Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Valt wel op een zaterdag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, valt dit jaar op een dinsdagquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan heel veel valletjes zetten dan zullen ze wel allemaal bij elkaar komenquote:
En wat poezen inhuren.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heel veel valletjes zetten dan zullen ze wel allemaal bij elkaar komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe stel jij het je voor dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dubbel op, weg met die muizenquote:
Niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, valt dit jaar op een dinsdag![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel Muizendag valt dit jaar op dinsdagquote:Trotste mama van Ambar
Heb je tips, sinds de renovatie hier heb ik muizen op zolderquote:Op donderdag 18 april 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een muizenbestrijdingslicentie(echt waar trouwens)
![]()
Dan is je huis in energie label omhoog gegaan en komen de muizen binnen
Koningsdag niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel Muizendag valt dit jaar op dinsdag![]()
Oook ratten ?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik heb alleen de plaagdieren licentie ooit behaald.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als inquote:Op donderdag 18 april 2024 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb alleen de plaagdieren licentie ooit behaald.
Je mag plagen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Geldt voor alle knaagdieren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Muizendag en Koningsdag zijn nooit op dezelfde dagquote:Trotste mama van Ambar
Dat is correct.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muizendag en Koningsdag zijn nooit op dezelfde dag![]()
Hoe vermoord je biologisch verantwoord ratten ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lady greys.quote:![]()
Is meer insecten,spinnen en wepsen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oehquote:Op donderdag 18 april 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lady greys.![]()
Is meer insecten,spinnen en wepsen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Guillotinequote:Op donderdag 18 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vermoord je biologisch verantwoord ratten ?Trotste mama van Ambar
En nest met schuurkatten loslaten.Werkt echt perfect.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vermoord je biologisch verantwoord ratten ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dochter is allergisch voor kattenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nest met schuurkatten loslaten.Werkt echt perfect.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Moi Lovy.quote:
Nooit wat aan je zelf kunnen doen met deze licentiequote:Op donderdag 18 april 2024 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb alleen de plaagdieren licentie ooit behaald.
Katten buiten laten, dochter binnen houdenTrotste mama van Ambar
Hey Lovely![]()
Hey Greys
Ja die heeft natuurlijk geen leven
Lekker binnen houden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lijken wel 2 zusjes hoe ze tegelijk binnenkomen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nietquote:Op donderdag 18 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vermoord je biologisch verantwoord ratten ?![]()
Die kantoorpikkies die de nieuwe knaagdierbestrijdingsregels verzonnen hebben, hebben nog nooit een muis of rat in het echt gezien![]()
Ik nodig ze van harte uitquote:Op donderdag 18 april 2024 10:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet![]()
Die kantoorpikkies die de nieuwe knaagdierbestrijdingsregels verzonnen hebben, hebben nog nooit een muis of rat in het echt gezienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het verhaal ging dat je een rat boven een vuur moest houden.Dat hebben wij nooit gedaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet![]()
Die kantoorpikkies die de nieuwe knaagdierbestrijdingsregels verzonnen hebben, hebben nog nooit een muis of rat in het echt gezien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat mag niet meer (en terecht trouwens)quote:Op donderdag 18 april 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verhaal ging dat je een rat boven een vuur moest houden.Dat hebben wij nooit gedaan.![]()
En dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verhaal ging dat je een rat boven een vuur moest houden.Dat hebben wij nooit gedaan.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gaan ze soort van gillen en dan zou de rest vertrekken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We hebben bestratingquote:Op donderdag 18 april 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan niet, want dan worden hun Gucci-schoentjes vies
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zou jij in de buurt komen van iets waar een soortgenoot levend verbrand wordt en het uitschreeuwt van de pijn?quote:![]()
Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan ze soort van gillen en dan zou de rest vertrekken.
Maar gillende ratten gaat de rest niet van wegEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij zegt het iets treffender.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou jij in de buurt komen van iets waar een soortgenoot levend verbrand wordt en het uitschreeuwt van de pijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afgesprokenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijken wel 2 zusjes hoe ze tegelijk binnenkomen.
Goedemorgen dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan
Maar gillende ratten gaat de rest niet van weg![]()
Goedemorgen daaroquote:
Kruipen ratten ook door de kleinste gaatjes als muizen?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen toegang bij voer etc.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor een rat 2cm, voor een muis 5mm.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kruipen ratten ook door de kleinste gaatjes als muizen?![]()
Maken de gaten zelfs wat groter.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kruipen ratten ook door de kleinste gaatjes als muizen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 18 april 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Goedemorgen meneer FFquote:
Goedemorgen Dottquote:![]()
lekker rustig bij jou zonder BB geneuzel?Smile, it's free therapy.![]()
Voedsel is de grootste limiterende factor voor dieren.Trotste mama van Ambar
ow dat is maar heel klein wat die krengen nodig hebbenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een rat 2cm, voor een muis 5mm.
hier soms een muis in de tuin omdat de buren konijnen en cavia's in de tuin hebben![]()
(wel in hok)
doosje muizengif
Smile, it's free therapy.![]()
Wil je nieuwe?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik verveel mij kapot, ben drie maanden zo druk geweestquote:Op donderdag 18 april 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer FF
[..]
Goedemorgen Dott![]()
lekker rustig bij jou zonder BB geneuzel?![]()
Wist de eerste dagen echt niet wat ik nog op Fok! moest doenOndanks dat ik op nog 4 subforums mod ben. Maar BB was zo druk zo 30 tot 40 trs op een dag was niets
Denk aan je katten en hond !!quote:Op donderdag 18 april 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dat is maar heel klein wat die krengen nodig hebben
hier soms een muis in de tuin omdat de buren konijnen en cavia's in de tuin hebben![]()
(wel in hok)
doosje muizengifEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Yep, en professionele ongediertebestrijding mag hier op het bedrijf niet komen voordat we ons eerst laten certificeren dat er op de hele locatie van 100000 m2 geen kiertje van 5mm aanwezig is.quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2024 10:54:58 ]![]()
Is dat wat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verveel mij kapot, ben drie maanden zo druk geweest![]()
Wist de eerste dagen echt niet wat ik nog op Fok! moest doenOndanks dat ik op nog 4 subforums mod ben. Maar BB was zo druk zo 30 tot 40 trs op een dag was niets
Dit was een drukke editie voor jou.
nou je had volgens mij ook nog uitschieters naar boven met de tr's pffSmile, it's free therapy.![]()
Dat scheelt wel iets, maar al met al heel weinig ruimte hebben ze dus nodig om binnen te komen.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een rat 2cm, voor een muis 5mm.
Je krijgt ze bijna niet uitgeroeit. Heb een muizenvanger hier gehad, die haalde niet alleen de muizen weg maar ook mijn portemonnee leeg
Regel ik even.quote:
Nooit dusquote:Op donderdag 18 april 2024 10:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, en professionele ongediertebestrijding mag hier op het bedrijf niet komen voordat we ons eerst laten certificeren dat er op de hele locatie van 100000 m2 geen kiertje van 5mm aanwezig is.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ooit in Hamelen was een goede.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb meerdere doosjes her en der verstopt waar de katten en hond er niet aan kunnen.quote:
Onder het keukenblok in de garageen onder een diepe kast in de garage (komen de beesten ook niet aan of onder).
En onder een rotan bank waar ik muizenkeutels vond, kunnen de eigen dieren ook niet aankomen.
Ben allergisch voor muizen (geen grappie).Smile, it's free therapy.![]()
Toch maar even kijken dan.quote:
O ja zeker heb er ook dagen bij gehad dat ik er wel een stuk of 60 had. En dan al de DMs en berichten die je aan moest passen/verwijderenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Dit was een drukke editie voor jou.
nou je had volgens mij ook nog uitschieters naar boven met de tr's pff
Maar goed het is weer voorbij en op naar een volgende.
Maar je valt dan echt toch wel in een diep gat als het ineens weg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buitenshuis is het verboden om gif te plaatsenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dat is maar heel klein wat die krengen nodig hebben
(wel in hok)
doosje muizengifTrotste mama van Ambar
O dacht dat ?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:56 schreef kree het volgende:
hele discussie met mijn manager. hahaha tjaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als jouw kat of hond die muis paktquote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb meerdere doosjes her en der verstopt waar de katten en hond er niet aan kunnen.
Onder het keukenblok in de garageen onder een diepe kast in de garage (komen de beesten ook niet aan of onder).
En onder een rotan bank waar ik muizenkeutels vond, kunnen de eigen dieren ook niet aankomen.
Ben allergisch voor muizen (geen grappie).
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
gehehe herkenbaar wel jah.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zeker heb er ook dagen bij gehad dat ik er wel een stuk of 60 had. En dan al de DMs en berichten die je aan moest passen/verwijderen
Maar je valt dan echt toch wel in een diep gat als het ineens weg is
Do what you love, love what you do!![]()
Bij mij thuis is het ook veroden voor muizen om binnen te komen en ze doen het tochquote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Buitenshuis is het verboden om gif te plaatsen
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt wel iets, maar al met al heel weinig ruimte hebben ze dus nodig om binnen te komen.
Je krijgt ze bijna niet uitgeroeit. Heb een muizenvanger hier gehad, die haalde niet alleen de muizen weg maar ook mijn portemonnee leeg![]()
![]()
![]()
gingen die krengen er niet mee weg?Smile, it's free therapy.![]()
Die fokken als konijnenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gingen die krengen er niet mee weg?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
*voor particulieren. Bedrijven als Rentokil mogen het nog wel.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Buitenshuis is het verboden om gif te plaatsen
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2024 11:00:01 ]![]()
Maar nogmaals. Voedsel is de limiterende factor. Je kan wel 90% uitroeien, maar dat geeft alleen maar meer impuls om voor meer nageslacht te zorgen.Trotste mama van Ambar
Ja voor jou was er constant veel te doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zeker heb er ook dagen bij gehad dat ik er wel een stuk of 60 had. En dan al de DMs en berichten die je aan moest passen/verwijderen
Maar je valt dan echt toch wel in een diep gat als het ineens weg is
Voor de mensen in de COS is het anders. Postte zelf ook soms minder omdat er niet zo veel op de stream gebeurde.. maar wel in de COS.
Waren er in verhouding dit jaar meer tr's / dm's?
of toch meer dit jaar?
had het idee dat het dit jaar meer was..Smile, it's free therapy.![]()
11 uurtje?quote:
nou nee want ik stel dingen aan de kaak die ze liever ontwijken. en het is ik weet namelijk dat ik in me recht sta.quote:
Dus naja ik zeg het neit om het zeiken dus. Maar wel dat ik niet degene wil zijn als er wat fout gaat dat ze van top naar beneden gaan zoeken en kree niet een handtekening heeft gezet voor iets wat ie niet mocht eigenlijk terwijl ingepland werd voor hem.
Drama is het niet, maar ok denk toch goed dat ik het ff benoem, chat geschiedenis sla ik ook ff op btw.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het hem niet laten doen, heb van die doosjes gekocht, korreltjes gekocht en en waar ik dacht dat ze naar binnen konden komen gaas en beton gestortquote:Op donderdag 18 april 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gingen die krengen er niet mee weg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze kunnen heel goed klimmenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet laten doen, heb van die doosjes gekocht, korreltjes gekocht en en waar ik dacht dat ze naar binnen konden komen gaas en beton gestort
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kwam er achter toen mijn zoon iets uit de doos van de tv wilde halen die op zolder stondquote:
Hij wilde er iets uitpakken en greep in een nest me net geboren muizen
Ben toen gaan kijken en was al veel kapot gevreten door die kregen.
Ik kom bijna tot nooit op zolder dus had niets doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag het het verschil meer in de SC.Meerdere mensen die daar kwamen posten want geen gezeik.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja voor jou was er constant veel te doen.
Voor de mensen in de COS is het anders. Postte zelf ook soms minder omdat er niet zo veel op de stream gebeurde.. maar wel in de COS.
of toch meer dit jaar?
had het idee dat het dit jaar meer was..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen eten op zolder liggenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nogmaals. Voedsel is de limiterende factor. Je kan wel 90% uitroeien, maar dat geeft alleen maar meer impuls om voor meer nageslacht te zorgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh das balen!quote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam er achter toen mijn zoon iets uit de doos van de tv wilde halen die op zolder stond
Ik kom bijna tot nooit op zolder dus had niets doorEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik vind het gewoon lekker.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat water is voor kikkers, is thee voor fl.....
Geintje natuurlijk![]()
![]()
En dat snuif je dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had muizen op de 1e verdieping waar ik woon, omdat ze via gaatjes van kabels omhoog kwamen. Die zijn afgedicht en ik heb ze niet meer gezien.Trotste mama van Ambar
Deze is al zo oud.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat water is voor kikkers, is thee voor fl.....
Geintje natuurlijk
DIt jaar was wel heel veel, maar vaak ook dubbel he, dan gebeurd er wat en zetten er tig een TR voor het zelfde dingquote:Op donderdag 18 april 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja voor jou was er constant veel te doen.
of toch meer dit jaar?
had het idee dat het dit jaar meer was..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veldmuisjes spitsmuizen woelmuizenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:![]()
![]()
![]()
En goed dat je niet meer drinkt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bij mij waren het bosmuisjes. Inclusief een nest in de isolatielaag in de muur.Trotste mama van Ambar
@Ieniminie niet te vergeten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeps zie nu dat mijn zin niet af was, moest zijn, ik dacht dat je vrij was vandaagquote:Op donderdag 18 april 2024 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee want ik stel dingen aan de kaak die ze liever ontwijken. en het is ik weet namelijk dat ik in me recht sta.
Dus naja ik zeg het neit om het zeiken dus. Maar wel dat ik niet degene wil zijn als er wat fout gaat dat ze van top naar beneden gaan zoeken en kree niet een handtekening heeft gezet voor iets wat ie niet mocht eigenlijk terwijl ingepland werd voor hem.
Drama is het niet, maar ok denk toch goed dat ik het ff benoem, chat geschiedenis sla ik ook ff op btw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vind ik zelf ook wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En goed dat je niet meer drinkt
![]()
![]()
Trots zijn op jezelfquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
hebben ze nog nooit gedaanquote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jouw kat of hond die muis pakt
maar snap je gedachtengang..
wel iets om over na te denken ja.
die zijn ook poep irritantquote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef aloa het volgende:
Ik ben eindelijk verlost van die naaktslakken. Dat is pas erg.
hoe ben je er vanaf gekomen?Smile, it's free therapy.![]()
Ja ze moeten van buiten naar binnen komen, en dan klimmen ze naar bovenquote:
Had een keer wilde ik iets uit mijn laatje van het nachtkastje pakken.
Dacht wat ligt daar dan een pluk haar, ik pak het was het een muis, zo dun als een vloerkleertje
Ik heb de hele zooi naar buiten gegooid, alles at in de laatje zat weggegooid en dat laatje helemaal uitgesopt buiten laten drogen en toen met doorschijnend plastic bekleed
3 hondenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
Ik heb katten hier lopen. Geen muis die dat aandurft
Maar terrein is te groot om muizenvrij te houden
Laat staan rattenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oww iewwwwquote:Op donderdag 18 april 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze moeten van buiten naar binnen komen, en dan klimmen ze naar boven
Had een keer wilde ik iets uit mijn laatje van het nachtkastje pakken.
Dacht wat ligt daar dan een pluk haar, ik pak het was het een muis, zo dun als een vloerkleertje
Ik heb de hele zooi naar buiten gegooid, alles at in de laatje zat weggegooid en dat laatje helemaal uitgesopt buiten laten drogen en toen met doorschijnend plastic bekleed
Het idee alleen al
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, die kwamen juist naar de SC om gezeik te ontlopenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het het verschil meer in de SC.Meerdere mensen die daar kwamen posten want geen gezeik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon alle gaatjes en kieren dichtmaken en al het voedsel (inclusief bladeren etc) van je terrein halen, makkelijk manquote:Op donderdag 18 april 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 honden
Maar terrein is te groot om muizenvrij te houden
Laat staan ratten![]()
ieuwwwwwquote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam er achter toen mijn zoon iets uit de doos van de tv wilde halen die op zolder stond
Ik kom bijna tot nooit op zolder dus had niets doorSmile, it's free therapy.![]()
Klopt daar was het nu wat drukker in de SCquote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het het verschil meer in de SC.Meerdere mensen die daar kwamen posten want geen gezeik.Smile, it's free therapy.![]()
Uhuquote:Op donderdag 18 april 2024 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon alle gaatjes en kieren dichtmaken en al het voedsel (inclusief bladeren etc) van je terrein halen, makkelijk man
![]()
Pas een compostbak aangeschaft
Kijken hoe snel ze daar in gaan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vallen met bier plaatsen.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die zijn ook poep irritant
hoe ben je er vanaf gekomen?
En het voer van de katten op een andere plek doen, want daar kwamen ze op af...![]()
Dat zeg ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die kwamen juist naar de SC om gezeik te ontlopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En toen had je ineens een tong80 in je val?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vallen met bier plaatsen.
En het voer van de katten op een andere plek doen, want daar kwamen ze op af...![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En toen had je ineens een tong80 in je val?![]()
![]()
Half fok
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Over het algemeen heb ik meer last van mensen dan van die muizenTrotste mama van Ambar
Over het algemeen heb ik meer last van muizen dan van mensenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
katten van hier zijn al een aantal keren achter een muis aan gerend maar krijgen er geen te pakkenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
Ik heb katten hier lopen. Geen muis die dat aandurft![]()
Wel 1x een duif in de tuin en een kuikentje van iets
En ook gif gestrooid in de meterkast, want daar kwamen ze vandaan.
Een kat werd er ziek van. Zijn ook echt smeriger beesten vol met parasieten.![]()
Over het algemeen trek ik me nergens wat van aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onze kat tot hij 18 wasquote:Op donderdag 18 april 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
katten van hier zijn al een aantal keren achter een muis aan gerend maar krijgen er geen te pakken![]()
Wel 1x een duif in de tuin en een kuikentje van iets
Bleef met beestjes komen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Net als Duivenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:11 schreef aloa het volgende:
En ook gif gestrooid in de meterkast, want daar kwamen ze vandaan.
Een kat werd er ziek van. Zijn ook echt smeriger beesten vol met parasieten.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh ze kwamen bij jou op het voer van de katten af.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vallen met bier plaatsen.
En het voer van de katten op een andere plek doen, want daar kwamen ze op af...
Ja uhm ik kan de 2 konijnen en 2 cavia's van de buurvrouw in het park loslaten![]()
ben ik ook van de muizen af![]()
Sinds zij er woont heb ik opeens last van muizenSmile, it's free therapy.![]()
Ik zeg doenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ze kwamen bij jou op het voer van de katten af.
Ja uhm ik kan de 2 konijnen en 2 cavia's van de buurvrouw in het park loslaten![]()
Zit zij er woont heb ik opeens last van muizen![]()
![]()
We hebben veel uilenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegenwoordig al helemaal uitkijken met wilde vogels...
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat klopt wel,onze buren hielden varkens.zolang die nog niet vet genoeg waren,zag je bij ons geen ratten.Toen ze weg waren kwamen de ratten weer naar de manege.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ze kwamen bij jou op het voer van de katten af.
Zit zij er woont heb ik opeens last van muizen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja was echt vies bbbrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het nadeel van gif is wel een dooie rat onder de vloer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mede ook dankzij jou, jij riep er ook veel naar de SC waarvoor nogmaals dankquote:
Nou zeg.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mede ook dankzij jou, jij riep er ook veel naar de SC waarvoor nogmaals dank
Ik net anders om, meer van muizen die in mijn huis piezen en schijten en de boel kapot vretenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Over het algemeen heb ik meer last van mensen dan van die muizen
Mensen die ik niet mag laat ik niet in mijn huis
Ging de veer te diepquote:sorry trek hem iets terug
Tja beestjes horen nu eenmaal bij het leven.Trotste mama van Ambar
Mensen ook
Dan kies ik toch voor mensen mits de boel niet onderschijten etc.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorig jaar wel een kleine mieren plaagje gehad, maar die waren zo weer weg toen ik gif bakje had neergezet buiten![]()
Had laatst een naaktslak binnen, mijn hulp ging er boven op staan ze had alleen sokken aanquote:Op donderdag 18 april 2024 11:22 schreef Lovely het volgende:
Geen last van beestjes, af en toe een spin, langpoter of een vieze zilvervisjeIn een keer een gil
![]()
Heb at ook wel eens gehad in de zomer als ik buiten liep met blote voeten en op zo vies ding trapte jakkie jakkie jakkie krijgt er nog kippenvel van als ik er aan denkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook hoor en schijten mogen ze op de potquote:Op donderdag 18 april 2024 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor mensen mits de boel niet onderschijten etc.
Ah bah dat lijkt mij ook niet fijn nee..quote:Op donderdag 18 april 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had laatst een naaktslak binnen, mijn hulp ging er boven op staan ze had alleen sokken aanIn een keer een gil
![]()
Heb at ook wel eens gehad in de zomer als ik buiten liep met blote voeten en op zo vies ding trapte jakkie jakkie jakkie krijgt er nog kippenvel van als ik er aan denk![]()
Dat is natuur Dot.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had laatst een naaktslak binnen, mijn hulp ging er boven op staan ze had alleen sokken aanIn een keer een gil
![]()
Heb at ook wel eens gehad in de zomer als ik buiten liep met blote voeten en op zo vies ding trapte jakkie jakkie jakkie krijgt er nog kippenvel van als ik er aan denk
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Heb at ook wel eens gehad in de zomer als ik buiten liep met blote voeten en op zo vies ding trapte jakkie jakkie jakkie krijgt er nog kippenvel van als ik er aan denk![]()
![]()
ook al eens gehad dat ik er op ging staan met blote voeten ieuwwwwSmile, it's free therapy.![]()
Ik weet het, maar neemt niet weg dat het goor is als je op zo beest traptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nachtuilen wel ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee is echt heel vies en dat slijm krijg je bijna niet van je voeten afquote:Op donderdag 18 april 2024 11:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah bah dat lijkt mij ook niet fijn nee..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zitten hier ook, mooie dieren en eekhoorntjes en veel vleermuizen ( woon dicht bij het bos)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het grappig hoe jullie het woord vies toevoegen bij het hebben van een beestje in huis, terwijl het er gewoon bij hoort.Trotste mama van Ambar
Slakkenslijm schijnt heel goed te zijn voor je huid.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is echt heel vies en dat slijm krijg je bijna niet van je voeten af“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zullen we anders alle diertje bij jou thuis opsluiten?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het grappig hoe jullie het woord vies toevoegen bij het hebben van een beestje in huis, terwijl het er gewoon bij hoort.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij hebt dat weer meer bij mannen dat je vaak het woord vies noemt.Ieders eigen mening.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het grappig hoe jullie het woord vies toevoegen bij het hebben van een beestje in huis, terwijl het er gewoon bij hoort.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zilvervisjes: checkquote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we anders alle diertje bij jou thuis opsluiten?
Muizen in huis gehad inclusief keutels en urine.
Spinnen lopen er ook genoeg rond.
Volgens mij ben ik wel voorzien hoor, maar bedankt voor het aanbodTrotste mama van Ambar
Zilvervisjes vreten je boeken op.
Dat zijn papiervisjes, andere soort.quote:
Zilvervisjes leven van voedselresten, schimmels en andere klein vuil.Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we anders alle diertje bij jou thuis opsluiten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed plan nijntje
maar uhm
zijn we jou dan ook kwijt![]()
![]()
Zeggen ze wel heb ooit eens een potje gekocht, merkte geen verschilquote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slakkenslijm schijnt heel goed te zijn voor je huid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor littekens werkt het wel enigszins.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen ze wel heb ooit eens een potje gekocht, merkte geen verschil“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet het ook wel smeren natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen ze wel heb ooit eens een potje gekocht, merkte geen verschil“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, ik ben goed verstoptquote:Op donderdag 18 april 2024 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed plan nijntje
maar uhm
zijn we jou dan ook kwijt![]()
Lekker in je holletje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In jou holletje is het ook lekker heb ik van horen zeggenquote:
Als het goed is, versteent ie en stinkt ie nietquote:Op donderdag 18 april 2024 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Het nadeel van gif is wel een dooie rat onder de vloer.![]()
quote:good and you?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt, ik dacht dat ik het moest etenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet het ook wel smeren natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]good and you?
Leuk dat je er bent.Snap het,dikke knuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wat je bedoelt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op je speklapje zeker?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, ik dacht dat ik het moest eten
Denk het nietquote:Op donderdag 18 april 2024 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent.Snap het,dikke knuf.
Snap wat je bedoelt.![]()
Mwa, jij bent dus blij als je kakkerlakken in huis hebt?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het grappig hoe jullie het woord vies toevoegen bij het hebben van een beestje in huis, terwijl het er gewoon bij hoort.![]()
Glijdt zo lekker naar binnenquote:
Dan toch alle steun.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je zoekt maar je eigen holletjequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]good and you?
* Lovely gives a hug..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alice in Wonderlandquote:Op donderdag 18 april 2024 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wil niet in een holletje zitten![]()
Nee, maar het is niet vies.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mwa, jij bent dus blij als je kakkerlakken in huis hebt?Trotste mama van Ambar
Is ook heel goor.Heb ze in de Bijlmer wel meegemaakt.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
kakkerlakken dragen een hoop ziekteverwekkers met zich mee
zou vies vinden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ratten zijn meen ik de grootste verspreider van de meest dodelijke ziekte ooit. De zwarte pest.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
kakkerlakken dragen een hoop ziekteverwekkers met zich mee
zou vies vinden![]()
Jaaaaaa daar kwamen niet voor niks iedere 3 maanden de verdelgersquote:Op donderdag 18 april 2024 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook heel goor.Heb ze in de Bijlmer wel meegemaakt.![]()
![]()
blehhhhhhSmile, it's free therapy.![]()
Toen wisten we nog van niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The one the only sjammpppppquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lov is smiley gek aan het worden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je wordt dan ook gemistquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev heeft er zin in vandaag![]()
![]()
Altijdquote:Op donderdag 18 april 2024 12:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev heeft er zin in vandaag![]()
![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat nauwquote:
pic or it didn' happenquote:Op donderdag 18 april 2024 12:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wearing my balls in a ponytail today.Smile, it's free therapy.![]()
ALtijd al geweest, heb haar wel een miss smiley genoemdquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wearing my balls in a ponytail today.
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
ik wil birdiedag v ierenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: