SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar KW heeft altijd van die leuke *ahem* plaatjes 'erbij'
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja he. Zit een erg schattig meiske aan vast.quote:
Ik hou van kleine vrouwen.quote:Op donderdag 18 april 2024 02:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja he. Zit een erg schattig meiske aan vast.
Mooi.quote:
Ow.quote:
moeten wel beetje eigen mening hebben iddquote:
mwah voor zover ik je ken, jij valt wel onder degene die wel durven te zeggen waar het op staat hoorquote:Op donderdag 18 april 2024 02:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Geen garanties![]()
Ja, tot aan de drempel![]()
quote:
(technisch gezien 'temple'quote:
quote:
https://www.quora.com/Wha(...)/Scott-Spangenberg-2quote:What is the meaning of this phrase, "The woman's body is a temple"?
Scott Spangenberg
Maybe. Then again maybe not. 11mo
First I'm going to explain what it means, but I plan on adding my own little twist to it.
So treat your body like a temple, not a woodshed. Between your mind and body work together. They are your support system for the mind and the spirit.
If you take good care of it, your body will take you where you want to go, and it will give you the power and the strength and energy and vitality you will need.
A temple is a place of worship. A place of holiness, to be treated with respect, and taken care of with the utter most care.
So go to the last few lines wrote and replace the word "temple" with "a woman's body"
***And just to clarify. This picture does not represent a females body. It's just a pic a playful pic
Ik vind dat je haar moet DM’en.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:00 schreef kree het volgende:
of naja ik vraag weer teveel door, ik weet gewoon dat Sally lief is enzo en ook voor anderen. dat doet er meer toe en ga niet eens noemen waarom, want wie weet die weet dat. En ik weet t ook.
dat is allang al geweest joh, maar ga er niet over vertellenquote:Op donderdag 18 april 2024 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat je haar moet DM’en.
En ik wil best Delila zijn hoorquote:
ja haal die zo even uit mn hoofd op...... Not dus, zo bijbelvast ben ik niet, maar zoek hem ff opquote:Op donderdag 18 april 2024 03:01 schreef Sally het volgende:
[..]
https://www.quora.com/Wha(...)/Scott-Spangenberg-2
En ook van
1 Corinthians 6:19-20 NIV
je noemt die tekst he? geloof je erin en sta je er ook echt achter?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:01 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
https://www.quora.com/Wha(...)/Scott-Spangenberg-2
En ook van
1 Corinthians 6:19-20 NIV
Ik kan niet ontkennen dat je humor hebt.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:03 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik wil best Delila zijn hoor![]()
![]()
IK achterhaal wel waar je kracht zit, en hoe je overmeesterd kan worden....![]()
De tekst van die Scott Spangenberg?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
je noemt die tekst he? geloof je erin en sta je er ook echt achter?
Ach, jij niet dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat je humor hebt.
ok maar dat is niet die bijbel vers die je noemde? persoonlijk trouwens denk ik gaat ver. ik ga heel ver mee tot soort van.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:08 schreef Sally het volgende:
[..]
De tekst van die Scott Spangenberg?
Jaoh. Redelijk wel ja.
Maar niet meer in de christelijke religieuze manier.
Ik ben meer van de boeddhistische en taoistische denkwijzen.
Die bijbelse tekst wist ik wel - uit de tijd dat ik nog katholiek was opgevoed.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:10 schreef kree het volgende:
[..]
ok maar dat is niet die bijbel vers die je noemde? persoonlijk trouwens denk ik gaat ver. ik ga heel ver mee tot soort van.
nou dat is een goed plan toch? zei ik je al, ik zie de bijbel niet letterlijk en wat erin staat wat je nu wel of niet moet doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Die bijbelse tekst wist ik wel - uit de tijd dat ik nog katholiek was opgevoed.
Maar ik kijk er tegenwoordig met andere ogen naar, meer vanuit holistisch oogpunt.
En de islam en hoe die kijkt naar het menselijk lichaam en hoe het met respect te behandelen, is ook niet eens zo verkeerd.
slaapliedje dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:15 schreef Sally het volgende:
Ga nu wel echt slapen.
Net lukte het nog niet zo erg...
quote:Op donderdag 18 april 2024 03:15 schreef Sally het volgende:
Ga nu wel echt slapen.
Net lukte het nog niet zo erg...
ff toen was geluk nog heel gewoon kijken hoorquote:
en hoe verkeerd kun je zoiets opvatten he? het is maar hoe je het leest dus.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:12 schreef kree het volgende:
dit is de bijbeltekst die je noemt
1 Corinthians 6:19-20
New International Version
19 Do you not know that your bodies are temples of the Holy Spirit, who is in you, whom you have received from God? You are not your own; 20 you were bought at a price. Therefore honor God with your bodies.
hmmmms dat hangt van je definitie af van christen dan. Ik denk wel nl dat ik deel van het gedachtengoed heb. maar die hard erin ben ik zeker niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
Volgens mij ben je al lang geen christen meer, alleen heb je het zelf nog niet door.
blabla ai. ok ff terug naar echte meningen?quote:Op donderdag 18 april 2024 03:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
None of the Dark Attack Cards have a Quick or Free effect which is crucial in this game. Also, Dark Skill cards provide a minimum amount of Heroism focusing on enemy control (“Mindbender”) and providing healing and improvement for allies at the cost of Hunter’s health. “Dark Blessing” is practically useful only at the start because very soon all cards of your companions will be upgraded in the Abbey (at least cards you will use).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |