SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
moet je je haring maar vasthoudenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Principessa.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dit is wel een mooie meeuwDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Nou zeg.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen peil op te trekken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan me niet herinneren dat een meeuw ooit zo blauw isquote:Op donderdag 18 april 2024 12:52 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een mooie meeuw![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
In de vriezer leggen.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat een meeuw ooit zo blauw is
![]()
Dat is een Blauwe Kutmeeuwquote:Op donderdag 18 april 2024 12:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat een meeuw ooit zo blauw is![]()
![]()
bruin kan ook
Dit deed aardappel net![]()
![]()
In Australie doen ze zo
Robert long.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NEMO!quote:![]()
Mine! Mine! Mine!
Deze nam een duik in currysaus![]()
Nee.quote:
![]()
![]()
Wil de echte fenix opstaan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Uit de as?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:08 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil de echte fenix opstaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
welke is volgens jou echt?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oh wowquote:
Ik denk dat als je kiest tussen een meeuw die haring gapt en deze, je toch voor de meeuw gaatquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oh nee hoorquote:Op donderdag 18 april 2024 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat als je kiest tussen een meeuw die haring gapt en deze, je toch voor de meeuw gaat![]()
I love phoenixes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er is nog niet genoeg takkeherrie hier.quote:
En openbaar, dus bom 1 zal op Leeuwarden vallenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor![]()
I love phoenixes!
Mooie disclaimer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor![]()
I love phoenixes!
Maar bij een phoenix brand je je hoor, bij een meeuw niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die kans is wel aanwezig dan ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is nog niet genoeg takkeherrie hier.
En openbaar, dus bom 1 zal op Leeuwarden vallen![]()
Ik ben draak he. Moet toch te overleven zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 13:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar bij een phoenix brand je je hoor, bij een meeuw niet.![]()
![]()
Wie van ons zal het hardst branden
![]()
Dit wens je zelfs meeuwen niet toe
Geeft wel een veilig gevoel.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie![]()
Dat we nu een nog beter doelwit zijnquote:
B
O
L
K
.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nog wel even wachten, ik wil nog een diploma erbij halen (heb nog niet genoeg)quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Draakje nooit genoeg.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog wel even wachten, ik wil nog een diploma erbij halen (heb nog niet genoeg)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeps het is al 13.00 geweest en de pozza ananas is nog niet gemaakt.
Wat een ramp.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sorry dat ik zo rustig ben, maarja moet toch ff mijn manager overtuigen dat ie die nieuwe meid aan neemt.
LOL. rest drama is trouwens uitgesproken want was boos ff, maar al opgelost weer.
praten helpt.Do what you love, love what you do!![]()
Jij boos?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:26 schreef kree het volgende:
sorry dat ik zo rustig ben, maarja moet toch ff mijn manager overtuigen dat ie die nieuwe meid aan neemt.
LOL. rest drama is trouwens uitgesproken want was boos ff, maar al opgelost weer.
praten helpt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe dat niet vaak, maar heb echt keihard mijn hakken in het zand gestoken, en punt gemaakt van eigen veiligheid regels.
nou ineens kon er toen heel veel, roosters gewijzigd etc etc. nog niet helemaal ok, maar nu kan het dus wel....Do what you love, love what you do!![]()
naja boos, haha tja, gefrustreerd is mss beter woord. boos was ik ook niet echt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
tis beetje ruk want wil heel graag dat ie die meid aanneemt, maarja kan dat natuurlijk niet zo heel keihard zeggen. LOl
Do what you love, love what you do!![]()
Ahaaaa - eigen belang?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:34 schreef kree het volgende:
tis beetje ruk want wil heel graag dat ie die meid aanneemt, maarja kan dat natuurlijk niet zo heel keihard zeggen. LOlOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
en moet erbij zeggen wel voor jullie van alles wat denken, als collega....... zou niet anders doen want tis toch beetje vertrouwen in elkaar omdat we met linke shit werken opzich. altijd checken natuurlijk maar toch.
maargoed meer dynamiek, ik ben er helemaal voor.Do what you love, love what you do!![]()
nou niet eens hoor, maar eens wat anders als de zoveelste gozer die ik mee moet nemen, mss wel leuk eens wat anders. en ik ben voor meer vrouwen in de techniek.quote:
jij niet dan? ik denk echt vrouwen kunnen dit net zo goed namelijk wat ik nu doe?quote:
Maar toch ze zijn er weinig. of gaan gelijk door naar werkvoorbereiding op kantoor enzo...... tja.Do what you love, love what you do!![]()
trouwens zodra op kantoor zijn ze gelijk al verziekt enzo........
hmmmms tis ook veel leuker gewoon tussen de monteurs, ik haat het als ik naar dat kantoor moet.Do what you love, love what you do!![]()
dat moet ze zeker weten.... daarom schat ik de kans al klein in, iig van hieruit was het positief wel ook uit management.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Waarom wil je zo graag dat hij een vrouw aanneemt?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:26 schreef kree het volgende:
praten helpt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik vind het altijd wel jammer als vrouwen dan na verloop van tijd toch weer afhaken, omdat het zo'n mannencultuurtje blijkt te zijn...quote:Op donderdag 18 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
trouwens zodra op kantoor zijn ze gelijk al verziekt enzo........
hmmmms tis ook veel leuker gewoon tussen de monteurs, ik haat het als ik naar dat kantoor moet.
Kree denkt vast en zeker eeeeeh een dame voor een datequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Staat iets verderopquote:Op donderdag 18 april 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat hij een vrouw aanneemt?
Geen zin in al te ver terug lezenquote:
weinig vrouwen op het werk.
Belangrijker is of ze aan de eisen van het werk voldoet toch?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
maar maar... je quootte al een reactie, en iets later staat het - lolquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Arme damequote:Op donderdag 18 april 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree denkt vast en zeker eeeeeh een dame voor een date![]()
quote:![]()
Dan komt er van werken niet veel meer
nou heel simpel omdat ik alle gasten soms ook zat ben?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat hij een vrouw aanneemt?
denk nl werk kunnen ze hetzelfde wel, zo fysiek is het nl niet, wel ff wat denken erbij, maar dat is dus gelijk.
Zou het gewoon leuk vinden enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Je denkt he een lekker ding daar wil ik wel mee aan het werk al die kerels heb ik niets aanquote:Op donderdag 18 april 2024 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou heel simpel omdat ik alle gasten soms ook zat ben?
denk nl werk kunnen ze hetzelfde wel, zo fysiek is het nl niet, wel ff wat denken erbij, maar dat is dus gelijk.
Zou het gewoon leuk vinden enzo?
nou dat komt omdat er dus niet genoeg vrouwen bij zitten, zei toch 50/50. ik ben helemaal voor.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel jammer als vrouwen dan na verloop van tijd toch weer afhaken, omdat het zo'n mannencultuurtje blijkt te zijn...
maarja moeten er een keertje de eerste zijn he, en zolang niemand komt komt er ook niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
nee joh, eigenlijk denk je nu dus echt als vrouw he......? dat dat allemaal gelijk er al is en achterliggende gedachtes en balblablaquote:Op donderdag 18 april 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree denkt vast en zeker eeeeeh een dame voor een date
typisch meiden?
Ik denk tis gewoon leuk en doe net zo hetzelfde als tegen ieder anders en zie het als een leuke collega?Do what you love, love what you do!![]()
Kree kan je een bodycam gaan gebruiken als je met en vrouw aan het werk moet op je werk
Ben dan toch wel heel benieuwd
LOL tja, nee eigenlijk niet. want zou wel het zelfde ermee omgaan gewoon. of gozer of meid weet ik veel hoe.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je denkt he een lekker ding daar wil ik wel mee aan het werk al die kerels heb ik niets aan
Maarja oooookeeeee mss speelt dat klein beetje mee, maar dan zou ik er geen gebruik van maken nog iig niet zo in werk.... want kan niet en neit handig enzo.Do what you love, love what you do!![]()
In principe zou het niet uit moeten maken of het een man of een vrouw is.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:03 schreef kree het volgende:
[..]
LOL tja, nee eigenlijk niet. want zou wel het zelfde ermee omgaan gewoon. of gozer of meid weet ik veel hoe.
Maarja oooookeeeee mss speelt dat klein beetje mee, maar dan zou ik er geen gebruik van maken nog iig niet zo in werk.... want kan niet en neit handig enzo.
Het gaat om het werk wat ze leveren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neee dat zeg ik niet, maar ze heeft hogere kwalificatie als de vorige paar die ze aannamen. dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dus je wil dat ze haar aannemen, puur gebaseerd op haar vrouwzijn, en niet op wat zij kan?
Als ik manager was of HR dan zou ik nu kijken vind ze het ook echt leuk, en dit is precies wat ik tegen mijn manager zei. hij had twijfels weer.
maar dat is criterium wel, het zelf leuk vinden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In principe zou het niet uit moeten maken of het een man of een vrouw is.
Het gaat om het werk wat ze leveren.![]()
![]()
je weet er zijn heel hoop afgelegen plekjes he........... Hahaha je weet toch zou ik nooit doen zo.. althans niet op doelen.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Kree kan je een bodycam gaan gebruiken als je met en vrouw aan het werk moet op je werk
Ben dan toch wel heel benieuwd
tis echt qua werk en zeg niet kan niet???? maar in eerste instantie denk ik toch meer kan ik vertrouwen en heeft kennis. bij iedereen trouwens. vertrouwen doe ik btw nooit iemand want check t. maar je snapt mijn idee.....Do what you love, love what you do!![]()
juist, maar dat wil niet zeggen dat ik een vrouw mss leuker keertje vind als een man mee te nemen?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In principe zou het niet uit moeten maken of het een man of een vrouw is.
Het gaat om het werk wat ze leveren.Do what you love, love what you do!![]()
Je legt wat mij betreft een beetje teveel nadruk op het feit dat ze een vrouw is.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
je weet er zijn heel hoop afgelegen plekjes he........... Hahaha je weet toch zou ik nooit doen zo.. althans niet op doelen.
tis echt qua werk en zeg niet kan niet???? maar in eerste instantie denk ik toch meer kan ik vertrouwen en heeft kennis. bij iedereen trouwens. vertrouwen doe ik btw nooit iemand want check t. maar je snapt mijn idee.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou je je hand op haar schouder willen leggen?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
juist, maar dat wil niet zeggen dat ik een vrouw mss leuker keertje vind als een man mee te nemen?![]()
Hee KWquote:
ja en dat willen ze toch ook? ,meer vrouwen en gelijk zijn?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je legt wat mij betreft een beetje teveel nadruk op het feit dat ze een vrouw is.
Naja zeg ik het is het ook weer niet goed, tuurlijk ze mogen ook in de keuken blijven wmb?
of denk ik dan ook weer raar? wss wel want dit is typisch namelijk......Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou je je hand op haar schouder willen leggen?
mss is het wel beter dat ze toch in de keuken blijven eigenlijk
LOL. hardste schreeuwen om gelijkheid met mannen en als je dat doet is het ook weer niet goed
quote:quote:Op donderdag 18 april 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dat willen ze toch ook? ,meer vrouwen en gelijk zijn?
Naja zeg ik het is het ook weer niet goed, tuurlijk ze mogen ook in de keuken blijven wmb?
of denk ik dan ook weer raar? wss wel want dit is typisch namelijk......Hoi mam + fan 1 en 2quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja joh, tuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
mss is het wel beter dat ze toch in de keuken blijven eigenlijkBlij met mijn baantje hoor.quote:LOL. hardste schreeuwen om gelijkheid met mannen en als je dat doet is het ook weer niet goedOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik meen het serieus dit, echt heel in al die posts moedig ik het aan gewoon en zeg het was ok en gelijk etc etc.
En nog komt er dan toch uit, weer zoiets, zo jammer dit weer.Do what you love, love what you do!![]()
Wat vul jij toch weer lekker inquote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef kree het volgende:
ik meen het serieus dit, echt heel in al die posts moedig ik het aan gewoon en zeg het was ok en gelijk etc etc.
En nog komt er dan toch uit, weer zoiets, zo jammer dit weer.
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou je je hand op haar schouder willen leggen?![]()
![]()
GMTAquote:
waar gaat dit over heequote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef kree het volgende:
En nog komt er dan toch uit, weer zoiets, zo jammer dit weer.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja het is vies koud, heb het vest weer uit de kast gehaald bahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dit is seksistisch.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
mss is het wel beter dat ze toch in de keuken blijven eigenlijk
LOL. hardste schreeuwen om gelijkheid met mannen en als je dat doet is het ook weer niet goed![]()
Gelijkheid gaat erom als 2 mensen zich aanbieden voor dezelfde baan en ze hebben beide precies dezelfde geschiktheid voor de baan dat je niet automatisch de man aanneemtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
nou moet toe geven doe het er wel beetje om. wan kan meer in nuance, maar om maar ff het verschil duidelijk te maken.quote:
nog he en dit is precies dus waarom dus geen vrouwen in de techniek komen ?
niet omdat het er niet open voor staat. maar door eigen eigenwijsheid......?Do what you love, love what you do!![]()
Ben vanmorgen al naar Duitsland gefietst. Heb mijn handschoenen maar aangedaan. Muts was niet nodig.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is vies koud, heb het vest weer uit de kast gehaald bah![]()
En ook niet de andere aanneemt omdat ze vrouw is.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelijkheid gaat erom als 2 mensen zich aanbieden voor dezelfde baan en ze hebben beide precies dezelfde geschiktheid voor de baan dat je niet de andere aanneemt omdat hij man is.![]()
Juistemquote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook niet de andere aanneemt omdat ze vrouw is.Trotste mama van Ambar
Nee muts. Ik koos een beta studie, juist om het patroon te doorbreken.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou moet toe geven doe het er wel beetje om. wan kan meer in nuance, maar om maar ff het verschil duidelijk te maken.
nog he en dit is precies dus waarom dus geen vrouwen in de techniek komen ?
niet omdat het er niet open voor staat. maar door eigen eigenwijsheid......?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb niet terug gelezen, alleen de post die ik als eerste quote en ik zeg nergens dat er geen gelijke rechten of zo mogen zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef kree het volgende:
En nog komt er dan toch uit, weer zoiets, zo jammer dit weer.
Alleen dat jij wel heel duidelijk laat blijken dat je haar wil omdat het een vrouw is en je de gasten wel een beetje moe bent
Sekse, huidskleur, religie etc. zou geen rol moeten spelen in het aanname beleid.Trotste mama van Ambar
Beta vrouwenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee muts. Ik koos een beta studie, juist om het patroon te doorbreken.![]()
![]()
ja daaaaag wtf hahaha gaan we nou ook die kaart nog gooien?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelijkheid gaat erom als 2 mensen zich aanbieden voor dezelfde baan en ze hebben beide precies dezelfde geschiktheid voor de baan dat je niet automatisch de man aanneemt
en dan zeggen dat je gelijk wilt zijn met mannen? want ach ach zo achtergesteld. ?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja daaaaag wtf hahaha gaan we nou ook die kaart nog gooien?
en dan zeggen dat je gelijk wilt zijn met mannen? want ach ach zo achtergesteld. ?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook niet de andere aanneemt omdat ze vrouw is.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Sekse, huidskleur, religie etc. zou geen rol moeten spelen in het aanname beleid.Trotste mama van Ambar
ik zeg kom solliciteren en met zelfde diploma. geen verschil man/vrouw. en nog gaan jullie meiden moeilijk doen.
want ja het is zo moeilijk en ik wordt achtergesteld, geïntimideerd blablablabla. fucking mietjes, het is mekken voor het mee te maken.
Ik heb het serieus nog nooit gezien. heel mijn leven niet. en zeker niet als een collega man of vrouw?Do what you love, love what you do!![]()
Ogen kapotquote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef kree het volgende:
ik zeg kom solliciteren en met zelfde diploma. geen verschil man/vrouw. en nog gaan jullie meiden moeilijk doen.
want ja het is zo moeilijk en ik wordt achtergesteld, geïntimideerd blablablabla. fucking mietjes, het is mekken voor het mee te maken.
Ik heb het serieus nog nooit gezien. heel mijn leven niet. en zeker niet als een collega man of vrouw?![]()
tja kan er ook niet aan doen dat jullie voor oordelen hebben?
ik zie ze niet zo hoor, en zeker niet waar ik nu werk.
maarja?
mss moet je op kantoor gaan zitten als vrouw, dat is namelijk 10x erger als met monteurs mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil helemaal niet voorgetrokken worden voor een baan, omdat ik een vrouw ben. Ik wil aangenomen worden omdat ik de baan leuk vind en gekwalificeerd benTrotste mama van Ambar
Misschien wil je het niet zien.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef kree het volgende:
Ik heb het serieus nog nooit gezien. heel mijn leven niet. en zeker niet als een collega man of vrouw?![]()
nutstig precies dus wat ik zei? jullie maken er verhaal van, ik zei doe precies hetzelfde. maar zou eens leuk zijn meid ipv jongen.... verder krijg je van mij precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil helemaal niet voorgetrokken worden voor een baan, omdat ik een vrouw ben. Ik wil aangenomen worden omdat ik de baan leuk vind en gekwalificeerd benDo what you love, love what you do!![]()
jullie hier allemaal vrouwen zijn toch wel van gelijke rechten met mannen? of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Nee nee. Jij wilde per se een vrouwquote:Op donderdag 18 april 2024 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
nutstig precies dus wat ik zei? jullie maken er verhaal van, ik zei doe precies hetzelfde. maar zou eens leuk zijn meid ipv jongen.... verder krijg je van mij precies hetzelfde.Trotste mama van Ambar
Ja kan je wel weer aanhebben he. April doet echt wat hij wilquote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben vanmorgen al naar Duitsland gefietst. Heb mijn handschoenen maar aangedaan. Muts was niet nodig.
Ik las gisteren een stuk dat het de maande mei en juni 40 graden kan worden. Weer.nl schijnt dat gezegt te hebben. Moet daar ook niet aan denken, dan toch liever ditWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
squote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Jij wilde per se een vrouwhahaha dat haal je uit? ik heb dat nooit gezegd, zei wel zou leuk zijn? klein verschil,,,, maarja ach metoooooo enzo?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Jij wilde per se een vrouwDo what you love, love what you do!![]()
Het is net het weer, je draait alle kanten op.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dit topic gaat alle kanten opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je wel weer aanhebben he. April doet echt wat hij wil
Ik las gisteren een stuk dat het de maande mei en juni 40 graden kan worden. Weer.nl schijnt dat gezegt te hebben. Moet daar ook niet aan denken, dan toch liever ditnee dat vind ik ook niets
![]()
Wat is het leven van de witte boze man toch moeilijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef kree het volgende:
Bolk ✈I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je trekt het hele verhaal uit zijn verbandquote:Op donderdag 18 april 2024 14:22 schreef kree het volgende:
tja kan er ook niet aan doen dat jullie voor oordelen hebben?
ik zie ze niet zo hoor, en zeker niet waar ik nu werk.
maarja?
mss moet je op kantoor gaan zitten als vrouw, dat is namelijk 10x erger als met monteurs mee.
Het gaat er helemaal niet op dat een vrouw dat werk niet zou mogen of kunnen doen.
Maar de manier waarop jij het zegt is manonvriendelijk![]()
Jij bent de mannen zat en wil een vrouwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
NEE.aanrecht.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef kree het volgende:
jullie hier allemaal vrouwen zijn toch wel van gelijke rechten met mannen? of niet?
Moet er niet eens aan denken aan 40 graden ppffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2647 / +115 / +78 / 2772 / 3632
2. AardappelSchotel / 698 / +64 / +16 / 2114 / 2496
3. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2544 / 2825
4. kree / 670 / +13 / +117 / 1665 / 2095
5. JustinK / 529 / +9 / +0 / 1905 / 2170
6. drakin / 520 / +26 / +23 / 1256 / 1477
7. HappyCharly / 465 / +93 / +12 / 1403 / 1609
8. MizzezAmy / 460 / +20 / +1 / 1285 / 1631
9. Superbadeendje / 415 / +7 / +0 / 871 / 1103
10. KillemWieft / 376 / +73 / +13 / 151 / 319
11. Dr.Mikey / 371 / +46 / +40 / 554 / 742
12. devzero / 342 / +36 / +6 / 614 / 781
13. hemarookworst / 334 / +22 / +9 / 727 / 949
14. Lovely / 308 / +18 / +1 / 1004 / 1218
15. ieniminimuis / 247 / +3 / +13 / 877 / 1061
16. DerRabbit / 208 / +0 / +4 / 427 / 489
17. gebrokenglas / 180 / +24 / +0 / 524 / 630
18. greysbones / 174 / +23 / +5 / 861 / 946
19. Speklap3000 / 171 / +1 / +0 / 1136 / 1241
20. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
echt wacht ff, want dit gaat onwijs ontsporen anders.
vrouwen? vinden jullie dat je gelijk moet zijn aan mannen?
zo ja is het dan erg als je net zo in mannen groep gaat zoals ze dat jaren doen?
en echt ik geloof niet dat je als vrouw dan slachtoffer van alles bent? jaren hier eentje rondgelopen. helemaal niks mis mee.
als man ben je net zo goed slachtoffer van geintjes, en gebeurt wekelijks bij de ene of de ander. ja dan ga ik ook niet metoooo huilen in een hoekje?
we zijn nou eenmaal niet onwijze wekkers.
vrouwen buiten dit btw uit. want oooooooehhh en zeker als ze hekel hebben aan iemand, zal de eerste niet zijn die dr eigen vrouwelijkheid gebruikt om het helemaal uit te buiten.......
fuck op en je wil dan gelijk zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Sexy een man aan het aanrecht met alleen een schortje aan en dan lekker koken.quote:
Ha, alweer nr 1
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nouja je maakt er een subtiele draai aan, haha maar jij bent lief enzo. euhms ik bedoelde het eigenlijk wel zoals ik zeiquote:Op donderdag 18 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je trekt het hele verhaal uit zijn verband
Het gaat er helemaal niet op dat een vrouw dat werk niet zou mogen of kunnen doen.
Maar de manier waarop jij het zegt is manonvriendelijk![]()
Jij bent de mannen zat en wil een vrouw
Verkeerde account.quote:
Deze post druipt van vrouwonvriendelijkheidquote:Op donderdag 18 april 2024 14:30 schreef kree het volgende:
echt wacht ff, want dit gaat onwijs ontsporen anders.
vrouwen? vinden jullie dat je gelijk moet zijn aan mannen?
zo ja is het dan erg als je net zo in mannen groep gaat zoals ze dat jaren doen?
en echt ik geloof niet dat je als vrouw dan slachtoffer van alles bent? jaren hier eentje rondgelopen. helemaal niks mis mee.
als man ben je net zo goed slachtoffer van geintjes, en gebeurt wekelijks bij de ene of de ander. ja dan ga ik ook niet metoooo huilen in een hoekje?
we zijn nou eenmaal niet onwijze wekkers.
vrouwen buiten dit btw uit. want oooooooehhh en zeker als ze hekel hebben aan iemand, zal de eerste niet zijn die dr eigen vrouwelijkheid gebruikt om het helemaal uit te buiten.......
fuck op en je wil dan gelijk zijn?Trotste mama van Ambar
ik vind en echt. dat elke vrouw die zeikt wil hetzelfde zijn en behandeld worden als een man.
ook niet moet mekken als dat dan ook zo gaat.........Do what you love, love what you do!![]()
vertel?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze post druipt van vrouwonvriendelijkheid
omdat we mss vrouwen toch anders moeten behandelen dan? (owh wacht dat wilden ze juist dus niet)Do what you love, love what you do!![]()
enlighten me hoor, ik sta echt wel open voor meningen en mss verander ik wel als ik een goed argument krijg?Do what you love, love what you do!![]()
ik weet dat je de lieve vrede wil behouden, hahaha maar ik denk kan geen kwaad om ff iets keihard te stellen? en vragenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat vinden we van het weer.koud he![]()
Waar is @:Lovely met het weerbericht
even goeie vrienden erna hoor
Dit is seksistisch.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sexy een man aan het aanrecht met alleen een schortje aan en dan lekker koken.![]()
Zo werkt het dus niet niet,vrouwen en mannen zijn verschillend.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef kree het volgende:
ik vind en echt. dat elke vrouw die zeikt wil hetzelfde zijn en behandeld worden als een man.
ook niet moet mekken als dat dan ook zo gaat.........
Kijk maar naar de maandelijkse periode of andere dingen zoals zwangerschap..Daar moet rekening mee worden gehouden.
Dat wij slimmer zijn is wel een feit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik steun deze motie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze manquote:Op donderdag 18 april 2024 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet niet,vrouwen en mannen zijn verschillend.
Kijk maar naar de maandelijkse periode of andere dingen zoals zwangerschap..Daar moet rekening mee worden gehouden.
Dat wij slimmer zijn is wel een feit.![]()
![]()
euh nee?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wij slimmer zijn is wel een feit.
ze willen zelfde behandeld worden als mannen?
Tuurlijk weet ik wel dat er verschil in zit? en kan niet altijd zo 1 op 2 ook
Maar ok euhm. ik heb dingetje en wil niet mannen afvallen. maar over slimmer zijn.....
denk vrouwen toch wel, maar ook minder rechtsreeks dan gelijk en achterbaks LOL
oeh dat klinkt slecht, maar zo is het wss wel.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Dat zo weinig woorden zoveel waarheid kunnen bevattenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wij slimmer zijn is wel een feit.![]()
![]()
Elke vrouw die de gelijke wil zijn van een man, heeft gebrek aan ambitie.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:34 schreef kree het volgende:
enlighten me hoor, ik sta echt wel open voor meningen en mss verander ik wel als ik een goed argument krijg?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
goh doordenker, dus eigenlijk zeg je wij vrouwen willen gewoon beter zijn als mannen?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke vrouw die de gelijke wil zijn van een man, heeft gebrek aan ambitie.
wat is er mis met hetzelfde dan?Do what you love, love what you do!![]()
Hm ja, daar werden we net ook al weer naar terug verwezenquote:![]()
Opvallend wel dat onder de hoogopgeleiden meer vrouwen zittenTrotste mama van Ambar
Klopt, aangezien het duidelijk is dat dat een onmogelijkheid isquote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke vrouw die de gelijke wil zijn van een man, heeft gebrek aan ambitie.![]()
Onder het bureau...quote:Op donderdag 18 april 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Opvallend wel dat onder de hoogopgeleiden meer vrouwen zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Willen? We zijn het gewoon. Hoewel mijn emancipatie wel ophoudt als mijn auto kapot gaat.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
goh doordenker, dus eigenlijk zeg je wij vrouwen willen gewoon beter zijn als mannen?
wat is er mis met hetzelfde dan?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
het is eigenlijk het typische probleem?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vrouwen maar schreeuwen we willen gelijk zijn in salaris en hoe behandelen en etc etc.
Ok als dat wordt gedaan is het mekken intimidatie kan niet tegen geintjes balblabla. ZEIK dan nietDo what you love, love what you do!![]()
niet mijn uitspraak he? of vat je hem anders op?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Willen? We zijn het gewoon. Hoewel mijn emancipatie wel ophoudt als mijn auto kapot gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Ze onderschatten Mannengriep ook nog steeds.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
het is eigenlijk het typische probleem?
Vrouwen maar schreeuwen we willen gelijk zijn in salaris en hoe behandelen en etc etc.
Ok als dat wordt gedaan is het mekken intimidatie kan niet tegen geintjes balblabla. ZEIK dan niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ook nog jah want dan ben je ineens wel de vrouw? LOLquote:Op donderdag 18 april 2024 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Willen? We zijn het gewoon. Hoewel mijn emancipatie wel ophoudt als mijn auto kapot gaat.
Echt ik heb er geen moeite mee vindt t prima, maar kan er dan zo slecht tegen dat blijkbaar vrouwen alles beter willen en is niet goed etc etc. terwijl alle kansen er wel zijn, ze pakken ze alleen niet
Ik kan je niet volgen en eigenlijk ben ik daar wel blij omquote:Op donderdag 18 april 2024 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
niet mijn uitspraak he? of vat je hem anders op?
Schande, en maar zielig doen over dat 'baren'quote:Op donderdag 18 april 2024 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze onderschatten Mannengriep ook nog steeds.![]()
Dat is pas een hoax.Pure aandacht.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Schande, en maar zielig doen over dat 'baren'“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou mss maar goed, hahahaha. heb ook geen zin om er uren over door te gaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen en eigenlijk ben ik daar wel blij om
vrouwen en mannen zijn gewoon verschillend en de wens van vrouw om gelijk te zijn aan man gaat nooit werken, want om dit dus..... hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Wie begon hier eigenlijk over?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind eigenlijk ook dat ze een verplichte pappografie moeten invoeren. Pletten die penissen!quote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Schande, en maar zielig doen over dat 'baren'
eerste vrouw die nu zegt trouwens wil gelijk staan en gelijk zijn met man, moet dus niet zeiken als je dat zo krijgt dus ook op werk of overal?Do what you love, love what you do!![]()
Ik had dat laatst nogquote:Op donderdag 18 april 2024 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze onderschatten Mannengriep ook nog steeds.![]()
![]()
Maar wel lekkerquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wij slimmer zijn is wel een feit.
Weet je hoe een prostaat onderzoek voelt?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat ze een verplichte pappografie moeten invoeren. Pletten die penissen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik zei vind het leuk als we een keer een vrouwelijke collega krijgen....... daar begon het mee>?quote:
ff terug denken he. had er btw ook geen oordeel over. jullie allemaal wel?
Klopt, aangezien het duidelijk is dat dat een onmogelijkheid isquote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke vrouw die de gelijke wil zijn van een man, heeft gebrek aan ambitie.Sterkte manquote:![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat ze een verplichte pappografie moeten invoeren. Pletten die penissen!![]()
![]()
![]()
Dat is vast niet om de 2 jaarquote:Op donderdag 18 april 2024 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je hoe een prostaat onderzoek voelt?
tja. hahaha die hele discussie erna is ander verhaal. en ben het er nog neit mee eens maargoed
Ik ga elke maand.quote:
Dat is een irrationele denkwijze omdat peniscarcinoom maar 150x per jaar voorkomt in Nederland tegenover 18000 vrouwen die jaarlijks met borstkanker worden gediagnosticeerd.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat ze een verplichte pappografie moeten invoeren. Pletten die penissen!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2024 14:55:47 ]![]()
Feitenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is een irrationele denkwijze omdat peniscarcinoom maar 150x per jaar voorkomt in Nederland tegenover 18000 vrouwen met borstkanker.![]()
![]()
Heftig,maar het is wel waar.En we kunnen niet zonder jullie.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is een irrationele denkwijze omdat peniscarcinoom maar 150x per jaar voorkomt in Nederland tegenover 18000 vrouwen met borstkanker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iemand moet de afwas doen en bier halen tenslotte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat de dokter dan 'oeps' zegtquote:Op donderdag 18 april 2024 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of met zo,n eendenbek de baarvader bekijken(Nee @:Superbadeendje niet die van jou)
Beter voorkomen dan genezen vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 18 april 2024 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is een irrationele denkwijze omdat peniscarcinoom maar 150x per jaar voorkomt in Nederland tegenover 18000 vrouwen die jaarlijks met borstkanker worden gediagnosticeerd.
Ik had graag mijn schoonmoeder wel leren kennen.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan genezen vind ik persoonlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom dagelijks een mammografie?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan genezen vind ik persoonlijk![]()
Julie weten ik haat vrouwe nou eenmaal.... daarom zeg ik het ook
Zal wel onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan genezen vind ik persoonlijk![]()
Ik check regelmatig bij Soul.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom dagelijks een mammografie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Om de twee jaar is meer dan zat.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom dagelijks een mammografie?
zo typisch kom echt dus op voor vrouwen enzo en meer gelijk, gelijk gezeik ook
Lijkt me een prima TT.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word regelmatig op een vriendelijker manier gechecktquote:Op donderdag 18 april 2024 15:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen!
Verdoven is beter dan genezen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:01 schreef kree het volgende:
zo typisch kom echt dus op voor vrouwen enzo en meer gelijk, gelijk gezeik ook![]()
En je punt is....?
dat vrouwen niet zo moeten mekkeren? als ze gelijk willen zijn dan ook niet mekken als je gelijk behandeld wordt als elke willekeurige man op werkvloer maar ook erbuiten dus...?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik biedt mijzelf aan als vrijwilliger, zo ben ikquote:Op donderdag 18 april 2024 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word regelmatig op een vriendelijker manier gecheckt![]()
Niet drammenquote:Op donderdag 18 april 2024 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat vrouwen niet zo moeten mekkeren? als ze gelijk willen zijn dan ook niet mekken als je gelijk behandeld wordt als elke willekeurige man op werkvloer maar ook erbuiten dus...?![]()
Wacht - jij trok het naar "ja maar als jullie ook als mannen gezeik behandeld willen worden, maar dan is het ook niet goed!"quote:Op donderdag 18 april 2024 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat vrouwen niet zo moeten mekkeren? als ze gelijk willen zijn dan ook niet mekken als je gelijk behandeld wordt als elke willekeurige man op werkvloer maar ook erbuiten dus...?
Maar... dat is toch een hoop invullen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij bent op en top woke.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat vrouwen niet zo moeten mekkeren? als ze gelijk willen zijn dan ook niet mekken als je gelijk behandeld wordt als elke willekeurige man op werkvloer maar ook erbuiten dus...?![]()
Volgens mij ben jij de enige die loopt te mekkeren. De rest zit alweer bij penis pletten en borsten checkenquote:Op donderdag 18 april 2024 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
dat vrouwen niet zo moeten mekkeren? als ze gelijk willen zijn dan ook niet mekken als je gelijk behandeld wordt als elke willekeurige man op werkvloer maar ook erbuiten dus...?
Vooral dat laatste.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die loopt te mekkeren. De rest zit alweer bij penis pletten en borsten checken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee trek conclusie eruit, daarom gaat dit dus ook zo door......quote:Op donderdag 18 april 2024 15:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht - jij trok het naar "ja maar als jullie ook als mannen gezeik behandeld willen worden, maar dan is het ook niet goed!"
Maar... dat is toch een hoop invullen?
jullie vrouwen willen gelijk behandeld worden,,,, maaaaaar toch nog ff met extraatje enzo of liever.... blabla
zeik niet gelijk/gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
jajaja het komt door mij, nouja best, ik heb niks vreemds gezegd behalve van dat ik eigenlijk denk dat vrouwen gelijk behandeld moeten worden als mannen?????
jullie zijn het er niet mee eens, dus zal wel weer verschil maken.Do what you love, love what you do!![]()
Laten we dan maar over ophouden.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee trek conclusie eruit, daarom gaat dit dus ook zo door......
jullie vrouwen willen gelijk behandeld worden,,,, maaaaaar toch nog ff met extraatje enzo of liever.... blabla
zeik niet gelijk/gelijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee, jij zegt zelf ergens dat het dan plots weer anders is (bij 'ons' vrouwen) en dat wij lopen te miepen dat we niet gelijk behandeld worden.quote:
Dát vond ik invullen.
Maar heb niet veel zin om dit nog verder uit te melken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
mannen/vrouwen worden nooit gewoon hetzelfde dat is de conclusie.
en die dat wel willen hebben niet hun punt gemaakt hier...
heb er btw vrede mee hoor, want ik denk het is goed dat er verschil in zit.Do what you love, love what you do!![]()
Géén?quote:
Of een typo?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou nog ff dan, wat denk jij dat we het wel eens kunnen zijn met mannen en vrouwen en denkwijze?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, jij zegt zelf ergens dat het dan plots weer anders is (bij 'ons' vrouwen) en dat wij lopen te miepen dat we niet gelijk behandeld worden.
Dát vond ik invullen.
Maar heb niet veel zin om dit nog verder uit te melken.Do what you love, love what you do!![]()
Die heeft vandaag een dagje weer vrijquote:Op donderdag 18 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat vinden we van het weer.koud he![]()
Waar is @:Lovely met het weerbericht
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou nog ff dan, wat denk jij dat we het wel eens kunnen zijn met mannen en vrouwen en denkwijze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder wil ik er dan nu maar over ophouden.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ChatGPT probeert tenminste nog een positieve draai aan de posts van Kree te gevenTijdens een saaie vergadering moet je toch wat, inclusief copy&paste van 20 kree berichten in openaiquote:De tekst lijkt te gaan over de wens om meer diversiteit, met name meer vrouwen, te zien in technische en monteursrollen. De schrijver uit de behoefte aan verandering en dynamiek in het werk en benadrukt dat geslacht geen doorslaggevende factor zou moeten zijn bij het aannemen van personeel. Er wordt gepleit voor gelijkheid en dat mensen worden beoordeeld op hun vaardigheden en kwalificaties, ongeacht hun geslacht. De schrijver lijkt gefrustreerd door percepties en stereotypen over vrouwen op de werkplek en benadrukt dat zowel mannen als vrouwen kunnen worden geconfronteerd met uitdagingen en grappen op het werk, zonder dat dit geslachtsgebonden is.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder wil ik er dan nu maar over ophouden.![]()
Mannen
Ze moeten toch echt eerst een IQ test afleggen voordat ze met mij mogen datenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: