Ja - die grote apparaten ken ik ook nog wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
wij hebben echt van die hele moderne he. en zeg ik nietje erin linksboven en zit ie weer rechts.gvd
Of op A3 ipv A4
nou ik kan er wel tegen, maataar heb zwaar mijn twijfels over of dat AI nu allemaal onwijs slim is, het gaat wss te snel alsdan we allemaal bij kunnen benen.quote:
op stemcommando?quote:Op donderdag 18 april 2024 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
wij hebben echt van die hele moderne he. en zeg ik nietje erin linksboven en zit ie weer rechts.gvd
Of op A3 ipv A4
hahaha ja klopt. lol. en echt dan moet ik al eerst inloggen en dan nog een keer vmware. klik ik op printen in Word, maar moet ik nog printer specificaties invullen. en echt zoals het dan op de preview staat is het ok met waar het nietje moet zitten ook.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - die grote apparaten ken ik ook nog wel ja.![]()
En maar uitvinden hoe je dan dat dubbelzijdig moest doen en zoEn sorteren uiteraard.
ik kom er niet uit, als elektromonteur moet ik ze toch hebben teken pakket op schema, want als ik dat op mobiel of laptop moet doen is drama echt.....quote:
slaap lekker Sally, ik lig er ook niet wakker van trouwens, maar soms denk ik echt van wtf. LOL gaat er weer stapel papier de bak in en print ik wel opnieuw. maarja he. hahahahaquote:Op donderdag 18 april 2024 02:11 schreef Sally het volgende:
Nou - de printerperikelen geen last meer van tegenwoordig.
En nu ook niet meer.
Trusten!![]()
![]()
zzzz
Ooohw. Gaan we zo beginnen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 18 april 2024 02:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooohw. Gaan we zo beginnen....Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-04-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Je gelooft me niet - of wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |