Je hebt wat met kinderliedjes. Spreekt de inhoud je beter aan dan wat complexer volwassenen liedjes?quote:Op donderdag 18 april 2024 04:56 schreef kree het volgende:
tis te flauw allemaal, maar ik ben gewoon van het goede ervan. tjaaaaaa
tik snap je btw hoor, dat liedje is meer voor algemeen
jazekerquote:Op donderdag 18 april 2024 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je kunt ook "goed" doen zonder gelovig te zijn, je hebt alleen de bijbel of een almachtig wezen niet nodig als "excuus"
Ik ben niet verbitterd, alleen teleurgesteld. Ik zie teveel "gelovige" mensen die het geloof gebruiken als excuus voor hun egoïstische gedrag. In Nederland is het niet zo extreem, maar als je sommige christenen hier zou mogen geloven, dan zou Jezus een automatisch geweer dragen als ze die toen al hadden. Terwijl Jezus volgens de bijbel zich eerder onder de tollenaren en hoeren zou begevenquote:Op donderdag 18 april 2024 05:02 schreef kree het volgende:
ik weet niet, en kunnen we allemaal filmpjes posten.,
maar is het niet he.
ben je verbitterd dan door geloof of teleurgesteld?
ik zie nog steeds namelijk de goeie dingen erin.
Maar ik ben ook de laatste die de slechte gaat ontkennen?
ga niemand het opdringen, maar zeg wel ik zie er nog steeds goeds in elke keer weer....?
Dat laatste is imo veel belangrijker dan dat je kunt quoten uit alle brieven van paulusquote:Op donderdag 18 april 2024 05:05 schreef kree het volgende:
[..]
jazeker. daarom veroordeel ik ook niemand als ie niet geloofd ook.... Sterker nog denk dan kan hetzelfde.
Ik doe het beetje vanuit geloof, maar natuurlijk kan het ook zonder dat??? ik ontken dat niet.
Enne als er al een oordeel is, wat ik trouwens betwijfel, dan zullen die mensen net zo goed welkom zijn als iedereen die met zijn stropdas netjes in de kerk zit. dat is mijn mening.
als je maar een goed hart hebt he.
eens, maar ik zie toch de goeie dingen erin, jij vooral de slechte ?quote:Op donderdag 18 april 2024 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben niet verbitterd, alleen teleurgesteld. Ik zie teveel "gelovige" mensen die het geloof gebruiken als excuus voor hun egoïstische gedrag. In Nederland is het niet zo extreem, maar als je sommige christenen hier zou mogen geloven, dan zou Jezus een automatisch geweer dragen als ze die toen al hadden. Terwijl Jezus volgens de bijbel zich eerder onder de tollenaren en hoeren zou begeven
klopt en hoe je daarop komt of met bijbel of anders. het maakt je daardoorquote:Op donderdag 18 april 2024 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat laatste is imo veel belangrijker dan dat je kunt quoten uit alle brieven van paulus
yup en alles letterlijk nemen is wss geen goed ideequote:Op donderdag 18 april 2024 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
De bijbel is een soort van leidraad.
quote:Op donderdag 18 april 2024 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
yup en alles letterlijk nemen is wss geen goed idee
dat is heel mijn punt ervan dus, pak er de goeie stukken uit en vertrouw jullie allemaal wel dat je dat kunt. of doe het zonder, ook best....
Vandaag nog plannen?quote:Op donderdag 18 april 2024 05:20 schreef kree het volgende:
naja tot zover de cathegisatie. LOL. hahahah.
mn manager meer afzeiken als ie nog reageert, denk het niet trouwens, want had punt waar ie niet tegen in kan gaan.quote:
Dan is het wel klaar.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:21 schreef kree het volgende:
[..]
mn manager meer afzeiken als ie nog reageert, denk het niet trouwens, want had punt waar ie niet tegen in kan gaan.
tja geen idee, ik denk dat ie wel appje nog stuurt trouwens, want goed ga er wel beetje met gestrekte been in.quote:
Waar ging het om? Of is dat te werkgevoelig?quote:Op donderdag 18 april 2024 05:24 schreef kree het volgende:
ik zat het nl na te gaan gister al, en denk dit is gewoon bullshit ook.
nouja het is wel werk, maar niet gevoelig.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ging het om? Of is dat te werkgevoelig?
Buiten dat wat jezelf kan overkomen.quote:Op donderdag 18 april 2024 05:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het is wel werk, maar niet gevoelig.
NL dat ik werk opdrachten krijg bv in besloten ruimtes die altijddddddd met zijn 2 moeten. of werkvergunning die met 2 moeten. ter plekke
Maar ik er wel alleen op ingeplande ga worden. dikke lul. ik ga er btw zo in enzo hoor, maar hun stellen werkvergunning op en als ik het volgens de regels doe dan moet er iemand bij zijn
ok ik kan dat saboteren natuurlijk en gewoon alleen gaan...... wat als er wat fout gaat..... dan zijn ze de eerste die werkvergunningen na gaan zoeken nl... voor verzekering etc. wie is dan de lul>. Ikke dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |