Dan kies ik toch voor mensen mits de boel niet onderschijten etc.quote:
Had laatst een naaktslak binnen, mijn hulp ging er boven op staan ze had alleen sokken aanquote:Op donderdag 18 april 2024 11:22 schreef Lovely het volgende:
Geen last van beestjes, af en toe een spin, langpoter of een vieze zilvervisje
Ik ook hoor en schijten mogen ze op de potquote:Op donderdag 18 april 2024 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor mensen mits de boel niet onderschijten etc.
Ah bah dat lijkt mij ook niet fijn nee..quote:Op donderdag 18 april 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had laatst een naaktslak binnen, mijn hulp ging er boven op staan ze had alleen sokken aanIn een keer een gil
![]()
Heb at ook wel eens gehad in de zomer als ik buiten liep met blote voeten en op zo vies ding trapte jakkie jakkie jakkie krijgt er nog kippenvel van als ik er aan denk
Dat is natuur Dot.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had laatst een naaktslak binnen, mijn hulp ging er boven op staan ze had alleen sokken aanIn een keer een gil
![]()
Heb at ook wel eens gehad in de zomer als ik buiten liep met blote voeten en op zo vies ding trapte jakkie jakkie jakkie krijgt er nog kippenvel van als ik er aan denk
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het, maar neemt niet weg dat het goor is als je op zo beest traptquote:
Nachtuilen wel ja.quote:
Nee is echt heel vies en dat slijm krijg je bijna niet van je voeten afquote:Op donderdag 18 april 2024 11:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah bah dat lijkt mij ook niet fijn nee..
Die zitten hier ook, mooie dieren en eekhoorntjes en veel vleermuizen ( woon dicht bij het bos)quote:
Slakkenslijm schijnt heel goed te zijn voor je huid.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is echt heel vies en dat slijm krijg je bijna niet van je voeten af
Zullen we anders alle diertje bij jou thuis opsluiten?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het grappig hoe jullie het woord vies toevoegen bij het hebben van een beestje in huis, terwijl het er gewoon bij hoort.
Jij hebt dat weer meer bij mannen dat je vaak het woord vies noemt.Ieders eigen mening.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het grappig hoe jullie het woord vies toevoegen bij het hebben van een beestje in huis, terwijl het er gewoon bij hoort.
Zilvervisjes: checkquote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we anders alle diertje bij jou thuis opsluiten?
Dat zijn papiervisjes, andere soort.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we anders alle diertje bij jou thuis opsluiten?
Zeggen ze wel heb ooit eens een potje gekocht, merkte geen verschilquote:Op donderdag 18 april 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slakkenslijm schijnt heel goed te zijn voor je huid.
Voor littekens werkt het wel enigszins.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen ze wel heb ooit eens een potje gekocht, merkte geen verschil
Je moet het ook wel smeren natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen ze wel heb ooit eens een potje gekocht, merkte geen verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |