abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213225247
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
114! 114!! 114!!!
Melding gemaakt :7

Kunnen ze mooi toevoegen aan je dossier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213225444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes zat hier gezellig wat droog te kokhalzen op de grond.
* Vanyel is poes. Zat hier net ook al gezellig wat droog te kokhalzen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213225696
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:'(
pi_213225809
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 07:39 schreef Vanyel het volgende:
@:blues het heet vroege wolfsmelk volgens obsidentify. Ik vind het maar raar spul hoor.
Sterkte daar :*
Ik hou van raar O+
pi_213225830
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
114! 114!! 114!!!
NIET SCHRIKKEN!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 16-04-2024 11:25:47 ]
pi_213225868
Over een uurtje weer +/- 35 of 40 minuten banen zwemmen.

Ze hebben daar het wedstrijdbad verdeeld met een paar lijnen in doorzwemmen- snelzwemmen - conditiezwemmen - recreatiezwemmen.

Ik ben begonnen in deel 4, recreatie, maar ga nu naar badje 1 *G* (doet me denken aan vroegah) eens kijken of ik mee kan komen met de doorrrrzwemmers.
pi_213225905
quote:

[..]
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213225978
Goed bezig Blues👍🏼je kunt zo ónder de lijntjes door naar de conditie baan. Eventueel 😎

De laatste behandeling van ft ondergaan. Opeens heet de schouderkop “instabiel “ 😇
Nu pauze met een latte en dan door naar de apparaten hiernaast met extra aandacht voor een oefening.
pi_213225980
Knip
pi_213225991
Dubbelt😂
pi_213226004
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 11:21 schreef AnneX het volgende:
Dubbelt😂
Levert alleen maar extra ^O^ ^O^ op *)

Was er eerst een andere 'bevinding' door de fysio?

Ze doen vaak ook maar wat he :(
Vriendin had een 'vastzittende, overbelaste' knie... meer pijn na fysio dan ervoor en vreemde oefeningen.
Nu foto/mri en w.s. gewoon nieuwe knie nodig met verdwaalde fragmenten van kapoete meniscus.
:{w met je vastzittende, overbelastende knie :{w
Fysio's :(
  dinsdag 16 april 2024 @ 12:09:41 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213226329
Morguh! (Of iig hier nog wel) vanaf de Færøer eilanden O+
We hebben vanmorgen al sneeuw gehad en genieten nu wat van het zonnetje..
Vanmiddag met de boot naar een ander eiland en daar wat onderhoud doen aan het graf van de grootouders van de chef..

In de gourmet discussie deden wij het "nooit", alleen met van die pannetjes met een echt vuurtje, dus eens per 2 jaar ofzo werd dat weer eens van stal gehaald. En dat eindigde steevast met geflambeerde banaan.. want vlammetjes _O_ :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_213226562
quote:

[..]
Vergeet het verharen niet ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213226604
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 11:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Levert alleen maar extra ^O^ ^O^ op *)

Was er eerst een andere 'bevinding' door de fysio?

Ze doen vaak ook maar wat he :(
Vriendin had een 'vastzittende, overbelaste' knie... meer pijn na fysio dan ervoor en vreemde oefeningen.
Nu foto/mri en w.s. gewoon nieuwe knie nodig met verdwaalde fragmenten van kapoete meniscus.
:{w met je vastzittende, overbelastende knie :{w
Fysio's :(
Ach, ‘instabiel’ en ik herhaalde het verbaasd. Na alle spierversterkende oefeningen op apparaten😇 al twee jaar of langer. Het was de laatste x w/
Na de apparaten zojuist deed ik 2 sessies Chair yoga. En lig nu te loungen op de bank.

Wat een tegenvaller voor vriendin!
pi_213226634
@Barreltje Færøer eilanden : 2 dagen varen of bijna 7 uur ! vliegen.

Het ziet er prachtig uit! 👍🏼
pi_213227098
Definitief blijf ik in bad 1 *G*
pi_213227105
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:41 schreef Blues het volgende:
Definitief blijf ik in bad 1 *G*
_O_ *O* w/
pi_213227160
Zo, om het herfstweer te bestrijden heb in nu eindelijk lekker ordi een all inclusive naar Mallorca geboekt *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 16 april 2024 @ 13:56:45 #169
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213227262
Dat lijkt me heerlijk! Helaas ziet m'n man het nog niet zitten om te vliegen met een peuter. Maar ach, Zuid-Limburg waar we eind mei heen gaan is vast ook leuk :+
  dinsdag 16 april 2024 @ 14:00:11 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213227308
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef Morgane89 het volgende:
Dat lijkt me heerlijk! Helaas ziet m'n man het nog niet zitten om te vliegen met een peuter. Maar ach, Zuid-Limburg waar we eind mei heen gaan is vast ook leuk :+
Oh wat zonde dat hij dat niet zitten..
Zo vaak babies, peuters en ander klein gespuis aan boord..
  dinsdag 16 april 2024 @ 14:01:23 #171
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213227320
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:54 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje Færøer eilanden : 2 dagen varen of bijna 7 uur ! vliegen.

Het ziet er prachtig uit! 👍🏼
Mja vanaf m'n thuisland is het maar 1.5 uur vliegen.. :+
Hoort er bij he, of nouja ook weer niet.. #itscomplicated
pi_213227456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Stiekem wel O+

Ik vind het extreem schattig dat ze nu gewoon over me heen durft te stoefelen en aan mn gezicht durft te snuffelen en likken (huuuu) en het dekbed van me af durft te klauwen O+
Ik ben wel eens te laat op kantoor gekomen. Nika was op bed gesprongen en was eerst gaan stampen en vervolgens op mijn been in slaap gevallen. Had honger en moest verschrikkelijk plassen en natuurlijk naar werk maar durfde me niet te verroeren :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_213227506
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ga ook niet 8 uur in het vliegtuig maar die 2,5 uur moet vast lukken :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_213227687
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ben wel eens te laat op kantoor gekomen. Nika was op bed gesprongen en was eerst gaan stampen en vervolgens op mijn been in slaap gevallen. Had honger en moest verschrikkelijk plassen en natuurlijk naar werk maar durfde me niet te verroeren :D

Kantoorschmantoor
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_213227702
Heerlijk geluncht. Collega had kibbeh en maklube gemaakt. Die horen bij mijn favoriete m.o. maaltijden maar deze versies staan wel bovenaan in de toptien. Wat was het lekker (en heel erg veel)

pi_213227720
Damn, zit ik weer aan de yoghurt :'(
pi_213227748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Damn, zit ik weer aan de yoghurt :'(
Hadden wij ook, met kruiden en komkommer :P (dat witte spul)
  dinsdag 16 april 2024 @ 15:00:07 #178
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213227935
Ik weet nogsteeds niet waar ik heinz tomato ketchup PICKLE nou bij moet eten..
Op hamburgers doe ik echte augurken.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_213228018
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2024 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
Knakworst? Tosti? Loaded fries?
  dinsdag 16 april 2024 @ 15:22:17 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213228153
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 15:07 schreef Yinny het volgende:

[..]
Knakworst? Tosti? Loaded fries?
hotdogs! ^O^
pi_213228164
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2024 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
Het is gewoon een ketchup met een iets zuurder smaakje. Zo spannend is het niet.
pi_213229135
Toetsing gehad. Geslaagd (want je moet wel heel rare dingen doen om te zakken).
Maar de trainer… ik werd er niet blij van.
Ik had locatie+ruimte gekregen, bij aankomst in het gebouw stonden nergens bordjes. Het zijn altijd pop up locaties dus meestal worden A4tjes met pijlen opgehangen. Gelukkig een onderhoudsman kunnen vinden die het ongeveer wist.
Op mijn speurtocht nog twee andere verdwaalde zielen gevonden en samen kwamen we bij de ruimte die we dachten dat het moest zijn. Het was 10 minuten voor start toets.
Ruimte is donker, door de ramen heen zien we ook geen materialen klaarliggen.
Paar minuten gewacht en toen maar eens bij een deur in de buurt aangeklopt: ‘o die zit vast nog koffie te drinken en komt er zo aan’.

5 minuten voor start toets kwam mevrouw aan. Met een kan koffie :9 Een goedemiddag kon er nog net af en of we even buiten wilden blijven wachten. Want uiteraard moesten de materialen nu nog klaargelegd worden :')

7 minuten na starttijd toets mochten we naar binnen. Zij had een grote beker koffie die regelmatig uit de kan werd aangevuld, wij kregen niks.
En ze was MOE. Liep moe, klonk moe in haar uitleg, deed moe. Koffie hielp blijkbaar niet. Ugh.
Als je je werk zo stom vindt, blijf dan gewoon thuis of zo.
Beetje respect voor je cursisten die zich (wel) hebben gehaast om op tijd te zijn zou goed passen.

Ik heb het maar doorstaan en hoef haar hopelijk drie jaar niet meer te zien. Tenzij ze ook bij mijn toets in juni erbij is :X
pi_213229145
Op de terugweg reed ik wel langs mijn aspergeboer dus het eerste witte goud plus uberlekkere saus is binnen *O* En de zelfgemaakte baveroise was in de korting dus de laatste kilometers heb ik toch als een tevreden mens afgelegd O+
pi_213229204
En wat staat er bij iedereen op het menu vanavond? Hier stoofpot van gans (geimporteerd uit Slowakije door mijn schoonmoeder. Uit eigen tuin :P)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_213229288
Net een blik eend gescored :9~ maar die laat ik nog even dicht.

Dus voor vanavond nog een vraagteken :?
pi_213229353
Knokki geroosterd in de airfryer met een pesto van courgette en basilicum. Had mijn man gister gevonden op insta :+ (ik mag het maken).

Cat, ik had op mijn popup BHV vorig jaar een trainer die in tranen uitbarstte toen hij over zijn reanimatietrauma vertelde ;( het was al redelijk wat jaren geleden en hij had therapie (gehad), maar ik dacht, dan zou ik dit toch niet als werk gaan doen. Elke keer die herbeleving.

Volgende week mag ik weer :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_213229382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef Syrena het volgende:
Knokki geroosterd in de airfryer met een pesto van courgette en basilicum. Had mijn man gister gevonden op insta :+ (ik mag het maken).

Cat, ik had op mijn popup BHV vorig jaar een trainer die in tranen uitbarstte toen hij over zijn reanimatietrauma vertelde ;( het was al redelijk wat jaren geleden en hij had therapie (gehad), maar ik dacht, dan zou ik dit toch niet als werk gaan doen. Elke keer die herbeleving.

Exposure therapie! Bam!
pi_213229423
Nou zeg @Cat-astrophe wat een raar gedoe. Waarschijnlijk krijg je een vraag om een evaluatie, dan kan je heel duidelijk zijn.

@PdeHoog is zit nog vol van de uitgebreide lunch. Heb nog flink wat meegekregen ook, maar dat kan prima morgen, vanavond denk ik een kopje soep met hooguit een cracker
pi_213229429
Kan je dat recept hier plaatsen @Syrena ? Lijkt me heel lekker
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 april 2024 @ 17:46:33 #190
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213229446
Ik heb nog kip liggen aangevuld met salade, ter compensatie van al het slechte eten de afgelopen dagen _O-.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_213229519
Ach, ik krijg net een appje van een nichtje, die is met haar moeder aan het opruimen. Komen ze de verlovingsfoto en wat trouwfoto’s van mijn ouders tegen die niet in het trouwalbum zitten.
Zo jong, en zo gelukkig
pi_213229651
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef Syrena het volgende:

Dat is gewoon niet oké :o
Zo iemand zou zo’n training imo niet mogen geven, als het nog zo traumatisch is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou zeg @:cat-astrophe wat een raar gedoe. Waarschijnlijk krijg je een vraag om een evaluatie, dan kan je heel duidelijk zijn.

@:pdehoog is zit nog vol van de uitgebreide lunch. Heb nog flink wat meegekregen ook, maar dat kan prima morgen, vanavond denk ik een kopje soep met hooguit een cracker
Lol, nee. Interne standaard training die niet geëvalueerd wordt. Dus ik ben aan het nadenken hoe en waar ik toch een signaal zou kunnen neerleggen. Wat ook weer flauw is, van vanmiddag heb ik er niks van gezegd (behalve het te laat starten). Dus waarschijnlijk laaaaat ik het maar.

Asperges liggen te lonken, maar ik heb inmiddels een kliek kip pilav op die ook op moest. Om half zeven heb ik een vergadering dus snelle hap was sowieso fijn.
pi_213230016
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had locatie+ruimte gekregen, bij aankomst in het gebouw stonden nergens bordjes. Het zijn altijd pop up locaties dus meestal worden A4tjes met pijlen opgehangen. Gelukkig een onderhoudsman kunnen vinden die het ongeveer wist.
Op mijn speurtocht nog twee andere verdwaalde zielen gevonden en samen kwamen we bij de ruimte die we dachten dat het moest zijn. Het was 10 minuten voor start toets.
Paar minuten gewacht en toen maar eens bij een deur in de buurt aangeklopt: ‘o die zit vast nog koffie te drinken en komt er zo aan’.

5 minuten voor start toets kwam mevrouw aan. Met een kan koffie :9 Een goedemiddag kon er nog net af en of we even buiten wilden blijven wachten. Want uiteraard moesten de materialen nu nog klaargelegd worden :')

7 minuten na starttijd toets mochten we naar binnen. Zij had een grote beker koffie die regelmatig uit de kan werd aangevuld, wij kregen niks.
En ze was MOE. Liep moe, klonk moe in haar uitleg, deed moe. Koffie hielp blijkbaar niet. Ugh.
Beetje respect voor je cursisten die zich (wel) hebben gehaast om op tijd te zijn zou goed passen.

Ik heb het maar doorstaan en hoef haar hopelijk drie jaar niet meer te zien. Tenzij ze ook bij mijn toets in juni erbij is :X
Misschien heeft ze een calamiteit in de familie gehad en was de halve nacht wakker, maar wilde ze er toch graag zijn zodat jullie je toets nu konden maken :+ Je weet nooit wat er achter bepaald gedrag zit. Ik geef mensen dan maar het voordeel van de twijfel.

Wij hadden oven gebakken aardappeltjes, salade en een gehaktbal :+ Heel erg AGV.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213230037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan je dat recept hier plaatsen @:syrena ? Lijkt me heel lekker
Hopelijk werkt dit:
https://www.instagram.com/reel/C5u6QTjIpSP/

De tussenstand, we moeten het nog eten, is dat het sneller en wrs beter smaakt met pesto uit een potje :+

Disclaimer: ik had geen pijnboompitten, dat zijn walnoten geworden. En geen parmenzaanse kaas.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_213230074
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat is gewoon niet oké :o
Zo iemand zou zo’n training imo niet mogen geven, als het nog zo traumatisch is.
[..]

Hij werkte er nog niet zo lang, en ik vermoed dat hij dit ook niet heeft gezegd bij zijn sollicitatie.
Ik vond het heel sneu voor 'm, hoop dat het inmiddels wat beter gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213230185
Weer curry vd deli :9~
pi_213230265
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 18:47 schreef Syrena het volgende:

[..]
Hopelijk werkt dit:
https://www.instagram.com/reel/C5u6QTjIpSP/

De tussenstand, we moeten het nog eten, is dat het sneller en wrs beter smaakt met pesto uit een potje :+

Disclaimer: ik had geen pijnboompitten, dat zijn walnoten geworden. En geen parmenzaanse kaas.
Lijkt lekker, heb t opgeslagen
pi_213230695
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 18:51 schreef Syrena het volgende:

[..]
Hij werkte er nog niet zo lang, en ik vermoed dat hij dit ook niet heeft gezegd bij zijn sollicitatie.
Ik vond het heel sneu voor 'm, hoop dat het inmiddels wat beter gaat.

SPOILER
SPOILER
pi_213230718
Wat is hele kip uit de oven toch lekker! En zelf rode krieltjes gekookt in schil en daarna gebakken in roomboter...
De pastinaak met boter en honing uit de oven was ook heerlijk, alleen jammer dat ik niet wist dat dat veel oxaalzuur bevat en mijn vriend at dat dus niet ivm kans op nierstenen (als hij dan ook zo trouw van mijn chocolade zou afblijven! :( ).

Ik wilde wel weer eens een avocadoplantje:

Het leeft!
pi_213231159
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ze heeft uit vermoeidheid, ongeacht hoe je het deed/welk antwoord je af, iedereen laten slagen ook? :P
Lijkt me vermoeiend om van zo iemand les te krijgen zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')