Nee hoor, ik ben goed verstoptquote:Op donderdag 18 april 2024 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed plan nijntje
maar uhm
zijn we jou dan ook kwijt![]()
![]()
Lekker in je holletje?quote:
In jou holletje is het ook lekker heb ik van horen zeggenquote:
Als het goed is, versteent ie en stinkt ie nietquote:Op donderdag 18 april 2024 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Het nadeel van gif is wel een dooie rat onder de vloer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ik dacht dat ik het moest etenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet het ook wel smeren natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]good and you?
Leuk dat je er bent.Snap het,dikke knuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wat je bedoelt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Op je speklapje zeker?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, ik dacht dat ik het moest eten
Denk het nietquote:Op donderdag 18 april 2024 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent.Snap het,dikke knuf.
Snap wat je bedoelt.
Mwa, jij bent dus blij als je kakkerlakken in huis hebt?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het grappig hoe jullie het woord vies toevoegen bij het hebben van een beestje in huis, terwijl het er gewoon bij hoort.
Glijdt zo lekker naar binnenquote:
Dan toch alle steun.quote:
Je zoekt maar je eigen holletjequote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]good and you?
* Lovely gives a hug..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |