Lijken wel 2 zusjes hoe ze tegelijk binnenkomen.quote:
Nietquote:Op donderdag 18 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vermoord je biologisch verantwoord ratten ?
Ik nodig ze van harte uitquote:Op donderdag 18 april 2024 10:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet![]()
Die kantoorpikkies die de nieuwe knaagdierbestrijdingsregels verzonnen hebben, hebben nog nooit een muis of rat in het echt gezien
Het verhaal ging dat je een rat boven een vuur moest houden.Dat hebben wij nooit gedaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet![]()
Die kantoorpikkies die de nieuwe knaagdierbestrijdingsregels verzonnen hebben, hebben nog nooit een muis of rat in het echt gezien
Dat mag niet meer (en terecht trouwens)quote:Op donderdag 18 april 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verhaal ging dat je een rat boven een vuur moest houden.Dat hebben wij nooit gedaan.
En dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verhaal ging dat je een rat boven een vuur moest houden.Dat hebben wij nooit gedaan.
Gaan ze soort van gillen en dan zou de rest vertrekken.quote:
We hebben bestratingquote:Op donderdag 18 april 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan niet, want dan worden hun Gucci-schoentjes vies
Zou jij in de buurt komen van iets waar een soortgenoot levend verbrand wordt en het uitschreeuwt van de pijn?quote:
Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan ze soort van gillen en dan zou de rest vertrekken.
Jij zegt het iets treffender.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou jij in de buurt komen van iets waar een soortgenoot levend verbrand wordt en het uitschreeuwt van de pijn?
Afgesprokenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijken wel 2 zusjes hoe ze tegelijk binnenkomen.
Goedemorgen dame.quote:
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan
Maar gillende ratten gaat de rest niet van weg
Goedemorgen daaroquote:
Kruipen ratten ook door de kleinste gaatjes als muizen?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.
Geen toegang bij voer etc.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.
Voor een rat 2cm, voor een muis 5mm.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kruipen ratten ook door de kleinste gaatjes als muizen?
Maken de gaten zelfs wat groter.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kruipen ratten ook door de kleinste gaatjes als muizen?
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 18 april 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer FFquote:
Goedemorgen Dottquote:
ow dat is maar heel klein wat die krengen nodig hebbenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een rat 2cm, voor een muis 5mm.
Wil je nieuwe?quote:
Ik verveel mij kapot, ben drie maanden zo druk geweestquote:Op donderdag 18 april 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer FF
[..]
Goedemorgen Dott![]()
lekker rustig bij jou zonder BB geneuzel?
enk aan je katten en hond !!quote:Op donderdag 18 april 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dat is maar heel klein wat die krengen nodig hebben
hier soms een muis in de tuin omdat de buren konijnen en cavia's in de tuin hebben![]()
(wel in hok)
doosje muizengif
Yep, en professionele ongediertebestrijding mag hier op het bedrijf niet komen voordat we ons eerst laten certificeren dat er op de hele locatie van 100000 m2 geen kiertje van 5mm aanwezig is.quote:
Is dat wat?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verveel mij kapot, ben drie maanden zo druk geweest![]()
Wist de eerste dagen echt niet wat ik nog op Fok! moest doenOndanks dat ik op nog 4 subforums mod ben. Maar BB was zo druk zo 30 tot 40 trs op een dag was niets
Dat scheelt wel iets, maar al met al heel weinig ruimte hebben ze dus nodig om binnen te komen.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een rat 2cm, voor een muis 5mm.
Regel ik even.quote:
Nooit dusquote:Op donderdag 18 april 2024 10:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, en professionele ongediertebestrijding mag hier op het bedrijf niet komen voordat we ons eerst laten certificeren dat er op de hele locatie van 100000 m2 geen kiertje van 5mm aanwezig is.
ik heb meerdere doosjes her en der verstopt waar de katten en hond er niet aan kunnen.quote:
Toch maar even kijken dan.quote:
O ja zeker heb er ook dagen bij gehad dat ik er wel een stuk of 60 had. En dan al de DMs en berichten die je aan moest passen/verwijderenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Dit was een drukke editie voor jou.
nou je had volgens mij ook nog uitschieters naar boven met de tr's pff
Buitenshuis is het verboden om gif te plaatsenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dat is maar heel klein wat die krengen nodig hebben
hier soms een muis in de tuin omdat de buren konijnen en cavia's in de tuin hebben![]()
(wel in hok)
doosje muizengif
O dacht dat ?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:56 schreef kree het volgende:
hele discussie met mijn manager. hahaha tja
Als jouw kat of hond die muis paktquote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb meerdere doosjes her en der verstopt waar de katten en hond er niet aan kunnen.
Onder het keukenblok in de garageen onder een diepe kast in de garage (komen de beesten ook niet aan of onder).
En onder een rotan bank waar ik muizenkeutels vond, kunnen de eigen dieren ook niet aankomen.
Ben allergisch voor muizen (geen grappie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |