nouja het risico is klein eigenlijk denk ik, maar als ze het volgens regels willen dan doe ik het wel hoor?>. normaal zou het me geen reet boeien, maar ze zijn zo op de procedures dat ik denk van jaaaaaaaa kan het negeren en doen en iedereen blij als het goed gaat.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten dat wat jezelf kan overkomen.
Prima toch,maar er zou toch ook een tweede man/vrouw bij komen?quote:Op donderdag 18 april 2024 05:30 schreef kree het volgende:
denk dat het goed is, ff mijn poot stijf houden. en dan zien we wel verder. het maakt nl geen drama dit nu gelijk. maar maak ff statement.
aaaah sollicitante was er. maar we hebben over het algemeen tekort mensen al. dus alles is lastig opvangen dus als er iemand wat is.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima toch,maar je zou toch ook een tweede man/vrouw bij komen?
naja ik heb een punt met werkvergunningen en veiligheid, dus nee denk idd niet dat ie andere kans heeft. goed ik wil het niet zover spelen, maar hou ze aan hun regels gewoon die ze zelf bepalen vanuit directie.quote:
Goedemorgen Mikey.quote:
Geen koffie nog?quote:
Koffie dus.quote:
hahaha ja, ik hoop trouwens dat jullie het niet erg vinden, want geef echt mijn mening erover enzo. Dat dat geloof discussie wordt tja.. maarja niks mis mee toch, jullie weten wel wat het goed is en ik ook denkquote:
Ik heb er geen probleem mee.In DTS kan het over alles gaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja, ik hoop trouwens dat jullie het niet erg vinden, want geef echt mijn mening erover enzo. Dat dat geloof discussie wordt tja.. maarja niks mis mee toch, jullie weten wel wat het goed is en ik ook denk
Ook goedemorgen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |