Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Valt wel op een zaterdag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, valt dit jaar op een dinsdagquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan heel veel valletjes zetten dan zullen ze wel allemaal bij elkaar komenquote:
En wat poezen inhuren.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heel veel valletjes zetten dan zullen ze wel allemaal bij elkaar komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe stel jij het je voor dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dubbel op, weg met die muizenquote:
Niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, valt dit jaar op een dinsdag![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel Muizendag valt dit jaar op dinsdagquote:Trotste mama van Ambar
Heb je tips, sinds de renovatie hier heb ik muizen op zolderquote:Op donderdag 18 april 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een muizenbestrijdingslicentie(echt waar trouwens)
![]()
Dan is je huis in energie label omhoog gegaan en komen de muizen binnen
Koningsdag niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel Muizendag valt dit jaar op dinsdag![]()
Oook ratten ?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik heb alleen de plaagdieren licentie ooit behaald.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als inquote:Op donderdag 18 april 2024 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb alleen de plaagdieren licentie ooit behaald.
Je mag plagen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Geldt voor alle knaagdieren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Muizendag en Koningsdag zijn nooit op dezelfde dagquote:Trotste mama van Ambar
Dat is correct.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muizendag en Koningsdag zijn nooit op dezelfde dag![]()
Hoe vermoord je biologisch verantwoord ratten ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lady greys.quote:![]()
Is meer insecten,spinnen en wepsen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oehquote:Op donderdag 18 april 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lady greys.![]()
Is meer insecten,spinnen en wepsen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Guillotinequote:Op donderdag 18 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vermoord je biologisch verantwoord ratten ?Trotste mama van Ambar
En nest met schuurkatten loslaten.Werkt echt perfect.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vermoord je biologisch verantwoord ratten ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dochter is allergisch voor kattenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nest met schuurkatten loslaten.Werkt echt perfect.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Moi Lovy.quote:
Nooit wat aan je zelf kunnen doen met deze licentiequote:Op donderdag 18 april 2024 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb alleen de plaagdieren licentie ooit behaald.
Katten buiten laten, dochter binnen houdenTrotste mama van Ambar
Hey Lovely![]()
Hey Greys
Ja die heeft natuurlijk geen leven
Lekker binnen houden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lijken wel 2 zusjes hoe ze tegelijk binnenkomen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nietquote:Op donderdag 18 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vermoord je biologisch verantwoord ratten ?![]()
Die kantoorpikkies die de nieuwe knaagdierbestrijdingsregels verzonnen hebben, hebben nog nooit een muis of rat in het echt gezien![]()
Ik nodig ze van harte uitquote:Op donderdag 18 april 2024 10:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet![]()
Die kantoorpikkies die de nieuwe knaagdierbestrijdingsregels verzonnen hebben, hebben nog nooit een muis of rat in het echt gezienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het verhaal ging dat je een rat boven een vuur moest houden.Dat hebben wij nooit gedaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet![]()
Die kantoorpikkies die de nieuwe knaagdierbestrijdingsregels verzonnen hebben, hebben nog nooit een muis of rat in het echt gezien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat mag niet meer (en terecht trouwens)quote:Op donderdag 18 april 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verhaal ging dat je een rat boven een vuur moest houden.Dat hebben wij nooit gedaan.![]()
En dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verhaal ging dat je een rat boven een vuur moest houden.Dat hebben wij nooit gedaan.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gaan ze soort van gillen en dan zou de rest vertrekken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We hebben bestratingquote:Op donderdag 18 april 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan niet, want dan worden hun Gucci-schoentjes vies
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zou jij in de buurt komen van iets waar een soortgenoot levend verbrand wordt en het uitschreeuwt van de pijn?quote:![]()
Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan ze soort van gillen en dan zou de rest vertrekken.
Maar gillende ratten gaat de rest niet van wegEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij zegt het iets treffender.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou jij in de buurt komen van iets waar een soortgenoot levend verbrand wordt en het uitschreeuwt van de pijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afgesprokenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijken wel 2 zusjes hoe ze tegelijk binnenkomen.
Goedemorgen dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan
Maar gillende ratten gaat de rest niet van weg![]()
Goedemorgen daaroquote:
Kruipen ratten ook door de kleinste gaatjes als muizen?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen toegang bij voer etc.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor een rat 2cm, voor een muis 5mm.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kruipen ratten ook door de kleinste gaatjes als muizen?![]()
Maken de gaten zelfs wat groter.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kruipen ratten ook door de kleinste gaatjes als muizen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 18 april 2024 10:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens de kantoorpikkies moet je er simpelweg gewoon voor zorgen dat een rat niet binnen kan komen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Goedemorgen meneer FFquote:
Goedemorgen Dottquote:![]()
lekker rustig bij jou zonder BB geneuzel?Smile, it's free therapy.![]()
Voedsel is de grootste limiterende factor voor dieren.Trotste mama van Ambar
ow dat is maar heel klein wat die krengen nodig hebbenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een rat 2cm, voor een muis 5mm.
hier soms een muis in de tuin omdat de buren konijnen en cavia's in de tuin hebben![]()
(wel in hok)
doosje muizengif
Smile, it's free therapy.![]()
Wil je nieuwe?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik verveel mij kapot, ben drie maanden zo druk geweestquote:Op donderdag 18 april 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer FF
[..]
Goedemorgen Dott![]()
lekker rustig bij jou zonder BB geneuzel?![]()
Wist de eerste dagen echt niet wat ik nog op Fok! moest doenOndanks dat ik op nog 4 subforums mod ben. Maar BB was zo druk zo 30 tot 40 trs op een dag was niets
Denk aan je katten en hond !!quote:Op donderdag 18 april 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dat is maar heel klein wat die krengen nodig hebben
hier soms een muis in de tuin omdat de buren konijnen en cavia's in de tuin hebben![]()
(wel in hok)
doosje muizengifEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Yep, en professionele ongediertebestrijding mag hier op het bedrijf niet komen voordat we ons eerst laten certificeren dat er op de hele locatie van 100000 m2 geen kiertje van 5mm aanwezig is.quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2024 10:54:58 ]![]()
Is dat wat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verveel mij kapot, ben drie maanden zo druk geweest![]()
Wist de eerste dagen echt niet wat ik nog op Fok! moest doenOndanks dat ik op nog 4 subforums mod ben. Maar BB was zo druk zo 30 tot 40 trs op een dag was niets
Dit was een drukke editie voor jou.
nou je had volgens mij ook nog uitschieters naar boven met de tr's pffSmile, it's free therapy.![]()
Dat scheelt wel iets, maar al met al heel weinig ruimte hebben ze dus nodig om binnen te komen.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een rat 2cm, voor een muis 5mm.
Je krijgt ze bijna niet uitgeroeit. Heb een muizenvanger hier gehad, die haalde niet alleen de muizen weg maar ook mijn portemonnee leeg
Regel ik even.quote:
Nooit dusquote:Op donderdag 18 april 2024 10:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, en professionele ongediertebestrijding mag hier op het bedrijf niet komen voordat we ons eerst laten certificeren dat er op de hele locatie van 100000 m2 geen kiertje van 5mm aanwezig is.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ooit in Hamelen was een goede.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb meerdere doosjes her en der verstopt waar de katten en hond er niet aan kunnen.quote:
Onder het keukenblok in de garageen onder een diepe kast in de garage (komen de beesten ook niet aan of onder).
En onder een rotan bank waar ik muizenkeutels vond, kunnen de eigen dieren ook niet aankomen.
Ben allergisch voor muizen (geen grappie).Smile, it's free therapy.![]()
Toch maar even kijken dan.quote:
O ja zeker heb er ook dagen bij gehad dat ik er wel een stuk of 60 had. En dan al de DMs en berichten die je aan moest passen/verwijderenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Dit was een drukke editie voor jou.
nou je had volgens mij ook nog uitschieters naar boven met de tr's pff
Maar goed het is weer voorbij en op naar een volgende.
Maar je valt dan echt toch wel in een diep gat als het ineens weg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buitenshuis is het verboden om gif te plaatsenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dat is maar heel klein wat die krengen nodig hebben
(wel in hok)
doosje muizengifTrotste mama van Ambar
O dacht dat ?quote:Op donderdag 18 april 2024 10:56 schreef kree het volgende:
hele discussie met mijn manager. hahaha tjaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als jouw kat of hond die muis paktquote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb meerdere doosjes her en der verstopt waar de katten en hond er niet aan kunnen.
Onder het keukenblok in de garageen onder een diepe kast in de garage (komen de beesten ook niet aan of onder).
En onder een rotan bank waar ik muizenkeutels vond, kunnen de eigen dieren ook niet aankomen.
Ben allergisch voor muizen (geen grappie).
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: