SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had maar 1 TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
leuk is een betrekkelijk begrip..quote:Op donderdag 18 april 2024 00:03 schreef Shii het volgende:
Verzin dat wat leuks als je zo nodig wil openen
Deze TT was een opvolging van een eerdere post van mij.quote:![]()
door onzekerheid?quote:Op woensdag 17 april 2024 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb soms ook wel eens vragen, maar dan weet ik vaak wel waarom. Meestal. Hoe komt het bij jou dat je vragen hebt?Do what you love, love what you do!![]()
ik dacht wat klinkt muziek toch zacht, heb ik die paddestoelen niet goed in mijn oren zitten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik ken slaapliedjes, maarja krijg ik alleen maar gezeik over wellichtquote:
Do what you love, love what you do!![]()
nee daaromquote:. weet dat iedereen het toch wel doet. maargoed ::P
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik heb eigenlijk ff mijn manager agezeken alla publiek via app enzo. tja.
LOL iig heb ik morgen vrij.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben hier in het verleden een keer door ontslagen geweest trouwens, wat ook onterecht was dus hebben ze me nog best lang door moeten betalen.
maar ok denk dat ik nu een punt had waar ze zelf altijd zo prat opgaan, nou hou ze er nu ook aan.....Do what you love, love what you do!![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
waarom dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 00:59 schreef kree het volgende:
ik heb eigenlijk ff mijn manager agezeken alla publiek via app enzo. tja.
LOL iig heb ik morgen vrij.![]()
omdat volgens de specificaties van onze bedrijfsvoering ik niet de werkzaamheden zo uit mag voeren.quote:
niet veilig niet gecontroleerd, werkvergunning niet kloppend etc etc.
Niet dat het mij wat boeit maar hier gaan ze heel prat op. en dat is opzich goed, maar dan moeten ze het wel zo plannen ook dat het kan en niet gokken van dat kree het ff doet. want als er dan wat mis gaat ben ik de lul he en zeggen ze....... er was toch werkvergunning...
No way, heb dit rechtsreeks naar mn manager gestuurd ook. en boeit me niet. kijk als er nou iets belangrijks was dan was ik morgen gaan werken, maar genoeg andere dingen te doen joh, neem gewoon verlof op. dit hele verhaal staat nog over week minimaal en krijg ik het toch wel in af. en voor planning zonder aannemers.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja kweet het,..... heerlijk management cultuur, er is zeg maar voor 10x meer geld bezig om te checken wat we doen als wat er gedaan wordt. maarja. hahahaquote:
als ze zo hard gaan op regels, hou me er ook maar aan dan.....Do what you love, love what you do!![]()
Zoveel niet volgens de regelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hmms beide eigenlijk, ik hou nog steeds van mijn werk hoor. maar waarom ik dacht neem dagje verlof. Van tja weer niet geregeld, eigenlijk moet ik dingen doen buiten werkvergunning om om het te doen ( dit trouwens kan ik zo al melden en nemen ze serieus ook dan). Maargoed heb naar mijn manager gezegd, zie dit niet zo zitten, vrijdag kan wel met collega en heb ik nog hele week voor de rest wat moet lukken.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:11 schreef Shii het volgende:
Gaat het nou om verlof of iets dat niet volgens de regels gedaan moet worden?
Dus denk dat ik geen drama veroorzaak in planning ofzo want we zijn. et weinig. maar ok maak ff mijn punt wel. en doe ik het nog met verlof dagje.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou het is een grijs gebied hoor? als ik 15 jaar terug denk dan was het gelijk klaar geweest nl met zo iets opstandigs van me.quote:
Maar ok nu he de hele wereld schreeuwt om technisch personeel, eindelijk zien werkgevers dat dus in. maargoed heeft even geduurd. nu eisen werknemers en neit werkgevers meer.. en terecht.
![]()
Ik snap het niet. Vrijdag is het wel oké om buiten werkvergunning om het te doen? Of wil je gewoon een dagje vrij en heeft het niets met werkvergunning te maken?quote:Op donderdag 18 april 2024 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
hmms beide eigenlijk, ik hou nog steeds van mijn werk hoor. maar waarom ik dacht neem dagje verlof. Van tja weer niet geregeld, eigenlijk moet ik dingen doen buiten werkvergunning om om het te doen ( dit trouwens kan ik zo al melden en nemen ze serieus ook dan). Maargoed heb naar mijn manager gezegd, zie dit niet zo zitten, vrijdag kan wel met collega en heb ik nog hele week voor de rest wat moet lukken.
Dus denk dat ik geen drama veroorzaak in planning ofzo want we zijn. et weinig. maar ok maak ff mijn punt wel. en doe ik het nog met verlof dagje.![]()
![]()
neeeeeej werkvergunning moet je met twee altijd tekenen op locatie. of meerdere dus. en het is ingeplande nu alleen voor mij morgen. OK dan moet ik de werkvergunning dus saboteren met iemand van collega die dat wel ff doet en ga ik zelf.....quote:Op donderdag 18 april 2024 01:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Vrijdag is het wel oké om buiten werkvergunning om het te doen? Of wil je gewoon een dagje vrij en heeft het niets met werkvergunning te maken?
Dat kan maar ben er beetje klaar mee, want dan leg ik risico dus bij mij.....? terwijl ik mijn best doe. nou ik leg het ff terug, kan niet tekenen met twee dus niet uitvoeren ook.Do what you love, love what you do!![]()
wat denk je als ik alleen op pad ga en struikel in een trapje op een put enzo en kom niet zo bij hoelang zou het duren voordat er iemand is?
Denk dag? mss wel dagen,
heeeej maar kree je had toch getekend ervoor? dikke lul ik doe het niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje raar dat je werkgever dat van je vraagt om dus te sjoemelen. Inderdaad, dan ook niet tekenen en uitvoeren.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeej werkvergunning moet je met twee altijd tekenen op locatie. of meerdere dus. en het is ingeplande nu alleen voor mij morgen. OK dan moet ik de werkvergunning dus saboteren met iemand van collega die dat wel ff doet en ga ik zelf.....
Dat kan maar ben er beetje klaar mee, want dan leg ik risico dus bij mij.....? terwijl ik mijn best doe. nou ik leg het ff terug, kan niet tekenen met twee dus niet uitvoeren ook.![]()
heb ik iets moois gemist dat er zo'n mooie nieuwe rode tekst boven het vak staat?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zie geen tekstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nou ze vragen het niet daarom weet ik dat ik dit ook gewoon kan zeggen, ze denken beetje wel, van Fixen ze wel want zelf sturend team en dat is het trouwens wel.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Beetje raar dat je werkgever dat van je vraagt om dus te sjoemelen. Inderdaad, dan ook niet tekenen en uitvoeren.
Maargoed denk dat ik dat ik in mijn recht sta om er wat weerstand tegen te geven, want zo is nooit VCA dubbel ster bedoelt.Do what you love, love what you do!![]()
Ook geen idee waarom de zin naar de DTS-regels in vervangen.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb ik iets moois gemist dat er zo'n mooie nieuwe rode tekst boven het vak staat?
Weet wel dat er iemand helemaal gek werd van het plaatje (van Elsa) wat er eerst stond, hahaha! Dat was wel grappig, want ik wist niet dat een plaatje als Topic Pointer gebruikt kon worden.
Maar dat verneukte blijkbaar een layout?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
grappige mod, ik vond het teveel gaan voor een mod die dat kon doen, maarja ok vergeven en vergeten alweerquote:Op donderdag 18 april 2024 01:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook geen idee waarom de zin naar de DTS-regels in vervangen.
Weet wel dat er iemand helemaal gek werd van het plaatje (van Elsa) wat er eerst stond, hahaha! Dat was wel grappig, want ik wist niet dat een plaatje als Topic Pointer gebruikt kon worden.
Maar dat verneukte blijkbaar een layout?
printers weten gewoon wanneer ze moeten fucken
die van mij heeft nu besloten dat als ik dingen wil uitprinten (gewoon uit word, afbeeldingen, excel, al van alles geprobeerd) dat het geprint wil worden op letter formaat
en ik heb a4
en hij pikt het niet om dan te zeggen oh hier krijg ik het ook op
echt wtfHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
we hebben wel Elsa full screen gezien iig
Hou het daar maar bij, ik heb het gezegd enzo, maar ter kennisgeving aangenomen wel
En ok daarmee vind ik het wel best ook. Zolang het maar leuk blijft enzo
vind het wel mooi met Elsa want ze zingt het misschien wel, maar die trut was niet echt zelf let it goHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
geen idee ken het liedje maar film nooit gezien, moet zeggen want kwam musical van, daar ben ik dan wel benieuwd naar eigenlijk?quote:Op donderdag 18 april 2024 01:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
vind het wel mooi met Elsa want ze zingt het misschien wel, maar die trut was niet echt zelf let it goDo what you love, love what you do!![]()
ben wel benieuwd hoe mijn manager gaat reageren, heb het nl best wel in kree taal verteld. LOL. dus ok er valt wss niks over te twijfelen. LOL\Do what you love, love what you do!![]()
Moet je dat niet in je programma van waaruit je print aangeven? Word, Excel, enz?quote:Op donderdag 18 april 2024 01:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
printers weten gewoon wanneer ze moeten fucken
die van mij heeft nu besloten dat als ik dingen wil uitprinten (gewoon uit word, afbeeldingen, excel, al van alles geprobeerd) dat het geprint wil worden op letter formaat
en ik heb a4
en hij pikt het niet om dan te zeggen oh hier krijg ik het ook op
echt wtfOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wij hebben echt van die hele moderne he. en zeg ik nietje erin linksboven en zit ie weer rechts.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:55 schreef Sally het4 volgende:
[..]
Moet je dat niet in je programma van waaruit je print aangeven? Word, Excel, enz?gvd
Of op A3 ipv A4Do what you love, love what you do!![]()
Vervelend voor je.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:54 schreef kree het volgende:
hoewel grappig plaatje, ik haat AI nu al.....Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja - die grote apparaten ken ik ook nog wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
wij hebben echt van die hele moderne he. en zeg ik nietje erin linksboven en zit ie weer rechts.gvd
Of op A3 ipv A4![]()
En maar uitvinden hoe je dan dat dubbelzijdig moest doen en zoEn sorteren uiteraard.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou ik kan er wel tegen, maataar heb zwaar mijn twijfels over of dat AI nu allemaal onwijs slim is, het gaat wss te snel alsdan we allemaal bij kunnen benen.quote:
Maar mijn mening erover hoor
op stemcommando?quote:Op donderdag 18 april 2024 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
wij hebben echt van die hele moderne he. en zeg ik nietje erin linksboven en zit ie weer rechts.gvd
Of op A3 ipv A4Uw ADH vitamine Worst
hahaha ja klopt. lol. en echt dan moet ik al eerst inloggen en dan nog een keer vmware. klik ik op printen in Word, maar moet ik nog printer specificaties invullen. en echt zoals het dan op de preview staat is het ok met waar het nietje moet zitten ook.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - die grote apparaten ken ik ook nog wel ja.![]()
En maar uitvinden hoe je dan dat dubbelzijdig moest doen en zoEn sorteren uiteraard.
naja dan naar de printer met je pasje en inloggen en je print jobs printen, nou tot nu toe nog een verassing hoe het er weer uit komt.
Ik moet ook op A3 printen soms nl en dat doen ze wel nog tot die en anders plotter. maar damn. echt.....Do what you love, love what you do!![]()
ik kom er niet uit, als elektromonteur moet ik ze toch hebben teken pakket op schema, want als ik dat op mobiel of laptop moet doen is drama echt.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja weet ik veel, ik doe printen op laptop en ga met personeelspas naar dichtbijzijnde printer en hoppa daar komt ieUw ADH vitamine Worst
Lol ok genoeg, zeg dit tegen jullie mag het maar neit tegen mijn nieuw aanstaande collega doen denk he. die leert ze later wel, eerst maar leuke dingen....Do what you love, love what you do!![]()
Nou - de printerperikelen geen last meer van tegenwoordig.
En nu ook niet meer.
Trusten!![]()
![]()
zzzz
slaap lekker Sally, ik lig er ook niet wakker van trouwens, maar soms denk ik echt van wtf. LOL gaat er weer stapel papier de bak in en print ik wel opnieuw. maarja he. hahahahaquote:Op donderdag 18 april 2024 02:11 schreef Sally het volgende:
Nou - de printerperikelen geen last meer van tegenwoordig.
En nu ook niet meer.
Trusten!![]()
![]()
zzzz
![]()
Ooohw. Gaan we zo beginnen....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2024 02:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooohw. Gaan we zo beginnen....Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2569 / +115 / +0 / 2633 / 3436
2. AardappelSchotel / 682 / +64 / +0 / 2028 / 2406
3. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2539 / 2820
4. kree / 584 / +13 / +31 / 1588 / 1969
5. JustinK / 529 / +9 / +0 / 1905 / 2170
6. drakin / 503 / +26 / +6 / 1193 / 1404
7. HappyCharly / 465 / +93 / +12 / 1399 / 1604
8. MizzezAmy / 459 / +20 / +0 / 1280 / 1623
9. Superbadeendje / 415 / +7 / +0 / 870 / 1102
10. KillemWieft / 366 / +73 / +3 / 146 / 305
11. devzero / 336 / +36 / +0 / 608 / 770
12. hemarookworst / 334 / +22 / +9 / 727 / 949
13. Dr.Mikey / 333 / +46 / +2 / 550 / 736
14. Lovely / 307 / +18 / +0 / 988 / 1200
15. ieniminimuis / 234 / +3 / +0 / 847 / 1024
16. DerRabbit / 204 / +0 / +0 / 416 / 472
17. gebrokenglas / 180 / +24 / +0 / 524 / 630
18. Speklap3000 / 171 / +1 / +0 / 1136 / 1241
19. greysbones / 169 / +23 / +0 / 827 / 909
20. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je gelooft me niet - of wel?quote:
Duurde even, maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar KW heeft altijd van die leuke *ahem* plaatjes 'erbij'
Ja he. Zit een erg schattig meiske aan vast.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik hou van kleine vrouwen.quote:Op donderdag 18 april 2024 02:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja he. Zit een erg schattig meiske aan vast.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mooi.quote:
Ow.quote:
Geen garanties![]()
Ja, tot aan de drempel![]()
De tempelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
moeten wel beetje eigen mening hebben iddquote:
te oud voor enzo anders. maar is alleen maar leuk dan, en niet te snel op hun teentjes getrapt zijn. ook nog belangrijke.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mwah voor zover ik je ken, jij valt wel onder degene die wel durven te zeggen waar het op staat hoorquote:Op donderdag 18 april 2024 02:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Geen garanties![]()
Ja, tot aan de drempel![]()
quote:(technisch gezien 'temple'quote:)
of naja ik vraag weer teveel door, ik weet gewoon dat Sally lief is enzo en ook voor anderen. dat doet er meer toe en ga niet eens noemen waarom, want wie weet die weet dat. En ik weet t ook.Do what you love, love what you do!![]()
quote:https://www.quora.com/Wha(...)/Scott-Spangenberg-2quote:What is the meaning of this phrase, "The woman's body is a temple"?
Scott Spangenberg
Maybe. Then again maybe not. 11mo
First I'm going to explain what it means, but I plan on adding my own little twist to it.
So treat your body like a temple, not a woodshed. Between your mind and body work together. They are your support system for the mind and the spirit.
If you take good care of it, your body will take you where you want to go, and it will give you the power and the strength and energy and vitality you will need.
A temple is a place of worship. A place of holiness, to be treated with respect, and taken care of with the utter most care.
So go to the last few lines wrote and replace the word "temple" with "a woman's body"
***And just to clarify. This picture does not represent a females body. It's just a pic a playful pic
En ook van
1 Corinthians 6:19-20 NIVOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik vind dat je haar moet DM’en.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:00 schreef kree het volgende:
of naja ik vraag weer teveel door, ik weet gewoon dat Sally lief is enzo en ook voor anderen. dat doet er meer toe en ga niet eens noemen waarom, want wie weet die weet dat. En ik weet t ook.
dat is allang al geweest joh, maar ga er niet over vertellenquote:Op donderdag 18 april 2024 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat je haar moet DM’en.
En ik wil best Delila zijn hoorquote:![]()
![]()
IK achterhaal wel waar je kracht zit, en hoe je overmeesterd kan worden....![]()
ja haal die zo even uit mn hoofd op...... Not dus, zo bijbelvast ben ik niet, maar zoek hem ff opquote:Op donderdag 18 april 2024 03:01 schreef Sally het volgende:
[..]
https://www.quora.com/Wha(...)/Scott-Spangenberg-2
En ook van
1 Corinthians 6:19-20 NIV
je noemt die tekst he? geloof je erin en sta je er ook echt achter?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:01 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
https://www.quora.com/Wha(...)/Scott-Spangenberg-2
En ook van
1 Corinthians 6:19-20 NIV
ik ga best ver in geloof nl, maar ok voor ik vertel hoe ik erover denk, hoe denk jij erover?Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan niet ontkennen dat je humor hebt.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:03 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik wil best Delila zijn hoor![]()
![]()
IK achterhaal wel waar je kracht zit, en hoe je overmeesterd kan worden....![]()
De tekst van die Scott Spangenberg?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
je noemt die tekst he? geloof je erin en sta je er ook echt achter?
Jaoh. Redelijk wel ja.
Maar niet meer in de christelijke religieuze manier.
Ik ben meer van de boeddhistische en taoistische denkwijzen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ach, jij niet dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat je humor hebt.
ok maar dat is niet die bijbel vers die je noemde? persoonlijk trouwens denk ik gaat ver. ik ga heel ver mee tot soort van.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:08 schreef Sally het volgende:
[..]
De tekst van die Scott Spangenberg?
Jaoh. Redelijk wel ja.
Maar niet meer in de christelijke religieuze manier.
Ik ben meer van de boeddhistische en taoistische denkwijzen.Do what you love, love what you do!![]()
Die bijbelse tekst wist ik wel - uit de tijd dat ik nog katholiek was opgevoed.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:10 schreef kree het volgende:
[..]
ok maar dat is niet die bijbel vers die je noemde? persoonlijk trouwens denk ik gaat ver. ik ga heel ver mee tot soort van.
Maar ik kijk er tegenwoordig met andere ogen naar, meer vanuit holistisch oogpunt.
En de islam en hoe die kijkt naar het menselijk lichaam en hoe het met respect te behandelen, is ook niet eens zo verkeerd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dit is de bijbeltekst die je noemt
1 Corinthians 6:19-20
New International Version
19 Do you not know that your bodies are temples of the Holy Spirit, who is in you, whom you have received from God? You are not your own; 20 you were bought at a price. Therefore honor God with your bodies.Do what you love, love what you do!![]()
nou dat is een goed plan toch? zei ik je al, ik zie de bijbel niet letterlijk en wat erin staat wat je nu wel of niet moet doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Die bijbelse tekst wist ik wel - uit de tijd dat ik nog katholiek was opgevoed.
Maar ik kijk er tegenwoordig met andere ogen naar, meer vanuit holistisch oogpunt.
En de islam en hoe die kijkt naar het menselijk lichaam en hoe het met respect te behandelen, is ook niet eens zo verkeerd.
Ik denk serieus als iedereen dat gaat doen dan zijn we terug in de middeleeuwen.
Maar idd eruit halen wat goed is, jaaaaaaa daar ben ik helemaal voor.
Ga nu wel echt slapen.
Net lukte het nog niet zo erg...
slaapliedje dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:15 schreef Sally het volgende:
Ga nu wel echt slapen.
Net lukte het nog niet zo erg...Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 03:15 schreef Sally het volgende:
Ga nu wel echt slapen.
Net lukte het nog niet zo erg...
Ik ben ook weg.![]()
ff toen was geluk nog heel gewoon kijken hoorquote:. gehehe
en hoe verkeerd kun je zoiets opvatten he? het is maar hoe je het leest dus.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:12 schreef kree het volgende:
dit is de bijbeltekst die je noemt
1 Corinthians 6:19-20
New International Version
19 Do you not know that your bodies are temples of the Holy Spirit, who is in you, whom you have received from God? You are not your own; 20 you were bought at a price. Therefore honor God with your bodies.
Daarom denk ik, lees het altijd uit goed hart en voor vriendelijk te zijn en te helpen. dan kun je die tekst namelijk heel anders opvatten ook.
Iets om even over te denken hier
niet dat Sally dat doet trouwens, maar zeg het ff in het algemeen.
ik weet zeker, hoeveel mensen dingen echt fucking fout doen waar ik totaal niet achter sta, maar ook uit geloof.
En dat is jammer, snap wel de bijbel is een boek vol tegenstrijdigheden, je kunt er natuurlijk ook gewoon goeie dingen uitpakken he? niks mis mee?Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij ben je al lang geen christen meer, alleen heb je het zelf nog niet door.
None of the Dark Attack Cards have a Quick or Free effect which is crucial in this game. Also, Dark Skill cards provide a minimum amount of Heroism focusing on enemy control (“Mindbender”) and providing healing and improvement for allies at the cost of Hunter’s health. “Dark Blessing” is practically useful only at the start because very soon all cards of your companions will be upgraded in the Abbey (at least cards you will use).They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hmmmms dat hangt van je definitie af van christen dan. Ik denk wel nl dat ik deel van het gedachtengoed heb. maar die hard erin ben ik zeker niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
Volgens mij ben je al lang geen christen meer, alleen heb je het zelf nog niet door.
maar doe nog het goeie eruit hoor, dat is een keuze van mezelf btw. en denk helpt.Do what you love, love what you do!![]()
definieer is dan, wanneer ben je "christen". of christelijk, volgens jou?Do what you love, love what you do!![]()
blabla ai. ok ff terug naar echte meningen?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
None of the Dark Attack Cards have a Quick or Free effect which is crucial in this game. Also, Dark Skill cards provide a minimum amount of Heroism focusing on enemy control (“Mindbender”) and providing healing and improvement for allies at the cost of Hunter’s health. “Dark Blessing” is practically useful only at the start because very soon all cards of your companions will be upgraded in the Abbey (at least cards you will use).
Is geen blablaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iemand die vindt dat er in de Bijbel een hoop onzin staat en je er zelf maar “het goede” uit moet halen en de rest negeren zie ik niet als christen.quote:Op donderdag 18 april 2024 04:10 schreef kree het volgende:
definieer is dan, wanneer ben je "christen". of christelijk, volgens jou?
Maar goed je moet het lekker zelf weten. Voor mijn part geloof je in Allah en noem je jezelf christen.
tuurlijk, maar ik begrijp hieruit jij neemt het letterlijk dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Iemand die vindt dat er in de Bijbel een hoop onzin staat en je er zelf maar “het goede” uit moet halen en de rest negeren zie ik niet als christen.
Maar goed je moet het lekker zelf weten. Voor mijn part geloof je in Allah en noem je jezelf christen.Do what you love, love what you do!![]()
Uiteraard. Ik zing dan ook graag mee in de kerk. Bijvoorbeeld met deze psalmquote:Op donderdag 18 april 2024 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik begrijp hieruit jij neemt het letterlijk dan?
![]()
Ik ben geen christen. Maar als je het boek dat het fundament is voor je geloof niet serieus neemt, waar geloof je dan eigenlijk in?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik begrijp hieruit jij neemt het letterlijk dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
het fundament van me geloof?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben geen christen. Maar als je het boek dat het fundament is voor je geloof niet serieus neemt, waar geloof je dan eigenlijk in?
Hoe denk jij dart dit voor mij kwam? vrijwillig? denk niet.
dat ik er onderhand heel veel goede dingen uit heb gehaald en slechte. dat mag duidelijk zijn?
Ik denk dat er heel veel goeds staat beschreven. maar eigenlijk ook heel. veel wat tot haat aanzet.
Nu echt zal wel weer degene zijn die er tegen in gaat, maar who cares?
haal er het goeie uit dan van wat je voor jezelf vind?Do what you love, love what you do!![]()
beetje jammer dit weer he? hahaha als je me er mee wil provoceren, pech? zou zeggen luister het lekker?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zing dan ook graag mee in de kerk. Bijvoorbeeld met deze psalmDo what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op uw hoofd en gezicht kunt u eczeem hebben met vette schilfers. De schilfers zitten vaak tussen de haren, wimpers, in de wenkbrauwen, naast de neus en achter en in de oren. Het komt door veel gistcellen op de huid. U kunt een crème, shampoo of lotion gebruiken die werkt tegen gisten.6 jan 2022They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klinkt AI achtig?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op uw hoofd en gezicht kunt u eczeem hebben met vette schilfers. De schilfers zitten vaak tussen de haren, wimpers, in de wenkbrauwen, naast de neus en achter en in de oren. Het komt door veel gistcellen op de huid. U kunt een crème, shampoo of lotion gebruiken die werkt tegen gisten.6 jan 2022
nu heb ik er al een hekel aan gewoon....Do what you love, love what you do!![]()
trouwens niet door de tekst want die is ok, maar het strookt niet met wie het posten enzo
Gist kan ook handig zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
haat AI. echt vind jullie veel leuker als je gewoon zelf wat verzind met fouten of weet ik veel wat
Kennelijk kies jij ook heel selectief uit de bijbel. Je kunt discussiëren in hoeverre de teksten in de bijbel letterlijk moet worden gevolgd, maar ik vind het raar dat je alleen de leuke stukken kunt geloven en de stukken die "tot haat aanzet" kunt negeren.quote:Op donderdag 18 april 2024 04:41 schreef kree het volgende:
[..]
beetje jammer dit weer he? hahaha als je me er mee wil provoceren, pech? zou zeggen luister het lekker?![]()
In deeg bijv.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon gecopieerd van een websitequote:Op donderdag 18 april 2024 04:52 schreef kree het volgende:
haat AI. echt vind jullie veel leuker als je gewoon zelf wat verzind met fouten of weet ik veel wat
https://www.thuisarts.nl/(...)rkt%20tegen%20gisten.![]()
ja ik kies de goeie stukken eruit wel jah? want ben het niet met alles eens nl....?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk kies jij ook heel selectief uit de bijbel. Je kunt discussiëren in hoeverre de teksten in de bijbel letterlijk moet worden gevolgd, maar ik vind het raar dat je alleen de leuke stukken kunt geloven en de stukken die "tot haat aanzet" kunt negeren.
ik kies btw de stukken uit die voor iedereen goed zijn? en tja daar mag je idd wat van vinden want het is niet strikt geloof....
Neem jij het letterlijk dan? dat mag, maar ik heb mijn twijfels over heel veel stukken wel.Do what you love, love what you do!![]()
Of bier.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis te flauw allemaal, maar ik ben gewoon van het goede ervan. tjaaaaaa
tik snap je btw hoor, dat liedje is meer voor algemeen
Maar hoe kies je welke stukken goed zijn en niet? Is geloof een soort van keuze menu wat je zelf naar je eigen smaak kunt aanpassen?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik kies de goeie stukken eruit wel jah? want ben het niet met alles eens nl....?
ik kies btw de stukken uit die voor iedereen goed zijn? en tja daar mag je idd wat van vinden want het is niet strikt geloof....
Neem jij het letterlijk dan? dat mag, maar ik heb mijn twijfels over heel veel stukken wel.![]()
nou als iedereen uit zijn hart denkt dan denk ik dat je wel weet wat goed of slecht is? tenminste als je normaal denkt en niet volgens geloof ofzo of bijbel etc?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hoe kies je welke stukken goed zijn en niet? Is geloof een soort van keuze menu wat je zelf naar je eigen smaak kunt aanpassen?
Dat relativeer ik met bijbel en dan haal ik er stukken uit die goed zijn.... en wat er trouwens wel gedaan word ook uit geloof. het is echt neit allemaal nl negatief. dus dat soort dingen.
makes sense of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Maar je kunt ook "goed" doen zonder gelovig te zijn, je hebt alleen de bijbel of een almachtig wezen niet nodig als "excuus"quote:Op donderdag 18 april 2024 04:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou als iedereen uit zijn hart denkt dan denk ik dat je wel weet wat goed of slecht is? tenminste als je normaal denkt en niet volgens geloof ofzo of bijbel etc?
Dat relativeer ik met bijbel en dan haal ik er stukken uit die goed zijn.... en wat er trouwens wel gedaan word ook uit geloof. het is echt neit allemaal nl negatief. dus dat soort dingen.
makes sense of niet?![]()
Wie goed doet,goed ontmoet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik weet niet, en kunnen we allemaal filmpjes posten.,
maar is het niet he.
ben je verbitterd dan door geloof of teleurgesteld?
ik zie nog steeds namelijk de goeie dingen erin.
Maar ik ben ook de laatste die de slechte gaat ontkennen?
ga niemand het opdringen, maar zeg wel ik zie er nog steeds goeds in elke keer weer....?Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt wat met kinderliedjes. Spreekt de inhoud je beter aan dan wat complexer volwassenen liedjes?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:56 schreef kree het volgende:
tis te flauw allemaal, maar ik ben gewoon van het goede ervan. tjaaaaaa
tik snap je btw hoor, dat liedje is meer voor algemeen![]()
jazekerquote:Op donderdag 18 april 2024 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je kunt ook "goed" doen zonder gelovig te zijn, je hebt alleen de bijbel of een almachtig wezen niet nodig als "excuus". daarom veroordeel ik ook niemand als ie niet geloofd ook.... Sterker nog denk dan kan hetzelfde.
Ik doe het beetje vanuit geloof, maar natuurlijk kan het ook zonder dat??? ik ontken dat niet.
Enne als er al een oordeel is, wat ik trouwens betwijfel, dan zullen die mensen net zo goed welkom zijn als iedereen die met zijn stropdas netjes in de kerk zit. dat is mijn mening.
als je maar een goed hart hebt he.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben niet verbitterd, alleen teleurgesteld. Ik zie teveel "gelovige" mensen die het geloof gebruiken als excuus voor hun egoïstische gedrag. In Nederland is het niet zo extreem, maar als je sommige christenen hier zou mogen geloven, dan zou Jezus een automatisch geweer dragen als ze die toen al hadden. Terwijl Jezus volgens de bijbel zich eerder onder de tollenaren en hoeren zou begevenquote:Op donderdag 18 april 2024 05:02 schreef kree het volgende:
ik weet niet, en kunnen we allemaal filmpjes posten.,
maar is het niet he.
ben je verbitterd dan door geloof of teleurgesteld?
ik zie nog steeds namelijk de goeie dingen erin.
Maar ik ben ook de laatste die de slechte gaat ontkennen?
ga niemand het opdringen, maar zeg wel ik zie er nog steeds goeds in elke keer weer....?![]()
Dat laatste is imo veel belangrijker dan dat je kunt quoten uit alle brieven van paulusquote:Op donderdag 18 april 2024 05:05 schreef kree het volgende:
[..]
jazeker. daarom veroordeel ik ook niemand als ie niet geloofd ook.... Sterker nog denk dan kan hetzelfde.
Ik doe het beetje vanuit geloof, maar natuurlijk kan het ook zonder dat??? ik ontken dat niet.
Enne als er al een oordeel is, wat ik trouwens betwijfel, dan zullen die mensen net zo goed welkom zijn als iedereen die met zijn stropdas netjes in de kerk zit. dat is mijn mening.
als je maar een goed hart hebt he.![]()
Ook weer opgelost.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eens, maar ik zie toch de goeie dingen erin, jij vooral de slechte ?quote:Op donderdag 18 april 2024 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben niet verbitterd, alleen teleurgesteld. Ik zie teveel "gelovige" mensen die het geloof gebruiken als excuus voor hun egoïstische gedrag. In Nederland is het niet zo extreem, maar als je sommige christenen hier zou mogen geloven, dan zou Jezus een automatisch geweer dragen als ze die toen al hadden. Terwijl Jezus volgens de bijbel zich eerder onder de tollenaren en hoeren zou begevenDo what you love, love what you do!![]()
klopt en hoe je daarop komt of met bijbel of anders. het maakt je daardoorquote:Op donderdag 18 april 2024 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat laatste is imo veel belangrijker dan dat je kunt quoten uit alle brieven van paulusDo what you love, love what you do!![]()
De bijbel is een soort van leidraad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
yup en alles letterlijk nemen is wss geen goed ideequote:Op donderdag 18 april 2024 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
De bijbel is een soort van leidraad.
dat is heel mijn punt ervan dus, pak er de goeie stukken uit en vertrouw jullie allemaal wel dat je dat kunt. of doe het zonder, ook best....
quote:Op donderdag 18 april 2024 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
yup en alles letterlijk nemen is wss geen goed idee
dat is heel mijn punt ervan dus, pak er de goeie stukken uit en vertrouw jullie allemaal wel dat je dat kunt. of doe het zonder, ook best....
Vandaag nog plannen?quote:Op donderdag 18 april 2024 05:20 schreef kree het volgende:
naja tot zover de cathegisatie. LOL. hahahah.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zeg maar ff allemaal, je bent goed zoals je bent en hoef je niet te geloven, het gaat om jezelf en je idee en mindset. als je goed bent voor anderen dan anderen ook voor jou.Do what you love, love what you do!![]()
mn manager meer afzeiken als ie nog reageert, denk het niet trouwens, want had punt waar ie niet tegen in kan gaan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dan is het wel klaar.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:21 schreef kree het volgende:
[..]
mn manager meer afzeiken als ie nog reageert, denk het niet trouwens, want had punt waar ie niet tegen in kan gaan.
tja geen idee, ik denk dat ie wel appje nog stuurt trouwens, want goed ga er wel beetje met gestrekte been in.quote:
Maar het zijn niet mijn regels, die ze zelf maakte nl. dus sjah. vandaag gewoon verlof dag en zie het morgen wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
ik zat het nl na te gaan gister al, en denk dit is gewoon bullshit ook.Do what you love, love what you do!![]()
Waar ging het om? Of is dat te werkgevoelig?quote:Op donderdag 18 april 2024 05:24 schreef kree het volgende:
ik zat het nl na te gaan gister al, en denk dit is gewoon bullshit ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja het is wel werk, maar niet gevoelig.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ging het om? Of is dat te werkgevoelig?
NL dat ik werk opdrachten krijg bv in besloten ruimtes die altijddddddd met zijn 2 moeten. of werkvergunning die met 2 moeten. ter plekke
Maar ik er wel alleen op ingeplande ga worden. dikke lul. ik ga er btw zo in enzo hoor, maar hun stellen werkvergunning op en als ik het volgens de regels doe dan moet er iemand bij zijn
ok ik kan dat saboteren natuurlijk en gewoon alleen gaan...... wat als er wat fout gaat..... dan zijn ze de eerste die werkvergunningen na gaan zoeken nl... voor verzekering etc. wie is dan de lul>. Ikke dusDo what you love, love what you do!![]()
Buiten dat wat jezelf kan overkomen.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het is wel werk, maar niet gevoelig.
NL dat ik werk opdrachten krijg bv in besloten ruimtes die altijddddddd met zijn 2 moeten. of werkvergunning die met 2 moeten. ter plekke
Maar ik er wel alleen op ingeplande ga worden. dikke lul. ik ga er btw zo in enzo hoor, maar hun stellen werkvergunning op en als ik het volgens de regels doe dan moet er iemand bij zijn
ok ik kan dat saboteren natuurlijk en gewoon alleen gaan...... wat als er wat fout gaat..... dan zijn ze de eerste die werkvergunningen na gaan zoeken nl... voor verzekering etc. wie is dan de lul>. Ikke dus“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk dat het goed is, ff mijn poot stijf houden. en dan zien we wel verder. het maakt nl geen drama dit nu gelijk. maar maak ff statement.Do what you love, love what you do!![]()
nouja het risico is klein eigenlijk denk ik, maar als ze het volgens regels willen dan doe ik het wel hoor?>. normaal zou het me geen reet boeien, maar ze zijn zo op de procedures dat ik denk van jaaaaaaaa kan het negeren en doen en iedereen blij als het goed gaat.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten dat wat jezelf kan overkomen.
als het fout gaat onverhoopt dan ben ik de lul, dat dus.Do what you love, love what you do!![]()
Prima toch,maar er zou toch ook een tweede man/vrouw bij komen?quote:Op donderdag 18 april 2024 05:30 schreef kree het volgende:
denk dat het goed is, ff mijn poot stijf houden. en dan zien we wel verder. het maakt nl geen drama dit nu gelijk. maar maak ff statement.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aaaah sollicitante was er. maar we hebben over het algemeen tekort mensen al. dus alles is lastig opvangen dus als er iemand wat is.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima toch,maar je zou toch ook een tweede man/vrouw bij komen?
maar ok voor mijn planning niks met aannemers morgen dus ok ben nog mild om nu gewoon dag verlof op te nemen maar. niks mis mee en kan. maar ff met bericht naar manager dat het niet ok gaat zo. denk dat is genoeg. morgen ga ik gewoon werken en heb ik geregeld wel met zijn twee....... zelfsturend he daar geilen ze op.Do what you love, love what you do!![]()
denk iet dat ie er heel blij mee is, maaaaaar ok denk kan wel tegen kritiek ook die manager van me of verbeter.Do what you love, love what you do!![]()
Hij zal ook wel moeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
deze is mss nog leuk voor sommigen die het nog niet kennen, weer eens wat anders....Do what you love, love what you do!![]()
naja ik heb een punt met werkvergunningen en veiligheid, dus nee denk idd niet dat ie andere kans heeft. goed ik wil het niet zover spelen, maar hou ze aan hun regels gewoon die ze zelf bepalen vanuit directie.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen Mikey.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen koffie nog?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie dus.quote:
hahaha ja, ik hoop trouwens dat jullie het niet erg vinden, want geef echt mijn mening erover enzo. Dat dat geloof discussie wordt tja.. maarja niks mis mee toch, jullie weten wel wat het goed is en ik ook denkquote:
![]()
Ik heb er geen probleem mee.In DTS kan het over alles gaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja, ik hoop trouwens dat jullie het niet erg vinden, want geef echt mijn mening erover enzo. Dat dat geloof discussie wordt tja.. maarja niks mis mee toch, jullie weten wel wat het goed is en ik ook denk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ook goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Zonder koffie kan je öok waķker wordenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik weet wel een manier.quote:
Ik hou van![]()
Maar ze maken me nu wakkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar dan ben ik daarna weer slaperigquote:
Ff birdies kijken
Doe ze de groetjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja zat echt ff te denken, maar kon niks verzinnen. hahahahahah.Do what you love, love what you do!![]()
Lach eens naar het vogeltje.
quote:
![]()
Heb je ze gespot?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hele mooieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Witte en rooie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ich brauch mehr bassDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Duitse technoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die is wel leukquote:Op donderdag 18 april 2024 06:15 schreef drakin het volgende:
https://youtube.com/shorts/H8qrbwfhtn4?si=ZctGHOlXfIaLLqSX![]()
![]()
Knap gedaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:15 schreef drakin het volgende:
https://youtube.com/shorts/H8qrbwfhtn4?si=ZctGHOlXfIaLLqSX“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Shorts doen het bij mij wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen Dot.![]()
Morguh FF. Lekker bakkie thnxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Werd je ook wakker van de vogels?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mehr bassquote:Op donderdag 18 april 2024 06:21 schreef devzero het volgende:
Jammer dat fok nog niets met die shorts doet
En nu echt
Nee van mij rugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is dan weer minder.quote:
Het kan altijd nog erger 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb beetje last van mijn arm. damn zeg komt nooit meer goed denk,Do what you love, love what you do!![]()
Niet klagen maar dragen.quote:![]()
Goedemorgen Heer Schotel.quote:
Waar je aan geopereerd bent?quote:Op donderdag 18 april 2024 06:36 schreef kree het volgende:
ik heb beetje last van mijn arm. damn zeg komt nooit meer goed denk,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is het wel klagen maakt het er niet beter opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na de tijger aanval.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dacht een krokodilquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaaaaaahquote:over het algemeen heb ik er trouwens niet echt last van, maar never nooit meer zo met die plaat en schroeven die ze erin hadden gezet is het als vroeger
en ok wil me niet aanstellen dan en doe ik toch, maar heb die kracht niet meer zoals was.
beetje dingetje dat wel. maar ok chirurg wilde het niet weghalen, want was alleen slechter. heb er helemaal via de huisarts nog afspraak over gemaakt wel.Do what you love, love what you do!![]()
En extra oefeningen doen?quote:Op donderdag 18 april 2024 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaahover het algemeen heb ik er trouwens niet echt last van, maar never nooit meer zo met die plaat en schroeven die ze erin hadden gezet is het als vroeger
en ok wil me niet aanstellen dan en doe ik toch, maar heb die kracht niet meer zoals was.
beetje dingetje dat wel. maar ok chirurg wilde het niet weghalen, want was alleen slechter. heb er helemaal via de huisarts nog afspraak over gemaakt wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O toch hoor je vaak dat platen en schroeven op den duur verwijderd worden. Maar goed zal bij jou dan welquote:Op donderdag 18 april 2024 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaahover het algemeen heb ik er trouwens niet echt last van, maar never nooit meer zo met die plaat en schroeven die ze erin hadden gezet is het als vroeger
beetje dingetje dat wel. maar ok chirurg wilde het niet weghalen, want was alleen slechter. heb er helemaal via de huisarts nog afspraak over gemaakt wel.
Anders zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaar gedaan met fysio, hielp niet echt, ik denk echt dat ik er mee moet leren leven. ..... heeft geen zin joh, over het algemeen lukt alles prima, maar sommige dingen met mijn arm dus waar dat zit boven mijn hoofd en dingen lukt me niet, maar kan het aardig verbergen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Het zal altijd een gevoelige plek blijven dusquote:Op donderdag 18 april 2024 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
jaar gedaan met fysio, hielp niet echt, ik denk echt dat ik er mee moet leren leven. ..... heeft geen zin joh, over het algemeen lukt alles prima, maar sommige dingen met mijn arm dus waar dat zit boven mijn hoofd en dingen lukt me niet, maar kan het aardig verbergen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan wel lastig zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
jaar gedaan met fysio, hielp niet echt, ik denk echt dat ik er mee moet leren leven. ..... heeft geen zin joh, over het algemeen lukt alles prima, maar sommige dingen met mijn arm dus waar dat zit boven mijn hoofd en dingen lukt me niet, maar kan het aardig verbergen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee toen ik het vroeg paar jaar terug was er no way bij de chirurg die ze plaatste iig, maar wel pik die. naja zou het nog eens kunnen vragen, maargoed aangezien het toen al 4 zakken bloed transfusie koste. niet echt zin in.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toch hoor je vaak dat platen en schroeven op den duur verwijderd worden. Maar goed zal bij jou dan wel
Anders zijnDo what you love, love what you do!![]()
Is Draakje nou weer in slaap gevallen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja het is ook niet iets wat je makkelijk bespreekt natuurlijk. hahaha. lol ben heel open, maar dat zal uiteindelijk tegen me werken, dus zolang het lukt allemaal ok,. maar heb er wel eens last fan dus.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal altijd een gevoelige plek blijven dusDo what you love, love what you do!![]()
Na al die jaren kan je het altijd nog een keertje vragenquote:Op donderdag 18 april 2024 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee toen ik het vroeg paar jaar terug was er no way bij de chirurg die ze plaatste iig, maar wel pik die. naja zou het nog eens kunnen vragen, maargoed aangezien het toen al 4 zakken bloed transfusie koste. niet echt zin in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vragen staat vrij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
via huisarts wel idd. maataar dan nog weer onder het mes,..... brrrrrr lag week in het ziekenhuis toen al.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na al die jaren kan je het altijd nog een keertje vragenDo what you love, love what you do!![]()
weet niet of het het waard is, vond het vrij kut nl toen al. niks ten nadele van personeel daar, maar heugt. wil niet. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ja geloof graag dat je er wel eens last van heb.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:46 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is ook niet iets wat je makkelijk bespreekt natuurlijk. hahaha. lol ben heel open, maar dat zal uiteindelijk tegen me werken, dus zolang het lukt allemaal ok,. maar heb er wel eens last fan dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het je wat oplevert.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:47 schreef kree het volgende:
[..]
via huisarts wel idd. maataar dan nog weer onder het mes,..... brrrrrr lag week in het ziekenhuis toen al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan je niet vergelijken met toenquote:Op donderdag 18 april 2024 06:47 schreef kree het volgende:
[..]
via huisarts wel idd. maataar dan nog weer onder het mes,..... brrrrrr lag week in het ziekenhuis toen al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat kan je maar één ding doe accepteren en verder gaanquote:Op donderdag 18 april 2024 06:48 schreef kree het volgende:
weet niet of het het waard is, vond het vrij kut nl toen al. niks ten nadele van personeel daar, maar heugt. wil niet. hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mss kom je nog een leuke verpleegster tegen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou zo simpel is het niet, ik droom nog van dat ik op bed naar die operatiekamer ging. en weet ik veel headset op om te meten of je wel onder zeil was. had al infuus ok. en dat dan dat je zo weg ben en uiteindelijk denkt is 10 min verder en was het 5 uur verder en weet ik veel wat ze hadden gedaan. en 4 zakken bloed erbij. kweet niet.
mij niet gezien nog een keer eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
die x-ray die ik toen dagen later zag was al schokkend genoeg. en moest blijven ivm koorts
enige wel relaxte was morfine injectie die ik zelf kon bedienen...
lolnog te weinig gebruikt wss want minder als normaal. maarja.
Denk er nog maar eens over na.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat litteken blijft ook wel.Maar het verwerken is wel mogelijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:54 schreef kree het volgende:
heb nog dik litteken he, het is niet weg na 3 jaar. naja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kweet niet ik moest me echt helemaal uitkleden, nou heb ik daar geen moeite mee want denk medisch etc. maar toch.
alleen met zo'n ding aan wat ze hebben, en lig je daar naakt en duwen ze naalden in je en weet ik veel allemaal wat.
tis maar goed dat je snel onder zeil bent. maar echt damn.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: