Je trekt het hele verhaal uit zijn verbandquote:Op donderdag 18 april 2024 14:22 schreef kree het volgende:
tja kan er ook niet aan doen dat jullie voor oordelen hebben?
ik zie ze niet zo hoor, en zeker niet waar ik nu werk.
maarja?
mss moet je op kantoor gaan zitten als vrouw, dat is namelijk 10x erger als met monteurs mee.
NEE.aanrecht.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef kree het volgende:
jullie hier allemaal vrouwen zijn toch wel van gelijke rechten met mannen? of niet?
Moet er niet eens aan denken aan 40 graden ppffffquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Sexy een man aan het aanrecht met alleen een schortje aan en dan lekker koken.quote:
nouja je maakt er een subtiele draai aan, haha maar jij bent lief enzo. euhms ik bedoelde het eigenlijk wel zoals ik zeiquote:Op donderdag 18 april 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je trekt het hele verhaal uit zijn verband
Het gaat er helemaal niet op dat een vrouw dat werk niet zou mogen of kunnen doen.
Maar de manier waarop jij het zegt is manonvriendelijk![]()
Jij bent de mannen zat en wil een vrouw
Verkeerde account.quote:
Deze post druipt van vrouwonvriendelijkheidquote:Op donderdag 18 april 2024 14:30 schreef kree het volgende:
echt wacht ff, want dit gaat onwijs ontsporen anders.
vrouwen? vinden jullie dat je gelijk moet zijn aan mannen?
zo ja is het dan erg als je net zo in mannen groep gaat zoals ze dat jaren doen?
en echt ik geloof niet dat je als vrouw dan slachtoffer van alles bent? jaren hier eentje rondgelopen. helemaal niks mis mee.
als man ben je net zo goed slachtoffer van geintjes, en gebeurt wekelijks bij de ene of de ander. ja dan ga ik ook niet metoooo huilen in een hoekje?
we zijn nou eenmaal niet onwijze wekkers.
vrouwen buiten dit btw uit. want oooooooehhh en zeker als ze hekel hebben aan iemand, zal de eerste niet zijn die dr eigen vrouwelijkheid gebruikt om het helemaal uit te buiten.......
fuck op en je wil dan gelijk zijn?
vertel?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze post druipt van vrouwonvriendelijkheid
ik weet dat je de lieve vrede wil behouden, hahaha maar ik denk kan geen kwaad om ff iets keihard te stellen? en vragenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat vinden we van het weer.koud he![]()
Waar is @:Lovely met het weerbericht
Dit is seksistisch.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sexy een man aan het aanrecht met alleen een schortje aan en dan lekker koken.
Zo werkt het dus niet niet,vrouwen en mannen zijn verschillend.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef kree het volgende:
ik vind en echt. dat elke vrouw die zeikt wil hetzelfde zijn en behandeld worden als een man.
ook niet moet mekken als dat dan ook zo gaat.........
Ik steun deze motie.quote:
Deze manquote:Op donderdag 18 april 2024 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet niet,vrouwen en mannen zijn verschillend.
Kijk maar naar de maandelijkse periode of andere dingen zoals zwangerschap..Daar moet rekening mee worden gehouden.
Dat wij slimmer zijn is wel een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |