abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213231165
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef Yinny het volgende:
Wat is hele kip uit de oven toch lekker! En zelf rode krieltjes gekookt in schil en daarna gebakken in roomboter...
De pastinaak met boter en honing uit de oven was ook heerlijk, alleen jammer dat ik niet wist dat dat veel oxaalzuur bevat en mijn vriend at dat dus niet ivm kans op nierstenen (als hij dan ook zo trouw van mijn chocolade zou afblijven! :( ).

Ik wilde wel weer eens een avocadoplantje:
[ afbeelding ]
Het leeft!
Wat leuk! Wil het al jaren ook eens proberen, vergeet het steeds.
Schdochter heeft al een aantal geslaagde projecten.
pi_213231169
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lein! Hoe gaat ie? :*
pi_213231297
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 20:21 schreef Blues het volgende:
Lein! Hoe gaat ie? :*
Over het algemeen goed, vandaag even een baaldag. Ups en downs :s)

Jullie still going strong, lees ik? :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213231474
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Misschien heeft ze een calamiteit in de familie gehad en was de halve nacht wakker, maar wilde ze er toch graag zijn zodat jullie je toets nu konden maken :+ Je weet nooit wat er achter bepaald gedrag zit. Ik geef mensen dan maar het voordeel van de twijfel.

Wij hadden oven gebakken aardappeltjes, salade en een gehaktbal :+ Heel erg AGV.
Zou ik ook doen als ik niet van mijn verdwaalde lotgenoten een ‘O nee, haar had ik vorige week ook, toen was ze ook al te laat en ze is zo saaaai’ hoorde. Terwijl we op de gang stonden te wachten tot zij naar zaakjes op orde had.
Natuurlijk kan de calamiteit, slechte slapen etc vorige week al zijn gebeurd maar dan kom ik toch weer op het stuk ‘blijf lekker thuis’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213231541
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:

Over het algemeen goed, vandaag even een baaldag. Ups en downs :s)

Jullie still going strong, lees ik? :*
SPOILER
Morgen weer een up! ^O^ :*

Hier ook ups en downs. Donderdag gesprek chirurg.
Stoma is nog mwoah. Zijn conditie en energie nog 0.
Mijnes hou ik zo optimaal mogelijk *O*
Verder scharrelen we doorrrrrr saampies O+ 💪
pi_213231676
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
SPOILER
Ja!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_213231714
Avocadopittip: pit in natte keukenrol rollen. Ziolockzakje eromheen. In hete serre leggen. Af en toe in zakje de keukenrol nat maken. Ding vergeten. Ding ineens weer zien liggen:

Plantjeeeee! *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_213231992
In de composthoop gooien werkt ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213233224
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 21:10 schreef Syrena het volgende:
Avocadopittip: pit in natte keukenrol rollen. Ziolockzakje eromheen. In hete serre leggen. Af en toe in zakje de keukenrol nat maken. Ding vergeten. Ding ineens weer zien liggen:

Plantjeeeee! *O*
Vensterbank in de zon zal ook vast werken. Zet meteen een avocado op de boodschappenlijst
We have far more in common than that which devides us..
pi_213233997
Lente!

Eerste lijkje kado gekregen!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213234412
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 07:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente!

Ieuw! Kat hier heeft gelukkig nooit gedaan
pi_213234447
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 08:55 schreef Yinny het volgende:

[..]
Ieuw! Kat hier heeft gelukkig nooit gedaan
Hier kunnen de katten gelukkig alleen speelgoedmuisjes brengen :D
pi_213234521
c_/ 'morgen
pi_213234619
Mogge vanachter een kopje koffie. Het ziet er zonnig uit buiten maar t is ook best fris zo te voelen.

Ben ook erg blij dat hier geen echte, ooit levende beestjes worden gedoneerd.
pi_213234677
Wie zocht ook alweer naar een A4 hitte printer?
https://shop.action.com/n(...)cket-printer-300-dpi
pi_213234911
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:28 schreef Yinny het volgende:
Wie zocht ook alweer naar een A4 hitte printer?
https://shop.action.com/n(...)cket-printer-300-dpi
@Molo toch?
  woensdag 17 april 2024 @ 10:18:19 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213235043
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 07:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lente!

Lief O+

Hans heeft de laatste weken twee keer een muis gevangen. Gewoon in de keuken. We hebben elke winter een nestje in de vensterbank in de woonkamer. Ze verhuizen dan via het plafond naar de keuken en dan doet Hans haar ding. Onze eigen kringloop, al 3 jaar op rij.
Spoilers!
pi_213235072
:W

Gister een heel productieve dag gehad. En maandag ook al. Vandaag hartstikke gaar :O het is hollen of stilstaan _O-
pi_213235075
O+ @avocadoplantje
:X @muis
pi_213235100
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Lief O+

Hans heeft de laatste weken twee keer een muis gevangen. Gewoon in de keuken. We hebben elke winter een nestje in de vensterbank in de woonkamer. Ze verhuizen dan via het plafond naar de keuken en dan doet Hans haar ding. Onze eigen kringloop, al 3 jaar op rij.
Die werkt dus voor haar eten :D

De diva’s wisten niet hoe snel ze weg moesten springen toen een dode spin niet dood bleek ;)
pi_213235443
Met maar ong. 2 uur slaap valt de energie die ik heb me niet tegen hier op werk :P :P :(
pi_213235455
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
Met maar ong. 2 uur slaap valt de energie die ik heb me niet tegen hier op werk :P :P :(
Balen van die maar 2 uur
  woensdag 17 april 2024 @ 11:31:19 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213235654
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2024 10:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
@:molo toch?
Yes, reeds deze in huis!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213235687
quote:
Powervrouw, goed bezig! w/ w/ w/
pi_213235837
Hagelbuien -O- In ieder gebal spoelen de dakramen dan schoon.

Vandaag en de komende halve dagen ga ik werken.
Parttimen is prima te doen zo.

Hup @Blues. Pas je wel op je reserves!

En de koffer van @Lonaa is toch al weer terug uit Berlijn?
SPOILER
pi_213235925
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef AnneX het volgende:
Hagelbuien -O- In ieder gebal spoelen de dakramen dan schoon.

Vandaag en de komende halve dagen ga ik werken.
Parttimen is prima te doen zo.

Hup @:Blues. Pas je wel op je reserves!

En de koffer van @:Lonaa is toch al weer terug uit Berlijn?
SPOILER
Hier wisselen zon en buien elkaar in een rap tempo af. Buienalarm kan het niet eens bijhouden
pi_213236407
quote:
Wacht maar op het inkakmoment 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_213236869
quote:
Te-weinig-slaap-maar-wel-functioneren-boks
pi_213237056
Ik ben benieuwd hoe briljant ik zou functioneren als ik wel normaal zou slapen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 17 april 2024 @ 13:51:13 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213237061
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 13:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben benieuwd hoe briljant ik zou functioneren als ik wel normaal zou slapen :+
Valt tegen, #teamaltijdmoe ;(
pi_213237184
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Lief O+

Hans _O_
pi_213237308
De WOG en de gaap is groot :O

En dan blijken alle lekkere grote glazen theemokken uit de keuken verdwenen te zijn dus moet ik STOMME kantoor zakjes thee uit een STOM mini koffiekopje drinken }:| :{w
pi_213237459
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 12:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Wacht maar op het inkakmoment 8-)
Incoming een half uur geleden :O :O :O
pi_213238315
Teveel koekjes gegeten :{ Dus nu volle suikerbuik en gaap.

*nog maar een STOM klein koffiekopje zakjesthee gaat halen* }:|
pi_213238361
Gawd… de oorlog der waterkokers is weer begonnen.

We hebben er twee staan (ieder door een andere afdeling meegenomen)… en maar één stopcontact.
Blijkbaar ‘moet’ ieder zijn eigen koker gebruiken of zo, dus nu moet ik elke keer opletten of ik ‘de mijne’ moet omstekkeren of niet :') :')
Beter gezegd: ik voel welke warm is en die zet ik aan, maar dat blijkt geen garantie te zijn van stekker ook in stopcontact :|W
pi_213238382
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

We hebben er twee staan (ieder door een andere afdeling meegenomen)… en maar één stopcontact.
Blijkbaar ‘moet’ ieder zijn eigen koker gebruiken of zo, dus nu moet ik elke keer opletten of ik ‘de mijne’ moet omstekkeren of niet :') :')
Beter gezegd: ik voel welke warm is en die zet ik aan, maar dat blijkt geen garantie te zijn van stekker ook in stopcontact :|W
Het gaat al fout met ' twee waterkokers' - want dat lijkt mij echt onzinnig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213238386
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 11:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Yes, reeds deze in huis!
En, bevalt het? Ik zit te denken om het te kopen...
pi_213238397
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het gaat al fout met ' twee waterkokers' - want dat lijkt mij echt onzinnig.
Dat ís ook onzinnig :Y
Maar ergens houden mijn formidable wereldveranderende krachten op :+
pi_213238409
Misschien dat ik er stiekem wel eentje in het keukenkastje ga zetten of zo… eens kijken welke hel dan losbreekt *O*
pi_213238424
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

_O-

Hier in de flatapp ook zulke leuke dingen. Vorige week werd er opeens keihard geboord of sleuveb gemaakt, geen idee, een pokkeherrie opeens in ieder geval.
Er is meerdere keren gevraagd en afgesproken om dat aan te kondigen want hier werken mensen thuis, mensen de slapen na een nachtdienst etc. Dus toen kwam er commentaar (niet echt vriendelijk) of er in het vervolg even een berichtje gestuurd kon worden.
Zojuist kwam er een (best wel kinderachtig) berichtje van iemand (gepensioneerd) met de aankondiging dat er geboord gaat worden en als je daar last van hebt moest je maar "echt gaan werken" ipv makkelijk thuiszitten. Ook daar kwam weer commentaar op. We hebben het hier over mannen van allemaal over de 60 volgens mij _O-
  woensdag 17 april 2024 @ 16:52:46 #242
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_213239251
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik me uitgerust heb gevoeld :@ is dat normaal als peutermoeder? :D hij slaapt vooralsnog prima, dus ik ook. Maar dan nog :N
pi_213239410
Vroege saoto :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213239843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 17:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vroege saoto :9~
Straks rest maklube. Collega had zoveel gemaakt dat we allemaal een flinke portie meekregen. Had nog wat kip over van eergisteren. Makkelijk en snel.
pi_213239899
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 16:52 schreef Morgane89 het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik me uitgerust heb gevoeld :@ is dat normaal als peutermoeder? :D hij slaapt vooralsnog prima, dus ik ook. Maar dan nog :N
'Tropenjaren' vond ik ze.
pi_213239910
Ik heb het gered!
Zonder energievreter op d'r bek te slaan *O*
pi_213239921
Morgen weer naar zkh. Op vrije dag met g.
🤞🤞🤞🤞
pi_213239987
quote:
10s.gif Op woensdag 17 april 2024 17:48 schreef Blues het volgende:
Ik heb het gered!
Zonder energievreter op d'r bek te slaan *O*
Goed zo!
pi_213239991
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Straks rest maklube. Collega had zoveel gemaakt dat we allemaal een flinke portie meekregen. Had nog wat kip over van eergisteren. Makkelijk en snel.
Makkelijk en snel (en lekker) is mn lievelings.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213240138
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Makkelijk en snel (en lekker) is mn lievelings.
Mijne ook. Daarom kook ik ook vaak voor de vriezer ;) Dat je alleen nog iets van verse groenten erbij moet maken of rijst/pasta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')