quote:Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef derLudolf het volgende:
Collega's op een andere locatie zijn door politie weggestuurd.Dat ziet er niet best uit. Is het ook jullie bedrijf of een buurman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!quote:Op maandag 15 april 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, een talkshow op zondagavond. Waar mensen naar elkaar luisteren en over het algemeen elkaar laat uitpraten en respectvol met elkaar discussieren. De onderwerpen zijn vaak heel sociaal met mensen uit minderheidsgroepen of die daar echt mee te maken hebben dus niet aan de zijlijn staan en een mening hebben.
Presentator is ook goed op de hoogte van de onderwerpen. Komt niet altijd voor bij andere talkshows.quote:Op maandag 15 april 2024 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oeh, eens zoeken op een moment dat ik daar voor in de mood ben!
Nee gelukkig niet, huren extra ruimte op een paar honderd meter afstand, maar hele industrieterrein is ontruimd.quote:Op maandag 15 april 2024 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet best uit. Is het ook jullie bedrijf of een buurman?
Dalen?quote:Op maandag 15 april 2024 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, ik kreeg ook al een NL-Alert net. Groetjes uit Drenthe (op minder dan een kwartier van die brand). Gelukkig zit het niet bij jouw gebouw @:derLudolf!
Het rijden ging goed. Hier even beetje gewerkt en net naar de kruidvat hier op 10min rijden om carelastin neusspray en shampoo te halen. Net weer terug met shampoo en zonder neusspray
vergeten. Ben ook wel echt moe nu. Nog twee uur en dan kunnen we t huisje in, denk dat ik dan even begin met een klein powernapje
Daar was @Anthraxxx laatst ook al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Je zit op Huttenheugte?quote:Op maandag 15 april 2024 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, ik kreeg ook al een NL-Alert net. Groetjes uit Drenthe (op minder dan een kwartier van die brand). Gelukkig zit het niet bij jouw gebouw @:derLudolf!
Het rijden ging goed. Hier even beetje gewerkt en net naar de kruidvat hier op 10min rijden om carelastin neusspray en shampoo te halen. Net weer terug met shampoo en zonder neusspray
vergeten. Ben ook wel echt moe nu. Nog twee uur en dan kunnen we t huisje in, denk dat ik dan even begin met een klein powernapje
Dat krijg je met kleinere kinderenquote:Op maandag 15 april 2024 14:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar was @:Anthraxxx laatst ook al.
Veel plezier, wat ga je zoal doen?
Ik was als kind dol op die zwemparadijsen. Daar deden mijn ouder mij een groot plezier meequote:Op maandag 15 april 2024 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Dat krijg je met kleinere kinderen. Die vinden het zwemparadijs geweldig. Dus gaan we daar maar heen.
Voor mij ookquote:Op maandag 15 april 2024 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was als kind dol op die zwemparadijsen. Daar deden mijn ouder mij een groot plezier meeMooie herinneringen.
Klopt hoor, mijn kinderen vonden het ook geweldigquote:Op maandag 15 april 2024 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was als kind dol op die zwemparadijsen. Daar deden mijn ouder mij een groot plezier meeMooie herinneringen.
Geloof dat ik de enige hier ben die nog nooit in zo'n park geweest is. Hooguit ooit in Wales maar dat was een soort caravan park.quote:Op maandag 15 april 2024 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier @:vlindertje89!
Ik krijg allemaal nostalgische gevoelens als ik dat lees.
Mijn ouders moesten vroeger elke paar dagen even terug naar het bedrijf dus konden we nooit ver weg op vakantie (en kamperen is niets voor ons) dus ik heb zo'n beetje alle vakantieparken hier in de omgeving wel gehad.quote:Op maandag 15 april 2024 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof dat ik de enige hier ben die nog nooit in zo'n park geweest is. Hooguit ooit in Wales maar dat was een soort caravan park.
Wij gingen tot mijn 10e 11e altijd naar Terschelling, vrienden van mijn ouders hadden daar een huisje waar de hele familie daar bij toerbeurt in verbleef (huisje is er nog, totaal verbouwdquote:Op maandag 15 april 2024 18:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten vroeger elke paar dagen even terug naar het bedrijf dus konden we nooit ver weg op vakantie (en kamperen is niets voor ons) dus ik heb zo'n beetje alle vakantieparken hier in de omgeving wel gehad.
Tot corona gingen we nog elk jaar met mijn ouders mee op dit soort vakanties.
En gourmetten hoorde er sowieso ook bij
Het voordeel van gourmetten in zo'n huisje....je zit niet met die verschrikkelijke stank in je eigen huisquote:Op maandag 15 april 2024 18:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten vroeger elke paar dagen even terug naar het bedrijf dus konden we nooit ver weg op vakantie (en kamperen is niets voor ons) dus ik heb zo'n beetje alle vakantieparken hier in de omgeving wel gehad.
Tot corona gingen we nog elk jaar met mijn ouders mee op dit soort vakanties.
En gourmetten hoorde er sowieso ook bij
Slimquote:Op maandag 15 april 2024 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het voordeel van gourmetten in zo'n huisje....je zit niet met die verschrikkelijke stank in je eigen huis![]()
Wij deden dat vorig jaar februari op Texel om ons eerste huwelijksdag te vieren
Zo doen wij het ookquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Myraela het volgende:
Ik gourmet het liefst voor de tv. Film aan en echt gewoon uren doorgaan. Ik heb altijd spijt wanneer ik gourmet met mensen zonder geduld, wanneer alles tegelijk op de plaat gaat.
Ik dacht eerst waarom mensen zonder geluidquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Myraela het volgende:
Ik gourmet het liefst voor de tv. Film aan en echt gewoon uren doorgaan. Ik heb altijd spijt wanneer ik gourmet met mensen zonder geduld, wanneer alles tegelijk op de plaat gaat.
Ook het eten!quote:Op maandag 15 april 2024 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn ouders gourmetten dus altijd in de zomer, buiten. Wat wel een prima life hack is
Mijn familie. Dat was dus eens maar nooit meerquote:Op maandag 15 april 2024 20:09 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2024 20:27 schreef Blues het volgende:
Mijn kinderen wilden nooit gourmetten.
IK WIL MET DE PANNETJES! riepen ze dan. Kon 100x uitleggen dat het gourmetten heette![]()
Ook om 6 uur in de ochtend (mijn wekker voor de wekker)quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jongis, poes zo schattig als ze uitgehongerd met 1 pootje in het graf staat
Stiekem welquote:Op dinsdag 16 april 2024 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook om 6 uur in de ochtend (mijn wekker voor de wekker)
RED DE KAT VAN DE HONGERDEAUDT!!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stiekem wel
Ik vind het extreem schattig dat ze nu gewoon over me heen durft te stoefelen en aan mn gezicht durft te snuffelen en likken (huuuu) en het dekbed van me af durft te klauwen
114! 114!! 114!!!quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
RED DE KAT VAN DE HONGERDEAUDT!!!!!![]()
Melding gemaaktquote:
* Vanyel is poes. Zat hier net ook al gezellig wat droog te kokhalzenquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes zat hier gezellig wat droog te kokhalzen op de grond.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is poes. Zat hier net ook al gezellig wat droog te kokhalzen
Sterkte daarquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:39 schreef Vanyel het volgende:
@:blues het heet vroege wolfsmelk volgens obsidentify. Ik vind het maar raar spul hoor.
NIET SCHRIKKEN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 16-04-2024 11:25:47 ]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Levert alleen maar extraquote:
Vergeet het verharen nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach, ‘instabiel’ en ik herhaalde het verbaasd. Na alle spierversterkende oefeningen op apparaten😇 al twee jaar of langer. Het was de laatste xquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Levert alleen maar extra![]()
op
Was er eerst een andere 'bevinding' door de fysio?
Ze doen vaak ook maar wat he![]()
Vriendin had een 'vastzittende, overbelaste' knie... meer pijn na fysio dan ervoor en vreemde oefeningen.
Nu foto/mri en w.s. gewoon nieuwe knie nodig met verdwaalde fragmenten van kapoete meniscus.
met je vastzittende, overbelastende knie
![]()
Fysio's
Oh wat zonde dat hij dat niet zitten..quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef Morgane89 het volgende:
Dat lijkt me heerlijk! Helaas ziet m'n man het nog niet zitten om te vliegen met een peuter. Maar ach, Zuid-Limburg waar we eind mei heen gaan is vast ook leuk![]()
Mja vanaf m'n thuisland is het maar 1.5 uur vliegen..quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:54 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje Færøer eilanden : 2 dagen varen of bijna 7 uur ! vliegen.
Het ziet er prachtig uit! 👍🏼
Ik ben wel eens te laat op kantoor gekomen. Nika was op bed gesprongen en was eerst gaan stampen en vervolgens op mijn been in slaap gevallen. Had honger en moest verschrikkelijk plassen en natuurlijk naar werk maar durfde me niet te verroerenquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stiekem wel
Ik vind het extreem schattig dat ze nu gewoon over me heen durft te stoefelen en aan mn gezicht durft te snuffelen en likken (huuuu) en het dekbed van me af durft te klauwen
Ik ga ook niet 8 uur in het vliegtuig maar die 2,5 uur moet vast lukkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef Morgane89 het volgende:
Dat lijkt me heerlijk! Helaas ziet m'n man het nog niet zitten om te vliegen met een peuter. Maar ach, Zuid-Limburg waar we eind mei heen gaan is vast ook leuk![]()
O÷quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens te laat op kantoor gekomen. Nika was op bed gesprongen en was eerst gaan stampen en vervolgens op mijn been in slaap gevallen. Had honger en moest verschrikkelijk plassen en natuurlijk naar werk maar durfde me niet te verroeren
Hadden wij ook, met kruiden en komkommerquote:
Knakworst? Tosti? Loaded fries?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet nogsteeds niet waar ik heinz tomato ketchup PICKLE nou bij moet eten..
Op hamburgers doe ik echte augurken.
hotdogs!quote:
Het is gewoon een ketchup met een iets zuurder smaakje. Zo spannend is het niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet nogsteeds niet waar ik heinz tomato ketchup PICKLE nou bij moet eten..
Op hamburgers doe ik echte augurken.
Exposure therapie! Bam!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef Syrena het volgende:
Knokki geroosterd in de airfryer met een pesto van courgette en basilicum. Had mijn man gister gevonden op insta(ik mag het maken).
Cat, ik had op mijn popup BHV vorig jaar een trainer die in tranen uitbarstte toen hij over zijn reanimatietrauma verteldehet was al redelijk wat jaren geleden en hij had therapie (gehad), maar ik dacht, dan zou ik dit toch niet als werk gaan doen. Elke keer die herbeleving.
Volgende week mag ik weer
Dat is gewoon niet okéquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef Syrena het volgende:
Knokki geroosterd in de airfryer met een pesto van courgette en basilicum. Had mijn man gister gevonden op insta(ik mag het maken).
Cat, ik had op mijn popup BHV vorig jaar een trainer die in tranen uitbarstte toen hij over zijn reanimatietrauma verteldehet was al redelijk wat jaren geleden en hij had therapie (gehad), maar ik dacht, dan zou ik dit toch niet als werk gaan doen. Elke keer die herbeleving.
Volgende week mag ik weer
Lol, nee. Interne standaard training die niet geëvalueerd wordt. Dus ik ben aan het nadenken hoe en waar ik toch een signaal zou kunnen neerleggen. Wat ook weer flauw is, van vanmiddag heb ik er niks van gezegd (behalve het te laat starten). Dus waarschijnlijk laaaaat ik het maar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou zeg @:cat-astrophe wat een raar gedoe. Waarschijnlijk krijg je een vraag om een evaluatie, dan kan je heel duidelijk zijn.
@:pdehoog is zit nog vol van de uitgebreide lunch. Heb nog flink wat meegekregen ook, maar dat kan prima morgen, vanavond denk ik een kopje soep met hooguit een cracker
Misschien heeft ze een calamiteit in de familie gehad en was de halve nacht wakker, maar wilde ze er toch graag zijn zodat jullie je toets nu konden makenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toetsing gehad. Geslaagd (want je moet wel heel rare dingen doen om te zakken).
Maar de trainer… ik werd er niet blij van.
Ik had locatie+ruimte gekregen, bij aankomst in het gebouw stonden nergens bordjes. Het zijn altijd pop up locaties dus meestal worden A4tjes met pijlen opgehangen. Gelukkig een onderhoudsman kunnen vinden die het ongeveer wist.
Op mijn speurtocht nog twee andere verdwaalde zielen gevonden en samen kwamen we bij de ruimte die we dachten dat het moest zijn. Het was 10 minuten voor start toets.
Ruimte is donker, door de ramen heen zien we ook geen materialen klaarliggen.
Paar minuten gewacht en toen maar eens bij een deur in de buurt aangeklopt: ‘o die zit vast nog koffie te drinken en komt er zo aan’.
5 minuten voor start toets kwam mevrouw aan. Met een kan koffieEen goedemiddag kon er nog net af en of we even buiten wilden blijven wachten. Want uiteraard moesten de materialen nu nog klaargelegd worden
![]()
7 minuten na starttijd toets mochten we naar binnen. Zij had een grote beker koffie die regelmatig uit de kan werd aangevuld, wij kregen niks.
En ze was MOE. Liep moe, klonk moe in haar uitleg, deed moe. Koffie hielp blijkbaar niet. Ugh.
Als je je werk zo stom vindt, blijf dan gewoon thuis of zo.
Beetje respect voor je cursisten die zich (wel) hebben gehaast om op tijd te zijn zou goed passen.
Ik heb het maar doorstaan en hoef haar hopelijk drie jaar niet meer te zien. Tenzij ze ook bij mijn toets in juni erbij is
Hopelijk werkt dit:quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan je dat recept hier plaatsen @:syrena ? Lijkt me heel lekker
Hij werkte er nog niet zo lang, en ik vermoed dat hij dit ook niet heeft gezegd bij zijn sollicitatie.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet oké
Zo iemand zou zo’n training imo niet mogen geven, als het nog zo traumatisch is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |