Kun je genoeg van vinden op de tuinhuis serverquote:
Wij zijn daar heel blij mee. Meer groen!quote:Op maandag 15 april 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok iets meer info is wel vereist nu
quote:Op maandag 15 april 2024 16:01 schreef maily het volgende:
Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg![]()
💙!!!
ZEGquote:Op maandag 15 april 2024 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je genoeg van vinden op de tuinhuis server
Er staat duidelijk in koeienletters bij de ingang dat alles wat in het tuinhuisje gebeurd opgenomen wordquote:
What happens in the tuinhuisje stays in the tuinhuisje dacht ikquote:Op maandag 15 april 2024 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er staat duidelijk in koeienletters bij de ingang dat alles wat in het tuinhuisje gebeurd opgenomen word
Inderdaad, maar die beelden zijn voor intern gebruik zodat we thuis op ons gemak ervan kunnen nagenietenquote:Op maandag 15 april 2024 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
What happens in the tuinhuisje stays in the tuinhuisje dacht ik![]()
Zal het slot nog wel even controleren.quote:Op maandag 15 april 2024 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
What happens in the tuinhuisje stays in the tuinhuisje dacht ik![]()
Fieuwquote:Op maandag 15 april 2024 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die beelden zijn voor intern gebruik zodat we thuis op ons gemak ervan kunnen nagenieten
Dan juichen wequote:Op maandag 15 april 2024 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zijn daar heel blij mee. Meer groen!
Hier in de buurt staat er ergens 1 met "FATIH 1". Ik dacht eerst dat er "FAITH 1" stondquote:Op maandag 15 april 2024 16:19 schreef maily het volgende:
Ik zag vorige week een dikke Belze bak rijden met "rachied" als nummerbord.
Moest meteen aan Tante Es denken
Erg hequote:Op maandag 15 april 2024 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat er ergens 1 met "FATIH 1". Ik dacht eerst dat er "FAITH 1" stond
Ik zou er "STIG" van gemaakt hebben, maar ik woon niet in Belgiëquote:
Ik NOTEquote:Op maandag 15 april 2024 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou er "STIG" van gemaakt hebben, maar ik woon niet in België
quote:
Nou, ik likete jaquote:
quote:
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
NopeFiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De greysmobielquote:
Hier het omgekeerde bewijsquote:
Dat is een mooie naam voor haar scootmobielquote:
Ohw! Die is gaafquote:
Oh nee, ik vind de bovenste mooiquote:
Al 'groeit' de onderste ook wel ja.quote:
Kind heeft smaakquote:Op maandag 15 april 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT komt er aan lopen: "Hee, dat is mooi!"
Ik liet hem zien hoe ik dat in Photoshop maakte, en gelijk moest ik alles zo licht mogelijk maken van hem!quote:
Ik weet de volgende tt alquote:Op maandag 15 april 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hallo, dit toont aan dat Greys vele millennia geleden al volop aanbeden werd!
@Greys @greysbonesquote:Op maandag 15 april 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hallo, dit toont aan dat Greys vele millennia geleden al volop aanbeden werd!
Tot haar nieuwe uiquote:Op maandag 15 april 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Snel volspammen!quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
The Greys Dynasty.quote:
quote:
Wij draken zijn nou eenmaal zo wijsquote:
Oooh - cuty!quote:
Alleen is er totaal geen omschrijving wat je voor die 2 tientjes krijgt!quote:
Laat mini het aan Sinterklaas vragenquote:Op maandag 15 april 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen is er totaal geen omschrijving wat je voor die 2 tientjes krijgt!Is het een beeldje? Een poster? Hoe groot is hij? En waarom kun je het in Woman's size XXS bestellen?
Vragen, vragen!
O ja van de filmpjesquote:Op maandag 15 april 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die krijgt overmorgen of zo al poppetjes van The Amazing Digital Circus!
nightmare-fuelquote:Op maandag 15 april 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedkoop?quote:
Ik dacht even dat je Greys had gepaintquote:Op maandag 15 april 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het MAAAAAAAAA topicquote:Op maandag 15 april 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
Adoreer hier @:Maily
[ afbeelding ]
Vogeltjequote:Op maandag 15 april 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het MAAAAAAAAA topic
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Greys had gepaint
Leuk idee voor haar aankomende ferjaardagquote:Op maandag 15 april 2024 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een mooie naam voor haar scootmobiel
Hihiquote:Op maandag 15 april 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het MAAAAAAAAA topic
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2024 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 15 april 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beelden zeggen soms meer dan woorden
Draakjequote:
helmpjequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee dat gaat te verquote:
Mailyquote:
Sallyquote:
Vogeltjequote:
Ik zie dat er meerdere receptjes voor zijnquote:
Ieuw banaan .....quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
Net banaan gegeten, nu koffie
Smaakt best lekker
bananankoffie ik ben voor
Oh die hele gezoete krakdingen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ieuw banaan .....
Ik vind alleen bananenchips lekker. Als ze krak zijn.
@:drakin
Early Greysquote:
Hopelijk nemen ze babi pangang mee.quote:
Geloof dat de aanval is afgeweerdquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk nemen ze babi pangang mee.
Verdorie, ik zat al klaarquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof dat de aanval is afgeweerd
Met je eetstokjes?quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verdorie, ik zat al klaar
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #6
Ik weet echt niks van dat soort sci-fi reeksen af. Die knakker heet Master Commander of zoiets?quote:
Master Chief uit Haloquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:06 schreef ToT het volgende:
Of was het Master Chief? Chief Commander?
Chief Sitting Bull?
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #6
Patatjequote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben het overigens niet eens met deze TT
Waarom niet 90x1?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT: ik heb mijn workout aangepast. Normaal deed ik 9x10 en dat is nu 6x15. En dat voel ik wel heel goed
Daar ben je laat mee, in post #135...?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben het overigens niet eens met deze TT
Traag van begrip.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar ben je laat mee, in post #135...?
Okee dan!quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT: ik heb mijn workout aangepast. Normaal deed ik 9x10 en dat is nu 6x15. En dat voel ik wel heel goed
Enjoy!quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:16 schreef StevenHyde het volgende:
Hier ook maar eens melden. Papa dag, dus nog een half uurtje en dan is mijn dochter weer thuis en gaan we naar de bieb. Fijne zonnige middag toegewenst.
Beter te laat dan nooitquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar ben je laat mee, in post #135...?
Zegquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Liev de lievste is, maar Maily is een goede 2e
Ik deed het met 13kg in elke dumbbell. Mijn spieren schreeuwden het uitquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik heb vandaag ook anders getraind: borst en rug, en dan sets van 15 met een net iets lager gewicht als normaal, en dan explosief pompen i.p.v. rustig en gecontroleerd.
Whehe tof!quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik deed het met 13kg in elke dumbbell. Mijn spieren schreeuwden het uit
Pfff, ik gebruik zulke dingen nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe tof!
Ik heb benchpress gedaan met 40 kg aan gewichten en volgens mij 30 kg stang.
Ja dat lukte ook maar 5X maar de opbouw er naar toe lukte wel steeds met 10 - 12 reps.(30 kg aan gewichten lukte met 10 reps).
Verder dus alles net iets onder m'n maximum gedaan en dan sets van 15 keer.
"The pump" was deze keer wel HEUL erg zichtbaar!
Volgende week m'n nieuwe pre-workout eens uitproberen.
[ afbeelding ]Je mag 3 scheppen per keer gebruiken!
Thanks but no thanks, volgens mij zat er in 1 schep al 140mg cafeďne.
(1 kop koffie is 40mg?)
Geloof ik!quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, ik gebruik zulke dingen niet![]()
Maar ik wil het wel voelen als ik iets doe, en zo voel je het wel
Zit die emmer wel op slot voor mini?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe tof!
Ik heb benchpress gedaan met 40 kg aan gewichten en volgens mij 30 kg stang.
Ja dat lukte ook maar 5X maar de opbouw er naar toe lukte wel steeds met 10 - 12 reps.(30 kg aan gewichten lukte met 10 reps).
Verder dus alles net iets onder m'n maximum gedaan en dan sets van 15 keer.
"The pump" was deze keer wel HEUL erg zichtbaar!
Volgende week m'n nieuwe pre-workout eens uitproberen.
[ afbeelding ]Je mag 3 scheppen per keer gebruiken!
Thanks but no thanks, volgens mij zat er in 1 schep al 140mg cafeďne.
(1 kop koffie is 40mg?)
Het is wel goed voor mequote:
Ik zou er niet intrappen.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Liev de lievste is, maar Maily is een goede 2e
Jij ook natuurlijk!quote:
Tuuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij ook natuurlijk!
Gedeeld 2e met Meelie en Greet
Vogeltjequote:
Potje!quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Potje!
En die staat waar hij echt niet bij kan, en hij weet sowieso dat hij niet in de kast mag neuzen.
Zelfs de chips die binnen handbereik ligt kijkt hij niet naar om, aangezien hij weet dat hij er niet zelf aan mag komen!quote:
tadaa stigs en tot zo te zienquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:36 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd wie hier zometeen nog meer komt binnenvallen
Hoi Stiggieeeequote:
quote:
Heel goed geregeldquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs de chips die binnen handbereik ligt kijkt hij niet naar om, aangezien hij weet dat hij er niet zelf aan mag komen!
Maar alle potten met supplementen staan hoog in een hoek waar hij zelfs met een stoel niet bij zou kunnen komen.
Stig on the trackquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tadaa stigs en tot zo te zien
[..]
Hoi Stiggieeee
[..]![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Yvonne is er, iedereen gedragen!
quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:05 schreef StevenHyde het volgende:
Allemaal verstoppelen achter de bank.
Mini-popeyequote:Op dinsdag 16 april 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Potje!
En die staat waar hij echt niet bij kan, en hij weet sowieso dat hij niet in de kast mag neuzen.
Whehe!quote:
Noem je Yvonne nou een dooierzwam?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
Danku danku![]()
Gezel cantharel dat je er bent![]()
Ja!quote:
Zal in dts niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
Yvonne komt en gelijk is het hele topic dood!
Dotquote:
Sallyquote:
Hey Stig 😘quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT heeft teveel wit poeder geschept
Ik blijf er včr vanquote:
Helemaal getraumatiseerd en alles!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik blijf er včr van
Al vangen we regelmatig slachtoffers op in de 40+
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal getraumatiseerd en alles!
Snel bed, bad en brood aanbieden, en een eigen theehuis!
No problemo, wij hebben daar een @Deisyyquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
Wel ff een inburgeringscursusje laten doen voor 40+ natuurlijk he!
ZEGquote:
Duidelijk!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
Vraag 1:
Vroeger was:
A Geluk heel gewoon
B Alles beter
C Nu de toekomst
D Waar is mijn Depend slip?
Verleden tijd!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
Vraag 1:
Vroeger was:
A Geluk heel gewoon
B Alles beter
C Nu de toekomst
D Waar is mijn Depend slip?
Volgens mij zit je verkeerdquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
Maar het kan ook rustig onder een lekker bakkie pleur.
[ afbeelding ]
Echt wel!quote:
Had niet anders verwachtquote:
De kans om een eckte man aan het werk te zienquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kans om een eckte man aan het werk te zien
Stream staat aan!quote:
quote:
quote:
Geen zwak puntquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
En wat is het zwakke punt van dat rubberen pakkie van die meneer?
Maar het is wel rubber!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen zwak punt
THE BOLK SLAYER.
Duurt te lang om uit te leggen, maar rubber is het nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het is wel rubber!Kijk dan hoe het beweegt en vervormt!
SLAYEEEERRRRRRRRRquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen zwak punt
THE BOLK SLAYER.
quote:
Ow een flexibel materiaal dat toch kogelwerend is?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt te lang om uit te leggen, maar rubber is het niet
@Superbadeendjequote:Op dinsdag 16 april 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
Kerels in rubberen pakkies hebben meestal wel een bepaalde gemeenschappelijke hobby!
Zou goed kunnen in die lorequote:Op dinsdag 16 april 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow een flexibel materiaal dat toch kogelwerend is?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen in die lore
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
Kerels in rubberen pakkies hebben meestal wel een bepaalde gemeenschappelijke hobby!
Ja als hij toch tegen mister Spock zegt dat ze de hobbits naar Isengard aan het brengen zijn....quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen in die lore
Whehehe. Met een BFG!quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als hij toch tegen mister Spock zegt dat ze de hobbits naar Isengard aan het brengen zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chipje met een dipjequote:Op dinsdag 16 april 2024 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Meer van een raar nachtritme dan een algoritme.
Zo maar even nog 2e helft CL kijken waarbij ik nog even opzoek ga naar chips of ijs.
Nee schuif gewoon alles zo naar binnen haha. Lang niet meer dippie op bij chips moet ik zeggen. Wel een goeie. Was altijd wel vroegahquote:
Ja vind ik wel jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee schuif gewoon alles zo naar binnen haha. Lang niet meer dippie op bij chips moet ik zeggen. Wel een goeie. Was altijd wel vroegah
appelsapquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste flap, is die met sap
Lol - wel gezellig dat je even langs kwam!quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:56 schreef yvonne het volgende:
Jullie mogen weer verder posten hoor, ik was al weer weg
Lief, ik hang niet meer zo vaak hč.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - wel gezellig dat je even langs kwam!![]()
Ciderquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Even laten gisten...en... !
Geweldig hč!quote:
Lekker!quote:
Cider heeft ook een heerlijk simpel gehalte.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn eerste avontuur met cider in de pub: "The Hung Drawn & Quartered" Oh lekker appelsap met prik.
Ik waggelde de pub uit. Mijn engelse familie vindt het enorm lollig dat iedere keer aan te halen
"Need your vitamines Yvonne"
![]()
England en Frankrijk hebben goede ciders, alhoewel ik die met een smaakje ook lekker vind. Niet die Sommersby of hoe die ook heet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cider heeft ook een heerlijk simpel gehalte.
Druiven: Gedoe!
Appels: CiderVrienden, hooibaal.
Ja! Ze hebben er ook geweldige lokale tradities bij.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
England en Frankrijk hebben goede ciders, alhoewel ik die met een smaakje ook lekker vind. Niet die Sommersby of hoe die ook heet.
Ik ben dol op tradities ( echt)quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ze hebben er ook geweldige lokale tradities bij.
Nouquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk ja van die running gags in de familie altijd ja
Ik heb als kind een keer een knakworst in 1x in mijn mond gestoken terwijl die te warm was. Ook 30 jaar moeten horen bij elke verjaardag jeuj.quote:
Auw!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb als kind een keer een knakworst in 1x in mijn mond gestoken terwijl die te warm was. Ook 30 jaar moeten horen bij elke verjaardag jeuj.
Kijkze
moet ik dat ook kijken?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:46 schreef yvonne het volgende:
Ik ga FallOut kijken, dag dag.
Tot de volgende.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn eerste avontuur met cider in de pub: "The Hung Drawn & Quartered" Oh lekker appelsap met prik.
Ik waggelde de pub uit. Mijn engelse familie vindt het enorm lollig dat iedere keer aan te halen
"Need your vitamines Yvonne"
![]()
Mailyquote:
Early Greysquote:
Uitgebreidquote:Op woensdag 17 april 2024 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiggy![]()
Heb jij Sally wel gefeliciteerd
En toen dacht je nietquote:Op woensdag 17 april 2024 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uitgebreid
Maar hier ook even:
@:Sally: Gefeliciteerd
Neuhquote:Op woensdag 17 april 2024 07:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toen dacht je niet
Laat ik greys even zeggen dat Sally jarig is
Hou ook van jou lieverdquote:
Nouuuuuuquote:Op woensdag 17 april 2024 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou lieverd
Ik wist het welquote:
Oke, volgende topic is door jou te openenquote:Op woensdag 17 april 2024 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou lieverd
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Oke, volgende topic is door jou te openen
Maar nijntjes zijn liefquote:Op woensdag 17 april 2024 08:11 schreef greysbones het volgende:
Anders staan er straks weer konijnen in
Somsquote:Op woensdag 17 april 2024 08:11 schreef greysbones het volgende:
En we moeten wel een beetje variatie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |