gehehe herkenbaar wel jah.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zeker heb er ook dagen bij gehad dat ik er wel een stuk of 60 had. En dan al de DMs en berichten die je aan moest passen/verwijderen
Maar goed het is weer voorbij en op naar een volgende.
Maar je valt dan echt toch wel in een diep gat als het ineens weg is
Bij mij thuis is het ook veroden voor muizen om binnen te komen en ze doen het tochquote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Buitenshuis is het verboden om gif te plaatsen
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt wel iets, maar al met al heel weinig ruimte hebben ze dus nodig om binnen te komen.
Je krijgt ze bijna niet uitgeroeit. Heb een muizenvanger hier gehad, die haalde niet alleen de muizen weg maar ook mijn portemonnee leeg
Die fokken als konijnenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gingen die krengen er niet mee weg?
*voor particulieren. Bedrijven als Rentokil mogen het nog wel.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Buitenshuis is het verboden om gif te plaatsen
Ja voor jou was er constant veel te doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zeker heb er ook dagen bij gehad dat ik er wel een stuk of 60 had. En dan al de DMs en berichten die je aan moest passen/verwijderen
Maar goed het is weer voorbij en op naar een volgende.
Maar je valt dan echt toch wel in een diep gat als het ineens weg is
11 uurtje?quote:
nou nee want ik stel dingen aan de kaak die ze liever ontwijken. en het is ik weet namelijk dat ik in me recht sta.quote:
Ik heb het hem niet laten doen, heb van die doosjes gekocht, korreltjes gekocht en en waar ik dacht dat ze naar binnen konden komen gaas en beton gestortquote:Op donderdag 18 april 2024 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gingen die krengen er niet mee weg?
Ze kunnen heel goed klimmenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet laten doen, heb van die doosjes gekocht, korreltjes gekocht en en waar ik dacht dat ze naar binnen konden komen gaas en beton gestort
Kwam er achter toen mijn zoon iets uit de doos van de tv wilde halen die op zolder stondquote:
Ik zag het het verschil meer in de SC.Meerdere mensen die daar kwamen posten want geen gezeik.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja voor jou was er constant veel te doen.
Voor de mensen in de COS is het anders. Postte zelf ook soms minder omdat er niet zo veel op de stream gebeurde.. maar wel in de COS.
Waren er in verhouding dit jaar meer tr's / dm's?
of toch meer dit jaar?
had het idee dat het dit jaar meer was..
Ik heb geen eten op zolder liggenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nogmaals. Voedsel is de limiterende factor. Je kan wel 90% uitroeien, maar dat geeft alleen maar meer impuls om voor meer nageslacht te zorgen.
Oeh das balen!quote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam er achter toen mijn zoon iets uit de doos van de tv wilde halen die op zolder stond
Hij wilde er iets uitpakken en greep in een nest me net geboren muizen
Ben toen gaan kijken en was al veel kapot gevreten door die kregen.
Ik kom bijna tot nooit op zolder dus had niets door
Ik vind het gewoon lekker.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat water is voor kikkers, is thee voor fl.....
Geintje natuurlijk
En dat snuif je dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |