euh nee?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet niet,vrouwen en mannen zijn verschillend.
Kijk maar naar de maandelijkse periode of andere dingen zoals zwangerschap..Daar moet rekening mee worden gehouden.
Dat wij slimmer zijn is wel een feit.
Dat zo weinig woorden zoveel waarheid kunnen bevattenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk maar naar de maandelijkse periode of andere dingen zoals zwangerschap..Daar moet rekening mee worden gehouden.
Elke vrouw die de gelijke wil zijn van een man, heeft gebrek aan ambitie.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:34 schreef kree het volgende:
enlighten me hoor, ik sta echt wel open voor meningen en mss verander ik wel als ik een goed argument krijg?
goh doordenker, dus eigenlijk zeg je wij vrouwen willen gewoon beter zijn als mannen?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke vrouw die de gelijke wil zijn van een man, heeft gebrek aan ambitie.
Hm ja, daar werden we net ook al weer naar terug verwezenquote:
Klopt, aangezien het duidelijk is dat dat een onmogelijkheid isquote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onder het bureau...quote:Op donderdag 18 april 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Opvallend wel dat onder de hoogopgeleiden meer vrouwen zitten
Willen? We zijn het gewoon. Hoewel mijn emancipatie wel ophoudt als mijn auto kapot gaat.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
goh doordenker, dus eigenlijk zeg je wij vrouwen willen gewoon beter zijn als mannen?
wat is er mis met hetzelfde dan?
het is eigenlijk het typische probleem?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
niet mijn uitspraak he? of vat je hem anders op?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Willen? We zijn het gewoon. Hoewel mijn emancipatie wel ophoudt als mijn auto kapot gaat.
Ze onderschatten Mannengriep ook nog steeds.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
het is eigenlijk het typische probleem?
Vrouwen maar schreeuwen we willen gelijk zijn in salaris en hoe behandelen en etc etc.
Ok als dat wordt gedaan is het mekken intimidatie kan niet tegen geintjes balblabla. ZEIK dan niet
ook nog jah want dan ben je ineens wel de vrouw? LOLquote:Op donderdag 18 april 2024 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Willen? We zijn het gewoon. Hoewel mijn emancipatie wel ophoudt als mijn auto kapot gaat.
Ik kan je niet volgen en eigenlijk ben ik daar wel blij omquote:Op donderdag 18 april 2024 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
niet mijn uitspraak he? of vat je hem anders op?
Schande, en maar zielig doen over dat 'baren'quote:Op donderdag 18 april 2024 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze onderschatten Mannengriep ook nog steeds.
Dat is pas een hoax.Pure aandacht.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Schande, en maar zielig doen over dat 'baren'
nou mss maar goed, hahahaha. heb ook geen zin om er uren over door te gaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen en eigenlijk ben ik daar wel blij om
Ik vind eigenlijk ook dat ze een verplichte pappografie moeten invoeren. Pletten die penissen!quote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Schande, en maar zielig doen over dat 'baren'
Ik had dat laatst nogquote:Op donderdag 18 april 2024 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze onderschatten Mannengriep ook nog steeds.
Maar wel lekkerquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je hoe een prostaat onderzoek voelt?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat ze een verplichte pappografie moeten invoeren. Pletten die penissen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |