quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou je je hand op haar schouder willen leggen?
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dat willen ze toch ook? ,meer vrouwen en gelijk zijn?
Naja zeg ik het is het ook weer niet goed, tuurlijk ze mogen ook in de keuken blijven wmb?
of denk ik dan ook weer raar? wss wel want dit is typisch namelijk......
Hoi mam + fan 1 en 2quote:
Ja joh, tuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
mss is het wel beter dat ze toch in de keuken blijven eigenlijk
Blij met mijn baantje hoor.quote:LOL. hardste schreeuwen om gelijkheid met mannen en als je dat doet is het ook weer niet goed
Wat vul jij toch weer lekker inquote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef kree het volgende:
ik meen het serieus dit, echt heel in al die posts moedig ik het aan gewoon en zeg het was ok en gelijk etc etc.
En nog komt er dan toch uit, weer zoiets, zo jammer dit weer.
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou je je hand op haar schouder willen leggen?
GMTAquote:
waar gaat dit over heequote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef kree het volgende:
ik meen het serieus dit, echt heel in al die posts moedig ik het aan gewoon en zeg het was ok en gelijk etc etc.
Ja het is vies koud, heb het vest weer uit de kast gehaald bahquote:
quote:
Dit is seksistisch.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
mss is het wel beter dat ze toch in de keuken blijven eigenlijk
LOL. hardste schreeuwen om gelijkheid met mannen en als je dat doet is het ook weer niet goed
nou moet toe geven doe het er wel beetje om. wan kan meer in nuance, maar om maar ff het verschil duidelijk te maken.quote:
Ben vanmorgen al naar Duitsland gefietst. Heb mijn handschoenen maar aangedaan. Muts was niet nodig.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is vies koud, heb het vest weer uit de kast gehaald bah
En ook niet de andere aanneemt omdat ze vrouw is.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelijkheid gaat erom als 2 mensen zich aanbieden voor dezelfde baan en ze hebben beide precies dezelfde geschiktheid voor de baan dat je niet de andere aanneemt omdat hij man is.
Juistemquote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook niet de andere aanneemt omdat ze vrouw is.
Nee muts. Ik koos een beta studie, juist om het patroon te doorbreken.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou moet toe geven doe het er wel beetje om. wan kan meer in nuance, maar om maar ff het verschil duidelijk te maken.
nog he en dit is precies dus waarom dus geen vrouwen in de techniek komen ?
niet omdat het er niet open voor staat. maar door eigen eigenwijsheid......?
Ik heb niet terug gelezen, alleen de post die ik als eerste quote en ik zeg nergens dat er geen gelijke rechten of zo mogen zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef kree het volgende:
Beta vrouwenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee muts. Ik koos een beta studie, juist om het patroon te doorbreken.
ja daaaaag wtf hahaha gaan we nou ook die kaart nog gooien?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelijkheid gaat erom als 2 mensen zich aanbieden voor dezelfde baan en ze hebben beide precies dezelfde geschiktheid voor de baan dat je niet automatisch de man aanneemt
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja daaaaag wtf hahaha gaan we nou ook die kaart nog gooien?
en dan zeggen dat je gelijk wilt zijn met mannen? want ach ach zo achtergesteld. ?
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ook niet de andere aanneemt omdat ze vrouw is.
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Sekse, huidskleur, religie etc. zou geen rol moeten spelen in het aanname beleid.
Ogen kapotquote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef kree het volgende:
ik zeg kom solliciteren en met zelfde diploma. geen verschil man/vrouw. en nog gaan jullie meiden moeilijk doen.
want ja het is zo moeilijk en ik wordt achtergesteld, geïntimideerd blablablabla. fucking mietjes, het is mekken voor het mee te maken.
Ik heb het serieus nog nooit gezien. heel mijn leven niet. en zeker niet als een collega man of vrouw?
Misschien wil je het niet zien.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef kree het volgende:
ik zeg kom solliciteren en met zelfde diploma. geen verschil man/vrouw. en nog gaan jullie meiden moeilijk doen.
want ja het is zo moeilijk en ik wordt achtergesteld, geïntimideerd blablablabla. fucking mietjes, het is mekken voor het mee te maken.
Ik heb het serieus nog nooit gezien. heel mijn leven niet. en zeker niet als een collega man of vrouw?
nutstig precies dus wat ik zei? jullie maken er verhaal van, ik zei doe precies hetzelfde. maar zou eens leuk zijn meid ipv jongen.... verder krijg je van mij precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil helemaal niet voorgetrokken worden voor een baan, omdat ik een vrouw ben. Ik wil aangenomen worden omdat ik de baan leuk vind en gekwalificeerd ben
Nee nee. Jij wilde per se een vrouwquote:Op donderdag 18 april 2024 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
nutstig precies dus wat ik zei? jullie maken er verhaal van, ik zei doe precies hetzelfde. maar zou eens leuk zijn meid ipv jongen.... verder krijg je van mij precies hetzelfde.
Ja kan je wel weer aanhebben he. April doet echt wat hij wilquote:Op donderdag 18 april 2024 14:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben vanmorgen al naar Duitsland gefietst. Heb mijn handschoenen maar aangedaan. Muts was niet nodig.
squote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Jij wilde per se een vrouw
hahaha dat haal je uit? ik heb dat nooit gezegd, zei wel zou leuk zijn? klein verschil,,,, maarja ach metoooooo enzo?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Jij wilde per se een vrouw
Het is net het weer, je draait alle kanten op.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dit topic gaat alle kanten op
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je wel weer aanhebben he. April doet echt wat hij wil
Ik las gisteren een stuk dat het de maande mei en juni 40 graden kan worden. Weer.nl schijnt dat gezegt te hebben. Moet daar ook niet aan denken, dan toch liever dit
Wat is het leven van de witte boze man toch moeilijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:20 schreef kree het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |