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.quote:Op zondag 21 april 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat men eens hun bek open gaat trekken over die belachelijke straffen tegenwoordig.
Hij had dus beter de race uit kunnen rijden met 2 rondjes achterstand en dan die 10 seconden kunnen incasseren.quote:
Stewards hebben weer aan de mushrooms gezeten.quote:Op zondag 21 april 2024 19:50 schreef -XOR- het volgende:
Stroll 2 licensiepunten voor zijn mongolenactie, Alonso gister 3 punten voor iets dat had kunnen worden afgedaan als racing incident.
Dat kan altijd beterquote:Op zondag 21 april 2024 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Liuzi is 1 van de stewards, die raakte in 2007 bijna een SC
De 10s straf wel, maar die strafpunten niet. Dat is gewoon willekeur lijkt het.quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.
Stroll was niet 'unlucky'. Stroll zat niet op te letten.quote:
Hij was unlucky dat niemand zijn verhaal gelooftquote:Op zondag 21 april 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stroll was niet 'unlucky'. Stroll zat niet op te letten.
Dan maak je jezelf als team principal ook totaal ongeloofwaardig.quote:
Don't bite the hand that feeds youquote:Op zondag 21 april 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan maak je jezelf als team principal ook totaal ongeloofwaardig.
Moet ie zeker zeggen van Papa Strollquote:
Het probleem is dan ook niet zo zeer de hoogte van de straffen. Het probleem is het gebrek aan consistentie, zowel in de interpretatie van de regels als in de hoogte van de straffen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.
Harsh of niet, de regels zijn veranderd waardoor rijders sinds dit jaar 10 seconden tijdstraf krijgen ipv 5 seconden bij collisionsquote:
Dat dat team volledig in dienst staat van Lance, dat is een ding. Dat men weigert om Lance met zijn neus op de feiten te drukken, wanneer hij fouten maakt, zodat hij kan leren van zijn fouten, komt dit project absoluut niet ten goede.quote:
En het einde is nog niet in zichtquote:Op maandag 22 april 2024 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft nu sinds Miami vorig jaar alle (hoofd)races gewonnen op 2 naEn die 2 gingen beiden naar Sainz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |