quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is poes. Zat hier net ook al gezellig wat droog te kokhalzen
Levert alleen maar extraquote:
Vergeet het verharen nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is poes. Zat hier net ook al gezellig wat droog te kokhalzen
Ach, ‘instabiel’ en ik herhaalde het verbaasd. Na alle spierversterkende oefeningen op apparaten😇 al twee jaar of langer. Het was de laatste xquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Levert alleen maar extra![]()
op
Was er eerst een andere 'bevinding' door de fysio?
Ze doen vaak ook maar wat he![]()
Vriendin had een 'vastzittende, overbelaste' knie... meer pijn na fysio dan ervoor en vreemde oefeningen.
Nu foto/mri en w.s. gewoon nieuwe knie nodig met verdwaalde fragmenten van kapoete meniscus.
met je vastzittende, overbelastende knie
![]()
Fysio's
Oh wat zonde dat hij dat niet zitten..quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef Morgane89 het volgende:
Dat lijkt me heerlijk! Helaas ziet m'n man het nog niet zitten om te vliegen met een peuter. Maar ach, Zuid-Limburg waar we eind mei heen gaan is vast ook leuk![]()
Mja vanaf m'n thuisland is het maar 1.5 uur vliegen..quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:54 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje Færøer eilanden : 2 dagen varen of bijna 7 uur ! vliegen.
Het ziet er prachtig uit! 👍🏼
Ik ben wel eens te laat op kantoor gekomen. Nika was op bed gesprongen en was eerst gaan stampen en vervolgens op mijn been in slaap gevallen. Had honger en moest verschrikkelijk plassen en natuurlijk naar werk maar durfde me niet te verroerenquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stiekem wel
Ik vind het extreem schattig dat ze nu gewoon over me heen durft te stoefelen en aan mn gezicht durft te snuffelen en likken (huuuu) en het dekbed van me af durft te klauwen
Ik ga ook niet 8 uur in het vliegtuig maar die 2,5 uur moet vast lukkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef Morgane89 het volgende:
Dat lijkt me heerlijk! Helaas ziet m'n man het nog niet zitten om te vliegen met een peuter. Maar ach, Zuid-Limburg waar we eind mei heen gaan is vast ook leuk![]()
O÷quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens te laat op kantoor gekomen. Nika was op bed gesprongen en was eerst gaan stampen en vervolgens op mijn been in slaap gevallen. Had honger en moest verschrikkelijk plassen en natuurlijk naar werk maar durfde me niet te verroeren
Hadden wij ook, met kruiden en komkommerquote:
Knakworst? Tosti? Loaded fries?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet nogsteeds niet waar ik heinz tomato ketchup PICKLE nou bij moet eten..
Op hamburgers doe ik echte augurken.
hotdogs!quote:
Het is gewoon een ketchup met een iets zuurder smaakje. Zo spannend is het niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet nogsteeds niet waar ik heinz tomato ketchup PICKLE nou bij moet eten..
Op hamburgers doe ik echte augurken.
Exposure therapie! Bam!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef Syrena het volgende:
Knokki geroosterd in de airfryer met een pesto van courgette en basilicum. Had mijn man gister gevonden op insta(ik mag het maken).
Cat, ik had op mijn popup BHV vorig jaar een trainer die in tranen uitbarstte toen hij over zijn reanimatietrauma verteldehet was al redelijk wat jaren geleden en hij had therapie (gehad), maar ik dacht, dan zou ik dit toch niet als werk gaan doen. Elke keer die herbeleving.
Volgende week mag ik weer
Dat is gewoon niet okéquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef Syrena het volgende:
Knokki geroosterd in de airfryer met een pesto van courgette en basilicum. Had mijn man gister gevonden op insta(ik mag het maken).
Cat, ik had op mijn popup BHV vorig jaar een trainer die in tranen uitbarstte toen hij over zijn reanimatietrauma verteldehet was al redelijk wat jaren geleden en hij had therapie (gehad), maar ik dacht, dan zou ik dit toch niet als werk gaan doen. Elke keer die herbeleving.
Volgende week mag ik weer
Lol, nee. Interne standaard training die niet geëvalueerd wordt. Dus ik ben aan het nadenken hoe en waar ik toch een signaal zou kunnen neerleggen. Wat ook weer flauw is, van vanmiddag heb ik er niks van gezegd (behalve het te laat starten). Dus waarschijnlijk laaaaat ik het maar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou zeg @:cat-astrophe wat een raar gedoe. Waarschijnlijk krijg je een vraag om een evaluatie, dan kan je heel duidelijk zijn.
@:pdehoog is zit nog vol van de uitgebreide lunch. Heb nog flink wat meegekregen ook, maar dat kan prima morgen, vanavond denk ik een kopje soep met hooguit een cracker
Misschien heeft ze een calamiteit in de familie gehad en was de halve nacht wakker, maar wilde ze er toch graag zijn zodat jullie je toets nu konden makenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toetsing gehad. Geslaagd (want je moet wel heel rare dingen doen om te zakken).
Maar de trainer… ik werd er niet blij van.
Ik had locatie+ruimte gekregen, bij aankomst in het gebouw stonden nergens bordjes. Het zijn altijd pop up locaties dus meestal worden A4tjes met pijlen opgehangen. Gelukkig een onderhoudsman kunnen vinden die het ongeveer wist.
Op mijn speurtocht nog twee andere verdwaalde zielen gevonden en samen kwamen we bij de ruimte die we dachten dat het moest zijn. Het was 10 minuten voor start toets.
Ruimte is donker, door de ramen heen zien we ook geen materialen klaarliggen.
Paar minuten gewacht en toen maar eens bij een deur in de buurt aangeklopt: ‘o die zit vast nog koffie te drinken en komt er zo aan’.
5 minuten voor start toets kwam mevrouw aan. Met een kan koffieEen goedemiddag kon er nog net af en of we even buiten wilden blijven wachten. Want uiteraard moesten de materialen nu nog klaargelegd worden
![]()
7 minuten na starttijd toets mochten we naar binnen. Zij had een grote beker koffie die regelmatig uit de kan werd aangevuld, wij kregen niks.
En ze was MOE. Liep moe, klonk moe in haar uitleg, deed moe. Koffie hielp blijkbaar niet. Ugh.
Als je je werk zo stom vindt, blijf dan gewoon thuis of zo.
Beetje respect voor je cursisten die zich (wel) hebben gehaast om op tijd te zijn zou goed passen.
Ik heb het maar doorstaan en hoef haar hopelijk drie jaar niet meer te zien. Tenzij ze ook bij mijn toets in juni erbij is
Hopelijk werkt dit:quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan je dat recept hier plaatsen @:syrena ? Lijkt me heel lekker
Hij werkte er nog niet zo lang, en ik vermoed dat hij dit ook niet heeft gezegd bij zijn sollicitatie.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet oké
Zo iemand zou zo’n training imo niet mogen geven, als het nog zo traumatisch is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Lijkt lekker, heb t opgeslagenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hopelijk werkt dit:
https://www.instagram.com/reel/C5u6QTjIpSP/
De tussenstand, we moeten het nog eten, is dat het sneller en wrs beter smaakt met pesto uit een potje![]()
Disclaimer: ik had geen pijnboompitten, dat zijn walnoten geworden. En geen parmenzaanse kaas.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij werkte er nog niet zo lang, en ik vermoed dat hij dit ook niet heeft gezegd bij zijn sollicitatie.
Ik vond het heel sneu voor 'm, hoop dat het inmiddels wat beter gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft uit vermoeidheid, ongeacht hoe je het deed/welk antwoord je af, iedereen laten slagen ook?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toetsing gehad. Geslaagd (want je moet wel heel rare dingen doen om te zakken).
Maar de trainer… ik werd er niet blij van.
Ik had locatie+ruimte gekregen, bij aankomst in het gebouw stonden nergens bordjes. Het zijn altijd pop up locaties dus meestal worden A4tjes met pijlen opgehangen. Gelukkig een onderhoudsman kunnen vinden die het ongeveer wist.
Op mijn speurtocht nog twee andere verdwaalde zielen gevonden en samen kwamen we bij de ruimte die we dachten dat het moest zijn. Het was 10 minuten voor start toets.
Ruimte is donker, door de ramen heen zien we ook geen materialen klaarliggen.
Paar minuten gewacht en toen maar eens bij een deur in de buurt aangeklopt: ‘o die zit vast nog koffie te drinken en komt er zo aan’.
5 minuten voor start toets kwam mevrouw aan. Met een kan koffieEen goedemiddag kon er nog net af en of we even buiten wilden blijven wachten. Want uiteraard moesten de materialen nu nog klaargelegd worden
![]()
7 minuten na starttijd toets mochten we naar binnen. Zij had een grote beker koffie die regelmatig uit de kan werd aangevuld, wij kregen niks.
En ze was MOE. Liep moe, klonk moe in haar uitleg, deed moe. Koffie hielp blijkbaar niet. Ugh.
Als je je werk zo stom vindt, blijf dan gewoon thuis of zo.
Beetje respect voor je cursisten die zich (wel) hebben gehaast om op tijd te zijn zou goed passen.
Ik heb het maar doorstaan en hoef haar hopelijk drie jaar niet meer te zien. Tenzij ze ook bij mijn toets in juni erbij is
Wat leuk! Wil het al jaren ook eens proberen, vergeet het steeds.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef Yinny het volgende:
Wat is hele kip uit de oven toch lekker! En zelf rode krieltjes gekookt in schil en daarna gebakken in roomboter...
De pastinaak met boter en honing uit de oven was ook heerlijk, alleen jammer dat ik niet wist dat dat veel oxaalzuur bevat en mijn vriend at dat dus niet ivm kans op nierstenen (als hij dan ook zo trouw van mijn chocolade zou afblijven!).
Ik wilde wel weer eens een avocadoplantje:
[ afbeelding ]
Het leeft!
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein! Hoe gaat ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over het algemeen goed, vandaag even een baaldag. Ups en downsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook doen als ik niet van mijn verdwaalde lotgenoten een ‘O nee, haar had ik vorige week ook, toen was ze ook al te laat en ze is zo saaaai’ hoorde. Terwijl we op de gang stonden te wachten tot zij naar zaakjes op orde had.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een calamiteit in de familie gehad en was de halve nacht wakker, maar wilde ze er toch graag zijn zodat jullie je toets nu konden makenJe weet nooit wat er achter bepaald gedrag zit. Ik geef mensen dan maar het voordeel van de twijfel.
Wij hadden oven gebakken aardappeltjes, salade en een gehaktbalHeel erg AGV.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Over het algemeen goed, vandaag even een baaldag. Ups en downs![]()
Jullie still going strong, lees ik?
Morgen weer een up!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier ook ups en downs. Donderdag gesprek chirurg.
Stoma is nog mwoah. Zijn conditie en energie nog 0.
Mijnes hou ik zo optimaal mogelijk![]()
Verder scharrelen we doorrrrrr saampies💪
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Vensterbank in de zon zal ook vast werken. Zet meteen een avocado op de boodschappenlijstquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:10 schreef Syrena het volgende:
Avocadopittip: pit in natte keukenrol rollen. Ziolockzakje eromheen. In hete serre leggen. Af en toe in zakje de keukenrol nat maken. Ding vergeten. Ding ineens weer zien liggen:
Plantjeeeee!
Ieuw! Kat hier heeft gelukkig nooit gedaanquote:Op woensdag 17 april 2024 07:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente!
Eerste lijkje kado gekregen!
Hier kunnen de katten gelukkig alleen speelgoedmuisjes brengenquote:Op woensdag 17 april 2024 08:55 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ieuw! Kat hier heeft gelukkig nooit gedaan
@Molo toch?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:28 schreef Yinny het volgende:
Wie zocht ook alweer naar een A4 hitte printer?
https://shop.action.com/n(...)cket-printer-300-dpi
Liefquote:Op woensdag 17 april 2024 07:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente!
Eerste lijkje kado gekregen!
Die werkt dus voor haar etenquote:Op woensdag 17 april 2024 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lief![]()
Hans heeft de laatste weken twee keer een muis gevangen. Gewoon in de keuken. We hebben elke winter een nestje in de vensterbank in de woonkamer. Ze verhuizen dan via het plafond naar de keuken en dan doet Hans haar ding. Onze eigen kringloop, al 3 jaar op rij.
Balen van die maar 2 uurquote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
Met maar ong. 2 uur slaap valt de energie die ik heb me niet tegen hier op werk![]()
![]()
Powervrouw, goed bezig!quote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
Met maar ong. 2 uur slaap valt de energie die ik heb me niet tegen hier op werk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef AnneX het volgende:
HagelbuienIn ieder gebal spoelen de dakramen dan schoon.
Vandaag en de komende halve dagen ga ik werken.
Parttimen is prima te doen zo.
Hup @:Blues. Pas je wel op je reserves!
En de koffer van @:Lonaa is toch al weer terug uit Berlijn?Hier wisselen zon en buien elkaar in een rap tempo af. Buienalarm kan het niet eens bijhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Wacht maar op het inkakmomentquote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
![]()
Te-weinig-slaap-maar-wel-functioneren-boksquote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
![]()
Valt tegen, #teamaltijdmoequote:Op woensdag 17 april 2024 13:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben benieuwd hoe briljant ik zou functioneren als ik wel normaal zou slapen
Hansquote:Op woensdag 17 april 2024 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lief![]()
Hans heeft de laatste weken twee keer een muis gevangen. Gewoon in de keuken. We hebben elke winter een nestje in de vensterbank in de woonkamer. Ze verhuizen dan via het plafond naar de keuken en dan doet Hans haar ding. Onze eigen kringloop, al 3 jaar op rij.
Het gaat al fout met ' twee waterkokers' - want dat lijkt mij echt onzinnig.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gawd… de oorlog der waterkokers is weer begonnen.
We hebben er twee staan (ieder door een andere afdeling meegenomen)… en maar één stopcontact.
Blijkbaar ‘moet’ ieder zijn eigen koker gebruiken of zo, dus nu moet ik elke keer opletten of ik ‘de mijne’ moet omstekkeren of niet![]()
![]()
Beter gezegd: ik voel welke warm is en die zet ik aan, maar dat blijkt geen garantie te zijn van stekker ook in stopcontact
Dat ís ook onzinnigquote:Op woensdag 17 april 2024 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat al fout met ' twee waterkokers' - want dat lijkt mij echt onzinnig.
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gawd… de oorlog der waterkokers is weer begonnen.
We hebben er twee staan (ieder door een andere afdeling meegenomen)… en maar één stopcontact.
Blijkbaar ‘moet’ ieder zijn eigen koker gebruiken of zo, dus nu moet ik elke keer opletten of ik ‘de mijne’ moet omstekkeren of niet![]()
![]()
Beter gezegd: ik voel welke warm is en die zet ik aan, maar dat blijkt geen garantie te zijn van stekker ook in stopcontact
Straks rest maklube. Collega had zoveel gemaakt dat we allemaal een flinke portie meekregen. Had nog wat kip over van eergisteren. Makkelijk en snel.quote:
'Tropenjaren' vond ik ze.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:52 schreef Morgane89 het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik me uitgerust heb gevoeldis dat normaal als peutermoeder?
hij slaapt vooralsnog prima, dus ik ook. Maar dan nog
Goed zo!quote:Op woensdag 17 april 2024 17:48 schreef Blues het volgende:
Ik heb het gered!
Zonder energievreter op d'r bek te slaan
Makkelijk en snel (en lekker) is mn lievelings.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Straks rest maklube. Collega had zoveel gemaakt dat we allemaal een flinke portie meekregen. Had nog wat kip over van eergisteren. Makkelijk en snel.
Mijne ook. Daarom kook ik ook vaak voor de vriezerquote:Op woensdag 17 april 2024 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Makkelijk en snel (en lekker) is mn lievelings.
Weet ik (sommigen hier schieten ons nu afquote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rijst en paste kun je ook mee invriezen!!!!!
Vinnik een stuk minder lekker. En neemt kostbare ruimte in.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rijst en paste kun je ook mee invriezen!!!!!
quote:Op woensdag 17 april 2024 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
- pap wil je me even bellen, wil iets testen
- wat is er aan de hand???
- niks, ff iets testen
*ringring*
- ha pap, met DP
- wat is er aan de hand???
Morgen na spreekuur hebben we een teammeeting en daarna hoop ik dat bij een groentenkraam nog asperges over zijn. Voorheen ging ik op donderdagochtend hier in de buurt maar in de middag staan ze op een andere plek, ken de plek wel volgens mij. En dan zijn ze 2,50 per pondquote:Op woensdag 17 april 2024 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vinnik een stuk minder lekker. En neemt kostbare ruimte in.
Tevens at ik netasperges
Al 25 uur lang op verheugd en het stelde niet teleur
Haha mijn vader ook altijd "groetjes, je vader"quote:Op woensdag 17 april 2024 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Mijn vader vroeger op voicemail (ik had natuurlijk nummer herkenning) Hallo Kaatje, dit is je vader (verder niets, geen mededeling, geen vraag om terug te bellen)
Dan krijg je tenminste nog groetjes, wij niet hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Haha mijn vader ook altijd "groetjes, je vader"
Top, bedankt je aan mij en de rest denkt. Wij ook aan jou.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja, Lonaa leeft nog. Weinig tijd voor laptop. Druk met baan, druk met bedrijf, druk met W, druk met bedrijf van W en een paar dagen naar Berlijn geweest.![]()
Er wordt wel aan jullie gedacht.
Lol, jij was ook in Berlijn dit weekend?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja, Lonaa leeft nog. Weinig tijd voor laptop. Druk met baan, druk met bedrijf, druk met W, druk met bedrijf van W en een paar dagen naar Berlijn geweest.![]()
Woah.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lol, jij was ook in Berlijn dit weekend?
quote:Op woensdag 17 april 2024 19:51 schreef Lonaa het volgende:
Interrail dagen opgemaakt. Stasi museum, naar Fotoimpex geweest, wat gefotografeerd op straat, Traptow Park, beetje gekeken bij de Siemensbahn.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Woah.Ja. Van woensdag tot afgelopen maandag
Wat heb jij gedaan?
6 dagen weggeweest met W. Die was nog nooit in Berlijn geweest dus ook de Bundestag en de Brandeburger Tor. Joods Museum en het monument natuurlijk. Verder veel geslenterd door Schoneberg en Kreuzberg. Veel bier gedronken, een avond/nacht flink geescaleerd en het was prachtigquote:Op woensdag 17 april 2024 20:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Interrail dagen opgemaakt. Stasi museum, naar Fotoimpex geweest, wat gefotografeerd op straat, Traptow Park, beetje gekeken bij de Siemensbahn.
Jij?
Met de trein geweest? Nog gedoe gehad met IC's Amsterdam-Berlijn die zogenaamd niet redenen?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
6 dagen weggeweest met W. Die was nog nooit in Berlijn geweest dus ook de Bundestag en de Brandeburger Tor. Joods Museum en het monument natuurlijk. Verder veel geslenterd door Schoneberg en Kreuzberg. Veel bier gedronken, een avond/nacht flink geescaleerd en het was prachtig
Mooi, ik vind dit altijd nog redelijk mooi overeind staan. Veel urbex in Berlijn is niet veel meer.quote:
Het is de bedoeling dat er herfst 2029 weer treinen rijdenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Mooi, ik vind dit altijd nog redelijk mooi overeind staan. Veel urbex in Berlijn is niet veel meer.
Met de trein. Bad Bentheim - Berlijn. Overstap in Hannover. De heenweg had de trein voor ons ruim een uur vertraging, daar zijn we toen ingestapt want de onze had ook al een half uur vertraging.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met de trein geweest? Nog gedoe gehad met IC's Amsterdam-Berlijn die zogenaamd niet redenen?
Met Interrail boeit het gelukkig niet hoe je reist, maar was van plan Rheine-Hannover en Hannover-Berlin te doen, maar beide keren de melding dat de IC Amsterdam-Berlijn niet reed. Berlijn-Hamm-Münster.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met de trein. Bad Bentheim - Berlijn. Overstap in Hannover. De heenweg had de trein voor ons ruim een uur vertraging, daar zijn we toen ingestapt want de onze had ook al een half uur vertraging.
Terugweg alleen vervangende trein, maar was prima.
Zugbinding vervalt als er 20 minuten vertraging is.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met Interrail boeit het gelukkig niet hoe je reist, maar was van plan Rheine-Hannover en Hannover-Berlin te doen, maar beide keren de melding dat de IC Amsterdam-Berlijn niet reed. Berlijn-Hamm-Münster.
Vreemd hoor, als je Zugbindung had, had ik misschien problemen kunnen hebben.
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
6 dagen weggeweest met W. Die was nog nooit in Berlijn geweest dus ook de Bundestag en de Brandeburger Tor. Joods Museum en het monument natuurlijk. Verder veel geslenterd door Schoneberg en Kreuzberg. Veel bier gedronken, een avond/nacht flink geescaleerd en het was prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte versie:
het lekt en het wordt verholpen.
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:20 schreef Blues het volgende:
De mof achterop de play vervangen leek een makkie. Toch lof voor loodgieters, die dat vaker doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte versie:
het lekt en het wordt verholpen.
Binnen een week de rekening met een ideal link. 😎Voorheen duurde het maanden voordat er een rekening kwam.
Vanmorgen was gewoon warm worden, heel warm van een 15 min Chair yoga. 😎 “straight your back gently”…
Het wordt vast een mooie dag. ☀
Textiel museum?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat moeten we doen als we in Tilburg zijn? Behalve lunchen bij Pig&Rye. Het eten is uiteraard al geregeld.
Is een optie. Maar we hebben allebei totaal niets met mode of handwerken dus ik weet niet of we er iets te zoeken hebben.quote:
https://doloris.nl/meta-m(...)8S15NZYaAg17EALw_wcBquote:Op donderdag 18 april 2024 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is een optie. Maar we hebben allebei totaal niets met mode of handwerken dus ik weet niet of we er iets te zoeken hebben.
Oh dat ziet er wel heel tof uit zeg. Maar bij de disclaimer staan wel wat dingen waar van ik vermoed dat het wel eens migraines kan triggeren.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:05 schreef Yinny het volgende:
[..]
https://doloris.nl/meta-m(...)8S15NZYaAg17EALw_wcB
Deze is echt heeeeel gaaf!
Of naar het natuurhistorisch museum.
Ik vond het leuk, maar een (groot) deel is op kinderen gericht en dus wat minder interessant. Ik zou 1 blok natuurmuseum doen, en 1 blok iets anders.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel heel tof uit zeg. Maar bij de disclaimer staan wel wat dingen waar van ik vermoed dat het wel eens migraines kan triggeren.
Natuurmuseum zat ik ook al naar te kijken. Weet jij hoe lang je je daar kunt vermaken? We hebben op een paar minuten lopen afstand een lunchreservering om 12.00. Ik zat te denken om van 10.00-11.45 naar het muziekinstrumentenmuseum te gaan en na de lunch naar het Natuurmuseum. Maar voor en na lunch naar Natuurmuseum kan natuurlijk ook.
Ik weet niet hoe lang dat leuk is, volgens Google wordt er gemiddeld 3 uur doorgebracht. Wat mij ook heel leuk lijkt is dit:quote:Op donderdag 18 april 2024 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel heel tof uit zeg. Maar bij de disclaimer staan wel wat dingen waar van ik vermoed dat het wel eens migraines kan triggeren.
Natuurmuseum zat ik ook al naar te kijken. Weet jij hoe lang je je daar kunt vermaken? We hebben op een paar minuten lopen afstand een lunchreservering om 12.00. Ik zat te denken om van 10.00-11.45 naar het muziekinstrumentenmuseum te gaan en na de lunch naar het Natuurmuseum. Maar voor en na lunch naar Natuurmuseum kan natuurlijk ook.
Dank je, dat dacht ik al. Ik vind het zo ellendig dat veel dingen zo op kinderen gericht zijn. Ik snap niet waarom veel musea daar niet een wat betere verhouding in kunnen aanbrengen. Ik zal laatst naar het Suske en Wiske museum te kijken. Als ik de website mag geloven, kan je daar onderhand beter niet komen als volwassene. Zo jammer.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:34 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vond het leuk, maar een (groot) deel is op kinderen gericht en dus wat minder interessant. Ik zou 1 blok natuurmuseum doen, en 1 blok iets anders.
Dat klinkt gaaf! Maar we zijn maar met 2 en minimaal 3 wordt aangeraden. Helaas.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:34 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat leuk is, volgens Google wordt er gemiddeld 3 uur doorgebracht. Wat mij ook heel leuk lijkt is dit:
https://nondejeu.com/prisonisland
Maar dan moet je wel van spelletjes houden
Dit herinnert me er aan dat ik m'n interrail topic nog af moet maken. We zijn in Slovenië op bezoek geweest bij de kantklos'club' (waarmee ik ze tekort doe,) want Idrija is onlosmakelijk verbonden met kant. De omaatjes spraken natuurlijk geen Engels, eentje kon een paar woorden Duits en een andere kon Italiaans. Dat was best grappig en hoe toegewijd ze warenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is een optie. Maar we hebben allebei totaal niets met mode of handwerken dus ik weet niet of we er iets te zoeken hebben.
Jup. Maar in het geval van mijn terugweg stond op het scherm van de trein vlak voor we bij Hannover waren dat de trein naar Amsterdam niet ging.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zugbinding vervalt als er 20 minuten vertraging is.
Ja herkenbaar. In sommige gevallen zou ik zelf ook een deel van de activiteiten willen doen, maar dan staan er allemaal kinderen dus loop je door. Toen wij laatst in Leiden waren hebben we Naturalis om die reden ook bijna overgeslagen. Uiteindelijk was het wel leuk om een rondje te lopen, en ben ik blij met mijn museumjaarkaart want als je daar het volle tarief zou moeten betalen is dat in dat tempo echt niet grappig meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je, dat dacht ik al. Ik vind het zo ellendig dat veel dingen zo op kinderen gericht zijn. Ik snap niet waarom veel musea daar niet een wat betere verhouding in kunnen aanbrengen. Ik zal laatst naar het Suske en Wiske museum te kijken. Als ik de website mag geloven, kan je daar onderhand beter niet komen als volwassene. Zo jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |