Deze is al zo oud.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat water is voor kikkers, is thee voor fl.....
Geintje natuurlijk
DIt jaar was wel heel veel, maar vaak ook dubbel he, dan gebeurd er wat en zetten er tig een TR voor het zelfde dingquote:Op donderdag 18 april 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja voor jou was er constant veel te doen.
Voor de mensen in de COS is het anders. Postte zelf ook soms minder omdat er niet zo veel op de stream gebeurde.. maar wel in de COS.
Waren er in verhouding dit jaar meer tr's / dm's?
of toch meer dit jaar?
had het idee dat het dit jaar meer was..
quote:
@Ieniminie niet te vergeten.quote:
Oeps zie nu dat mijn zin niet af was, moest zijn, ik dacht dat je vrij was vandaagquote:Op donderdag 18 april 2024 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee want ik stel dingen aan de kaak die ze liever ontwijken. en het is ik weet namelijk dat ik in me recht sta.
Dus naja ik zeg het neit om het zeiken dus. Maar wel dat ik niet degene wil zijn als er wat fout gaat dat ze van top naar beneden gaan zoeken en kree niet een handtekening heeft gezet voor iets wat ie niet mocht eigenlijk terwijl ingepland werd voor hem.
Drama is het niet, maar ok denk toch goed dat ik het ff benoem, chat geschiedenis sla ik ook ff op btw.
Dat vind ik zelf ook wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En goed dat je niet meer drinkt
Trots zijn op jezelfquote:
hebben ze nog nooit gedaanquote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jouw kat of hond die muis pakt
die zijn ook poep irritantquote:Op donderdag 18 april 2024 10:57 schreef aloa het volgende:
Ik ben eindelijk verlost van die naaktslakken. Dat is pas erg.
Ja ze moeten van buiten naar binnen komen, en dan klimmen ze naar bovenquote:
3 hondenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
Ik heb katten hier lopen. Geen muis die dat aandurft
Oww iewwwwquote:Op donderdag 18 april 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze moeten van buiten naar binnen komen, en dan klimmen ze naar boven
Had een keer wilde ik iets uit mijn laatje van het nachtkastje pakken.
Dacht wat ligt daar dan een pluk haar, ik pak het was het een muis, zo dun als een vloerkleertje
Ik heb de hele zooi naar buiten gegooid, alles at in de laatje zat weggegooid en dat laatje helemaal uitgesopt buiten laten drogen en toen met doorschijnend plastic bekleed
Nee, die kwamen juist naar de SC om gezeik te ontlopenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het het verschil meer in de SC.Meerdere mensen die daar kwamen posten want geen gezeik.
Gewoon alle gaatjes en kieren dichtmaken en al het voedsel (inclusief bladeren etc) van je terrein halen, makkelijk manquote:Op donderdag 18 april 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 honden
Maar terrein is te groot om muizenvrij te houden
Laat staan ratten
ieuwwwwwquote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam er achter toen mijn zoon iets uit de doos van de tv wilde halen die op zolder stond
Hij wilde er iets uitpakken en greep in een nest me net geboren muizen
Ben toen gaan kijken en was al veel kapot gevreten door die kregen.
Ik kom bijna tot nooit op zolder dus had niets door
Klopt daar was het nu wat drukker in de SCquote:Op donderdag 18 april 2024 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het het verschil meer in de SC.Meerdere mensen die daar kwamen posten want geen gezeik.
Uhuquote:Op donderdag 18 april 2024 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon alle gaatjes en kieren dichtmaken en al het voedsel (inclusief bladeren etc) van je terrein halen, makkelijk man
Vallen met bier plaatsen.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die zijn ook poep irritant
hoe ben je er vanaf gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |