Terecht. Hij reed onnodig in op Daniel.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll heeft wel 2 strafpunten gekregen, net als Magnussen
Ohaiquote:
En terecht.quote:
Allemaal tegelijk pitstops!quote:
Kan nog wel een 4de erbijquote:Op zondag 21 april 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Net 3 F1-pyjama party's achter de de rug. Je denkt toch niet dat ik me al aangekleed heb om dit soort onchristelijk vroege tijden?
Ja maar dat is zonder ons erbij. Dat telt niet.quote:Op zondag 21 april 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Net 3 F1-pyjama party's achter de de rug. Je denkt toch niet dat ik me al aangekleed heb om dit soort onchristelijk vroege tijden?
Te weinig maar ok.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
MAX PUNCH.quote:Op zondag 21 april 2024 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max had Stroll allang klappen gegeven
Te weinig aangezien Alonso in de sprintrace meer strafpunten kreeg voor iets minder ernstigs.quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
2 maar?quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ditquote:
Papa heeft de rest afgekocht.quote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Te weinig aangezien Alonso in de sprintrace meer strafpunten kreeg voor iets minder ernstigs.
Nou ja, @Tijn is er bij, dus die telt wel een klein beetje, denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonder ons erbij. Dat telt niet.
1 miljoen per punt, dus een miljoen of 3-4.quote:
Dat vierde kampioenschap voor Verstappen gaat niet in gevaar komen.quote:Op zondag 21 april 2024 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Total control, Perez viel me wat tegen, de Ferrari's eigenlijk ook wel, leuk voor Norris.
Wij staan voor de deur he!quote:
Nee, dat is juist het doel waarmee het hier postquote:Op zondag 21 april 2024 11:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar je komt steeds zo onwetend over. Stoort je dat niet, dan?
Dat klopt wel, maar daar kun je op anticiperen en dat deed hij niet.quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll claimde dat het veroorzaakt werd door het harmonica effect
quote:
Joh?quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Je ziet op de onboard (wat Daniel ook zei bij SKY) dat STroll naar rechts aan het kijken is de bocht in, in plaats van voor zich waar Daniel en de rest staan.quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ga eens werken voor je geld!quote:Op zondag 21 april 2024 11:28 schreef Tijn het volgende:
Zo, tweede pot koffie aangezet. Met deze tijden sta ik in het weekend vroeger op dan door de week joh
Alle auto's voor hem zaten dichter op elkaar en konden wel op tijd remmen. Stroll had meer dan 2 auto lengtes de ruimte en knalde er nog vol op. Deze straf is echt te mager. Als ze om niks Alonso al 10 seconden en 3 penalty punten geven waarom beoordelen ze dit dan als minder ernstig.quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |