nouja het risico is klein eigenlijk denk ik, maar als ze het volgens regels willen dan doe ik het wel hoor?>. normaal zou het me geen reet boeien, maar ze zijn zo op de procedures dat ik denk van jaaaaaaaa kan het negeren en doen en iedereen blij als het goed gaat.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten dat wat jezelf kan overkomen.
Prima toch,maar er zou toch ook een tweede man/vrouw bij komen?quote:Op donderdag 18 april 2024 05:30 schreef kree het volgende:
denk dat het goed is, ff mijn poot stijf houden. en dan zien we wel verder. het maakt nl geen drama dit nu gelijk. maar maak ff statement.
aaaah sollicitante was er. maar we hebben over het algemeen tekort mensen al. dus alles is lastig opvangen dus als er iemand wat is.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima toch,maar je zou toch ook een tweede man/vrouw bij komen?
naja ik heb een punt met werkvergunningen en veiligheid, dus nee denk idd niet dat ie andere kans heeft. goed ik wil het niet zover spelen, maar hou ze aan hun regels gewoon die ze zelf bepalen vanuit directie.quote:
Goedemorgen Mikey.quote:
Geen koffie nog?quote:
Koffie dus.quote:
hahaha ja, ik hoop trouwens dat jullie het niet erg vinden, want geef echt mijn mening erover enzo. Dat dat geloof discussie wordt tja.. maarja niks mis mee toch, jullie weten wel wat het goed is en ik ook denkquote:
Ik heb er geen probleem mee.In DTS kan het over alles gaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja, ik hoop trouwens dat jullie het niet erg vinden, want geef echt mijn mening erover enzo. Dat dat geloof discussie wordt tja.. maarja niks mis mee toch, jullie weten wel wat het goed is en ik ook denk
Ook goedemorgen.quote:
quote:
Ik weet wel een manier.quote:
Maar dan ben ik daarna weer slaperigquote:
quote:
Heb je ze gespot?quote:
quote:
Die is wel leukquote:Op donderdag 18 april 2024 06:15 schreef drakin het volgende:
https://youtube.com/shorts/H8qrbwfhtn4?si=ZctGHOlXfIaLLqSX
Knap gedaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:15 schreef drakin het volgende:
https://youtube.com/shorts/H8qrbwfhtn4?si=ZctGHOlXfIaLLqSX
quote:
Mehr bassquote:Op donderdag 18 april 2024 06:21 schreef devzero het volgende:
Jammer dat fok nog niets met die shorts doet
En nu echt
Nee van mij rugquote:
quote:
Dat is dan weer minder.quote:
Het kan altijd nog erger 😉quote:
Niet klagen maar dragen.quote:
Goedemorgen Heer Schotel.quote:
Waar je aan geopereerd bent?quote:Op donderdag 18 april 2024 06:36 schreef kree het volgende:
ik heb beetje last van mijn arm. damn zeg komt nooit meer goed denk,
Zo is het wel klagen maakt het er niet beter opquote:
Na de tijger aanval.quote:
O dacht een krokodilquote:
jaaaaaahquote:
En extra oefeningen doen?quote:Op donderdag 18 april 2024 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaahover het algemeen heb ik er trouwens niet echt last van, maar never nooit meer zo met die plaat en schroeven die ze erin hadden gezet is het als vroeger
en ok wil me niet aanstellen dan en doe ik toch, maar heb die kracht niet meer zoals was.
beetje dingetje dat wel. maar ok chirurg wilde het niet weghalen, want was alleen slechter. heb er helemaal via de huisarts nog afspraak over gemaakt wel.
O toch hoor je vaak dat platen en schroeven op den duur verwijderd worden. Maar goed zal bij jou dan welquote:Op donderdag 18 april 2024 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaahover het algemeen heb ik er trouwens niet echt last van, maar never nooit meer zo met die plaat en schroeven die ze erin hadden gezet is het als vroeger
en ok wil me niet aanstellen dan en doe ik toch, maar heb die kracht niet meer zoals was.
beetje dingetje dat wel. maar ok chirurg wilde het niet weghalen, want was alleen slechter. heb er helemaal via de huisarts nog afspraak over gemaakt wel.
jaar gedaan met fysio, hielp niet echt, ik denk echt dat ik er mee moet leren leven. ..... heeft geen zin joh, over het algemeen lukt alles prima, maar sommige dingen met mijn arm dus waar dat zit boven mijn hoofd en dingen lukt me niet, maar kan het aardig verbergen.quote:
Het zal altijd een gevoelige plek blijven dusquote:Op donderdag 18 april 2024 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
jaar gedaan met fysio, hielp niet echt, ik denk echt dat ik er mee moet leren leven. ..... heeft geen zin joh, over het algemeen lukt alles prima, maar sommige dingen met mijn arm dus waar dat zit boven mijn hoofd en dingen lukt me niet, maar kan het aardig verbergen.
Dat kan wel lastig zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
jaar gedaan met fysio, hielp niet echt, ik denk echt dat ik er mee moet leren leven. ..... heeft geen zin joh, over het algemeen lukt alles prima, maar sommige dingen met mijn arm dus waar dat zit boven mijn hoofd en dingen lukt me niet, maar kan het aardig verbergen.
geen idee toen ik het vroeg paar jaar terug was er no way bij de chirurg die ze plaatste iig, maar wel pik die. naja zou het nog eens kunnen vragen, maargoed aangezien het toen al 4 zakken bloed transfusie koste. niet echt zin in.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toch hoor je vaak dat platen en schroeven op den duur verwijderd worden. Maar goed zal bij jou dan wel
Anders zijn
tja het is ook niet iets wat je makkelijk bespreekt natuurlijk. hahaha. lol ben heel open, maar dat zal uiteindelijk tegen me werken, dus zolang het lukt allemaal ok,. maar heb er wel eens last fan dus.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal altijd een gevoelige plek blijven dus
Na al die jaren kan je het altijd nog een keertje vragenquote:Op donderdag 18 april 2024 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee toen ik het vroeg paar jaar terug was er no way bij de chirurg die ze plaatste iig, maar wel pik die. naja zou het nog eens kunnen vragen, maargoed aangezien het toen al 4 zakken bloed transfusie koste. niet echt zin in.
via huisarts wel idd. maataar dan nog weer onder het mes,..... brrrrrr lag week in het ziekenhuis toen al.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na al die jaren kan je het altijd nog een keertje vragen
Ja geloof graag dat je er wel eens last van heb.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:46 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is ook niet iets wat je makkelijk bespreekt natuurlijk. hahaha. lol ben heel open, maar dat zal uiteindelijk tegen me werken, dus zolang het lukt allemaal ok,. maar heb er wel eens last fan dus.
Als het je wat oplevert.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:47 schreef kree het volgende:
[..]
via huisarts wel idd. maataar dan nog weer onder het mes,..... brrrrrr lag week in het ziekenhuis toen al.
Dat kan je niet vergelijken met toenquote:Op donderdag 18 april 2024 06:47 schreef kree het volgende:
[..]
via huisarts wel idd. maataar dan nog weer onder het mes,..... brrrrrr lag week in het ziekenhuis toen al.
Ja dat kan je maar één ding doe accepteren en verder gaanquote:Op donderdag 18 april 2024 06:48 schreef kree het volgende:
weet niet of het het waard is, vond het vrij kut nl toen al. niks ten nadele van personeel daar, maar heugt. wil niet. hahaha
Dat litteken blijft ook wel.Maar het verwerken is wel mogelijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:54 schreef kree het volgende:
heb nog dik litteken he, het is niet weg na 3 jaar. naja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |