Jij boos?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:26 schreef kree het volgende:
sorry dat ik zo rustig ben, maarja moet toch ff mijn manager overtuigen dat ie die nieuwe meid aan neemt.
LOL. rest drama is trouwens uitgesproken want was boos ff, maar al opgelost weer.
praten helpt.
naja boos, haha tja, gefrustreerd is mss beter woord. boos was ik ook niet echt.quote:
Ahaaaa - eigen belang?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:34 schreef kree het volgende:
tis beetje ruk want wil heel graag dat ie die meid aanneemt, maarja kan dat natuurlijk niet zo heel keihard zeggen. LOl
nou niet eens hoor, maar eens wat anders als de zoveelste gozer die ik mee moet nemen, mss wel leuk eens wat anders. en ik ben voor meer vrouwen in de techniek.quote:
jij niet dan? ik denk echt vrouwen kunnen dit net zo goed namelijk wat ik nu doe?quote:
dat moet ze zeker weten.... daarom schat ik de kans al klein in, iig van hieruit was het positief wel ook uit management.quote:
Waarom wil je zo graag dat hij een vrouw aanneemt?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:26 schreef kree het volgende:
sorry dat ik zo rustig ben, maarja moet toch ff mijn manager overtuigen dat ie die nieuwe meid aan neemt.
LOL. rest drama is trouwens uitgesproken want was boos ff, maar al opgelost weer.
praten helpt.
Ik vind het altijd wel jammer als vrouwen dan na verloop van tijd toch weer afhaken, omdat het zo'n mannencultuurtje blijkt te zijn...quote:Op donderdag 18 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
trouwens zodra op kantoor zijn ze gelijk al verziekt enzo........
hmmmms tis ook veel leuker gewoon tussen de monteurs, ik haat het als ik naar dat kantoor moet.
Kree denkt vast en zeker eeeeeh een dame voor een datequote:
Staat iets verderopquote:Op donderdag 18 april 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat hij een vrouw aanneemt?
Geen zin in al te ver terug lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |