Dat zeg ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die kwamen juist naar de SC om gezeik te ontlopen
En toen had je ineens een tong80 in je val?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vallen met bier plaatsen.
En het voer van de katten op een andere plek doen, want daar kwamen ze op af...
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En toen had je ineens een tong80 in je val?
katten van hier zijn al een aantal keren achter een muis aan gerend maar krijgen er geen te pakkenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
Ik heb katten hier lopen. Geen muis die dat aandurft
Onze kat tot hij 18 wasquote:Op donderdag 18 april 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
katten van hier zijn al een aantal keren achter een muis aan gerend maar krijgen er geen te pakken![]()
Wel 1x een duif in de tuin en een kuikentje van iets
Net als Duivenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:11 schreef aloa het volgende:
En ook gif gestrooid in de meterkast, want daar kwamen ze vandaan.
Een kat werd er ziek van. Zijn ook echt smeriger beesten vol met parasieten.
Oh ze kwamen bij jou op het voer van de katten af.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vallen met bier plaatsen.
En het voer van de katten op een andere plek doen, want daar kwamen ze op af...
Ik zeg doenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ze kwamen bij jou op het voer van de katten af.
Ja uhm ik kan de 2 konijnen en 2 cavia's van de buurvrouw in het park loslaten![]()
ben ik ook van de muizen af![]()
Zit zij er woont heb ik opeens last van muizen
We hebben veel uilenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegenwoordig al helemaal uitkijken met wilde vogels...
Dat klopt wel,onze buren hielden varkens.zolang die nog niet vet genoeg waren,zag je bij ons geen ratten.Toen ze weg waren kwamen de ratten weer naar de manege.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ze kwamen bij jou op het voer van de katten af.
Ja uhm ik kan de 2 konijnen en 2 cavia's van de buurvrouw in het park loslaten![]()
ben ik ook van de muizen af![]()
Zit zij er woont heb ik opeens last van muizen
Ja was echt vies bbbrrrrquote:
Mede ook dankzij jou, jij riep er ook veel naar de SC waarvoor nogmaals dankquote:
Nou zeg.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mede ook dankzij jou, jij riep er ook veel naar de SC waarvoor nogmaals dank
Ik net anders om, meer van muizen die in mijn huis piezen en schijten en de boel kapot vretenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Over het algemeen heb ik meer last van mensen dan van die muizen
Ging de veer te diepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |