Ik snap het niet. Vrijdag is het wel oké om buiten werkvergunning om het te doen? Of wil je gewoon een dagje vrij en heeft het niets met werkvergunning te maken?quote:Op donderdag 18 april 2024 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
hmms beide eigenlijk, ik hou nog steeds van mijn werk hoor. maar waarom ik dacht neem dagje verlof. Van tja weer niet geregeld, eigenlijk moet ik dingen doen buiten werkvergunning om om het te doen ( dit trouwens kan ik zo al melden en nemen ze serieus ook dan). Maargoed heb naar mijn manager gezegd, zie dit niet zo zitten, vrijdag kan wel met collega en heb ik nog hele week voor de rest wat moet lukken.
Dus denk dat ik geen drama veroorzaak in planning ofzo want we zijn. et weinig. maar ok maak ff mijn punt wel. en doe ik het nog met verlof dagje.
neeeeeej werkvergunning moet je met twee altijd tekenen op locatie. of meerdere dus. en het is ingeplande nu alleen voor mij morgen. OK dan moet ik de werkvergunning dus saboteren met iemand van collega die dat wel ff doet en ga ik zelf.....quote:Op donderdag 18 april 2024 01:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Vrijdag is het wel oké om buiten werkvergunning om het te doen? Of wil je gewoon een dagje vrij en heeft het niets met werkvergunning te maken?
Beetje raar dat je werkgever dat van je vraagt om dus te sjoemelen. Inderdaad, dan ook niet tekenen en uitvoeren.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeej werkvergunning moet je met twee altijd tekenen op locatie. of meerdere dus. en het is ingeplande nu alleen voor mij morgen. OK dan moet ik de werkvergunning dus saboteren met iemand van collega die dat wel ff doet en ga ik zelf.....
Dat kan maar ben er beetje klaar mee, want dan leg ik risico dus bij mij.....? terwijl ik mijn best doe. nou ik leg het ff terug, kan niet tekenen met twee dus niet uitvoeren ook.
nou ze vragen het niet daarom weet ik dat ik dit ook gewoon kan zeggen, ze denken beetje wel, van Fixen ze wel want zelf sturend team en dat is het trouwens wel.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Beetje raar dat je werkgever dat van je vraagt om dus te sjoemelen. Inderdaad, dan ook niet tekenen en uitvoeren.
Ook geen idee waarom de zin naar de DTS-regels in vervangen.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb ik iets moois gemist dat er zo'n mooie nieuwe rode tekst boven het vak staat?
grappige mod, ik vond het teveel gaan voor een mod die dat kon doen, maarja ok vergeven en vergeten alweerquote:Op donderdag 18 april 2024 01:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook geen idee waarom de zin naar de DTS-regels in vervangen.
Weet wel dat er iemand helemaal gek werd van het plaatje (van Elsa) wat er eerst stond, hahaha! Dat was wel grappig, want ik wist niet dat een plaatje als Topic Pointer gebruikt kon worden.
Maar dat verneukte blijkbaar een layout?
geen idee ken het liedje maar film nooit gezien, moet zeggen want kwam musical van, daar ben ik dan wel benieuwd naar eigenlijk?quote:Op donderdag 18 april 2024 01:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
vind het wel mooi met Elsa want ze zingt het misschien wel, maar die trut was niet echt zelf let it go
Moet je dat niet in je programma van waaruit je print aangeven? Word, Excel, enz?quote:Op donderdag 18 april 2024 01:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
printers weten gewoon wanneer ze moeten fucken
die van mij heeft nu besloten dat als ik dingen wil uitprinten (gewoon uit word, afbeeldingen, excel, al van alles geprobeerd) dat het geprint wil worden op letter formaat
en ik heb a4
en hij pikt het niet om dan te zeggen oh hier krijg ik het ook op
echt wtf
wij hebben echt van die hele moderne he. en zeg ik nietje erin linksboven en zit ie weer rechts.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:55 schreef Sally het4 volgende:
[..]
Moet je dat niet in je programma van waaruit je print aangeven? Word, Excel, enz?
Vervelend voor je.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:54 schreef kree het volgende:
hoewel grappig plaatje, ik haat AI nu al.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |