Dan wordt er JUIST misbruik van gemaakt!quote:Op maandag 15 april 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
"Ja maar als we nou afspreken dat er geen misbruik van gemaakt gaat worden?" of zo!
Power corrupts.quote:Op maandag 15 april 2024 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan wordt er JUIST misbruik van gemaakt!
Als je tegen mensen zegt dat ze iets niet moeten doen, doen ze het toch
Precies!quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
"Hee, jij bent geen fan van mij hee? Ga jij maar even vakantie houden, hee!"
Okee die is geen modje meer, maar je begrijpt wat ik bedoel!
quote:
Of gewoon even de zeis door het userbestandquote:Op maandag 15 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
ik ben voor
een ban van een uur of 2
niet langer
dat mogen de FA uitvechten
ik weet er wel een paarquote:Op maandag 15 april 2024 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of gewoon even de zeis door het userbestand
Ik ookquote:
gaven ze mij maar die optiequote:
Of mijquote:
Wijquote:
Hell no, dan heb je continu maar 2 of 3 personen die tegen elkaar zitten te bolken terwijl de rest gebanned is!quote:Op maandag 15 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
ik ben voor
een ban van een uur of 2
niet langer
dat mogen de FA uitvechten
verkeerde topic ToTquote:Op maandag 15 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no, dan heb je continu maar 2 of 3 personen die tegen elkaar zitten te bolken terwijl de rest gebanned is!
Weet ik, maar ik bedoel dat daar dus nauwelijks iemand over zal blijven met al die drama's daar.quote:Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
verkeerde topic ToT
b****** doen we hier niet
Jammer weer dit, ik was hier juist heen gekomen voor een rustgevende Bolkquote:Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
verkeerde topic ToT
b****** doen we hier niet
ZEGquote:Op maandag 15 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no, dan heb je continu maar 2 of 3 personen die tegen elkaar zitten te bolken terwijl de rest gebanned is!
quote:Op maandag 15 april 2024 13:11 schreef ToT het volgende:
Telefoontje: "Meneer, ik zie dat u de vragenlijst niet hebt ingevuld."
- "Ik ben helemaal klaar met jullie vragenlijsten! Ik wil er helemaal van af! Ik kan geen vragenlijst meer zien!"
"Dat snap ik, meneer. Dan bent u bij deze afgemeld. Heeft u wel een minuutje voor een vragenlijst over dit onderzoek?"
Ze werken zo'n lijstje af dus ergens kan je ze het niet kwalijk nemenquote:Op maandag 15 april 2024 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had er gelukkig alle begrip voor dat ik ook daar geen zin meer in had!
Nee precies.quote:Op maandag 15 april 2024 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze werken zo'n lijstje af dus ergens kan je ze het niet kwalijk nemen
Soms moet je duidelijk zijn!quote:Op maandag 15 april 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik heb in het verleden wel gehad dat ik continu gebeld werd door een bedrijf en elke keer gaf ik aan dat ze een keer moesten stoppen met me lastig te vallen met hun aanbiedingen en whatever.
Op een gegeven moment ben ik echt flink uitgevallen, en toen begon die arme ziel aan de andere kant van de lijn bijna te janken.
Was wel meteen de laatste keer dat ik door hen gebeld werd trouwens!
Ik ben normaal altijd heel vriendelijk tegenover dit soort mensen aan de deur en hou een babbeltje, maar de laatste tijd als ik al een jas van een instantie zie en ze hebben een klapper en ene pen in de hand, dan zeg ik al: "Sorry, geen interesse, fijne dag verder!" voor ze ook maar iets kunnen zeggen en doe langzaam de deur dicht met een vriendelijk knikje.quote:Op maandag 15 april 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms moet je duidelijk zijn!
Hier is KPN elke keer aan de deur geweest omdat ik nu een glasvezelaansluiting heb. Toen maar gezegd dat ik een slechte ervaring heb gehad met KPN en dat ik bij Ziggo blijf. Werkte prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |