Prima tochquote:Op maandag 15 april 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel dat daar dus nauwelijks iemand over zal blijven met al die drama's daar.
Ik deed een keer in mijn onderbroek open (was fokking heet). Toen was het gesprek zo voorbij.quote:Op maandag 15 april 2024 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben normaal altijd heel vriendelijk tegenover dit soort mensen aan de deur en hou een babbeltje, maar de laatste tijd als ik al een jas van een instantie zie en ze hebben een klapper en ene pen in de hand, dan zeg ik al: "Sorry, geen interesse, fijne dag verder!" voor ze ook maar iets kunnen zeggen en doe langzaam de deur dicht met een vriendelijk knikje.
Heb gewoon te veel gedoe aan mijn hoofd om dat er nog bij te hebben. Slaaptekort ook door Mini-ToT die de halve nacht ligt te blaffen nu het weer allergie-seizoen is enzo.
Jullie belanden in bed ?quote:Op maandag 15 april 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik deed een keer in mijn onderbroek open (was fokking heet). Toen was het gesprek zo voorbij.
Was geen vrouw helaas. Hij mompelde wat van 'oh sorry fijne dag verder' en vertrok.quote:
Er zijn al zo weinig actieve users meer over op deze site. Dan moet je niet de helft er van door overijverige modjes laten bannen.quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik deed een keer in mijn onderbroek open (was fokking heet). Toen was het gesprek zo voorbij.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was geen vrouw helaas. Hij mompelde wat van 'oh sorry fijne dag verder' en vertrok.
quote:Op maandag 15 april 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was geen vrouw helaas. Hij mompelde wat van 'oh sorry fijne dag verder' en vertrok.
In sommige delen zou het helemaal niet zo erg zijnquote:Op maandag 15 april 2024 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn al zo weinig actieve users meer over op deze site. Dan moet je niet de helft er van door overijverige modjes laten bannen.
ZEGquote:Op maandag 15 april 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
In sommige delen zou het helemaal niet zo erg zijn
Maily voelt zich al aangesproken?quote:
Nee johquote:Op maandag 15 april 2024 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily voelt zich al aangesproken?
ZEG dat wel jaquote:Op maandag 15 april 2024 14:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Dat is ineens een dingetje ZEG
Bolkquote:Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
verkeerde topic ToT
b****** doen we hier niet
ZEGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2024 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
ZEG
Kom dan jonge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2024 15:05 schreef maily het volgende:
Mooi nieuws; onze achterbuurman heeft bij hem bomen geplant die nu al boven onze heg uitkomen![]()
De fik erinquote:Op maandag 15 april 2024 15:05 schreef maily het volgende:
Mooi nieuws; onze achterbuurman heeft bij hem bomen geplant die nu al boven onze heg uitkomen![]()
Ok iets meer info is wel vereist nuquote:Op maandag 15 april 2024 15:05 schreef maily het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |