Melding gemaaktquote:
* Vanyel is poes. Zat hier net ook al gezellig wat droog te kokhalzenquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes zat hier gezellig wat droog te kokhalzen op de grond.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is poes. Zat hier net ook al gezellig wat droog te kokhalzen
Sterkte daarquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:39 schreef Vanyel het volgende:
@:blues het heet vroege wolfsmelk volgens obsidentify. Ik vind het maar raar spul hoor.
NIET SCHRIKKEN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 16-04-2024 11:25:47 ]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Levert alleen maar extraquote:
Vergeet het verharen nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach, ‘instabiel’ en ik herhaalde het verbaasd. Na alle spierversterkende oefeningen op apparaten😇 al twee jaar of langer. Het was de laatste xquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Levert alleen maar extra![]()
op
Was er eerst een andere 'bevinding' door de fysio?
Ze doen vaak ook maar wat he![]()
Vriendin had een 'vastzittende, overbelaste' knie... meer pijn na fysio dan ervoor en vreemde oefeningen.
Nu foto/mri en w.s. gewoon nieuwe knie nodig met verdwaalde fragmenten van kapoete meniscus.
met je vastzittende, overbelastende knie
![]()
Fysio's
Oh wat zonde dat hij dat niet zitten..quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef Morgane89 het volgende:
Dat lijkt me heerlijk! Helaas ziet m'n man het nog niet zitten om te vliegen met een peuter. Maar ach, Zuid-Limburg waar we eind mei heen gaan is vast ook leuk![]()
Mja vanaf m'n thuisland is het maar 1.5 uur vliegen..quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:54 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje Færøer eilanden : 2 dagen varen of bijna 7 uur ! vliegen.
Het ziet er prachtig uit! 👍🏼
Ik ben wel eens te laat op kantoor gekomen. Nika was op bed gesprongen en was eerst gaan stampen en vervolgens op mijn been in slaap gevallen. Had honger en moest verschrikkelijk plassen en natuurlijk naar werk maar durfde me niet te verroerenquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stiekem wel
Ik vind het extreem schattig dat ze nu gewoon over me heen durft te stoefelen en aan mn gezicht durft te snuffelen en likken (huuuu) en het dekbed van me af durft te klauwen
Ik ga ook niet 8 uur in het vliegtuig maar die 2,5 uur moet vast lukkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef Morgane89 het volgende:
Dat lijkt me heerlijk! Helaas ziet m'n man het nog niet zitten om te vliegen met een peuter. Maar ach, Zuid-Limburg waar we eind mei heen gaan is vast ook leuk![]()
O÷quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens te laat op kantoor gekomen. Nika was op bed gesprongen en was eerst gaan stampen en vervolgens op mijn been in slaap gevallen. Had honger en moest verschrikkelijk plassen en natuurlijk naar werk maar durfde me niet te verroeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |