quote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke vrouw die de gelijke wil zijn van een man, heeft gebrek aan ambitie.
ik zei vind het leuk als we een keer een vrouwelijke collega krijgen....... daar begon het mee>?quote:
Klopt, aangezien het duidelijk is dat dat een onmogelijkheid isquote:Op donderdag 18 april 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke vrouw die de gelijke wil zijn van een man, heeft gebrek aan ambitie.
Sterkte manquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat ze een verplichte pappografie moeten invoeren. Pletten die penissen!
Dat is vast niet om de 2 jaarquote:Op donderdag 18 april 2024 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je hoe een prostaat onderzoek voelt?
Ik ga elke maand.quote:
Dat is een irrationele denkwijze omdat peniscarcinoom maar 150x per jaar voorkomt in Nederland tegenover 18000 vrouwen die jaarlijks met borstkanker worden gediagnosticeerd.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat ze een verplichte pappografie moeten invoeren. Pletten die penissen!
Feitenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is een irrationele denkwijze omdat peniscarcinoom maar 150x per jaar voorkomt in Nederland tegenover 18000 vrouwen met borstkanker.
Heftig,maar het is wel waar.En we kunnen niet zonder jullie.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is een irrationele denkwijze omdat peniscarcinoom maar 150x per jaar voorkomt in Nederland tegenover 18000 vrouwen met borstkanker.
En dat de dokter dan 'oeps' zegtquote:Op donderdag 18 april 2024 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of met zo,n eendenbek de baarvader bekijken(Nee @:Superbadeendje niet die van jou)
Beter voorkomen dan genezen vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 18 april 2024 14:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is een irrationele denkwijze omdat peniscarcinoom maar 150x per jaar voorkomt in Nederland tegenover 18000 vrouwen die jaarlijks met borstkanker worden gediagnosticeerd.
Ik had graag mijn schoonmoeder wel leren kennen.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan genezen vind ik persoonlijk
Daarom dagelijks een mammografie?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal wel onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik check regelmatig bij Soul.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom dagelijks een mammografie?
Om de twee jaar is meer dan zat.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom dagelijks een mammografie?
Lijkt me een prima TT.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |