Wat leuk! Wil het al jaren ook eens proberen, vergeet het steeds.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef Yinny het volgende:
Wat is hele kip uit de oven toch lekker! En zelf rode krieltjes gekookt in schil en daarna gebakken in roomboter...
De pastinaak met boter en honing uit de oven was ook heerlijk, alleen jammer dat ik niet wist dat dat veel oxaalzuur bevat en mijn vriend at dat dus niet ivm kans op nierstenen (als hij dan ook zo trouw van mijn chocolade zou afblijven!).
Ik wilde wel weer eens een avocadoplantje:
[ afbeelding ]
Het leeft!
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein! Hoe gaat ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over het algemeen goed, vandaag even een baaldag. Ups en downsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook doen als ik niet van mijn verdwaalde lotgenoten een ‘O nee, haar had ik vorige week ook, toen was ze ook al te laat en ze is zo saaaai’ hoorde. Terwijl we op de gang stonden te wachten tot zij naar zaakjes op orde had.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een calamiteit in de familie gehad en was de halve nacht wakker, maar wilde ze er toch graag zijn zodat jullie je toets nu konden makenJe weet nooit wat er achter bepaald gedrag zit. Ik geef mensen dan maar het voordeel van de twijfel.
Wij hadden oven gebakken aardappeltjes, salade en een gehaktbalHeel erg AGV.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Over het algemeen goed, vandaag even een baaldag. Ups en downs![]()
Jullie still going strong, lees ik?
Morgen weer een up!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier ook ups en downs. Donderdag gesprek chirurg.
Stoma is nog mwoah. Zijn conditie en energie nog 0.
Mijnes hou ik zo optimaal mogelijk![]()
Verder scharrelen we doorrrrrr saampies💪
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Vensterbank in de zon zal ook vast werken. Zet meteen een avocado op de boodschappenlijstquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:10 schreef Syrena het volgende:
Avocadopittip: pit in natte keukenrol rollen. Ziolockzakje eromheen. In hete serre leggen. Af en toe in zakje de keukenrol nat maken. Ding vergeten. Ding ineens weer zien liggen:
Plantjeeeee!
Ieuw! Kat hier heeft gelukkig nooit gedaanquote:Op woensdag 17 april 2024 07:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente!
Eerste lijkje kado gekregen!
Hier kunnen de katten gelukkig alleen speelgoedmuisjes brengenquote:Op woensdag 17 april 2024 08:55 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ieuw! Kat hier heeft gelukkig nooit gedaan
@Molo toch?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:28 schreef Yinny het volgende:
Wie zocht ook alweer naar een A4 hitte printer?
https://shop.action.com/n(...)cket-printer-300-dpi
Liefquote:Op woensdag 17 april 2024 07:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente!
Eerste lijkje kado gekregen!
Die werkt dus voor haar etenquote:Op woensdag 17 april 2024 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lief![]()
Hans heeft de laatste weken twee keer een muis gevangen. Gewoon in de keuken. We hebben elke winter een nestje in de vensterbank in de woonkamer. Ze verhuizen dan via het plafond naar de keuken en dan doet Hans haar ding. Onze eigen kringloop, al 3 jaar op rij.
Balen van die maar 2 uurquote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
Met maar ong. 2 uur slaap valt de energie die ik heb me niet tegen hier op werk![]()
![]()
Powervrouw, goed bezig!quote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
Met maar ong. 2 uur slaap valt de energie die ik heb me niet tegen hier op werk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef AnneX het volgende:
HagelbuienIn ieder gebal spoelen de dakramen dan schoon.
Vandaag en de komende halve dagen ga ik werken.
Parttimen is prima te doen zo.
Hup @:Blues. Pas je wel op je reserves!
En de koffer van @:Lonaa is toch al weer terug uit Berlijn?Hier wisselen zon en buien elkaar in een rap tempo af. Buienalarm kan het niet eens bijhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Wacht maar op het inkakmomentquote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
![]()
Te-weinig-slaap-maar-wel-functioneren-boksquote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
![]()
Valt tegen, #teamaltijdmoequote:Op woensdag 17 april 2024 13:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben benieuwd hoe briljant ik zou functioneren als ik wel normaal zou slapen
Hansquote:Op woensdag 17 april 2024 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lief![]()
Hans heeft de laatste weken twee keer een muis gevangen. Gewoon in de keuken. We hebben elke winter een nestje in de vensterbank in de woonkamer. Ze verhuizen dan via het plafond naar de keuken en dan doet Hans haar ding. Onze eigen kringloop, al 3 jaar op rij.
Het gaat al fout met ' twee waterkokers' - want dat lijkt mij echt onzinnig.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gawd… de oorlog der waterkokers is weer begonnen.
We hebben er twee staan (ieder door een andere afdeling meegenomen)… en maar één stopcontact.
Blijkbaar ‘moet’ ieder zijn eigen koker gebruiken of zo, dus nu moet ik elke keer opletten of ik ‘de mijne’ moet omstekkeren of niet![]()
![]()
Beter gezegd: ik voel welke warm is en die zet ik aan, maar dat blijkt geen garantie te zijn van stekker ook in stopcontact
Dat ís ook onzinnigquote:Op woensdag 17 april 2024 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat al fout met ' twee waterkokers' - want dat lijkt mij echt onzinnig.
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gawd… de oorlog der waterkokers is weer begonnen.
We hebben er twee staan (ieder door een andere afdeling meegenomen)… en maar één stopcontact.
Blijkbaar ‘moet’ ieder zijn eigen koker gebruiken of zo, dus nu moet ik elke keer opletten of ik ‘de mijne’ moet omstekkeren of niet![]()
![]()
Beter gezegd: ik voel welke warm is en die zet ik aan, maar dat blijkt geen garantie te zijn van stekker ook in stopcontact
Straks rest maklube. Collega had zoveel gemaakt dat we allemaal een flinke portie meekregen. Had nog wat kip over van eergisteren. Makkelijk en snel.quote:
'Tropenjaren' vond ik ze.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:52 schreef Morgane89 het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik me uitgerust heb gevoeldis dat normaal als peutermoeder?
hij slaapt vooralsnog prima, dus ik ook. Maar dan nog
Goed zo!quote:Op woensdag 17 april 2024 17:48 schreef Blues het volgende:
Ik heb het gered!
Zonder energievreter op d'r bek te slaan
Makkelijk en snel (en lekker) is mn lievelings.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Straks rest maklube. Collega had zoveel gemaakt dat we allemaal een flinke portie meekregen. Had nog wat kip over van eergisteren. Makkelijk en snel.
Mijne ook. Daarom kook ik ook vaak voor de vriezerquote:Op woensdag 17 april 2024 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Makkelijk en snel (en lekker) is mn lievelings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |