SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had maar 1 TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
leuk is een betrekkelijk begrip..quote:Op donderdag 18 april 2024 00:03 schreef Shii het volgende:
Verzin dat wat leuks als je zo nodig wil openen
Deze TT was een opvolging van een eerdere post van mij.quote:![]()
door onzekerheid?quote:Op woensdag 17 april 2024 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb soms ook wel eens vragen, maar dan weet ik vaak wel waarom. Meestal. Hoe komt het bij jou dat je vragen hebt?Do what you love, love what you do!![]()
ik dacht wat klinkt muziek toch zacht, heb ik die paddestoelen niet goed in mijn oren zitten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik ken slaapliedjes, maarja krijg ik alleen maar gezeik over wellichtquote:
Do what you love, love what you do!![]()
nee daaromquote:. weet dat iedereen het toch wel doet. maargoed ::P
Do what you love, love what you do!![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik heb eigenlijk ff mijn manager agezeken alla publiek via app enzo. tja.
LOL iig heb ik morgen vrij.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben hier in het verleden een keer door ontslagen geweest trouwens, wat ook onterecht was dus hebben ze me nog best lang door moeten betalen.
maar ok denk dat ik nu een punt had waar ze zelf altijd zo prat opgaan, nou hou ze er nu ook aan.....Do what you love, love what you do!![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
waarom dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 00:59 schreef kree het volgende:
ik heb eigenlijk ff mijn manager agezeken alla publiek via app enzo. tja.
LOL iig heb ik morgen vrij.![]()
omdat volgens de specificaties van onze bedrijfsvoering ik niet de werkzaamheden zo uit mag voeren.quote:
niet veilig niet gecontroleerd, werkvergunning niet kloppend etc etc.
Niet dat het mij wat boeit maar hier gaan ze heel prat op. en dat is opzich goed, maar dan moeten ze het wel zo plannen ook dat het kan en niet gokken van dat kree het ff doet. want als er dan wat mis gaat ben ik de lul he en zeggen ze....... er was toch werkvergunning...
No way, heb dit rechtsreeks naar mn manager gestuurd ook. en boeit me niet. kijk als er nou iets belangrijks was dan was ik morgen gaan werken, maar genoeg andere dingen te doen joh, neem gewoon verlof op. dit hele verhaal staat nog over week minimaal en krijg ik het toch wel in af. en voor planning zonder aannemers.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja kweet het,..... heerlijk management cultuur, er is zeg maar voor 10x meer geld bezig om te checken wat we doen als wat er gedaan wordt. maarja. hahahaquote:
als ze zo hard gaan op regels, hou me er ook maar aan dan.....Do what you love, love what you do!![]()
Zoveel niet volgens de regelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hmms beide eigenlijk, ik hou nog steeds van mijn werk hoor. maar waarom ik dacht neem dagje verlof. Van tja weer niet geregeld, eigenlijk moet ik dingen doen buiten werkvergunning om om het te doen ( dit trouwens kan ik zo al melden en nemen ze serieus ook dan). Maargoed heb naar mijn manager gezegd, zie dit niet zo zitten, vrijdag kan wel met collega en heb ik nog hele week voor de rest wat moet lukken.quote:Op donderdag 18 april 2024 01:11 schreef Shii het volgende:
Gaat het nou om verlof of iets dat niet volgens de regels gedaan moet worden?
Dus denk dat ik geen drama veroorzaak in planning ofzo want we zijn. et weinig. maar ok maak ff mijn punt wel. en doe ik het nog met verlof dagje.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou het is een grijs gebied hoor? als ik 15 jaar terug denk dan was het gelijk klaar geweest nl met zo iets opstandigs van me.quote:
Maar ok nu he de hele wereld schreeuwt om technisch personeel, eindelijk zien werkgevers dat dus in. maargoed heeft even geduurd. nu eisen werknemers en neit werkgevers meer.. en terecht.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: