Robert long.quote:
NEMO!quote:
Nee.quote:
Uit de as?quote:Op donderdag 18 april 2024 13:08 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil de echte fenix opstaan?
welke is volgens jou echt?quote:
Oh wowquote:
Ik denk dat als je kiest tussen een meeuw die haring gapt en deze, je toch voor de meeuw gaatquote:
Oh nee hoorquote:Op donderdag 18 april 2024 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat als je kiest tussen een meeuw die haring gapt en deze, je toch voor de meeuw gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Er is nog niet genoeg takkeherrie hier.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor![]()
I love phoenixes!
Mooie disclaimer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor![]()
I love phoenixes!
Maar bij een phoenix brand je je hoor, bij een meeuw niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Die kans is wel aanwezig dan ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is nog niet genoeg takkeherrie hier.
En openbaar, dus bom 1 zal op Leeuwarden vallen
Ik ben draak he. Moet toch te overleven zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 13:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar bij een phoenix brand je je hoor, bij een meeuw niet.
Geeft wel een veilig gevoel.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie
Dat we nu een nog beter doelwit zijnquote:
Nog wel even wachten, ik wil nog een diploma erbij halen (heb nog niet genoeg)quote:
Draakje nooit genoeg.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog wel even wachten, ik wil nog een diploma erbij halen (heb nog niet genoeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |