Jij boos?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:26 schreef kree het volgende:
sorry dat ik zo rustig ben, maarja moet toch ff mijn manager overtuigen dat ie die nieuwe meid aan neemt.
LOL. rest drama is trouwens uitgesproken want was boos ff, maar al opgelost weer.
praten helpt.
naja boos, haha tja, gefrustreerd is mss beter woord. boos was ik ook niet echt.quote:
Ahaaaa - eigen belang?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:34 schreef kree het volgende:
tis beetje ruk want wil heel graag dat ie die meid aanneemt, maarja kan dat natuurlijk niet zo heel keihard zeggen. LOl
nou niet eens hoor, maar eens wat anders als de zoveelste gozer die ik mee moet nemen, mss wel leuk eens wat anders. en ik ben voor meer vrouwen in de techniek.quote:
jij niet dan? ik denk echt vrouwen kunnen dit net zo goed namelijk wat ik nu doe?quote:
dat moet ze zeker weten.... daarom schat ik de kans al klein in, iig van hieruit was het positief wel ook uit management.quote:
Waarom wil je zo graag dat hij een vrouw aanneemt?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:26 schreef kree het volgende:
sorry dat ik zo rustig ben, maarja moet toch ff mijn manager overtuigen dat ie die nieuwe meid aan neemt.
LOL. rest drama is trouwens uitgesproken want was boos ff, maar al opgelost weer.
praten helpt.
Ik vind het altijd wel jammer als vrouwen dan na verloop van tijd toch weer afhaken, omdat het zo'n mannencultuurtje blijkt te zijn...quote:Op donderdag 18 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
trouwens zodra op kantoor zijn ze gelijk al verziekt enzo........
hmmmms tis ook veel leuker gewoon tussen de monteurs, ik haat het als ik naar dat kantoor moet.
Kree denkt vast en zeker eeeeeh een dame voor een datequote:
Staat iets verderopquote:Op donderdag 18 april 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat hij een vrouw aanneemt?
Geen zin in al te ver terug lezenquote:
maar maar... je quootte al een reactie, en iets later staat het - lolquote:
Arme damequote:Op donderdag 18 april 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree denkt vast en zeker eeeeeh een dame voor een date
quote:
nou heel simpel omdat ik alle gasten soms ook zat ben?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat hij een vrouw aanneemt?
Je denkt he een lekker ding daar wil ik wel mee aan het werk al die kerels heb ik niets aanquote:Op donderdag 18 april 2024 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou heel simpel omdat ik alle gasten soms ook zat ben?
denk nl werk kunnen ze hetzelfde wel, zo fysiek is het nl niet, wel ff wat denken erbij, maar dat is dus gelijk.
Zou het gewoon leuk vinden enzo?
nou dat komt omdat er dus niet genoeg vrouwen bij zitten, zei toch 50/50. ik ben helemaal voor.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel jammer als vrouwen dan na verloop van tijd toch weer afhaken, omdat het zo'n mannencultuurtje blijkt te zijn...
nee joh, eigenlijk denk je nu dus echt als vrouw he......? dat dat allemaal gelijk er al is en achterliggende gedachtes en balblablaquote:Op donderdag 18 april 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree denkt vast en zeker eeeeeh een dame voor een date
LOL tja, nee eigenlijk niet. want zou wel het zelfde ermee omgaan gewoon. of gozer of meid weet ik veel hoe.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je denkt he een lekker ding daar wil ik wel mee aan het werk al die kerels heb ik niets aan
In principe zou het niet uit moeten maken of het een man of een vrouw is.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:03 schreef kree het volgende:
[..]
LOL tja, nee eigenlijk niet. want zou wel het zelfde ermee omgaan gewoon. of gozer of meid weet ik veel hoe.
Maarja oooookeeeee mss speelt dat klein beetje mee, maar dan zou ik er geen gebruik van maken nog iig niet zo in werk.... want kan niet en neit handig enzo.
neee dat zeg ik niet, maar ze heeft hogere kwalificatie als de vorige paar die ze aannamen. dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dus je wil dat ze haar aannemen, puur gebaseerd op haar vrouwzijn, en niet op wat zij kan?
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In principe zou het niet uit moeten maken of het een man of een vrouw is.
Het gaat om het werk wat ze leveren.
je weet er zijn heel hoop afgelegen plekjes he........... Hahaha je weet toch zou ik nooit doen zo.. althans niet op doelen.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Kree kan je een bodycam gaan gebruiken als je met en vrouw aan het werk moet op je werk
Ben dan toch wel heel benieuwd
juist, maar dat wil niet zeggen dat ik een vrouw mss leuker keertje vind als een man mee te nemen?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In principe zou het niet uit moeten maken of het een man of een vrouw is.
Het gaat om het werk wat ze leveren.
Je legt wat mij betreft een beetje teveel nadruk op het feit dat ze een vrouw is.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
je weet er zijn heel hoop afgelegen plekjes he........... Hahaha je weet toch zou ik nooit doen zo.. althans niet op doelen.
tis echt qua werk en zeg niet kan niet???? maar in eerste instantie denk ik toch meer kan ik vertrouwen en heeft kennis. bij iedereen trouwens. vertrouwen doe ik btw nooit iemand want check t. maar je snapt mijn idee.....
Zou je je hand op haar schouder willen leggen?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
juist, maar dat wil niet zeggen dat ik een vrouw mss leuker keertje vind als een man mee te nemen?
Hee KWquote:
ja en dat willen ze toch ook? ,meer vrouwen en gelijk zijn?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je legt wat mij betreft een beetje teveel nadruk op het feit dat ze een vrouw is.
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou je je hand op haar schouder willen leggen?
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dat willen ze toch ook? ,meer vrouwen en gelijk zijn?
Naja zeg ik het is het ook weer niet goed, tuurlijk ze mogen ook in de keuken blijven wmb?
of denk ik dan ook weer raar? wss wel want dit is typisch namelijk......
Hoi mam + fan 1 en 2quote:
Ja joh, tuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
mss is het wel beter dat ze toch in de keuken blijven eigenlijk
Blij met mijn baantje hoor.quote:LOL. hardste schreeuwen om gelijkheid met mannen en als je dat doet is het ook weer niet goed
Wat vul jij toch weer lekker inquote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef kree het volgende:
ik meen het serieus dit, echt heel in al die posts moedig ik het aan gewoon en zeg het was ok en gelijk etc etc.
En nog komt er dan toch uit, weer zoiets, zo jammer dit weer.
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou je je hand op haar schouder willen leggen?
GMTAquote:
waar gaat dit over heequote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef kree het volgende:
ik meen het serieus dit, echt heel in al die posts moedig ik het aan gewoon en zeg het was ok en gelijk etc etc.
Ja het is vies koud, heb het vest weer uit de kast gehaald bahquote:
quote:
Dit is seksistisch.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
mss is het wel beter dat ze toch in de keuken blijven eigenlijk
LOL. hardste schreeuwen om gelijkheid met mannen en als je dat doet is het ook weer niet goed
nou moet toe geven doe het er wel beetje om. wan kan meer in nuance, maar om maar ff het verschil duidelijk te maken.quote:
Ben vanmorgen al naar Duitsland gefietst. Heb mijn handschoenen maar aangedaan. Muts was niet nodig.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is vies koud, heb het vest weer uit de kast gehaald bah
En ook niet de andere aanneemt omdat ze vrouw is.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelijkheid gaat erom als 2 mensen zich aanbieden voor dezelfde baan en ze hebben beide precies dezelfde geschiktheid voor de baan dat je niet de andere aanneemt omdat hij man is.
Juistemquote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook niet de andere aanneemt omdat ze vrouw is.
Nee muts. Ik koos een beta studie, juist om het patroon te doorbreken.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou moet toe geven doe het er wel beetje om. wan kan meer in nuance, maar om maar ff het verschil duidelijk te maken.
nog he en dit is precies dus waarom dus geen vrouwen in de techniek komen ?
niet omdat het er niet open voor staat. maar door eigen eigenwijsheid......?
Ik heb niet terug gelezen, alleen de post die ik als eerste quote en ik zeg nergens dat er geen gelijke rechten of zo mogen zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef kree het volgende:
Beta vrouwenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee muts. Ik koos een beta studie, juist om het patroon te doorbreken.
ja daaaaag wtf hahaha gaan we nou ook die kaart nog gooien?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelijkheid gaat erom als 2 mensen zich aanbieden voor dezelfde baan en ze hebben beide precies dezelfde geschiktheid voor de baan dat je niet automatisch de man aanneemt
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja daaaaag wtf hahaha gaan we nou ook die kaart nog gooien?
en dan zeggen dat je gelijk wilt zijn met mannen? want ach ach zo achtergesteld. ?
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook niet de andere aanneemt omdat ze vrouw is.
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Sekse, huidskleur, religie etc. zou geen rol moeten spelen in het aanname beleid.
Ogen kapotquote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef kree het volgende:
ik zeg kom solliciteren en met zelfde diploma. geen verschil man/vrouw. en nog gaan jullie meiden moeilijk doen.
want ja het is zo moeilijk en ik wordt achtergesteld, geïntimideerd blablablabla. fucking mietjes, het is mekken voor het mee te maken.
Ik heb het serieus nog nooit gezien. heel mijn leven niet. en zeker niet als een collega man of vrouw?
Misschien wil je het niet zien.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef kree het volgende:
ik zeg kom solliciteren en met zelfde diploma. geen verschil man/vrouw. en nog gaan jullie meiden moeilijk doen.
want ja het is zo moeilijk en ik wordt achtergesteld, geïntimideerd blablablabla. fucking mietjes, het is mekken voor het mee te maken.
Ik heb het serieus nog nooit gezien. heel mijn leven niet. en zeker niet als een collega man of vrouw?
nutstig precies dus wat ik zei? jullie maken er verhaal van, ik zei doe precies hetzelfde. maar zou eens leuk zijn meid ipv jongen.... verder krijg je van mij precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil helemaal niet voorgetrokken worden voor een baan, omdat ik een vrouw ben. Ik wil aangenomen worden omdat ik de baan leuk vind en gekwalificeerd ben
Nee nee. Jij wilde per se een vrouwquote:Op donderdag 18 april 2024 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
nutstig precies dus wat ik zei? jullie maken er verhaal van, ik zei doe precies hetzelfde. maar zou eens leuk zijn meid ipv jongen.... verder krijg je van mij precies hetzelfde.
Ja kan je wel weer aanhebben he. April doet echt wat hij wilquote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben vanmorgen al naar Duitsland gefietst. Heb mijn handschoenen maar aangedaan. Muts was niet nodig.
squote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Jij wilde per se een vrouw
hahaha dat haal je uit? ik heb dat nooit gezegd, zei wel zou leuk zijn? klein verschil,,,, maarja ach metoooooo enzo?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Jij wilde per se een vrouw
Het is net het weer, je draait alle kanten op.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dit topic gaat alle kanten op
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je wel weer aanhebben he. April doet echt wat hij wil
Ik las gisteren een stuk dat het de maande mei en juni 40 graden kan worden. Weer.nl schijnt dat gezegt te hebben. Moet daar ook niet aan denken, dan toch liever dit
Wat is het leven van de witte boze man toch moeilijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef kree het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |